Unhappy single? Samen zijn we hier unhappy singles :)

16-08-2018 21:08 3045 berichten
Ik kan wel weer schrijven in mijn dagboek, maar die zegt niks terug :) En heb behoefte aan relativering, gesprekspartners en ook ben ik benieuwd of ik nu nou de enige ben....Of in ieder geval de enige die er open over is :)

Ik ben unhappy single. Er lijkt wel hier een taboe op te rusten, want iedereen is happy single. Natuurlijk is samen leuker, maar alleen moet je het ook fijn kunnen hebben. Nou, ik vind er maar weinig aan. Ik kan mijzelf prima vermaken, maar regelmatig ook niet (soms wanneer ik iets leuks doe) en dan vliegen de muren, mijn gevoelens en gedachtes mij aan.

Ik vind het jammer dat ik tegen een muur van onbegrip stuit, zowel van mensen in een relatie als andere singles. Het is zoals het is, dus je kan het maar beter accepteren en het beste ervan maken. Maar wanneer dat niet altijd lukt, dan lijkt het alsof mensen niet zo goed weten te reageren. Ik hoef heus niet gelijk bij je op de sofa te liggen en mijn diepste problemen erover te delen. Maar iets meer in de trant van: (ongewild) single zijn suckt!

Voordat iedereen erover heen valt. Ik heb een prima leven met wat vrienden en ben bezig om contacten op te doen en mijn kennissenkring uit te breiden. Dat gaat schelen. Ik ben wisselend actief aan het daten. Soms geen zin en te druk met (leuk) werk. Soms is het even weer leuk en dan heb ik weer een paar dates gehad. Ik laat het een beetje op zijn beloop :)

Mijn relatiecv, voor wie het interesseert :-P)
Kalverliefde van een paar maanden. En 2 liefdes gehad. 4 en 5 jaar. Daarna nog een intense relatie gehad van een paar maanden, waar ik wisselend nog liefdesverdriet van heb. Allemaal stuk voor stuk fijne mannen. Met hun tekortkomingen, die heb ik ook en daardoor was de relatie niet perfect maar grotendeels van de tijd wel goed. We pasten niet bij elkaar of de tekortkomingen braken ons op. Ik spreek bijna al mijn exen nog. Ik herken mij zelden in sommige horrorverhalen op het forum. Ik realiseer mij dat ik daarmee geluk heb gehad dat ik hele fijne mannen en fijne relaties heb gehad. Ik weet hoe het is om geliefd te worden door je lief en samen door het leven te gaan. Ik heb ze nog niet gehoord, maar het is wachten wanneer iemand zegt: onbegrijpelijk dat jij single bent. Jij bent zo leuk! :roll:

We weten niet hoe het leven loopt en wie weet blijf ik wel even single en blijft die behoefte om erover te praten en schrijven. Kan ik ook eens mijn dagboek met rust laten ;-D Dus klets away :) Wat is jouw relatiecv? Hoe beleef jij je singleleven? Wat zijn de momenten dat je haat om single te zijn en wanneer juist niet (elk nadeel hep zijn voordeel :hihi: ) Wat zeggen mensen over jou als single? Kijk je ook weleens jaloers naar stelletjes? Hoe doe je sommige dingen als single (die spin loopt echt niet vanzelf de deur uit :O )
lola712 schreef:
19-07-2019 01:01
Ja ik moet uitkijken dat ik niet verder verzuurd raak. Zoals gisteren ook aangegeven merk ik dat de afstand steeds groter wordt tussen mij en de maatschappij en dat ik merk dat ik vaak dat ik al jaren stilsta maar er zo dus eigenlijk voor zorg dat ik helemaal stil kom te staan. Ik ben van nature niet depressief maar oprecht zorgeloos leven is een hele tijd geleden voor mij, ik kruip steeds meer in mijn schelp.
Zeer herkenbaar.
Ook ik moet hiervoor uitkijken.
Verzuurd raken is niet goed en dit haal je alleen nog maar meer naar beneden.
Negatieve gedachten kunnen je op den duur helemaal in de houtgreep nemen en je leven gaan beheersen.
Dat is gewoon een slechte zaak.

lola712 schreef:
19-07-2019 01:01
Ik doe geregeld dingen alleen en verwen mezelf ook af en toe want als je dat niet doet komt het nooit goed. Ik merk langzamerhand welke dingen ik simpelweg mis en wat niet werkt. Weekendjes weg, citytrips etc. zijn hartstikke verleidelijk om de tijd mee te doden maar na terugkomst gaat je leven door en kan je niks delen. Dat doe ik dus niet zo snel meer. En daar baal ik dan toch ook van want als ik niet ga ontzeg ik mezelf dus dingen en dan blijf je wekenlang in de zomer alleen en voel je je na de zomer nog stommer want het voelt alsof je geen echte vakantie hebt gehad. Ook je leven opvullen met spullen en eten werkt niet, dat is allemaal tijdelijk geluk en daarna voel je je nog leger en nooit voldaan.
Materialisme en veel eten werkt inderdaad niet.
Dat is allemaal inderdaad maar tijdelijk.

lola712 schreef:
19-07-2019 01:01
Gelukkig staan er na de zomer wat dingen op stapel maar ik verwacht niet dat mijn leven dan ineens 360 graden veranderd.

Ook weet ik dat relaties niet zaligmakend zijn maar het is het stukje verbinding wat ik mis als ik aan het einde van de dag veel stelletjes samen naar huis zie gaan hand in hand. Dan weet je die slapen samen en worden naast elkaar wakker en ik ga alleen naar bed en wordt alleen wakker. Je leven deel je met niemand. Je maakt van niemands leven onderdeel uit en familie wordt ook steeds minder als ze ouder worden. Je wilt ook niet eindigen als zo'n einzelganger. Ik zie buren die eigenlijk nooit een relatie hebben gehad letterlijk verpieteren maar die willen vaak ook niet meer sociaal contact, erg sneu.

Het steekt vooral dat het bij anderen zo vanzelfsprekend lijkt (!) te gaan. Klasgenoten hebben een baan gevonden, ondertussen een relatie opgedaan en maken zich nu op voor samenwonen, zijn getrouwd en hebben al kinderen. Je weet gewoon dat je noot meer op een lijn met ze komt mocht het contact ooit herstellen.

Ik ben vooral bang dat als ik ooit weer een relatie krijg deze snel voorbij is omdat ik het gewoon niet gewend ben.

En toch morgen weer de dag met frisse moed beginnen, een douche nemen en lekker eten maken... Een ander doet het niet voor je ;)
Snap heel goed dat je niet als een einzelgänger wilt eindigen.
Ook ik heb in mijn omgeving mensen die relaties krijgen, gaan samenwonen, trouwen, kinderen krijgen etc.
Dat kan me ook weleens somber doen stemmen.
Toch is het belangrijk om positief te blijven.
Verder vind ik dat jij jouw posts helder, treffend en zeer duidelijk omschrijft.
Alle reacties Link kopieren
@ upward: dankjewel. Het is even balen op het moment, omdat ik ook merk dat die afwijzing (voor die baan) me in een soort algeheel-levens/zelf reflecterende modus brengt, en dan beschouw ik mezelf, als 30 jarige en dan zie ik bijvoorbeeld een foto van mezelf als kind en dan denk ik : is dit nou hoe ik het voor me zag, rond die leeftijd? Een vreselijk saaie baan, alleen wonend in een appartement. Gelukkig af en toe wel leuke dingen, maar vaak ook maar een beetje doelloos aan het laptoppen.

Ik weet dat het echt wel goed komt, (voor zover je het nu al ''slecht'' mag noemen), en volgens mij zij Julus of Sheldon dit laatst : wees trots op de basisingredienten die je meeneemt de maatschappij in. We hebben allemaal dingen om trots op te zijn, die ons de moeite waard maken als partner. Ik zit nu even in een negatieve vibe, maar ik weet dat voor mij (en ook voor jullie) echt wel iemand (en meerdere iemanden) rondlopen die dolgraag aan onze zijde zouden willen leven... En als je het zo bekijkt : dat kan juist ook spanning en energie met zich meebrengen :)

@ julus : dankjewel. De zomer werkt in ieder geval zacht gezegd niet mee. Ik heb de laatste dagen vaak herinneringen aan de zomer van vorig jaar. Ik zat toen veel positiever in mijn vel en maakte me veel minder zorgen om alles ( de toekomst, relaties, baan). Weet niet of het door het weer komt of dat ik de 30 jarige leeftijd heb bereikt waardoor ik wat meer druk voel, maar ik moet weer een beetje terug naar die vibe van vorig jaar. Toen ging ik nog lekker uitgebreid koken, muziekje op, lange fietstochten. Nu heb ik een beetje ''de boel de boel laten'' instelling in mijn vrije tijd.

@ lola : Ik herken veel uit je post. Leuk dat je mooie dingen in de planning hebt staan, en het 360 graden veranderen van je leven is voor iedereen onrealistisch. En moet je dat ook wel willen? Ik bedoel : je leven heeft nu toch ook wel mooie dingen? Vind het stoer dat je jezelf i.i.g. blijft verwennen, al snap ik ook dat de weekensjes weg in je eentje op een gegeven moment wel een keer leuk geweest zijn. De verhalen die je meebrengt en de ervaringen die je opdoet maken je denk ik wel een leuker mens, en je hebt weer wat te vertellen tijdens dates. Je klinkt in ieder geval interessant genoeg om moeite voor te doen, dus er moeten toch potentiele partners zijn die er net zo over denken !
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
17-07-2019 21:45
Hi Doctor, ik zou zeggen, zoek lekker een vrijgezel en ga niet aan de slag met een ex..beetje vunzig dat stiekeme gedoe en een derde persoon die belazerd wordt. Als hij zo'n interesse in jou heeft dan maakt ie het eerst maar uit met zijn huidige.
Ik doe toch ook niks, ik bedoel : mag je als exen niet gewoon een beetje met elkaar chatten? Nee maar ik snap je punt wel. Ik vind het zelf ook raar. Het is al jaren geleden dat we samen waren, en jaren na dato gaat hij me toch nog 's avonds laat aanspreken. Paar jaar geleden was dat ook al zo dat we elkaar zagen en dat hij me daarna ging aanspreken. Het is voor mij gewoon raar. Inmiddels die- en die hard single, en dan opeens weer redelijk onverwacht geconfronteerd worden met een verleden dat zo ver weg lijkt. Een verleden waarin ik nog zoende, seks had, avondjes lang met hem films keek of wijntjes dronk op ons dakterras.

Voelt gewoon .... vreemd om te beseffen dat ik dat OOK was, dat ik dus ook ooit een persoon was die ''dat soort dingen deed''. Ik bedoel nu als verstokte vrijgezel, en ik zie stelletjes hand in hand over straat, daten/zoenen : het voelt echt als een ver van mijn bed show. Ik weet ook niet eens meer hoe het mentaal en fysiek voelt om verliefd te zijn, seks te hebben. En als je dan opeens zo'n bericthe krijgt van iemand waarmee je dat in het verleden wél hebt gedaan, is het alsof er opeens een oud stoffig foto album open gaat en komen bepaalde herinneringen en gevoelens weer boven en dan denk ik : ''Oh ja, zo voelde dat inderdaad''.

En ben ook gewoon wel benieuwd. Hij heeft al jaren een relatie. Prima om hem op een feestje (waar we beiden aanwezig zijn) even te spreken. Maar hoezo gaat hij me dan 's avonds na thuiskomst ook nog benaderen? Deed hij de vorige keer ook al. Is dat echt gewoon vriendschappelijk ''belangstelling tonen'', of zit daar meer achter? Op zich toch wel goed voor mijn zelfvertrouwen dat ik zoveel jaren na dato toch nog iets met iemand doe. Krijg nooit echt meer zulke persoonlijke berichtjes. Toch eigenlijk best fijn, wat aandacht. En daarom merk ik ook dat ik het wil vasthouden, wat niet goed is natuurlijk. Heb het gesprek nu ook een soort van ''beëindigd'' (niet gereageerd op zijn laatste sms). Maar toch merk ik dat ik best wel baal en stiekem hoop dat hij het gesprek weer leven inblaast. Wat natuurlijk nergens op slaat, want kan inderdaad beter een ''nieuw'' iemand ontmoeten, maar hoe doe je dat in hemelsnaam ; P
Ik heb een druk weekend dus ik ben sinds donderdag niet in het topic aanwezig geweest, en de komende 1,5 dag denk ik ook niet, maar het gaat met mij weer de goede kant op. En geheel tegen de verwachting in voor het eerst sinds misschien wel een jaar heb ik dit weekend een date :shame: . Gelukkig wel (van mijn kant) met de juiste instelling: geen verwachting dat er meer uit komt dan eenmalig een dagje samen op pad :)

Binnenkort, of het nou goed gaat of niet, probeer ik eens te reageren op mijn lieve medeforummers :hug: . Jullie zijn altijd zo vriendelijk met advies en steun en dan vind ik het niet aardig van me dat ik zo weinig terug geef.
Sheldon wat leuk zeg! Een onverwacht cadeautje en ik hoop dat het iig een hele fijne dag wordt en wie weet!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Sheldon! :) Hopelijk heb je een leuke dag dit weekend, en met jouw instelling kan het bijna alleen maar meevallen. Stoer dat je het doet ook, zit momenteel zelf even in een fase dat ik te schijterig ben om te daten ; )

Sowieso ff een baaldag vandaag. Heb altijd drie dagen weekend (maandags vrij), maar mis elke motivatie om méér te doen dan op bed liggen, netflixen en hier op 't forum rondsnuffelen. Komt wel bij dat ik gisteren wat grieperig uit werk kwam en gelukkig regende het de hele ochtend dus dan is het lekker. Maar nu begint de zon erdoor te komen en komende week wordt het tropisch... Dan wordt de confrontatie ook weer harder, dat er maar weinig mensen zijn om iets leuks mee te gaan doen.... Maar de positieve berichten hier geven goede energie!
Campercamping schreef:
19-07-2019 19:23
@ upward: dankjewel. Het is even balen op het moment, omdat ik ook merk dat die afwijzing (voor die baan) me in een soort algeheel-levens/zelf reflecterende modus brengt, en dan beschouw ik mezelf, als 30 jarige en dan zie ik bijvoorbeeld een foto van mezelf als kind en dan denk ik : is dit nou hoe ik het voor me zag, rond die leeftijd? Een vreselijk saaie baan, alleen wonend in een appartement. Gelukkig af en toe wel leuke dingen, maar vaak ook maar een beetje doelloos aan het laptoppen.
Zeer herkenbaar ook.
En dat doelloos pc'en herken ik ook klakkeloos.
Blijf erg vaak hangen in deze modus en kom eigenlijk nauwelijks nog ergens (afgezien van werk/dagbesteding etc).
Doctorguilty schreef:
19-07-2019 22:07
.... Wat natuurlijk nergens op slaat, want kan inderdaad beter een ''nieuw'' iemand ontmoeten, maar hoe doe je dat in hemelsnaam ; P
Dating sites/apps?
Maar het rare daarvan is (voor mij) dat je dan gaat beginnen met berichtjes en daarna pas in het echt ontmoeten. Kost mij ook moeite om heel enthousiast te zijn in die berichtjes, de kans is vrij groot dat er geen reactie komt en straks ben ik heel enthousiast en valt ze tegen in het echt..lekker dan.

Ik ga misschien dansen vanavond, wie weet ontmoet ik nog iemand oldskool voordat we berichtjes gaan sturen :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik weet dat dit topic al langer loopt. Is het goed als ik mee schrijf?

Situatie:
Nu af en aan 17 jaar single met 2x een relatie van een jaar. Waarvan de laatste 8 jaar geleden. Sinds een paar maanden begin ik het alleen zijn zat te worden.
anoniem_388402 wijzigde dit bericht op 20-07-2019 14:20
Reden: Woord vergeten
1.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welkom sterren!
Tomcat en Sheldon, veel plezier!

Aan iedereen, zelfs thuisblijvers, toch een fijn weekend gewenst
hoi sterren..niet aan mij maar volgens mij mag iedereen meedoen hoor :)
Alle reacties Link kopieren
Hi Vrijgezellen,

Ben een tijdje weg geweest. Bijna al mijn vrienden zijn in de maanden mei/juni/juli jarig, en omdat iedereen nu dertig werd, is dit ook uitgebreid gevierd door iedereen. Vorig weekend kwam wat dat betreft het einde aan een ''streak'' van 10 volle weekenden, maar nu is het weer leeg en dan besef ik me wel weer hoe klote het single zijn, soms is. Het is ook op alle vlakken trekken aan een dood paard. Vorige week op een verjaardag nog een whatsapp-groep aangemaakt omdat ik voorstelde om naar een festival te gaan. Iedereen reageerde zowaar enthousiast, maar nu reageert niemand meer, zoals zo vaak met van alles. En dus zal er wel weer niets van terecht komen.

Ik baal echt. Zo lekker afgevallen het laatste jaar. Ik ben ook een man en (al zeg ik het zelf) ik zit nu denk ik wel op de top van mijn looks / fitheid. Hopelijk is het niet zo, maar het zou kunnen dat ik over een paar jaren kaal begin te worden enzo. En wat doe ik? Ik zit vandaag al de hele dag binnen. Weet gewoon niet wat te doen, behalve dat ik even boodschappen heb gedaan. Ik zou naar leuke festivalletjes willen gaan, terrasjes willen pakken. Maar ik raak alleen maar vrienden kwijt. Ik vind de mensen om mij heen ook gecompliceerder en egocentrischer worden. Probeer echt te bedenken : ligt het aan mij? Doe ik iets verkeerd? Maar volgens mij niet.
Alle reacties Link kopieren
Gister was ik met vrienden de stad in geweest. Dat was leuk en ondanks de meeste daarvan een koppel zijn heb ik me goed vermaakt. Er waren een paar momenten dat ik dan alleen stond te dansen maar dat vond ik wel prima. Maar vandaag heb ik echt weer het gevoel van; nou wat gaan we vandaag is doen. Omdat ik weet dat de meeste dus vandaag samen wat hadden gepland. Echt een dubbel gevoel, er waren wel enkele vrijgezellen maar meer dan een vriendelijk gesprek was er niet. Ik baal daar zo van, ik zeg niet dat iedereen met me moet flirten hoor. Maar zou wel eens leuk zijn, jammer en een dubbel gevoel. Nu maar een avondje bank hangen en hopelijk helpt de afleiding.
gelukkigworden wijzigde dit bericht op 20-07-2019 20:07
0.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ho, daar ging iets fout
Alle reacties Link kopieren
Ja ik verveel me ook zit al de hele dag levenloos in mijn badjas en ik ben moe gehangen...

Ja , meer dat ik het ook lastig vindt om het leven een invulling te geven alleen...

Vriendinnen heb ik niet zoveel en die wat ik heb daar ben ik een beetje klaar mee, er komt een punt in leven je ook geen zin meer heb in mensen die niet oprecht zijn...

Alleen dingen ondernemen dat heb ik in uurtje tot 2 allemaal wel gehad..

Soms denk ik wel eens heb ik dan zo weinig hobby’s of dingen waar ik plezier uit haal...Nja blijkbaar niet veel interesses ...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je volledig. Ik heb opzich best wat hobby’s maar dat neemt gewoon niet weg dat je graag gezelschap wilt. Als ik dan denk aan mijn vriendinnen van gister avond die gingen allemaal met hun vriend naar huis en ik nam alleen de trein. En dan denk ik aan vandaag samen opstaan en leuke dingen doen dat is gewoon iets wat ik ook weer wil mee maken. Gewoon een leuke toevoeging in je leven en ja verliefd zijn is gewoon leuk. Alleen mag het wel weer eens wederzijds zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bestond er maar n vrijgezellen festival :cheer: ..ik zou dan zo 100 % zeker heen gaan :-) en dan zou er niemand raar opkijken als ik alleen kwam :yes:
Alle reacties Link kopieren
Bella_1971 schreef:
20-07-2019 21:38
Bestond er maar n vrijgezellen festival :cheer: ..ik zou dan zo 100 % zeker heen gaan :-) en dan zou er niemand raar opkijken als ik alleen kwam :yes:
een goed plan vind ik voor alle vrijgezellen, zo´n festival :D (ik ben zelf overigens geen single, maar een stille meelezer)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
En dan huurde ik n grote gele Gado bus en ik kwam al jullie vrijgezellen ophalen (alla Robert ten Brink) :yes: :idee:
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
20-07-2019 20:23
Ja ik verveel me ook zit al de hele dag levenloos in mijn badjas en ik ben moe gehangen...

Ja , meer dat ik het ook lastig vindt om het leven een invulling te geven alleen...

Vriendinnen heb ik niet zoveel en die wat ik heb daar ben ik een beetje klaar mee, er komt een punt in leven je ook geen zin meer heb in mensen die niet oprecht zijn...

Alleen dingen ondernemen dat heb ik in uurtje tot 2 allemaal wel gehad..

Soms denk ik wel eens heb ik dan zo weinig hobby’s of dingen waar ik plezier uit haal...Nja blijkbaar niet veel interesses ...
Ik vind vooral de stilheid verschrikkelijk als je alleen woont. Je gedachten blijven dan maar malen en als het stil is het ook echt stil en dat geeft een gevoel van alleen op de wereld... Ik zit er best doorheen en alles kost te veel moeite. Nu ook met eten koken dan denk ik voor wie doe ik het (ja mezelf) maar kost veel tijd en energie en is zo op haha. Er gingen deze week ook dingen niet door waar ik mij wel op verheugd dus dat is ook klote. En het meest jammere is dat dankzij al deze downs ik ook niet lekker in mijn vel zit dus geen leuk gezelschap ben voor mezelf en eventuele nieuwe contacten.
Alle reacties Link kopieren
lola712 schreef:
21-07-2019 00:58
Ik vind vooral de stilheid verschrikkelijk als je alleen woont. Je gedachten blijven dan maar malen en als het stil is het ook echt stil en dat geeft een gevoel van alleen op de wereld... Ik zit er best doorheen en alles kost te veel moeite. Nu ook met eten koken dan denk ik voor wie doe ik het (ja mezelf) maar kost veel tijd en energie en is zo op haha. Er gingen deze week ook dingen niet door waar ik mij wel op verheugd dus dat is ook klote. En het meest jammere is dat dankzij al deze downs ik ook niet lekker in mijn vel zit dus geen leuk gezelschap ben voor mezelf en eventuele nieuwe contacten.
Ja klopt ...
Ik ben 27 en woon wel nog thuis maar zit nu bijvoorbeeld wel alleen op mij kamer ...

Voor jezelf eten koken voelt vaak als meer troep als wat anders haha...Ook altijd minder honger als ik het zelf moet maken en al die aroma”s heb ingesnoven al toch anders...

Ik verheug me juist wel op het moment dat ik op mezelf ga maar kan best dat ik dit mooier maak dan het is.. lijkt me ook soms wel eenzaam ja het idee je kan gaan en staan waar je wilt en geen verantwoording hoeft af te leggen niemand eigelijk weet wat je bezig houd benieuwd hoe ik met die vrijheid omga lijkt me ook even wennen...

Ik ook niet echt top in me vel... in een relatie had ik dat gevoel ook wel vaker (wellicht iets dat bij mij hoort als persoon een bepaald leeg gevoel) maar als single is dat gevoel nog erger ofzo...
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat me nog opzoekt nu zijn de muggen haha :rolling:
Toch nog iets van gezelschap :cheer: .. Maar ben er niet heel blij mee haha! O_O
Alle reacties Link kopieren
Allemaal veel te herkenbaar wat jullie schrijven :)

Reflecterend aan het verleden baal ik wel eens dat ik gewoon te weinig in nieuwe contacten heb geïnvesteerd in mijn studententijd. Nooit lid van een vereniging geworden ofzo. Terwijl vrienden die dit wel hebben gedaan, hebben daar nu (op hun 30e) nog steeds soms reunisten-feestjes enzo van. Terwijl (zonder dit als verwijt te bedoelen) al mijn vrienden eigenlijk geen dingen willen ondernemen die voor mij zinnig zijn met het oog op tegenkomen van leuke, vrijgezelle, jongedames. Dan vraag ik me toch af: hoe ga ik in hemelsnaam ooit nog iemand tegen komen. Vooral omdat Tinder enzo bij mij echt belabberd werken.

En vandaag, wordt het dan ''mooi''' weer. MAarja, wat ga ik in hemelsnaam doen de hele dag. Is ook wel snel veranderd. Vorig jaar rond deze tijd genoot ik juist van een rustig weekend in mijn eentje. Best frustrerend dat je niet kunt forceren om gevoelens voor iemand te krijgen. Op moment van dit typen zit 4 appartementen verderop een meid die graag iets met mij zou willen beginnen, maar ik voel gewoon niets voor haar. Ik weet dat ze iets serieus zoekt, dus ik wil haar niet gebruiken als iemand om mijn tijd mee te vullen, maar soms denk ik wel : hoezo probeer ik het niet gewoon met haar? Dan kunnen we op dit soort dagen i.i.g. leuke dingen gaan doen samen. Dan zie ik zoals gister de hele middag haar auto op het parkeerterrein staan. Ik ben ook de hele dag thuis. En dan voel ik me bijna schuldig dat ik kennelijk zo ''kieskeurig'' ben. terwijl: wat niet is, is niet.
Alle reacties Link kopieren
FCBM: je maakt de juiste keuze en dan is er geen reden om je schuldig te voelen, je wil ook niet iemand aan het lijntje houden toch? Als tinder voor jou niet werkt misschien toch es kijken naar n wat serieuzere datingsite zoals relatieplanet ofzo, ik heb 3 collegas die er liefde hebben gevonden :-)
Alle reacties Link kopieren
Lola; zou het kunnen dat dit n moment opname is, je voelt je alleen en niet lekker in je vel en dingen die je wilde doen gingen niet door...misschien gaat het volgende week wel weer wat beter, hoop het voor je, knuffel voor jou :hug: Is het n idee om n huisdier te nemen, dan voel je je misschien iets minder alleen? Ik zit er namelijk wel zelf over na te denken, maar geen muggen zoals bij Lin :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven