Twijfels in relatie slaan nu door

20-02-2018 15:08 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_364902 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 10:23
Reden: .
99.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je bent nog hartstikke jong, dus next.
Alle reacties Link kopieren
jullie waren nog jong, toen je samen kwam. Ga nog even lekker freewheelen.
Volwassen zijn kan altijd nog.
Ik wist gewoon na de alinea's over je vriendin dat er een andere meid in het verhaal zou komen. Voorspelbaar.

Probeer de twee situaties los van elkaar te zien. Heeft het voor jou nog zin om voor de relatie met je vriendin te gaan? Zo ja, doe dan ook echt je best en kap al het andere af. Zo nee, laat haar dan gaan en verdoe jullie tijd niet. Dan kun je altijd nog zien of het met die andere meid wat wordt. Al klinkt ze niet erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
De enige reden om bij je huidige vriendin te blijven is omdat je van haar houd. Maar dat is niet genoeg ...
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
20-02-2018 15:15
Ik wist gewoon na de alinea's over je vriendin dat er een andere meid in het verhaal zou komen. Voorspelbaar.

Probeer de twee situaties los van elkaar te zien. Heeft het voor jou nog zin om voor de relatie met je vriendin te gaan? Zo ja, doe dan ook echt je best en kap al het andere af. Zo nee, laat haar dan gaan en verdoe jullie tijd niet. Dan kun je altijd nog zien of het met die andere meid wat wordt. Al klinkt ze niet erg leuk.
Dit probeer ik ook los van elkaar te zien, de ene keer sta ik er positief in en de andere keer sta ik er negatief in. Wat het nu gewoon makkelijk maakt is dat ik een back-up heb met iemand. (zo mag ik eigenlijk niet denken).
Alle reacties Link kopieren
dubbel
anoniem_364902 wijzigde dit bericht op 20-02-2018 15:22
Reden: dubbel
99.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zonnebloem1996 schreef:
20-02-2018 15:17
De enige reden om bij je huidige vriendin te blijven is omdat je van haar houd. Maar dat is niet genoeg ...
precies dit
Alle reacties Link kopieren
en doorrrrrrrr.
trilplaat schreef:
20-02-2018 15:21
Dit probeer ik ook los van elkaar te zien, de ene keer sta ik er positief in en de andere keer sta ik er negatief in. Wat het nu gewoon makkelijk maakt is dat ik een back-up heb met iemand. (zo mag ik eigenlijk niet denken).
Sodeju. Gun je vriendin alsjeblieft beter dan dit. Hoe zou jij het vinden als iemand zo over jou praat?

Stoppen met je relatie dus.
En als je in zee gaat met die nieuwe meid: besef dat ze weinig respect heeft voor relaties.
Dus eigenlijk ben je gewoon soort van emotioneel aan het vreemdgaan. Zou wel netjes zijn als je het eerst uit zou maken met je huidige vriendin, zeker gezien haar vertrouwens-issues. Zij verdient het niet om dit nog een keer mee te maken. Wees gewoon eerlijk tegen haar
Alle reacties Link kopieren
Als je de deur al op een kier hebt staan, kun je eigenlijk niet meer terug. Je vriendin verdient beter. Succes ermee.
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Dus je hebt 4 jaar een relatie waarvan de eerste 2 jaar ontzettend moeizaam waren en je nu al 1,5 jaar een broer-zusrelatie hebt? Dus het is welgeteld een half jaar wel leuk geweest?
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
borboletas schreef:
20-02-2018 15:44
Dus je hebt 4 jaar een relatie waarvan de eerste 2 jaar ontzettend moeizaam waren en je nu al 1,5 jaar een broer-zusrelatie hebt? Dus het is welgeteld een half jaar wel leuk geweest?
Bizar dat je kennelijk niet in staat bent het uit te maken als het na een paar maanden niet meer fijn is. beter begin je met zo'n karakter nooit meer aan iemand, want voor je het weet tref je het nog slechter dan je huidige vriendin.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
trilplaat schreef:
20-02-2018 15:21
Dit probeer ik ook los van elkaar te zien, de ene keer sta ik er positief in en de andere keer sta ik er negatief in. Wat het nu gewoon makkelijk maakt is dat ik een back-up heb met iemand. (zo mag ik eigenlijk niet denken).
Dit klinkt alsof je je huidige vriendin nog maar even aanhoudt voor het geval de nieuwe juffrouw toch niet zo leuk blijkt te zijn. Is niet zo netjes gozer.

Sowieso, wat iemand al zegt, 4 jaar een relatie, 2 jaar moeizaam, dan een half jaartje ehm...'iets', en nu al anderhalf jaar broer/zus gedoe.

Waarom niet een tijdje in je uppie blijven? Je bent nog hartstikke jong, ga genieten!

borboletas schreef:
20-02-2018 15:44
Dus je hebt 4 jaar een relatie waarvan de eerste 2 jaar ontzettend moeizaam waren en je nu al 1,5 jaar een broer-zusrelatie hebt? Dus het is welgeteld een half jaar wel leuk geweest?
Nou inderdaad.
Eigenlijk heb je dus 1,5 jaar gewacht tot er iets beters voorbij kwam, besef je dat?

Je vriendin heeft de nodige dingen geleerd waar ze hopelijk na jou van kan profiteren.
Maar in hoeverre ben jij eigenlijk als mens gegroeid?
Het klinkt alsof je 4 jaar een relatie hebt gehad met iemand die niet bij je paste (want zat mannen vinden dat pittige juist harstikke leuk), maar je genoegen hebt genomen omdat je niet alleen wilde zijn.
Alle reacties Link kopieren
hoeveel reden om het uit te maken heb je nodig?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Doordat ik een druk persoon ben ik het dagelijks leven (school, werk, privé, hobby’s) heb ik telkens de twijfels van onze relatie weggedrukt of gedacht ‘’het komt wel goed’’ of ‘’ze zal beslist leuker worden van karakter’’. Tuurlijk hebben wij ontzettend leuke tijden met ups en downs in onze relatie, dat hoort er nu eenmaal bij. Alleen de twijfels worden nu met de maand meer. Het heeft me ontzettend veel moeite gekost om haar te krijgen op het punt waar we nu op zitten. (kwa vertrouwen en gedachte wijze).

Ik kwam niet verder dan deze zin en ben echt verbaasd dat je dit 4 jaar volhoudt. Lullig ook voor het meisje dat jij haar karakter niet waardeert, genoeg mensen vinden dat wel leuk, dat pittige, felle, directe.
Kiwimeisje schreef:
20-02-2018 16:32

Ik kwam niet verder dan deze zin en ben echt verbaasd dat je dit 4 jaar volhoudt. Lullig ook voor het meisje dat jij haar karakter niet waardeert, genoeg mensen vinden dat wel leuk, dat pittige, felle, directe.
Dit is geloof ik meer het kattige prinsesje dat alles op haar manier wil en hem controleert tot op de minuut. Nou weg ermee!
Chocolotje schreef:
20-02-2018 16:49
Dit is geloof ik meer het kattige prinsesje dat alles op haar manier wil en hem controleert tot op de minuut. Nou weg ermee!
Jij kent haar?
Alle reacties Link kopieren
Je bent pas 22, van de 4 jaar samen was de eerste 2 jaar zwaar en de laatste anderhalf jaar seksloos, en je waardeert de kleine veranderingen maar om het echt leuk te laten worden zou ze eigenlijk een ander persoon moeten worden.

Maar jullie hebben het soms gezellig, dezelfde humor en over bepaalde dingen dezelfde ideeën.

Er zijn 7 miljard mensen op de wereld, je bepaalt zelf hoe hoog je de lat legt en dus hoeveel mensen je potentieel een relatie mee kan hebben.

Jij kwam deze tegen uit die 7 miljard. Je relatie was een 6 en soms een 5. Maar daar liet je het bij want je had de ballen niet om het uit te maken, laten we eerlijk zijn.

En nu wel, want je realiseert je dat je lever leuker kan zijn dan dit. Doe wat met die kennis. En doe haar ook een plezier want zij wordt er ook niet gelukkiger op door met iemand te zijn die haar alleen wil als ze drastisch verandert en iemand anders eigenlijk leuker vindt.

Ja je bent vier jaar samen geweest maar dat alleen is een beetje magere basis voor de komende 10. Als je jezelf niet kan wijsmaken dat je nog 10 jaren met plezier met haar doorbreng, wat doe je dan nog samen?

En doe wat aan hoe je keuzes maakt want het is een beetje zwak dat je pas overweegt eisen te stellen aan je liefdesleven als er supercliché een collega die ook in een slechte relatie zit met je komt flirten.
Alle reacties Link kopieren
Oh en ga vooral niet vreemd want dan krijgt haar volgende vriend het pas echt zwaar met haar trust-issues.
TO, het is eigenlijk zo simpel; de relatie met je vriendin stelt niets meer voor. Klaar. Over. De liefde is voorbij.
Je stopt met die relatie en kijkt daarna eens rustig of er nog leuke meisjes zijn, dus niet nu. Niet vóórdat die relatie netjes is afgerond.
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch ook die nieuwe beter leren kennen alvorens je het met die eerste uitmaakt? Je hoeft nu niet te kiezen.
Asjeblieft zeg kap dit af. Je bent piepjong en je zit al met een vervelende relatie opgescheept die niks dan twijfel brengt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven