Twijfels aan huwelijk

23-05-2018 22:49 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
Hoi allemaal,

Bedankt voor de reacties allemaal haha. Ik heb hiervan geleerd en zal nooit meer op een forum posten :) Ik hoop dat jullie een hobby vinden!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-05-2018 13:13
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
94.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En voor het trouwen was de sex goed? Elke keer als jullie elkaar zagen besprong hij je?
ik geef mn bek ook maar een douw
Een pakje kauwgom, tanden poetsen en mondwater.
Voor die stinkadem. Mss een keertje langs de tandarts.

Verder: succes!
Alle reacties Link kopieren
Pfff jullie huwelijk/relatie is allang voorbij, alleen nog niet officieel!

Nooit over gepraat met zn 2en?
Alle reacties Link kopieren
Nou het is maar goed dat het zwanger worden niet is gelukt.

Zo te lezen ben je nooit echt verliefd op hem geweest en is er nu helemaal geen gevoel meer.
Alle reacties Link kopieren
Wat bijzonder dat je man sinds zn huwelijk het is verleerd je te verleiden.

Als jij de seks zo mist, zou ik hem gewoon verleiden, maar volgens mij ben jij degene die geen seks meer wil en de reden daarvan op de verkeerde plek zoekt.
Vergissing.....
kan gewoon gebeuren, niets om je voor te schamen.
probeer het gesprek aan te gaan met hem en los het op!

sterkte ermee
Het belangrijkste lijkt mij om eerst die passie maar eens terug te brengen in jullie verhouding. Houden jullie überhaupt nog wel van elkaar?

En TO, maak alsjeblieft geen kinderen samen als jullie huwelijk nog niet op orde is.
anoniem_363002 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 23:08
0.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als jij hem verleidt, wil hij dan wel seks?
Experimenteer daar samen eens wat mee.
Alle reacties Link kopieren
Kansloos deze situatie. Ik zou uit elkaar gaan..
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
23-05-2018 22:53
En voor het trouwen was de sex goed? Elke keer als jullie elkaar zagen besprong hij je?
Ja daarvoor zat ons seksleven goed. Achteraf realiseer ik me wel dat ik altijd het initiatief nam.
Hoe is de communicatie tussen jullie? Hebben jullie wel eens een echt gesprek, zonder afleiding van bijv. tv, telefoon etc, over hoe jullie je voelen, wat jullie van de huidige situatie vinden en dat soort dingen?

Als de liefde er nog is dan zou ik relatietherapie overwegen.
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
23-05-2018 22:55
Pfff jullie huwelijk/relatie is allang voorbij, alleen nog niet officieel!

Nooit over gepraat met zn 2en?
Nee nooit over gesproken. Wel over het seksleven en dat ik daar ontevreden over ben maar dit verbetert niet erna.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
23-05-2018 22:59
Nou het is maar goed dat het zwanger worden niet is gelukt.

Zo te lezen ben je nooit echt verliefd op hem geweest en is er nu helemaal geen gevoel meer.
Tja zwanger worden van een paar keer seks, niet eens lettend op ovulatie, is ook geen echte poging denk ik. Uit onderzoek blijkt ook dat er iets met zijn zwemmers mis is dus op de natuurlijke wijze zwanger worden is geen optie.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
23-05-2018 22:59
Wat bijzonder dat je man sinds zn huwelijk het is verleerd je te verleiden.

Als jij de seks zo mist, zou ik hem gewoon verleiden, maar volgens mij ben jij degene die geen seks meer wil en de reden daarvan op de verkeerde plek zoekt.
Ik vind zelf steeds het initiatief nemen zo vervelen. Op een gegeven moment ben ik ermee opgehouden om te kijken wat er zou gebeuren. Ook na het uitspreken van mijn wens om verleid te worden. Maar helaas gebeurd er dan dus niks. Als ik het initiatief moet nemen moet ik echt over een drempel heen en daar vergaat de zin mij van.
Heb jij nog wel iets van gevoel voor hem? De irritatie spat van je bericht af.

Ik vind dit vrij kansloos. En waar haal je het in je hoofd om in deze situatie voor kinderen proberen te gaan???
Alle reacties Link kopieren
MissMagicx schreef:
23-05-2018 23:08
Het belangrijkste lijkt mij om eerst die passie maar eens terug te brengen in jullie verhouding. Houden jullie überhaupt nog wel van elkaar?

En TO, maak alsjeblieft geen kinderen samen als jullie huwelijk nog niet op orde is.
Ja klopt, graag die passie. Maar hoe?
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
23-05-2018 23:08
Als jij hem verleidt, wil hij dan wel seks?
Experimenteer daar samen eens wat mee.
Soms wel, soms niet. Dat heeft volgens hem dan niet met willen te maken maar soms heeft hij veel last van spanning, door werk bijvoorbeeld, en dan krijgt hij geen stijve.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
24-05-2018 00:12
Hoe is de communicatie tussen jullie? Hebben jullie wel eens een echt gesprek, zonder afleiding van bijv. tv, telefoon etc, over hoe jullie je voelen, wat jullie van de huidige situatie vinden en dat soort dingen?

Als de liefde er nog is dan zou ik relatietherapie overwegen.
Ik probeer dat soort gesprekken wel te hebben maar dit resulteert meestal in een man die totaal overstuur is. Zodra ik iets aan kaart dat ik anders zou willen zien, ziet hij het als kritiek en dat hij het niet goed doet of dat hij mij niet kan geven wat ik wil/zoek. Hij wordt dan emotioneel en in plaats van praten en zoeken naar een weg of oplossing, zit hij dan te huilen en gaat hij vervolgens naar bed. De dag erna zegt hij dan sorry voor zijn inzinking zeg maar. Ik weet me dan geen raad met de situatie want ik ga al heeeel voorzichtig het gesprek en pak het mooi in.
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
24-05-2018 00:16
Heb jij nog wel iets van gevoel voor hem? De irritatie spat van je bericht af.

Ik vind dit vrij kansloos. En waar haal je het in je hoofd om in deze situatie voor kinderen proberen te gaan???
Daar zijn we ook niet meer mee bezig. Daar waren we na het trouwen mee begonnen maar buiten dat het niet goed zit natuurlijk heb je ook seks nodig om zwanger te worden...
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
23-05-2018 22:53
En voor het trouwen was de sex goed? Elke keer als jullie elkaar zagen besprong hij je?
???
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Waarom is het erg om altijd het initiatief nemen? Want door daarmee te stoppen leef je nu seksloos.
Alle reacties Link kopieren
such_preggers schreef:
24-05-2018 00:28
Waarom is het erg om altijd het initiatief nemen? Want door daarmee te stoppen leef je nu seksloos.
Ik vind dat echt een afknapper. Ik heb altijd een spannend seksleven gehad en misschien ook wel de illusie gehad dat dat altijd zo gaat. Nooit gedacht getrouwd en seksloos te zijn. Ik vind het opwindend om verleid te worden. Niet altijd andersom. Het moet wel van 2 kanten komen vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Tito85 schreef:
24-05-2018 00:56
Ik vind dat echt een afknapper. Ik heb altijd een spannend seksleven gehad en misschien ook wel de illusie gehad dat dat altijd zo gaat. Nooit gedacht getrouwd en seksloos te zijn. Ik vind het opwindend om verleid te worden. Niet altijd andersom. Het moet wel van 2 kanten komen vind ik.
.
Ja, maar dat was ook voor je trouwde niet zo. Eigenlijk niet eerlijk van je dat je nu iets anders van hem verwacht dan gedurende de rest van de relatie. Hij voelde zich kennelijk prettig in de rol van geen initiatief te hoeven nemen, nu moet hij veranderen van jou op een wezenlijk punt. Ik ben bang dat je je in een doodlopende straat bevindt.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Tito85 schreef:
24-05-2018 00:22
Daar zijn we ook niet meer mee bezig. Daar waren we na het trouwen mee begonnen maar buiten dat het niet goed zit natuurlijk heb je ook seks nodig om zwanger te worden...
Nee geen seks alleen, ook een dokter zei je net: er was iets met zijn 'zwemmertjes'.

En dan die stinkadem ook nog.. is dat ook iets van de laatste tijd?
Wel je sperma laten onderzoeken op de kwiekheid van je 'zwemmertjes' maar tanden poetsen ho maar.

Doe jezelf een lol en schei ermee uit. Je maakt hem aan het huilen en hij maakt jou niet gelukkig. Next, dit is nix.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven