Val op vrouwen….En nu??

23-06-2022 14:10 85 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké, dit lijkt me een duidelijke inleiding. Ik ben 40+, getrouwd met een man, heb 3 kinderen, en weet al heel erg lang, diep van binnen, dat ik op vrouwen val.
Sinds heel kort ben ik gedeeltelijk ‘uit de kast’, mijn man en mijn beste vriendin weten het nu.

Allemaal moeilijk genoeg. Maar nu zou ik heel graag, nu ik deze stap heb gezet, deze gevoelens willen onderzoeken en contact willen met lotgenoten, vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten of hebben gezeten.

En nu komt het.. dat lukt me dus niet! De fora voor lesbische vrouwen die ik vind, zijn uitgestorven. De beheerders antwoorden niet, de contactpersoon van Orpheus antwoordt niet, op Facebook lukt het niet..:

Zijn hier dames, die dit herkennen en willen chatten/appen/mailen, of kan iemand me verder helpen?

Dank!! 🙏
Alle reacties Link kopieren Quote
Je zou de app HER kunnen proberen. Is ook voor vriendschappen, wellicht kun je daar leuk contact vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wil je vriendin niet eens mee naar een vrouwenbar?
Alle reacties Link kopieren Quote
Greendale schreef:
23-06-2022 15:19
Je zou de app HER kunnen proberen. Is ook voor vriendschappen, wellicht kun je daar leuk contact vinden.
HER zit vol met mannen met een pruik op die denken dat ze zo wel kunnen scoren. Nee, dit is geen grapje. Bijna al mijn "likes" daar zijn kerels.
Maris_90 schreef:
23-06-2022 15:34
HER zit vol met mannen met een pruik op die denken dat ze zo wel kunnen scoren. Nee, dit is geen grapje. Bijna al mijn "likes" daar zijn kerels.
Oh wat erg. Wat zijn veel mannen toch zielige creaturen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maris_90 schreef:
23-06-2022 15:34
HER zit vol met mannen met een pruik op die denken dat ze zo wel kunnen scoren. Nee, dit is geen grapje. Bijna al mijn "likes" daar zijn kerels.
Echt? Bizar! Wat zijn mannen toch raar. Wellicht ligt het ook aan de regio waarin je zoekt, mijn ervaring met HER is namelijk (gelukkig) anders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar zou je het over willen hebben? Er schrijven hier ook vrouwen die op vrouwen vallen?

Ik ben er iig een van. :)
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
Greendale schreef:
23-06-2022 15:42
Echt? Bizar! Wat zijn mannen toch raar. Wellicht ligt het ook aan de regio waarin je zoekt, mijn ervaring met HER is namelijk (gelukkig) anders.
Ja, het is echt niet oké hier, misschien is het bijvoorbeeld in regio A'dam anders . Ik snap ook niet wat ze er überhaupt doen?!Als ik een man wil, match ik er wel een op tinder, niet met een of andere flippo met een pruik van de dollarshop die op een lesbische datingapp staat. :hamer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Maris_90 schreef:
23-06-2022 15:47
Ja, het is echt niet oké hier, misschien is het bijvoorbeeld in regio A'dam anders . Ik snap ook niet wat ze er überhaupt doen?!Als ik een man wil, match ik er wel een op tinder, niet met een of andere flippo met een pruik van de dollarshop die op een lesbische datingapp staat. :hamer:
Net alsof je je ineens weer aangetrokken voelt tot een man, als er zo’n sexy exemplaar met pruik voorbij komt. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je het geen probleem vindt om in het Engels te praten, is er de subreddit r/latebloomerlesbians: https://www.reddit.com/r/latebloomerlesbians/
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
Maris_90 schreef:
23-06-2022 15:47
Ja, het is echt niet oké hier, misschien is het bijvoorbeeld in regio A'dam anders . Ik snap ook niet wat ze er überhaupt doen?!Als ik een man wil, match ik er wel een op tinder, niet met een of andere flippo met een pruik van de dollarshop die op een lesbische datingapp staat. :hamer:
Heftig deze ervaring, mijn ervaring met HER is totaal anders. Veel leuke vrouwen, naar allerlei verschillende dingen op zoek. Wel regio Amsterdam en leeftijd 25-35. Misschien Tinder? Of wil je delen in welke regio je zit? Dan kunnen mensen misschien wat gerichter meedenken
Alle reacties Link kopieren Quote
Maris_90 schreef:
23-06-2022 15:47
Ja, het is echt niet oké hier, misschien is het bijvoorbeeld in regio A'dam anders . Ik snap ook niet wat ze er überhaupt doen?!Als ik een man wil, match ik er wel een op tinder, niet met een of andere flippo met een pruik van de dollarshop die op een lesbische datingapp staat. :hamer:
Ik quote jou nu, maar dit is een andere nick dan TO? Vergis ik me of had je qua anonimiteit een andere nick aangemaakt? Dan haal ik eea weg
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat veel lesbisch vrouwen er niet op zitten te wachten om een experiment te zijn van een bischierige vrouw. Want wat zou je van ze willen, naast experimenteren en bij je man blijven? Je wilt gewoon eens sex met een vrouw, daar hoef je niet perse bij lesbisch vrouwen voor te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
HermelienGriffel schreef:
23-06-2022 16:31
Ik quote jou nu, maar dit is een andere nick dan TO? Vergis ik me of had je qua anonimiteit een andere nick aangemaakt? Dan haal ik eea weg
Huh? Ik ben TO niet. Ik heb geen kinderen en ben ook niet getrouwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maris_90 schreef:
23-06-2022 16:55
Huh? Ik ben TO niet. Ik heb geen kinderen en ben ook niet getrouwd.
Ok dan heb ik je reactie verkeerd begrepen, excuus! Mijn opmerking blijft dan staan voor TO :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw, de opmerkingen hier, tijd om de regenboogvlag doormidden te scheuren.
TAFKAZ (the artist formerly known as Zeefietser1)
Alle reacties Link kopieren Quote
Uit nieuwsgierigheid… wat vind je man er van dat je op onderzoek uit gaat?
Alle reacties Link kopieren Quote
Boarn schreef:
23-06-2022 16:45
Ik denk dat veel lesbisch vrouwen er niet op zitten te wachten om een experiment te zijn van een bischierige vrouw. Want wat zou je van ze willen, naast experimenteren en bij je man blijven? Je wilt gewoon eens sex met een vrouw, daar hoef je niet perse bij lesbisch vrouwen voor te zijn.
Zo lees ik de post van TO helemaal niet? Volgens mij is ze op zoek naar andere vrouwen die pas op latere leeftijd ervoor uit zijn gekomen dat ze lesbisch zijn en zoekt ze iemand waarmee ze daarover kan praten.

@to misschien via COC? Ik weet het ook niet, maar ik vind het erg dapper van je. Veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben je nu officieel uit elkaar met je ex-man of lees ik daar over heen?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren Quote
"Orpheus"

Als dat een gast is die hier een tijd heeft rondgehangen verbaasd me dat echt niks :rofl: Wat een incel was dat zeg.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn tip is de podcast de Lesbische Liga, hartstikke leuk om naar te luisteren en voor mij zit het al vol herkenbare dingen. Misschien helpt het jou ook.

Verder heb je ook het L-chat forum wat heel groot en internationaal is.

Bovengenoemde twee dingen hebben allebei ook een discord chat server. :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Comocomo schreef:
23-06-2022 18:00
Mijn tip is de podcast de Lesbische Liga, hartstikke leuk om naar te luisteren en voor mij zit het al vol herkenbare dingen. Misschien helpt het jou ook.

Verder heb je ook het L-chat forum wat heel groot en internationaal is.

Bovengenoemde twee dingen hebben allebei ook een discord chat server. :)
L-Chat is niet bepaald vriendelijk voor vrouwen die ooit een man hebben gehad/nu een man hebbend, of al dan niet biseksueel zijn. Als je geen goldstar bent, ben je al snel "trash".
Alle reacties Link kopieren Quote
Maris_90 schreef:
23-06-2022 18:10
L-Chat is niet bepaald vriendelijk voor vrouwen die ooit een man hebben gehad/nu een man hebbend, of al dan niet biseksueel zijn. Als je geen goldstar bent, ben je al snel "trash".

Haha. Ja dat forum is zelf nogal trashy, daar heb je gelijk in. Ik kom er alleen voor Princess Charming reacties 😅
Bedankt voor je aanvulling. Bi-phobia is echt stom en onnodig. TO ik zou dan beginnen met naar die podcast te luisteren. Positief en nuchter :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Maris_90 schreef:
23-06-2022 18:10
Als je geen goldstar bent, ben je al snel "trash".
Wat is Goldstar dan? Nooit met een man geweest, zoiets?
For whom the bell tolls
Alle reacties Link kopieren Quote
Tutjebelletje schreef:
23-06-2022 18:21
Wat is Goldstar dan? Nooit met een man geweest, zoiets?

Ja, alleen met vrouwen zijn geweest. Ik ken volgens mij geen Nederlandse lesbiennes die daar heel erg mee bezig zijn hoor TO!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven