Vanavond ziet m'n vriend z'n Ex op een verjaardag!!!
vrijdag 15 januari 2010 om 19:00
Bahhh ik voel me helemaal rot, vanavond heeft m'n vriend een verjaardag en zijn ex is daar ook. Ik dit vreselijk moeilijk, omdat ik weet dat zijn ex er een tijdje terug nog erg veel moeite mee had dat hij wat met mij had en dat dat zo snel was nadat het tussen hun is uitgegaan. Ik voel me nu heel onzeker en ben bang dat hij haar weer leuk zal gaan vinden. Laatst was ze ook bij 'm langs geweest om z'n nieuwe huis te bekijken en af en toe hebben ze ook nog contact via sms of mail. Ik vind dit erg vervelend en dit weet mijn vriend ook. Hij begrijpt 't opzich wel maar hij heeft ook zoiets waarom doe je daar zo moeilijk over want het is uit en ik zal nooit vreemdgaan of wat dan ook! Ik ben wel blij dat hij 't nu eerlijk heeft gezegd dat ie haar vanavond zal zien, want de vorige x kwam ik er toevallig achter....dit vond ik heel erg, maar hij had 't bewust niet gezegd omdat ik me dan toch onnodig zorgen ging maken.....maar dat maakt 't voor mij eigenlijk alleen maar erger als hij bewust dingen achterhoudt, daardoor wordt ik nog onzekerder!! Pffff wat zal ik blij zijn als deze avond voorbij is!!!

zaterdag 16 januari 2010 om 10:01
Ik snap het ook niet, hij ziet zijn ex op een feestje, waar vast ook veel meer mensen zijn. Ze zitten in dezelfde vriendenkring, zijn on speaking terms, wat alleen maar voor hem pleit. What's the point? Hij heeft een relatie met jou. Verziek het niet door een drama van iets te maken, wat werkelijk nergens over gaat. Zo duw je hem weg.
zaterdag 16 januari 2010 om 13:48
Weet dat ik ook moet stoppen met dit gedrag en eigenlijk vandaag nog!!! M'n vriend is namelijk al op het punt dat ie niet meer weet of ie zo nog wel verder wil.....hij komt vanavond en hebben afgesproken dat we 't er dan over zullen hebben....pfff zie er wel tegenop......ik denk dat 't het beste is als ik er met iemand over ga praten, want dit kan zo niet langer!
zaterdag 16 januari 2010 om 13:57
Hoi Lallie, dus het is niet alleen het feit dat hij zijn ex zou zien op een verjaardag? Er speelt dus veel meer?
Misschien moet je het topic van Bloemetje eens doorlezen: waar komen deze gedachtes vandaan?
Misschien een wake-up call voor je, want geloof me: dat wil je niet!
Ik kan je alle chlisés opnoemen maar dat zal waarschijnlijk weinig uithalen. De onzekerheid komt uit jou, en heeft niks met hem te maken.
Het topic van Bloem staat onder de pijler relaties, ik denk dat je er veel aan kan hebben.
Succes vanavond.
Misschien moet je het topic van Bloemetje eens doorlezen: waar komen deze gedachtes vandaan?
Misschien een wake-up call voor je, want geloof me: dat wil je niet!
Ik kan je alle chlisés opnoemen maar dat zal waarschijnlijk weinig uithalen. De onzekerheid komt uit jou, en heeft niks met hem te maken.
Het topic van Bloem staat onder de pijler relaties, ik denk dat je er veel aan kan hebben.
Succes vanavond.

zaterdag 16 januari 2010 om 14:26
Hoe lijk je een stelletje dan?
Staan ze innig omarmt?
Staan ze te zoenen?
Kijkt hij uberverliefd in haar grote blauwe ogen?
Ligt haar hand op zijn kont?
In godsnaam hoe zie je aan een foto of iemand een stelletje is?
En misschien, heel misschien heeft hij na je gemiep van gister ook wel bedacht dat zij toch een stuk minder zeurde ja
Dat klinkt misschien hard, maaer de tip die Goldmember gaf is een goeie.lees het topic van Bloem er maar eens op na
Je bent op weg dezelfde trekjes te vertonen....
Staan ze innig omarmt?
Staan ze te zoenen?
Kijkt hij uberverliefd in haar grote blauwe ogen?
Ligt haar hand op zijn kont?
In godsnaam hoe zie je aan een foto of iemand een stelletje is?
En misschien, heel misschien heeft hij na je gemiep van gister ook wel bedacht dat zij toch een stuk minder zeurde ja
Dat klinkt misschien hard, maaer de tip die Goldmember gaf is een goeie.lees het topic van Bloem er maar eens op na
Je bent op weg dezelfde trekjes te vertonen....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

zaterdag 16 januari 2010 om 14:28
quote:Lalie25 schreef op 16 januari 2010 @ 14:20:
niet bekijken als ik ze zo voor me neus zie....ze lijken nog wel een stelletje op al die foto's, zoiets vind ik niet bepaald leuk om te zienMens, dan doe je je neus ergens anders! Sjesis, als je je vriend echt weg wilt hebben, moet je vooral zo doorgaan! Succes gegarandeerd.
niet bekijken als ik ze zo voor me neus zie....ze lijken nog wel een stelletje op al die foto's, zoiets vind ik niet bepaald leuk om te zienMens, dan doe je je neus ergens anders! Sjesis, als je je vriend echt weg wilt hebben, moet je vooral zo doorgaan! Succes gegarandeerd.

zaterdag 16 januari 2010 om 14:28
quote:Lalie25 schreef op 16 januari 2010 @ 08:41:
Nou het is gelukkig de volgende dag.....maar baal wel.
Mijn ex weet dat ik hier moeite mee heb en heb gisteren er heel normaal op gereageerd dat hij naar die verjaardag ging. Heb alleen 1 klein dingetje van 'm gevraagd of ie me wou sms'n als hij thuis was! Maar ik had dus mooi nix gehoord en later kreeg ik sms, vergeten te sms'n. Ik snap niet hoe je dat kan vergeten??? ik had zelf die avond 1 heel normaal smsje gestuurd, nix bijzonders en 'm veel plezier gewenst. Ik snap dan niet dat je vergeet te sms'n als je een sms van mij ziet.....
Hoe dat kan? Nou gewoon, je komt thuis, hebt wat gedronken bent moe en morgen moet je weer vroeg op, dus duikt meteen je bed in.
Joh, ik vergeet na een paar biertjes ook vaak beloofde sms-jes van 'ik ben veilig thuis hoor', naar vrienden met wie ik net nog in de kroeg zat. Het was waarschijnlijk gewoon laat en hij dacht aan andere dingen.
Nou het is gelukkig de volgende dag.....maar baal wel.
Mijn ex weet dat ik hier moeite mee heb en heb gisteren er heel normaal op gereageerd dat hij naar die verjaardag ging. Heb alleen 1 klein dingetje van 'm gevraagd of ie me wou sms'n als hij thuis was! Maar ik had dus mooi nix gehoord en later kreeg ik sms, vergeten te sms'n. Ik snap niet hoe je dat kan vergeten??? ik had zelf die avond 1 heel normaal smsje gestuurd, nix bijzonders en 'm veel plezier gewenst. Ik snap dan niet dat je vergeet te sms'n als je een sms van mij ziet.....
Hoe dat kan? Nou gewoon, je komt thuis, hebt wat gedronken bent moe en morgen moet je weer vroeg op, dus duikt meteen je bed in.
Joh, ik vergeet na een paar biertjes ook vaak beloofde sms-jes van 'ik ben veilig thuis hoor', naar vrienden met wie ik net nog in de kroeg zat. Het was waarschijnlijk gewoon laat en hij dacht aan andere dingen.
zaterdag 16 januari 2010 om 14:30
quote:Summerdance schreef op 16 januari 2010 @ 14:26:
Of zat hij bij zijn ex te klagen hoe zijn nieuwe vriendin hem controleerde en niet vertrouwde. Schept gelijk (weer) een hechte band.
Of zat hij bij zijn ex te klagen hoe zijn nieuwe vriendin hem controleerde en niet vertrouwde. Schept gelijk (weer) een hechte band.

zaterdag 16 januari 2010 om 14:36
quote:Dhelia schreef op 16 januari 2010 @ 14:30:
[...]
Nou, ik heb dat 1 keer gehad, een ex die klaagde over zijn huidige vriendin. Wat ontzetten onaatnrekkelijk was dat zeg! Vond het een enorme flutkerel, door dat te doen. Heb hem verteld dat als hij een probleem had met haar, hij vooral naar huis moest gaan om het met haar op te lossen.
Maar goed, even on topic. Ik ben ook goede vrienden met een andere ex, en als een huidige love-rinterest en of vriend problemen zou hebben met een foto waar we alletwee op staan, dan is dat vooral zijn probleem.
Ik zie het al helemaal gebeuren dat je vriend voortaan misschien niet meer verteld aan jou als hij andere meisjes of exen ziet. Wil je dat dan, dat hij stiekume vriendschappen heeft?
[...]
Nou, ik heb dat 1 keer gehad, een ex die klaagde over zijn huidige vriendin. Wat ontzetten onaatnrekkelijk was dat zeg! Vond het een enorme flutkerel, door dat te doen. Heb hem verteld dat als hij een probleem had met haar, hij vooral naar huis moest gaan om het met haar op te lossen.
Maar goed, even on topic. Ik ben ook goede vrienden met een andere ex, en als een huidige love-rinterest en of vriend problemen zou hebben met een foto waar we alletwee op staan, dan is dat vooral zijn probleem.
Ik zie het al helemaal gebeuren dat je vriend voortaan misschien niet meer verteld aan jou als hij andere meisjes of exen ziet. Wil je dat dan, dat hij stiekume vriendschappen heeft?

zaterdag 16 januari 2010 om 14:41
Je moet echt die knop in je hoofd omdraaien. Want je drijft hem nu regelrecht terug in haar armen door zo te zeuren. Feestjes zijn meestal gezellig, ze hebben het gezellig en hee.. da's veel leuker dan dat gezeik van jou aan z'n hoofd!
Dus ik zou me kunnen voorstellen dat hij er ook niet echt naar uit ziet om je vanavond te zien, hij weet toch al dat er gezeik gaat komen. Als je dat nou es voor zou kunnen zijn, door juist NIET over die dingen te beginnen? Maar je proberen neer te zetten als een begripvolle en niet-jaloerse vriendin?
Dus ik zou me kunnen voorstellen dat hij er ook niet echt naar uit ziet om je vanavond te zien, hij weet toch al dat er gezeik gaat komen. Als je dat nou es voor zou kunnen zijn, door juist NIET over die dingen te beginnen? Maar je proberen neer te zetten als een begripvolle en niet-jaloerse vriendin?
anoniem_84 wijzigde dit bericht op 16-01-2010 14:43
Reden: was nog niet klaar
Reden: was nog niet klaar
% gewijzigd

zaterdag 16 januari 2010 om 15:05
En iets zegt me dat TO dat niet kan.
Er moet gepraat worden, moet vooral gezegd worden dat ze het er zo moeilijk mee heeft en vooral ook even benadrukt worden dat zij het niet prettig vond niet stanta pede een sms terug te ontvangen
Ja, ik kan me ook wel voorstellen dat hij niet zo'n zin heeft in vanavond
TO wijze raad, bijt op je tong, zeg sorry en hou er daarna over op
(als je tenminste bij je lief wilt blijven, als je per sè je zin wil doordrijven....ga gerust je gang en dan zien we hier het topic, hij wil me niet meer wel voorbij komen)
Er moet gepraat worden, moet vooral gezegd worden dat ze het er zo moeilijk mee heeft en vooral ook even benadrukt worden dat zij het niet prettig vond niet stanta pede een sms terug te ontvangen
Ja, ik kan me ook wel voorstellen dat hij niet zo'n zin heeft in vanavond
TO wijze raad, bijt op je tong, zeg sorry en hou er daarna over op
(als je tenminste bij je lief wilt blijven, als je per sè je zin wil doordrijven....ga gerust je gang en dan zien we hier het topic, hij wil me niet meer wel voorbij komen)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 16 januari 2010 om 15:33
Mijn vriend en ik gaan ook uit elkaar, verschil in toekomst visie.
Is natuurlijk rot en na een relatie van 16 jaar niet makkelijk, komt mijn punt, wij willen ook graag vrienden blijven , niet omdat we van elkaar houden, maar om een goede herinnering over te houden aan de afgelopen 16 jaar, dat is tijd die wij gedeeld hebben we konden alleen niet meer samen verder.
Moest er niet aan denken dat een van ons twee een partner zou treffen die zoals jou dit in de weg zou staan.
Het is een stukje verleden van hem, moet hij dat deel van zijn leven verloochenen omdat jij dat groene beest in jou niet kan temmen ?
Denk na!!!! ik zou het niet pikken van een volgende lief, als diegene mijn verleden niet trekt, want ook dat ben ik.
OPLOSSING : maak het uit met je vriend en ga daten met een onbevlekte maagd, lekker geen verleden, of laat alles vallen en wordt non.
Is natuurlijk rot en na een relatie van 16 jaar niet makkelijk, komt mijn punt, wij willen ook graag vrienden blijven , niet omdat we van elkaar houden, maar om een goede herinnering over te houden aan de afgelopen 16 jaar, dat is tijd die wij gedeeld hebben we konden alleen niet meer samen verder.
Moest er niet aan denken dat een van ons twee een partner zou treffen die zoals jou dit in de weg zou staan.
Het is een stukje verleden van hem, moet hij dat deel van zijn leven verloochenen omdat jij dat groene beest in jou niet kan temmen ?
Denk na!!!! ik zou het niet pikken van een volgende lief, als diegene mijn verleden niet trekt, want ook dat ben ik.
OPLOSSING : maak het uit met je vriend en ga daten met een onbevlekte maagd, lekker geen verleden, of laat alles vallen en wordt non.