uit elkaar

27-01-2020 18:06 25 berichten
Ik ben 2 en half maand geleden weggegaan bij mijn ex.. Ik ben er echt enorm verdrietig onder maar weet dat het zoveel beter is voor mij.. Moet echt even mijn verhaal kwijt en zal graag wat tips van jullie willen..

Het ging sowieso al heel slecht tussen ons constante ruzie’s omdat ik het gevoel had dat hij mij constant neerhaalde met opmerkingen die die gaf.. ‘Hier moest ik mij niet zoveel van aantrekken want het waren grapjes en hij was gewoon recht voor de raap en daar moest ik maar mee leren omgaan’

In het begin waren we zo enorm verliefd op mekaar en was het ook enorm leuk.. Alhoewel hij toen al stront jaloers was en hij liever niet had dat ik een wijntje met vriendinnen dronk want wie weet wat ik ging doen met een drankje teveel op.. Wanneer ik dit dan toch deed werd het de dikste trammelant.. Dit werd naarmate de tijd erger en erger.. Op een gegeven moment begon hij wanneer die kwaad was op mij te spugen me uit te schelden voor hoer, slet etc.. Ook maakte hij spullen kapot in huis..

Vorig zomervakantie zijn wij op vakantie geweest met zijn ouders.. Hier maaktte zijn moeder mij uit voor leugenaar en stond hij ernaast naar mij te schreeuwen.. Ik was helemaal overstuur en hij weet dat ik geen leugenaar ben.

Ook loog hij mij heel vaak voor.. Maar hij had telkens zoveel spijt als die loog over erge dingen.. Hij zat op sekssites, wou seksafspraakjes maken omdat ik hem niet genoeg gaf(waarschijnlijk ook wel gebeurd) Stuurde naaktfoto’s van mij door.. Zeer naief natuurlijk ook om maar te blijven en denken dat die veranderde terwijl dit gedrag sowieso al niet kan.. achter al deze leugens moest ik zelf achterkomen en dan zei die.. Had je de afgelopen weken niet aan me gemerkt hoe rot ik me voelde.. Nou was totaal niks aan te merken maar goed

4 weken voordat ik bij hem wegging heeft die toen die zo kwaad was gezegt dat die mij wou vermoorden en mijn schedel wou breken.. en zei hij ‘ksst mn huis uit’ Terwijl dat huis toch echt van ons samen was.. Hier heb ik hem een klap gegeven.. wat natuurlijk ook fout van mij was..

Maar nou heb ik er toch behoorlijk last van.. ergens mis ik hem verschrikkelijk en ook heb ik er last van wat er allemaal gebeurd is en dat ik nogsteeds zo achterlijk ben om hem te missen.. Hebben jullie tips voor mij?
lees je verhaal nog een keer door en schrijf dan de leuke dingen op.
Alle reacties Link kopieren
Dat je verdrietig bent snap ik nog een beetje maar kind, je gaat zoveel beter af zijn zonder deze vriend!
Hoe hij je behandelt heeft en doet verdient niemand. Laat het verdriet toe maar count your blessings, echt...
Alle reacties Link kopieren
Naar de huisarts voor een dvw naar de poh ggz?
Hij heeft je geestelijk vooral misgedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ga weer lekker leven. Met je vriendinnen de kroeg in, een hoop wijntjes drinken en zorg dat je hem zo snel mogelijk vergeet.
Neem aan dat jullie het met het huis en dat soort zaken ondertussen wel geregeld hebben, dus dan hoef je hem niet meer te spreken.
Iemand die je zo behandeld is het daglicht in mijn ogen niet eens waard!
Alle reacties Link kopieren
Ja 1 tip ga naar een psycholoog.
Alle reacties Link kopieren
Neem een leuk hondje, poesje of een konijn ofzo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Alhoewel hij toen al stront jaloers was en hij liever niet had dat ik een wijntje met vriendinnen dronk want wie weet wat ik ging doen met een drankje teveel op..


Niks stront jaloers, dit is manipulatief gedrag, heel goed mogelijk dat juist hij jou besodemieterde met een glaasje teveel op. En al dat andere wat in je OP staat is ook al niet fraai. Hij was niet echt zuinig op je. Daar wil je toch niet de rest van je leven mee slijten. Ga erop uit en doe wat ervaring op met echt leuke mannen.

Wees blij dat je van 'm af bent.
el4ra wijzigde dit bericht op 27-01-2020 18:59
0.74% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Pfff wat rot en wat goed dat je het uitgemaakt hebt.

Ik heb ook zo een ex. Strontjaloers en super naar en zelf van alles uitspoken. En ik heb daar toch echt bijna een jaar last van gehad.
Inmiddels heb ik een nieuwe vriend dje veel leuker is en nu pas besef ik wat een ei die vorige was... t is een soort mindgame waar je in zit.

Je mist hem niet... je mist het samen zijn en je mist het beeld wat je in eerste instantie van hem had.

Sterkte to. Het komt goed. Echt waar. Maar hou vol.
Alle reacties Link kopieren
zoek afleiding
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
oh god, wat mis je dan? zijn poeslief karakter? wil je zo'n vader voor je kinderen? wil je zo oud worden met iemand?? god man open je ogen!
Alle reacties Link kopieren
je mist hem niet, je bent in de rouw, omdat je niet het leven had dat je met hem hoopte te hebben.
El4ra schreef:
27-01-2020 18:56
Alhoewel hij toen al stront jaloers was en hij liever niet had dat ik een wijntje met vriendinnen dronk want wie weet wat ik ging doen met een drankje teveel op..


Niks stront jaloers, dit is manipulatief gedrag, heel goed mogelijk dat juist hij jou besodemieterde met een glaasje teveel op. En al dat andere wat in je OP staat is ook al niet fraai. Hij was niet echt zuinig op je. Daar wil je toch niet de rest van je leven mee slijten. Ga erop uit en doe wat ervaring op met echt leuke mannen.

Wees blij dat je van 'm af bent.
Heb je gelijk in inderdaad. Wist ook al snel dat het allemaal niet goed was hoe t ging.. En ben ik ook zeker blij om.. Maar toch ook zeer verdrietig.. Maar dat zal idd waarschijnlijk het samen zijn dat ik mis..
icequeen2000 schreef:
27-01-2020 19:09
oh god, wat mis je dan? zijn poeslief karakter? wil je zo'n vader voor je kinderen? wil je zo oud worden met iemand?? god man open je ogen!
Nee dat wil ik niet daarom ben ik weggegaan haha
yourlocalhero schreef:
27-01-2020 18:44
Naar de huisarts voor een dvw naar de poh ggz?
Hij heeft je geestelijk vooral misgedaan.
Zat ik zelf ook overna te denken ja.. Maar wou het toch eerst zelf proberen..
Alle reacties Link kopieren
Kiezen tussen je hoofd en je hart.
Als je zo verliefd bent geweest dan wil je dat gevoel weer terug. Dan zie je alleen zijn leuke kanten. Afkicken dus. Denk maar goed aan de nare dingen, of schrijf ze op. Dan weet je het direct weer. Hij verandert niet hoor.
Klinkt als iemand waar je blij moet zijn dat je er vanaf bent.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n relatie werkt als een verslaving, daar moet je van afkicken en dat heeft tijd nodig.
Blokkeer hem overal, wis zijn nummer en zoek zoveel mogelijk afleiding. Super goed dat je bij hem weg bent gegaan!

Als je er zelf niet uitkomt, zoek hulp! Onderschat niet hoe zo'n relatie je kan veranderen.
icequeen2000 schreef:
27-01-2020 19:11
je mist hem niet, je bent in de rouw, omdat je niet het leven had dat je met hem hoopte te hebben.

+1
Je bent verdrietig om het verlies van wat hij/de relatie had kunnen zijn, zonder al die fratsen. Als je je dat realiseert, kun je hem makkelijker loslaten.
naamloosjes schreef:
27-01-2020 22:16
Klinkt als iemand waar je blij moet zijn dat je er vanaf bent.
Ben ik ook zeker wel..
Backpack10 schreef:
27-01-2020 19:58
Kiezen tussen je hoofd en je hart.
Als je zo verliefd bent geweest dan wil je dat gevoel weer terug. Dan zie je alleen zijn leuke kanten. Afkicken dus. Denk maar goed aan de nare dingen, of schrijf ze op. Dan weet je het direct weer. Hij verandert niet hoor.
Jnderdaad afkicken dat zal het zijn.. Goeie tip van je heb een lijstje gemaakt.. Die maar opnieuw en opnieuw lezen.. Weet ik ook dat die zeker niet veranderd. had naar 2 weken alweer een nieuwe meid dus voor hem betekende het sowieso vrij weinig.
Heel goed dat je weggegaan bent! Waar woon je nu?

Tips: halfuurtje per dag inroosteren om hem te missen en te huilen.
Rest van de dag alleen maar leuke dingen doen waardoor jij je goed voelt.
Nieuwe kleren, fijne douchegel, naar de kapper, kachel lekker warm en kaarsje aan, goed eten, met vriendinnen op stap, veel lachen, zelf iets maken (timmeren, haken, tekenen, bakken).
Ga vooral afleiding zoeken. Een leuke hobby, sport, vrienden, familie, vrijwilligerswerk, werk, studie etc. ! En geef het de tijd en verwijder z'n nummer en zoek geen contact.
Betonrot schreef:
28-01-2020 08:52
Heel goed dat je weggegaan bent! Waar woon je nu?

Tips: halfuurtje per dag inroosteren om hem te missen en te huilen.
Rest van de dag alleen maar leuke dingen doen waardoor jij je goed voelt.
Nieuwe kleren, fijne douchegel, naar de kapper, kachel lekker warm en kaarsje aan, goed eten, met vriendinnen op stap, veel lachen, zelf iets maken (timmeren, haken, tekenen, bakken).
Ik woon nou weer voor even bij mijn ouders tot dat ik een ander plekkie heb.. Opzich wel fijn dat geeft ookal heel wat afleiding.. En dankjewel voor de tips 😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven