Unhappy single? Samen delen we ons verhaal hier in deel 2!

01-11-2019 03:17 1913 berichten
Wegens succes (helaas veel unhappy singles) hier een nieuw topic! Deel je verdrietige, boze, eenzame, wanhopige, blije, grappige belevenissen hier als je unhappy single bent. Wees welkom.

Zoals sommigen al weten ben ik al vele jaren lang single en heb ik dat erg lastig gevonden, die wens naar een relatie is groot. Nu is het zo dat ik inmiddels al een tijdje met iemand date via Tinder en er meerdere eerdere posters zijn afgehaakt in dit topic, soms tijdelijk, omdat ze een relatie vonden. Dus... hierbij ook direct een hart onder de riem voor mensen die het niet meer zien gebeuren, de liefde.
Voel je vrij om natuurlijk je teleurstellingen te delen. Ik heb vaak gedacht dat het niet meer ging gebeuren en weet dat nu ook nog steeds niet goed, nu het zo vers is. Alsof ik pech had. En mensen, of jijzelf, zich afvragen wat je 'fout' doet, alsof het zo simpel is.

Link oude topic:
relaties/unhappy-single-samen-zijn-we-h ... 425542/121
Kettlebel schreef:
08-11-2019 17:50
Ik heb even niet meegelezen en ik weet ook dat jullie mij niet of nauwelijks kunnen helpen maar ik heb de laatste weken verschillende datingapps geprobeerd en hier en daar ook wat getest met foto's en een profieltekst. Ik heb een tijdje een foto van de zijkant/achterkant als profiel en enige foto gehad op tinder met een originele tekst. De tekst spreekt aan want daar krijg ik regelmatig likes op en ik merk ook dat ik gesprekken kan voeren met de dames mijn humor slaat meestal wel aan. Maar nu komt die! Zodra ik een foto volledig van mezelf stuur. Krijg ik naar mijn mening iets te vaak te horen dat ik haar type niet ben. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn hoor maar om het zo vaak te horen. Het zijn geen bijzondere of opvallende foto's dat niet (en nee ook geen foto's met een vis, badkamerselfie of iets in die richting) vaak een vakantiekiekje of gewoon een foto dat ik op de bank zit. Ik vind mezelf niet lelijk maar ook niet knap. En mijn intentie is dus wel serieus ten opzichte van vele andere mannen (staat ook in mijn tekst) Maar daarna is het gesprek dan vaak klaar, dus ik weet waar het aan ligt. Maar je kunt er denk niet veel aan doen? Hooguit andere foto's proberen, mocht toch nog iemand de ultieme tip hebben is dat natuurlijk welkom! (los van reallife en speeddaten enzo)
My 2 cents. Kan wel zeggen dat ik een ervaren datingapp gebruiker ben en genoeg dates achter de kiezen heb :) Is nog steeds alleen mijn mening.

Belangrijkste is dat je jezelf laat zien zoals je bent qua uiterlijk. Dus geen zonnebrillen of helmen. Je wilt iemands ogen zien. En verder zijn 2 foto's het minimum. Eentje van je bovenkant en eentje waar je helemaal op staat.

Mijn ervaring is dat mannen die geen goed beeld van zichzelf geven, wat onzeker zijn. En dat is niet echt aantrekkelijk. Omarm gewoon jezelf zoals je op dat moment bent. En/of dat ze overgewicht hebben....Hier helaas al een paar keer meegemaakt. Het is mijn eigen schuld dat ik niet door gevraagd heb voor meer foto's, maar wie wilt zo'n iemand zijn die moet vragen voor meer foto's. Maar het oog wil ook wat en ik moet wel de indruk hebben dat ik je aantrekkelijk kan gaan vinden. Merkte dat ik mij soms ook een beetje boos en bedrogen voelde (misschien niet fair van mij om het bij de ander neer te leggen.... ) Beetje wat wat Tomcat zegt. Mensen gaan dingen opvullen van wat ze niet weten.
Attraverso schreef:
10-11-2019 08:29
Gisteren heel gezellige vervolgdate gehad bij hem thuis (geen seks mocht je dat willen weten, hij wou wel maar ik nog niet, heeft hij gerespecteerd).
Hij was wel heel helder en duidelijk over wat hij zou willen: ons een kans geven en dan meteen ook exclusief gaan. Wel erg handig zo, een man die dat spontaan, zo snel voorstelt. Vind ik leuk.
En deze ochtend besef ik dat ik hem al wel een beetje mis.
Morgen feestdag hier en hij vroeg of hij mee mocht naar een evenement in mijn stad morgen. Kijk er naar uit!
Maar blijf toch sceptisch? Net alsof ik verwacht dat hij vandaag afbelt.
Ah wat leuk om te horen! Fijn dat ie gelijk exclusief wil gaan, zodat jullie contact echt een kans krijgt. Kan ik echt waarderen zulke dingen.
yesss schreef:
10-11-2019 17:50
Hallo allemaal,

Mag ik ook weer aansluiten? :)
Heb nog niet alles gelezen maar dat ga ik nog even op mijn gemak doen.

Voelen jullie het soms ook zo alsof je leven niet zo belangrijk is...
Ik probeer positief te blijven maar ik ga heel erg heen en weer.

Voorbeeldje, ik plaats soms dingen op Social media, natuurfoto's, creatieve dingen, sportgerelateerde dingen, echt wel dingen die iets over mij zeggen maar ik krijg soms zo weinig reacties. Ik weet dat ik het me niet aan moet trekken, maar soms raakt het me gewoon zo..

Ik denk dan, stel ik zou een vriend hebben of een kind en ik zou bijvoorbeeld een gezinsfoto maken, ik weet zeker dat er dan meer mensen zouden reageren. Ik vind dat soort dingen best lastig met periodes.

Ik doe veel dingen alleen en ik ben daar soms best trots op maar ik mis dan toch net even die aanmoediging ofzo.

Vanmorgen kwam ik op de sportschool en toen kwam een man naar me toe die mij ook volgt op Social media en hij gaf mij een compliment over iets creatiefs waar ik mee bezig ben. Misschien erg om toe te geven, maar dat doet me dan toch even goed...

Ik heb dat soms nodig, maar ook weten dat je belangrijk of interessant bent voor iemand.
Het maakt me soms echt onzeker en ga heel erg op en neer, van mezelf willen laten zien en tegen mezelf zeggen dat ik er mag zijn en dat mijn leven ook belangrijk is, naar, laat maar zitten niemand boeit het iets :-?

Maar goed ik blijf mezelf oppeppen/motiveren en ik probeer wel bezig te blijven en dingen doen waar ik me goed bij voel maar ik vind het echt moeilijk de laatste tijd.

Sorry dat ik zo met mijn lange verhaal binnen kom vallen, maar moest het even kwijt.

Fijne zondag allemaal :)
:hello: Yes
Je hebt ons gevonden :) No worries over het binnenvallen en lang verhaal :there: We zijn er hier voor elkaar toch?

Het leven niet zo belangrijk is......Dat is best een existentiële vraag :) Hangt het samen met je singlestatus of in het algemeen?
Zoals ik het lees adhv de rest van je post, denk ik in het algemeen. Dan is zoals ik het zie dat het leven in het algemeen niet zo boeiend is. Ik bedoel, wat is het doel van het leven? Die van mij om die zo leuk en 'goed' (als in goed zijn voor anderen en er wat van te maken) te leiden. Je leeft je leven alleen met anderen die hem ook alleen leven. Snap je hem? Een relatie is niet zaligmakend, want je bent nog steeds je eigen persoon.

Ik heb geen social media, behalve LinkedIn. Ik haal mijn bevestiging ed dus van het echte leven. Als je ergens blij mee ben oid, stuur het naar je familie of vrienden? Gewoon iets plaatsen op social media en wachten op een reactie maakt je erg afhankelijk van de buitenwereld. Terwijl je het goed zegt, beter dat het vanuit jezelf komt.

Ik heb geen Facebook en Instagram met een reden. Ik ben niet zo'n iemand die met mijn leven te koop loopt en ik heb geen zin om te reageren op die van anderen. Stuur mij gewoon een bericht via Whatsapp en dan krijg je een leuke reactie :) Is dit iets wat jij wel doet? Reageren op de dingen van anderen? Doe je dat vanuit jezelf of doe je dat voor een ander?
LavenderFields schreef:
10-11-2019 19:30
Afgelopen week had ik het toevallig ook even gehad met sociale media, altijd bereikbaar zijn en dat onrustig gevoel. Ik wou even in het nu leven en genieten van de mensen waarmee ik praat en dingen rondom me, zoals een lange strandwandeling. Ik had even behoefte aan een echt diepe connectie (klinkt wat zweverig-sentimenteel, ik had gewoon nodig aan liefde/vriendschap). Ik wou even terug naar mijn oude Nokia. Jammer genoeg ging me sim-kaart van me smartphone niet meer in mijn oude toestel, dus heb ik van me smartphone een relatief domme telefoon gemaakt (google maps, podcasts, notitie-app, takenlijst, weer-app, agenda-app zijn gebleven. Whatsapp, FB, YouTube, Pinterest en alle andere verwijderd).

Ik ben al heel de week precies rustiger, liever voor mezelf, meer zelfbewust. Tijdens me lange strandwandeling enkel me camera mee en een smartphone zonder slimme apps. Heerlijk eigenlijk! Je kan me sms'en bellen, meer moet dat soms niet zijn. Ik denk nu drastisch op een nieuwe simkaartje te bestellen voor in me oude telefoon. Even of topic: weet iemand van jullie hoe je eventueel je kleine simkaart in een oude nokia van steken?

Het is in deel 1 al een paar keer besproken geweest: de maatschappij lijkt zo koud zijn geworden of toch in België-Nederland. Mensen lijken in het zuiden meer contact met elkaar te hebben.

Alsof sociale media zijn doel heeft gemist. Mensen voelen zich eenzamer en onzekerder door sociale media,... Ik bedoel hoe vaak kom je iemand tegen waarmee je écht fijn kan praten, die precies oprecht naar je luistert en dat het gesprek niet lijkt op een vluchtig ping pong wedstrijdje om om ter vlug iets te zeggen. Zelf in je vrienden- en kennissenkring lijkt alles soms oppervlakkig ofzo,...
Dat dommer maken van je telefoon hoor ik steeds vaker! Wat een mooie ontwikkeling is dat (en ook voor jou). Lekker rustig. Mensen weten je inderdaad te vinden als het moet.

Ik leef mijn leven en dat is niet met mijn telefoon in mijn hand. Ik heb ook weinig last van die blauwe vinkjes ed. Mensen (met name mannen van datingapps) die sturen van waarom het zo stil is of weer een reactie uitlokkende reactie zitten gelijk in mijn irritatiezone.

Je hebt van die 'adapters', Dus simkaartjes waar je je nano-simkaart erin kan doen, zodat het geschikt is voor de oudere telefoons. Kan je gratis krijgen bij een telefoonwinkel of tegen een paar euro.
Diediear schreef:
11-11-2019 15:05
Ben ik ook weer! Erg drukke weken gehad dus keek er naar uit alles bij te lezen.

Wat betreft social media: ik doe er net zo hard aan mee. En kan me dan ook druk maken als je onder een aantal likes zit. En tegelijkertijd denk ik; hoeveel van de mensen die zo een foto liken of op je ‘’story’’ reageren kan je ook om 03:00 bellen? Precies. Dus waarom hecht ik er dan soms zoveel waarde aan wat zij vinden, denken of doen? En daarnaast: hoeveel foto’s zie je op een dag en vergeet je instant weer na het geven van een like? Dus waarom maak ik het in mijn hoofd zo belangrijk?

En dit vind ik ook sterk

OKE DATELEED: ik zou afgelopen vrijdag met een oud scharrel afspreken. Leuke gast, waren altijd heel duidelijk in wat we zochten (niets) en eerlijk naar elkaar. Hij berichtte me (hadden al een x aantal weken weer sporadisch contact) of ik hem nog wilde zien (hij vertrekt een deze dagen voor c.a. 4-5 maanden naar het buitenland). Wij afgesproken, vroeg die later of het ook overdag kon; prima. Vervolgens zegt die af. Nee niet eens. Ik stuur de avond VOOR we elkaar zouden zien: hoelaat? En krijg dan de reactie dat die het tóch niet gaat redden. Man ik was echt even pissig want had ook dingen afgezegd omdat meneer me zo graag overdag wilde zien. Dus duidelijk gemaakt dat het prima is maar die het wel eerder had kunnen laten weten, en of die dat uberhaupt van plan was aangezien het al 22:00 in de avond was. Geen reactie meer, maar we wel de dagen erna foto’s sturen via snapchat. Ik snap mannen soms echt niet.

Anyway toen dit gebeurde zat ik op het terras en dacht ik: een beetje mannelijke aandacht kan geen kwaad. Dus hoppa, ik tinder gedownload. Aan de ene kant enorm goed voor mijn ego; want veel matches en veel aanspraak. Aan de andere kant is het een triest gebeuren: mannen die om je cupmaat vragen en vertellen hoeveel cm ze hebben hangen. Nee, doe mij dan maar liever iemand ontmoeten in de kroeg. Weet je meteen hoe iemand praat/is. Maar als ik in de kroeg sta heb ik vaak geen zin om daar mee bezig te zijn. Wederom een lekker vicieus cirkeltje weer.

Het is niet dat ik niet single wil zijn, want vind dat prima na net een relatie. Maar na een halfjaar zou gewoon íets van wat mannelijke aandacht of een vaste scharrel wel fijn zijn. De lusten maar niet de lasten zeg maar. En dit ervaar ik meestal op zondag, als ik brak ben. Of als ik in bed lig en mijn voeten eraf vriezen want: koukleum. Zelfs als je niet veel eisen hebt (leuke vent, iets casuals, niets verplichts) lijkt het nog enorm lastig :bonk:
Ugh. Jullie contact is vrijblijvend, maar dit is wel heel vrijblijvend. Flexibiliteit is fijn, maar ik vind dit gewoon asociaal. Laat even tijdig weten dat het toch niet lukt. En dan de dagen erna foto's sturen......Mannen :bonk: Ik zou afgeknapt zijn.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
10-11-2019 08:29
Gisteren heel gezellige vervolgdate gehad bij hem thuis (geen seks mocht je dat willen weten, hij wou wel maar ik nog niet, heeft hij gerespecteerd).
Hij was wel heel helder en duidelijk over wat hij zou willen: ons een kans geven en dan meteen ook exclusief gaan. Wel erg handig zo, een man die dat spontaan, zo snel voorstelt. Vind ik leuk.
En deze ochtend besef ik dat ik hem al wel een beetje mis.
Morgen feestdag hier en hij vroeg of hij mee mocht naar een evenement in mijn stad morgen. Kijk er naar uit!
Maar blijf toch sceptisch? Net alsof ik verwacht dat hij vandaag afbelt.
Hoe heb je het gehad gisteren (of is de date nog bezig)?
Alle reacties Link kopieren
Lovestar schreef:
12-11-2019 13:24

Ik heb geen social media, behalve LinkedIn. Ik haal mijn bevestiging ed dus van het echte leven. Als je ergens blij mee ben oid, stuur het naar je familie of vrienden? Gewoon iets plaatsen op social media en wachten op een reactie maakt je erg afhankelijk van de buitenwereld. Terwijl je het goed zegt, beter dat het vanuit jezelf komt.

Ik heb geen Facebook en Instagram met een reden. Ik ben niet zo'n iemand die met mijn leven te koop loopt en ik heb geen zin om te reageren op die van anderen. Stuur mij gewoon een bericht via Whatsapp en dan krijg je een leuke reactie :) Is dit iets wat jij wel doet? Reageren op de dingen van anderen? Doe je dat vanuit jezelf of doe je dat voor een ander?
Ik ook! Ik deel leuke foto's/filmpjes van geluksmomentjes heel gericht (enkel via whatsapp). Dat gevoel heb ik namelijk ook bij mensen die heel veel posten op sociale media zoals FB of instagram.

Ik heb FB maar zonder profiel foto. Instagram interesseert me niet. Ik reageer nooit op wat ik voorbij zie komen op FB. Ik spreek er liever over in een gezellig gesprek met een hapje en een drankje thuis of in de stad. Ik creëer graag geluksmomentjes, mooie herinneringen die langer bijblijven dan een onpersoonlijk berichtje via FB of instagram. Ik vind erover praten en naar elkaar luisteren ook vele malen leuker dan sociale media.

Vandaag heb ik het voordeel van een 'domme' smartphone ontdekt met heldere camera. Een oude dame is, toen ik deze morgen een afspraak had in de stad, in de zijkant van mijn auto gereden. Ik had nog 10 minuten voor mijn afspraak, dus ik heb vlug een foto getrokken van de schade, gegevens gevraagd en genoteerd via spraak voor de verzekering in me notitie-appje. Met me oude Nokia ging ik geen scherpe foto kunnen trekken en was het minder efficiënt. Ik zal het dus bij mijn 'domme' smartphone houden.
Alle reacties Link kopieren
Lovestar schreef:
12-11-2019 13:29
Ik leef mijn leven en dat is niet met mijn telefoon in mijn hand. Ik heb ook weinig last van die blauwe vinkjes ed. Mensen (met name mannen van datingapps) die sturen van waarom het zo stil is of weer een reactie uitlokkende reactie zitten gelijk in mijn irritatiezone.
Dit! Ik zei laatst nog iets gelijkaardig tegen iemand die ook vroeg waarom ik maar niet reageer via FB. FB staat niet op mijn telefoon en op mijn computer bezoek ik FB maar één keer in de maand. Die persoon zat ook weer in me irritatiezone.
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
10-11-2019 19:42
Precies dat Lavenderfields! Super goed dat je die apps hebt verwijderd, het geeft inderdaad zoveel meer rust.

Ik heb vandaag dus iets geplaatst en ben geneigd om het er weer af te halen.
Vind het gewoon zonde van mijn energie eigenlijk... :-?

Ik voel me heel eerlijk gezegd ook veel beter als ik er afstand van neem.
Precies wat je zegt, je bent veel meer in het nu en bewuster.. Want ik heb eigenlijk best een fijne dag gehad vandaag maar dat is nu dan weer overschaduwd door dat gevoel en dat is echt zonde van mijn energie.

Je laatste stukje is ook heel herkenbaar... Dat komt inderdaad niet zo vaak meer voor. De meeste mensen zijn toch voornamelijk met zichzelf bezig, maar gelukkig kom ik zo nu en dan wel mensen tegen die wél geïnteresseerd zijn.
Hey Yesss, hoe gaat het ondertussen met minder sociale media?
Alle reacties Link kopieren
Ilovefairytales schreef:
12-11-2019 01:43

@lavenderfields merk ik ook. Heb zelf geen FB of insta. Dus weet niet hoe da voelt da constant willen kijken of posten. Wat ik wel merk is als ik nu klets met iemand. Vaak de insta of fb erbij wordt gehaald. Dus dan vertelle ze iets en hup de telefoon.... en kijk kijk..

of op werk vergeet ik mijn mobiel en die ligt dan thuis. Nou dan is het meteen van collega's he ben je niet nu bang, je mist zoveel en dit en dat. Dan zeg ik ja wa dan... Denk ik omg die smartphone is echt een ding.
En omdat ik geen fb en insta heb vroeg ik aan ze maar hoe vaak doe je dat kijke. Ja elke dag en een of ander app berekent hoe lang je kijkt. Blijkt dus dat 1 uur per dag nog niks is..
Ik zag laatst op Youtube een filmpje gemaakt door Boho Beautiful over het aantal uren we op sociale media gebruiken. Hallucinant gewoon! Ik heb het filmpje even opgezocht: https://www.youtube.com/watch?v=y9awile6Jxw

Vind ik ook een smartphone is maar een ding. Ik heb niet het gevoel dat ik iets mis, integendeel! Ik geniet van het moment in de natuur, in de stad, met mensen waarmee ik praat.
Alle reacties Link kopieren
LavenderFields schreef:
12-11-2019 20:57
Hey Yesss, hoe gaat het ondertussen met minder sociale media?
Goed hoor, ik ben er ook niet super veel mee bezig, plaats eigenlijk niet zo vaak dingen. Dat is eigenlijk ook niet het punt wat ik wilde maken/waar ik op doelde... Maar meer in het algemeen voelde ik me gewoon even alleen/niet gezien en dan ben ik er gewoon even wat gevoeliger voor.

Het was ook even een moment opname en weer gezakt inmiddels gelukkig :)
Alle reacties Link kopieren
Nog even over sociale media: in deel 1 had ik vertelt dat ik een man had ontmoet waar ik onder de indruk van was. Ik was teleurgesteld en een beetje sip dat hij een vriendin zou hebben. Het was niet zo duidelijk. Afgelopen week zat ik vijf minuten op FB. Aan de zijkant rechts zag ik onder 'mensen die je misschien kent' zijn (vorige) vriendin. Ze had een profiel foto met een man waarop ze knusjes, gezellig en romantisch knuffelde in de zetel. Ik was nieuwsgierig en klikte verder. Het was een andere man! Ik dacht nog: "Fijn, hij heeft een leuke relatie. Liefde bestaat!"

Mijn hartje maakte stiekem een blij sprongetje. Inderdaad, hij is single-single-single! Dus misschien heb ik het toch goed aangevoeld dat er wederzijdse interesse was door sterke oogcontact, fijn gesprek, aanrakingen,...

Ik was dan aan het denken: misschien moet ik toch eens initiatief nemen en interesse tonen (geen afknapper toch?). Gewoon even terugkomen op het gesprek die we toen hadden. Ik heb ook enkel Linkedin, dus enkel via Linkedin kan ik hem contacteren.

Het is wel zo dat ik bang ben dat ik in oude patronen val. Hij is nog niet zo heel lang single (als ik het goed aflees van sociale media pas sinds deze zomer). Ik denk dan ook mijn leven is op zich leuk genoeg, dus ik 'wacht' dan liever een paar maanden tot dat het echt een fijn kan zijn en hij niet meer met een andere vrouw in zijn hoofd zit. Zijn sociale media lijkt gewoon leuk, volwassen, leuk met z'n vrienden. Ik las ook dat hij een compliment van een vriend in de wind sloeg. Ik maak dan een beetje de veronderstelling dat het tijd nodig heeft.

Ik ben ook nu professioneel met doelen bezig die ik precies ook eerst wil bereiken voordat ik hem contacteer zodat ik een nog boeiender persoon voor hem ben. Ik denk dat ik gewoon uitvluchten zoek: ik durf niet, ik schijt in me broek, ik,... Ik was zo onder de indruk doordat hij rustig, sterk, mannelijk, positief, geïnteresseerd en zorgzaam leek. Ik voel me dus vrij kwetsbaar dat ik verwachtingen heb om iets te gaan drinken, fijne connectie wil,... en hij bijvoorbeeld gewoon vriendelijk was.

Argh, ik voel me een puber van 16! Hoe belachelijk is dit ook: ik bespioneer mensen hun sociale media en baseer daarop bepaalde veronderstellingen. Ik vind dit eigenlijk erg van mezelf, hoewel ik zelf helemaal niks heb met sociale media. Gelukkig kan ik het bij jullie in alle veiligheid even vertellen.

Ik heb het ook al voorbij zien komen, maar door onze eerder teleurstellende ervaringen kunnen we zo bang zijn voor iets dat wel mooi is, waar er liefdevol potentieel in zit,... We denken er dan precies te veel aan terwijl het ook gewoon positief kan zijn om onszelf te beschermen. Zo voel ik me ook. Ik maak precies uitvluchten door te wachten/uit te stellen tot ik professionele doelen heb bereikt, tot de feestdagen,... Alsof ik op een bepaald moment gewoon de handdoek in de ring ga goeien, hoewel ik wel na een maand nog steeds interesse in hem heb.
Alle reacties Link kopieren
Lovestar schreef:
12-11-2019 13:24

Ik heb geen Facebook en Instagram met een reden. Ik ben niet zo'n iemand die met mijn leven te koop loopt en ik heb geen zin om te reageren op die van anderen. Stuur mij gewoon een bericht via Whatsapp en dan krijg je een leuke reactie :) Is dit iets wat jij wel doet? Reageren op de dingen van anderen? Doe je dat vanuit jezelf of doe je dat voor een ander?
Oh ja hoor dat doe ik zeker.
Ik deel genoeg met anderen, maar soms mis je net even een bepaalde aanmoediging/motivatie die iedereen op zijn tijd nodig heeft. Ik doe al heel lang alles alleen en had gewoon even zo'n momentje.

Dus dat is waar ik eigenlijk op doelde en dan komt zoiets als Social media even wat gevoeliger binnen.

Maar gelukkig is die bui weer gezakt en voel ik me weer wat sterker :)
yesss wijzigde dit bericht op 12-11-2019 21:49
1.89% gewijzigd
@lavender
Gewoon ervoor gaan. En mocht het niets worden qua talks. Dan weet je dat en heb je het wel geprobeerd toch!

Zag laatst een interview met Tina Turner. En de host vroeg hoe ze haar man destijds vond, haar nieuwe niet Ike.
Er was een soor diner en ze zag hem en vond hem meteen aantrekkelijk. En stapte op hem af. En zei na gesprek met hem, ze hoorde dat hij op zakenreis ging. Ze zei ik wil dat je me bemint, als je klaar ben met de reis kom naat America. En sindsdiens zijn ze samen....
En ze zei als je iets wil en het voelt goed. Ga ervoor!
He wat een zet he! Ik d8 wow da zou ik nie durven haha
Inderdaad, ga berichtje sturen Lavender!

Straks wacht je drie maanden en is hij ineens een ander aan het daten. Terwijl hij jou had kunnen hebben... dus geef hem die kans op een leuk cadeau :)
Alle reacties Link kopieren
Mijn 3de date is op een sisser afgelopen. Hij had alles al uitgestippeld, ik zou volgende zomer bij hem intrekken, parttime gaan werken zodat ik zijn gigantisch huis kon onderhouden en hem verwennen, hij zou mijn garderobe vernieuwen want wil dat ik er alle dagen sexy en spannend bijloop...
Wel handig, zo'n directe man.
Alle reacties Link kopieren
Ik zet niet veel op fb, de reactie kan me weinig boeien dus nee, het beïnvloed mijn leven niet.
Herken me in bepaalde dingen die ik hier lees niet maar dat zal denk ik door mijn leeftijd komen. Heb onlangs weer drastische beslissingen genomen, helemaal alleen, moet het ook alleen doen, draag de gevolgen als het mislukt alleen,... motivatie of aanmoediging van anderen verwacht ik daarom niet. Ik ben het die het moet doen. Terwijl ik dit schrijf bedenk ik me dat de enige motivatie en aanmoediging die nodig is uit mezelf komt. Je moet vertrouwen op en in jezelf.

Lovestar ik vraag naar meer foto's. Had gisteren nog zo een gesprek op tinder. Ik heb een heel duidelijk profiel, veel foto's en tekst. Was in gesprek met een man en pikte in op zijn bewering een 'Bourgondiër' te zijn. Zei met een knipoog dat dit meestal synoniem is voor 'ik heb overgewicht'. Hij reageerde licht geïrriteerd, vond het een beetje oppervlakkig dat ik uiterlijk zo belangrijk vind en vroeg hem toen of hij mij zou geliked hebben indien hij op mijn foto's een mollige vrouw zag.
Even stilte en dan moest hij toegeven dat ik een punt had, hij had (uiteraard) op mijn uiterlijk geswiped. Hij blijkt licht overgewicht te hebben maar ik val eerder op 5 kilo te veel dan tenger. Geen probleem dus.
En zoals jij was ik in het verleden al een paar keer teleurgesteld bij een eerste date omdat de man zwaar overgewicht heeft dus ja, ik vraag foto's.

Laverder doen!
Alle reacties Link kopieren
Ooh wat een afknapper Attraverso, tenzij dit precies is waar je op uit bent :'D

Ik denk dat ik Tinder een tijdje weer ga verwijderen, het zorgt alleen maar voor irritatie bij me nu.
O mijn God Attraverso, dat is een teleurstellende man ja... Run!
Je mag op jezelf vertrouwen maar ook bouwen op anderen, het is de balans. Net als in een relatie straks.

Ik ben het volledig eens met Lovestar qua dateprofiel.
Het is officieel: no longer single hier, maar partners! Ik had al een hint gedaan na een grapje op de app en hij vroeg het vanavond.

Ik zal mogelijk over een paar maanden nog een update geven, denk dat er voorlopig geen gekke dingen veranderen omdat we al een tijdje daten. We zijn niet over één nacht ijs gegaan zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk, heel veel geluk samen!
joysjuhhh schreef:
13-11-2019 23:00
Het is officieel: no longer single hier, maar partners! Ik had al een hint gedaan na een grapje op de app en hij vroeg het vanavond.

Ik zal mogelijk over een paar maanden nog een update geven, denk dat er voorlopig geen gekke dingen veranderen omdat we al een tijdje daten. We zijn niet over één nacht ijs gegaan zeg maar.

Nice! Veel plezier samen!
Over oude telefoons: ik wilde laatst mijn simkaart in een oude Nokia steken, maar kreeg een melding over een code. Waarschijnlijk simlock. Zou ik even rekening mee houden voordat je drastische of dure maatregelen neemt.
Een heel groot nadeel van Hinge ontdekt. Bij een match zie je voor- en achternaam! Vind ik niet zo prettig.
Reden om daar mee te stoppen. Vind het erg vreemd, dat is nergens anders zo.

Toevoeging; mannen zien alleen je voornaam , net gecheckt. Maar ik zie dus voor- en achternaam van de heren.
Dankjewel!

Dat zou voor mij ook een dealbreaker zijn, achternamen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven