Van minnares naar verlaten voor vrouw

28-04-2019 07:04 2210 berichten
Update:

Hij zag snel in dat we samen horen en is nu bezig de juiste stappen te zetten zodat we terug samen verder kunnen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-06-2019 13:20
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
97.16% gewijzigd
Dit soort reacties zijn te verwachten, het is ook allemaal verre van netjes gegaan. Als iemand 20 jaar samen is met een partner dan werkt het ook absoluut niet om meteen in een andere relatie te stappen, hoe verliefd je ook lijkt te zijn, zeker niet als er kinderen in het spel zijn. Ook hij had eerst alleen door een rouwproces moeten gaan zonder meteen in een ander gespreid bedje te komen.

Maar goed, hij is nu terug en geeft zijn huwelijk een 2e kans. Blijkbaar omdat hij iedere dag bij zijn kinderen wil zijn en dat is begrijpelijk. Ik ken in mijn omgeving zeker een paar koppels die ook alleen nog voor de kinderen bij elkaar zijn en een uitgebluste relatie hebben, komen zij zelfs eerlijk voor uit. Toch is dat hun keuze en dat is hun goed recht.

Dus TO, al houdt hij de deur op een kier, laat het gaan. Hij heeft een keuze gemaakt. Ik hoop dat ook jij niet terug gaat naar je ex, maar kiest voor het opbouwen van een nieuw leven samen met je kind en een goed co-ouderschap.

Sterkte en succes!
Hem haten kan ik nu nog niet. Al hoop ik dat dit wel nog komt, dan kan ik me er misschien overzetten. Ik weet dat hij me mist, heeft hij zelf al aangegeven, dat hij gans de dag aan me denkt en zich afvraagt hoe het met me gaat. We hebben al uren gebeld ook. Hij dacht dat door terug te gaan hij de rust en vertrouwde omgeving zou hebben die hij nodig had, maar alles voelt net niet meer vertrouwd. Hij gaf zelf aan dat als hij zich zo blijft voelen hij alsnog de nodige stappen zal zetten en zal scheiden vooraleer hij terug zou komen. Als hij zich dus zo blijft voelen maakt hij alsnog een eind aan zijn huwelijk. Dit wetende zorgt ervoor dat ik blijf hopen.

Maar langs de andere kant wil hij niet dat ik wacht op hem, dus simpel is het niet. In het jaar en half dat we samen waren heeft hij meerdere malen onze relatie beeindigd, maar steeds kwam hij zelf terug.

En ik noem zijn vrouw helemaal geen golddigger, dit zijn gewoon feiten die hij zelf aanhaalde.
Als hij de eerlijkste persoon is die je kent, dan wil ik niet weten met wat voor mensen jij omgaat :facepalm: Hij gaat vreemd, bedriegt zijn vrouw en kinderen, laat jou via app weten weer terug te gaan naar zijn vrouw en bedondert haar nu nog steeds. Nou, geweldig, wat een eerlijke vent. Topkerel o_o

Ik vind het onvoorstelbaar triest dat er blijkbaar niemand van jullie zich bekommert om wat dit met jullie kinderen doet. Ga je schamen, werkelijk waar!
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 10:43
Hem haten kan ik nu nog niet. Al hoop ik dat dit wel nog komt, dan kan ik me er misschien overzetten. Ik weet dat hij me mist, heeft hij zelf al aangegeven, dat hij gans de dag aan me denkt en zich afvraagt hoe het met me gaat. We hebben al uren gebeld ook. Hij dacht dat door terug te gaan hij de rust en vertrouwde omgeving zou hebben die hij nodig had, maar alles voelt net niet meer vertrouwd. Hij gaf zelf aan dat als hij zich zo blijft voelen hij alsnog de nodige stappen zal zetten en zal scheiden vooraleer hij terug zou komen. Als hij zich dus zo blijft voelen maakt hij alsnog een eind aan zijn huwelijk. Dit wetende zorgt ervoor dat ik blijf hopen.

Maar langs de andere kant wil hij niet dat ik wacht op hem, dus simpel is het niet. In het jaar en half dat we samen waren heeft hij meerdere malen onze relatie beeindigd, maar steeds kwam hij zelf terug.

En ik noem zijn vrouw helemaal geen golddigger, dit zijn gewoon feiten die hij zelf aanhaalde.
Dat jij smachtend op hem blijft wachten terwijl hij het al meermaals heeft uitgemaakt, zegt ook wat over jouw eigenwaarde hoor. Kansloos. Blokkeer die man en richt je op je kind. Dat is het enige juiste wat je nu kunt doen en geeft hem een eerlijke kans om zich op zijn gezin te richten.
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 10:43
Hem haten kan ik nu nog niet. Al hoop ik dat dit wel nog komt, dan kan ik me er misschien overzetten. Ik weet dat hij me mist, heeft hij zelf al aangegeven, dat hij gans de dag aan me denkt en zich afvraagt hoe het met me gaat. We hebben al uren gebeld ook. Hij dacht dat door terug te gaan hij de rust en vertrouwde omgeving zou hebben die hij nodig had, maar alles voelt net niet meer vertrouwd. Hij gaf zelf aan dat als hij zich zo blijft voelen hij alsnog de nodige stappen zal zetten en zal scheiden vooraleer hij terug zou komen. Als hij zich dus zo blijft voelen maakt hij alsnog een eind aan zijn huwelijk. Dit wetende zorgt ervoor dat ik blijf hopen.

Maar langs de andere kant wil hij niet dat ik wacht op hem, dus simpel is het niet. In het jaar en half dat we samen waren heeft hij meerdere malen onze relatie beeindigd, maar steeds kwam hij zelf terug.

En ik noem zijn vrouw helemaal geen golddigger, dit zijn gewoon feiten die hij zelf aanhaalde.
Het is heel simpel, contact verbreken en een stabiele basis creëren voor je kind.

Hem moeten haten of denken dat een leugenachtige man je soulmate is zijn uitersten die niet echt passen bij een volwassen, stabiele vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 10:43
Hem haten kan ik nu nog niet. Al hoop ik dat dit wel nog komt, dan kan ik me er misschien overzetten. Ik weet dat hij me mist, heeft hij zelf al aangegeven, dat hij gans de dag aan me denkt en zich afvraagt hoe het met me gaat. We hebben al uren gebeld ook. Hij dacht dat door terug te gaan hij de rust en vertrouwde omgeving zou hebben die hij nodig had, maar alles voelt net niet meer vertrouwd. Hij gaf zelf aan dat als hij zich zo blijft voelen hij alsnog de nodige stappen zal zetten en zal scheiden vooraleer hij terug zou komen. Als hij zich dus zo blijft voelen maakt hij alsnog een eind aan zijn huwelijk. Dit wetende zorgt ervoor dat ik blijf hopen.

Maar langs de andere kant wil hij niet dat ik wacht op hem, dus simpel is het niet. In het jaar en half dat we samen waren heeft hij meerdere malen onze relatie beeindigd, maar steeds kwam hij zelf terug.

En ik noem zijn vrouw helemaal geen golddigger, dit zijn gewoon feiten die hij zelf aanhaalde.

Oh' oh' wat houdt deze vent jou aan het lijntje!!! :facepalm:
pindakaasjes wijzigde dit bericht op 28-04-2019 11:05
0.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
28-04-2019 10:48
Dat jij smachtend op hem blijft wachten terwijl hij het al meermaals heeft uitgemaakt, zegt ook wat over jouw eigenwaarde hoor. Kansloos. Blokkeer die man en richt je op je kind. Dat is het enige juiste wat je nu kunt doen en geeft hem een eerlijke kans om zich op zijn gezin te richten.

Eens. Hij weet niet wat hij wil en je zegt zelf dat het meerdere keren is uitgeraakt tussen jullie. Wat zegt dat over jullie slaagkansen? Laat het los.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 10:43
En ik noem zijn vrouw helemaal geen golddigger, dit zijn gewoon feiten die hij zelf aanhaalde.
Ja, want voor je schuldgevoel werkt het beter als je je partner ook op iets slechts kunt afrekenen. Dan ben je niet de enige loser in het verhaal.
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 10:43
Hem haten kan ik nu nog niet. Al hoop ik dat dit wel nog komt, dan kan ik me er misschien overzetten. Ik weet dat hij me mist, heeft hij zelf al aangegeven, dat hij gans de dag aan me denkt en zich afvraagt hoe het met me gaat. We hebben al uren gebeld ook. Hij dacht dat door terug te gaan hij de rust en vertrouwde omgeving zou hebben die hij nodig had, maar alles voelt net niet meer vertrouwd. Hij gaf zelf aan dat als hij zich zo blijft voelen hij alsnog de nodige stappen zal zetten en zal scheiden vooraleer hij terug zou komen. Als hij zich dus zo blijft voelen maakt hij alsnog een eind aan zijn huwelijk. Dit wetende zorgt ervoor dat ik blijf hopen.
Dat is precies wat hij wil. Hij wil jou als optie openhouden voor als hij wéér eens niet weet wat hij wil. En jij laat je hier keer op keer voor lenen. Vind je jezelf echt niet meer waard dan dit?
Alle reacties Link kopieren
Oh meisje, hij heeft je zo ontzettend in de tang.....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 10:43
Hem haten kan ik nu nog niet. Al hoop ik dat dit wel nog komt, dan kan ik me er misschien overzetten. Ik weet dat hij me mist, heeft hij zelf al aangegeven, dat hij gans de dag aan me denkt en zich afvraagt hoe het met me gaat. We hebben al uren gebeld ook. Hij dacht dat door terug te gaan hij de rust en vertrouwde omgeving zou hebben die hij nodig had, maar alles voelt net niet meer vertrouwd. Hij gaf zelf aan dat als hij zich zo blijft voelen hij alsnog de nodige stappen zal zetten en zal scheiden vooraleer hij terug zou komen. Als hij zich dus zo blijft voelen maakt hij alsnog een eind aan zijn huwelijk. Dit wetende zorgt ervoor dat ik blijf hopen.

Maar langs de andere kant wil hij niet dat ik wacht op hem, dus simpel is het niet. In het jaar en half dat we samen waren heeft hij meerdere malen onze relatie beeindigd, maar steeds kwam hij zelf terug.

En ik noem zijn vrouw helemaal geen golddigger, dit zijn gewoon feiten die hij zelf aanhaalde.
Je bent zo blind hè, zowel voor wat hij écht zegt, wat jij zegt en wat je doet...

Hij houdt je aan het lijntje, aan jou om keuzes te maken. Ga je jezelf als speelballetje laten gebruiken? Of kies je voor een gelukkig leven ALLEEN(!)?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
En echt, iedere vreemdganger zegt dit soort dingen over zijn vrouw
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Maar langs de andere kant wil hij niet dat ik wacht op hem, dus simpel is het niet. In het jaar en half dat we samen waren heeft hij meerdere malen onze relatie beeindigd, maar steeds kwam hij zelf terug.

Hier geldt maar weer eens ‘if you are not a priority, don’t be an option’
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Oh jee TO, waar is je gevoel van eigenwaarde? Raap jezelf bij elkaar, voor jezelf en al helemaal voor je kind. Je ex-vriend heeft zijn keuze gemaakt, hou hem daar aan en blok hem uit je leven.
Alle reacties Link kopieren
Nou, weer terug krikken in de auto dan maar
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Je kunt het niet. Klaar.
Wat een gezemel. Of je zet er een punt achter of je blijft smachtend op hem wachten. Doe wat je niet laten kunt.
Alle reacties Link kopieren
TO: het is ook heel rot voor je allemaal. Je hebt met deze vent echt een scheve schaats gereden.
De teleurstelling en hartzeer zijn geen pretje.. Anderzijds verdien je ook wel een figuurlijke draai om je oren!
Ga de focus nu eens leggen bij jezelf en je kindje. Investeer in je eigen leven, toekomt en ouderschap i.p.v zo druk te zijn met je obsessie voor deze kwezel met zijn gouwe lul en gladde praatjes.
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 10:43
Ik weet dat hij me mist, heeft hij zelf al aangegeven, dat hij gans de dag aan me denkt en zich afvraagt hoe het met me gaat. Als hij zich dus zo blijft voelen maakt hij alsnog een eind aan zijn huwelijk. Dit wetende zorgt ervoor dat ik blijf hopen.

En ik noem zijn vrouw helemaal geen golddigger, dit zijn gewoon feiten die hij zelf aanhaalde.
Op een dag wordt je wakker voor de werkelijkheid en denk je: hoe heb ik al die jaren zo blind, dom en slaafs kunnen zijn. Wat een weggegooide tijd. Hoe heb ik me zo willens en wetens kunnen laten gebruiken. Wat heb ik mijn kind aangedaan? En mezelf.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Waarom laat jij je zo behandelen door deze man? Hij is jou gemeen aan het lijntje aan het houden. Kom voor jezelf op, verbreek het contact, blokkeer zijn nummer. En zorg voor jezelf en je kind. Leef je eigen leven zonder te wachten op iemand die zo slecht met jou omgaat.
Meid... je bent BLIND..
Blind voor je kind (ik vind je geen goede moeder). Blind voor de hele situatie. Je ziet niks in en droomt maar een dom eind weg... Wat moet er van je terecht komen? En van je arme kindje?
Ik vind je verhaal en zienswijze op dit alles echt shockerend...
Alle reacties Link kopieren
Haasjehop schreef:
28-04-2019 10:53
Dat is precies wat hij wil. Hij wil jou als optie openhouden voor als hij wéér eens niet weet wat hij wil. En jij laat je hier keer op keer voor lenen. Vind je jezelf echt niet meer waard dan dit?

Ja precies!

TO kap met deze looser, ga zorgen voor jezelf en je kinderen.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
28-04-2019 10:57
Nou, weer terug krikken in de auto dan maar
😂
Alle reacties Link kopieren
Is dit verhaal echt?!.

Dan zou ik op hem wachten meid, jarenlang als het moet! Hij is tenslotte je soulmate en een hele eerlijke man, dus gewoon wachten tot hij tijd voor je heeft of totdat hij het "daar" zat is.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
28-04-2019 11:04
Op een dag wordt je wakker voor de werkelijkheid en denk je: hoe heb ik al die jaren zo blind, dom en slaafs kunnen zijn. Wat een weggegooide tijd. Hoe heb ik me zo willens en wetens kunnen laten gebruiken. Wat heb ik mijn kind aangedaan? En mezelf.
Hele goeie ! Want TO is nog in de roes van haar verliefdheid, die als een soort drug op haar uitwerkt. Als deze drug uitgewerkt is, zal het nog moeilijk worden, maar zal zij inzien dat ze verkeerd bezig is geweest.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
28-04-2019 11:17
Is dit verhaal echt?!.

Dan zou ik op hem wachten meid, jarenlang als het moet! Hij is tenslotte je soulmate en een hele eerlijke man, dus gewoon wachten tot hij tijd voor je heeft of totdat hij het "daar" zat is.
Waarom zou dit niet echt zijn?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven