Uit het niets reageert hij niet meer, nog iets sturen?

13-08-2018 16:49 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op twee dates geweest met een jongen, beide keren was het heel gezellig. Na de tweede date appte hij me s'avonds dat ook (dat het gezellig was, en toen hadden we even kort gepraat). Dit was afgelopen dinsdag. De hele week eigenlijk geen contact gehad tot hij me vrijdag appte hoe het ging en hoe mijn week was. Ik vroeg hem hoe het in antwerpen was (hij was een paar dagen met vrienden naar antwerpen). En sindsdien... nog steeds geen reactie. Ik vind het zo raar.

Maar nu dus mijn vraag, zal ik het maar laten gaan of nog niets erachter aan sturen? Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Laten gaan. Als hij je wel leuk/interessant vindt zal hij nog wel wat sturen. Zo niet, dan heb je daarmee je antwoord.
Ik snap overigens zelf ook niet dat je er 4 dagen overheen laat gaan als je hem wel leuk vindt. Je geeft in princip hetzelfde signaal af.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk zou ik er nog een berichtje aan wagen als ik hem super leuk zou vinden en een nieuwe date voorstellen. Reageert hij niet, dan weet je zeker dat hij gewoon niet verder wil.
En een date kan gezellig zijn, maar je kunt dan alsnog zeggen dat dit hem toch niet gaat worden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Twijfelachtig.
Maar je hebt zelf ook daaaaagen niets geappt.
Misschien wil hij biet wanhopig overkomen?
Ik zal hem nog een luchtig appje sturen.
Misschien denkt hij nu dat jij nauwelijks interesse hebt.
Alle reacties Link kopieren
Heb je je profielfoto al veranderd? :hyper:
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Delhi23 schreef:
14-08-2018 12:15
Twijfelachtig.
Maar je hebt zelf ook daaaaagen niets geappt.
Misschien wil hij biet wanhopig overkomen?
Ik zal hem nog een luchtig appje sturen.
Misschien denkt hij nu dat jij nauwelijks interesse hebt.
Zit wat in! Denk dat ik hem straks inderdaad iets luchtigs stuur, even denken nog wat...
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
14-08-2018 12:29
Heb je je profielfoto al veranderd? :hyper:
Haha zou dat zijn aandacht trekken?
Alle reacties Link kopieren
ik zou het niet allebei doen!

dus of je maakt een leuke nieuwe foto of je stuurt nog een bericht, maar persoonlijk zou ik eigenlijk nooit een berichtje sturen als ik al de laatste was die appte en het geen reactie opleverde...

een mooie selfie maken is nooit weg (oh en stel nou hij stuurt iets, wacht dan even een uur minstens eer je iets terug zegt, niet direct er bovenop zitten)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Emmaa95 schreef:
14-08-2018 12:40
Zit wat in! Denk dat ik hem straks inderdaad iets luchtigs stuur, even denken nog wat...
Gewoon doen, dan weet je meer. Nu blijf je er toch mee bezig.
Alle reacties Link kopieren
Emmaa95 schreef:
14-08-2018 12:40
Zit wat in! Denk dat ik hem straks inderdaad iets luchtigs stuur, even denken nog wat...
Gewoon iets als; hè, al een beetje bijgekomen van de vakantie? Heb je zin om het er bij een drankje over te vertellen?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Emmaa95 schreef:
14-08-2018 12:40
Zit wat in! Denk dat ik hem straks inderdaad iets luchtigs stuur, even denken nog wat...
En...heb je nog iets gestuurd?
Jij zegt dat je 2 leuke dates had, maar misschien denkt hij " Nou al 2e date en er is nog steeds niks gebeurd. Ze zal me wel niet zo leuk vinden"
Alle reacties Link kopieren
jippie55 schreef:
15-08-2018 09:44
En...heb je nog iets gestuurd?
Nee nog niet...even moed verzamelen (I know ik stel me aan)
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
15-08-2018 10:14
Jij zegt dat je 2 leuke dates had, maar misschien denkt hij " Nou al 2e date en er is nog steeds niks gebeurd. Ze zal me wel niet zo leuk vinden"
Ja? We hadden tweede date ook niet gezoend trouwens, 1ste wel..
Alle reacties Link kopieren
Emmaa95 schreef:
15-08-2018 11:11
Nee nog niet...even moed verzamelen (I know ik stel me aan)
Meid, niet doen. Je hebt hem vrijdag een vraag gesteld, en hij heeft niet meer gereageerd. Het is nu woensdag. Laat gaan.
...
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
15-08-2018 11:28
Meid, niet doen. Je hebt hem vrijdag een vraag gesteld, en hij heeft niet meer gereageerd. Het is nu woensdag. Laat gaan.
Ja heb er nog met wat vriendinnen over gehad en ik ga indd niks meer sturen. Het was ook echt de simpelste vraag dus ja.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
14-08-2018 06:23
Waarom stel jij zelf geen date voor?
Wat ik ervan begrijp is dat ze twee dates gehad hebben en die waren beiden op haar initiatief. En nu hoort ze niets meer. Ik zou zeggen, die jongen heeft niet zoveel interesse hoor.
Alle reacties Link kopieren
arpeggio schreef:
15-08-2018 13:35
Wat ik ervan begrijp is dat ze twee dates gehad hebben en die waren beiden op haar initiatief. En nu hoort ze niets meer. Ik zou zeggen, die jongen heeft niet zoveel interesse hoor.
Eerste op zijn initiatief en tweede op mijne
Alle reacties Link kopieren
Meid, je legt opnieuw alles weer zo op een weegschaal. Niet doen!
Feit dat jij je nu al zooo druk hierom maakt, is een slecht teken. Hij is gewoon niet voldoende geïnteresseerd in je. Hoe oud is hij?
Als een man geïnteresseerd is, weet je het. Door schade en schande geleerd. Op het moment dat je begint te twijfelen waar je staat, is het tijd om verder te gaan.
Emmaa95 schreef:
15-08-2018 11:12
Ja? We hadden tweede date ook niet gezoend trouwens, 1ste wel..
Nou waarom niet dan?

Normaal is 1e date zoenen , 2e date verder (voelen, pijpen)
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
16-08-2018 10:20
Nou waarom niet dan?

Normaal is 1e date zoenen , 2e date verder (voelen, pijpen)
Tja geen idee.. was wel tikkeltje awkward

En is ook maar wat je normaal vind..
VelvetVolvo schreef:
16-08-2018 10:20
Nou waarom niet dan?

Normaal is 1e date zoenen , 2e date verder (voelen, pijpen)
Whut?

:rofl:
Emmaa95 schreef:
16-08-2018 19:27
Tja geen idee.. was wel tikkeltje awkward

En is ook maar wat je normaal vind..
Niks meer gehoord dus?

Jammer maar goed dat je dan niks meer hebt gestuurd.
Nog iets gehoord?
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
16-08-2018 10:20
Nou waarom niet dan?

Normaal is 1e date zoenen , 2e date verder (voelen, pijpen)

Als iemand op de 2e date van mij verwacht dat ik hem pijp mag ie heel gauw een andere date gaan zoeken :facepalm:
~ It takes a rad mama to be a father too ~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven