Van minnares naar verlaten voor vrouw

28-04-2019 07:04 2210 berichten
Update:

Hij zag snel in dat we samen horen en is nu bezig de juiste stappen te zetten zodat we terug samen verder kunnen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-06-2019 13:20
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
97.16% gewijzigd
Ja, gebroken, we zitten allemaal op hete kolen (misschien door het weer?)!

Je hebt in al de voorbije bladzijden bewezen je niet te laten intimideren door tegenwind. Dat is knap als je overtuigd bent dat je een goede beslissing neemt.

Maar laat ons nog eens iets horen. Zelfs al zou het anders zijn dan wat je plannen waren, dan strekt het je - in mijn ogen - tot eer dat je ook dat durft te vertellen.
Vergeet niet dat wat voor ons lettertjes op een forum zijn, voor gebroken haar echte leven is. En als de stront de ventilator heeft geraakt, is er nu vooral puin te ruimen. (Kinderen troosten, misschien toch er uit gegooid door zijn vrouw of toch naar aanleiding van het verdriet van zijn kinderen besloten om zijn huwelijk een echte tweede kans te geven)
Ik kan me zo voorstellen dat TO nu met ander zaken bezig is dan de nieuwsgierigheid van het vivaforum te bevredigen.
Uiteraard ben ik ook benieuwd hoe dit verhaal verder gaat, maar ik denk dat we nog een tijdje geduld moeten hebben.
Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik ook, Forumfossiel.
Alle reacties Link kopieren
Hoe staat het er nu voor?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Als het positief zou zijn dan had zij onze neus er wel in gewreven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Misschien zijn ze nu op vakantie ergens zonder WiFi.

Wanneer beginnen de scholen weer in België? Als er tegen die tijd geen update is gekomen, denk ik dat het idd niet goed is afgelopen voor gebroken.
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
29-07-2019 20:45
Misschien zijn ze nu op vakantie ergens zonder WiFi.

Wanneer beginnen de scholen weer in België? Als er tegen die tijd geen update is gekomen, denk ik dat het idd niet goed is afgelopen voor gebroken.
Of juist wel en heeft ze geen zin meer in gezeur in dit topic.

In het eerste geval is het jammer dat ze zich blijkbaar niet meer prettig voelt hier haar verhaal kwijt te kunnen voor steun. En al met al is dat best heel jammer ook gezien familie ed niet op de hoogte waren. Staat ze er toch alleen voor en fijn is dat niet.
Dat inderdaad :)

Hij heeft woord gehouden. Was wel van plan nog even een update te geven maar geen zin in negativiteit. Heb heftige maanden achter de rug en voel me eindelijk beter.

De vakantie hebben we wijselijk afgezegd en bouwen nu rustig op.
De kinderen houden we nog even apart tot alles finaal is en dan zal ook dat rustig opgebouwd worden.
Gebroken88 schreef:
29-07-2019 21:20
Dat inderdaad :)

Hij heeft woord gehouden. Was wel van plan nog even een update te geven maar geen zin in negativiteit. Heb heftige maanden achter de rug en voel me eindelijk beter.

De vakantie hebben we wijselijk afgezegd en bouwen nu rustig op.
De kinderen houden we nog even apart tot alles finaal is en dan zal ook dat rustig opgebouwd worden.
Super dat je een update geeft. En verstandig dat je de vakantie hebt afgezegd.

Ik snap wel dat je heftige maanden achter de rug hebt, het is een pittige tijd voor iedereen. Even los van wiens verantwoordelijkheid dat is, dat is al tientallen pagina's lang bediscussieerd.

Hoe gaat het met de kinderen? Begrijp ik dat jullie aan het latten zijn?
Alle reacties Link kopieren
Goed inderdaad vakantie af te zeggen en rustig aan te doen door de kinderen even los hiervan te laten. Dat komt later alleen maar ten goede.

Het is niet niets allemaal voor iedereen.
Mijn kindje is nog niet ingelicht, daar ik hem er nog even buiten wil laten. Zijn kinderen waren niet verbaasd, vinden het uiteraard jammer. Ik hou me er wat buiten allemaal en laat hem begaan en probeer me niet te bemoeien door raad te gaan geven.

Gewoon rustig tempo nu, we hebben geen haast en zijn even aan het latten nu. Over enkele maanden gaan we wel weer kijken om een huis samen te kopen. Maar tegen dat dat gevonden is + tijd van de akte zijn we alweer een eind verder.

Overigens bedankt aan iedereen voor de goede raad. Gewoon praten erover heeft me mentaal wel rust gegeven in de periode die ik diep zat.
Eind goed, al goed en ik wens je veel geluk, gebroken. Ik bedoel NIET MEER gebroken88.
Alle reacties Link kopieren
Goed te lezen dat het van je afschrijven ook een uitlaatklep was. Blijkbaar was het toch allemaal emotioneel ook heftig voor jou ook al wilde je dat niet zo voelen en laten merken.
En voorlopig ben je er nog niet. Daarom ook zo belangrijk die veiligheid voor je kind én voor jezelf in te bouwen.
Fijn dat je je nu weer goed voelt to.

Voor mij blijft het oprecht onbegrijpelijk dat je jouw levensgeluk volledig in handen blijft leggen van een man die zo achteloos met vrouwen en kinderen omgaat. Die je op dit moment alleen een zogenaamde lat-relatie te bieden heeft, terwijl hij nog steeds bij zijn echtgenoot woont.

Maar je hebt geen zin in negativiteit en volgens mij is iedereen nogal bang dat je niet meer terugkomt, dus ik laat het hierbij. Ik wens je het allerbeste ermee.
Fijn dat jullie tot inzicht zijn gekomen dat het voor de kinderen veel te snel was, die vakantie.

Nu latten is de verstandige keuze. In ieder geval voor de kinderen.
Doe rustig aan, geef iedereen de tijd om aan nieuwe situatie te wennen, want heftig blijft t voorlopig wel.

Ik wens je veel geluk en wijsheid.
AnnabeldeDertiende schreef:
30-07-2019 07:33
Fijn dat je je nu weer goed voelt to.

Voor mij blijft het oprecht onbegrijpelijk dat je jouw levensgeluk volledig in handen blijft leggen van een man die zo achteloos met vrouwen en kinderen omgaat. Die je op dit moment alleen een zogenaamde lat-relatie te bieden heeft, terwijl hij nog steeds bij zijn echtgenoot woont.

Maar je hebt geen zin in negativiteit en volgens mij is iedereen nogal bang dat je niet meer terugkomt, dus ik laat het hierbij. Ik wens je het allerbeste ermee.
Volgens mij is hij daar weg?
AnnabeldeDertiende schreef:
30-07-2019 07:33
Fijn dat je je nu weer goed voelt to.

Voor mij blijft het oprecht onbegrijpelijk dat je jouw levensgeluk volledig in handen blijft leggen van een man die zo achteloos met vrouwen en kinderen omgaat. Die je op dit moment alleen een zogenaamde lat-relatie te bieden heeft, terwijl hij nog steeds bij zijn echtgenoot woont.

Maar je hebt geen zin in negativiteit en volgens mij is iedereen nogal bang dat je niet meer terugkomt, dus ik laat het hierbij. Ik wens je het allerbeste ermee.
Dit, helemaal.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft zijn kinderen ingelicht.
Eerder was het veel te duur voor hem om apart te wonen, dus ik vraag het me af.

To, ik denk dat hij nog steeds met zijn vrouw in één bed slaapt, ik snap niet wat er zo aantrekkelijk aan deze man is.

Waarom verdien jij niet beter?
Je gaat over een paar maanden weer kijken om samen een huis te kopen?
Je lijkt weinig te hebben geleerd van alles wat er is gebeurd. Op het moment dat het weer serieuzer gaat worden dan vlucht je vriend vast weer. Je bent zo enorm naïef. Maar fijn dat je er zelf wel in blijft geloven. Je bent de enige denk ik.
Dus feitelijk is er niks veranderd
Madderijn schreef:
31-07-2019 07:49
Hij heeft zijn kinderen ingelicht.
Eerder was het veel te duur voor hem om apart te wonen, dus ik vraag het me af.

To, ik denk dat hij nog steeds met zijn vrouw in één bed slaapt, ik snap niet wat er zo aantrekkelijk aan deze man is.

Waarom verdien jij niet beter?
Ik weet eigenlijk ook niet waarom maar ging ervanuit dat hij nu zijn eigen stekje heeft. Misschien door het "hij heeft doorgezet".
Alle reacties Link kopieren
Misschien lees ik het verkeerd, dat kan. Maar ik sta er niet van te kijken als hij nog gewoon bij mdv woont.

(Moeder De Vrouw)
TO? Woont meneer nog bij mevrouw?
Zoals ik al eerder zei wonen ze inderdaad in hetzelfde huis, apart vertrek. Daar we binnen het jaar voor een andere woning samen kijken lijkt het me ook niet nodig dat hij tijdelijk een andere woning zoekt. Dat zijn we zo overeen gekomen. Zijn vrouw weet ook dat wij terug samen zijn, dus dat samen slapen is niet zo. Ze weet ook wanneer hij bij me is bv. Hoe verdraagzaam ze eerst was, hoe tegendraads ze nu is. En ik begrijp haar daarin zeker. Hij probeert de vrede te bewaren tot alles rond is, maar de sfeer is uiteraard gespannen.

Verder heb ik geen boodschap aan ‘wat een eikel enz’ boodschappen, hij weet dit zelf ook en we kunnen niet stil blijven staan en nog jaren mekkeren hierover. Dat wil ik niet. Ik wil deze periode door en oud worden samen.
Alle reacties Link kopieren
Maart 2020 te zien op Netflix.
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven