Van minnares naar verlaten voor vrouw

28-04-2019 07:04 2210 berichten
Update:

Hij zag snel in dat we samen horen en is nu bezig de juiste stappen te zetten zodat we terug samen verder kunnen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-06-2019 13:20
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
97.16% gewijzigd
Gebroken88 schreef:
07-03-2020 07:45
Misschien verkeerd verwoord, hij had zich al 10jaar bij de situatie neergelegd zoals die was (broer/zus). Is zo gegroeid na geboorte eerste kind. Zijn ex weet dit overigens wel. Ze hebben al op het punt gestaan om te scheiden zo’n 5 jaar geleden. Toen was er even verbetering in de situatie, maar als snel kwamen dezelfde karakteriele pijnpunten weer boven.

Maar goed, ik ben hier niet gekomen om nog een rondje gebash te krijgen. Ik wou een update geven voor diegene die erachter vroegen.
Ah, ok, het was echt al langer niet goed. Tof dat je het toch even toelicht.

Het is zeker niet mijn bedoeling om je te bashen. Ik gun je oprecht een gelukkige relatie. En als ik jou was zou ik ook blij zijn dat de kogel door de kerk was.

Ik gun je ook een eerlijke man. En soms leest het als standaard smoezen. Dat is nu eenmaal het gevolg van een forum.
Alle reacties Link kopieren
YagaBaba schreef:
06-03-2020 18:44
Ik huiver bij het gemak waarmee voor de kinderen wordt ingevuld dat ze het prima vinden omdat ze immers ook willen dat papa en mama gelukkig zijn.

Ze komen er echt wel weer bovenop, maar dat wil niet zeggen dat ze er geen verdriet van hebben.
Plus dat zijn kinderen net een klap van de scheiding hebben moeten verwerken en nu in een nieuw huis moeten gaan wonen met meteen een nieuwe vrouw. Ik snap echt niet dat jullie dat doen, en daarbij dan nog het feit dat jullie meteen samen een huis hebben gekocht vind ik ook heel dom, maar goed. En jouw kinderen moeten ook opeens met een man in huis gaan wonen die ze nog niet eens heel goed kennen.
Waarom denken jullie niet in het belang van de kinderen?
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
07-03-2020 08:27
Plus dat zijn kinderen net een klap van de scheiding hebben moeten verwerken en nu in een nieuw huis moeten gaan wonen met meteen een nieuwe vrouw. Ik snap echt niet dat jullie dat doen, en daarbij dan nog het feit dat jullie meteen samen een huis hebben gekocht vind ik ook heel dom, maar goed. En jouw kinderen moeten ook opeens met een man in huis gaan wonen die ze nog niet eens heel goed kennen.
Waarom denken jullie niet in het belang van de kinderen?
Dat vooral. Relaties stranden, triest maar zo is het eenmaal.
Opnieuw verliefd worden is niets mos mee, maar op zo'n korte termijn dan direct een huis kopen en een soort van nieuw gezin gaan vormen vind ik oprecht te idioot voor woorden.
Gebroken88 schreef:
07-03-2020 07:45
Misschien verkeerd verwoord, hij had zich al 10jaar bij de situatie neergelegd zoals die was (broer/zus). Is zo gegroeid na geboorte eerste kind. Zijn ex weet dit overigens wel. Ze hebben al op het punt gestaan om te scheiden zo’n 5 jaar geleden. Toen was er even verbetering in de situatie, maar als snel kwamen dezelfde karakteriele pijnpunten weer boven.
Hmmm.... jij hebt geen contact met zijn ex dus dit is alleen zijn weergave van het verhaal. Lijkt mij een nogal eenzijdige versie van het " echte" verhaal. Ik blijf die man slappe hap vinden. Maar alla, als jij er maar gelukkig mee bent.
Kleine update:

Alles gaat oprecht goed, tussen ons, tussen en met de kinderen. Veel meer kan ik helaas niet zeggen, gewoon dat ik jullie toch wil bedanken voor alle reacties, zowel positief als negatief. Als dit het verhaal van een vriendin was had ik haar ook mijn gepeperde mening gegeven en hem slap gevonden. We hebben nog veel gepraat over de situatie en snappen achteraf allebei niet waarom we bepaalde keuzes gemaakt hebben, maar we zijn erg gelukkig samen en proberen het achter ons te laten.
Zo zie je maar dat uitzonderingen de regel bevestigen, dat 'het forum' niet de wijsheid in pacht heeft en dat jij er goed aan hebt gedaan om erin te (blijven) geloven.
Leuk dat je een update hebt gegeven en doe dat over een jaar nog eens!

Het ga jullie goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit niet echt gevolgd maar net even jouw stukjes en wat reacties gelezen maar: joh, niet elke vreemdganger rommelt maar wat aan, bij jullie is er sprake van echte liefde: mooi toch! Ik ben blij voor je!
Dank voor de update.
Altijd fijn om te lezen hoe het verder is gegaan.
Altijd leuk om een update te lezen en fijn dat jullie het geluk samen hebben gevonden ondanks alle strubbelingen!
Even compleet off-topic: kan je een verhaal, zoals dit, dat ettelijke bladzijden op dit forum heeft maar blijkbaar was afgesloten, nog ergens integraal lezen?

Heb dat al geprobeerd bij verhalen die ik niet had gevolgd, maar lukte mij niet.

Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven