Verboden liefde [ Geen OP]

14-01-2021 11:29 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-01-2021 12:27
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.77% gewijzigd
TO, zijn er, behalve 'geroddel' nog andere consequenties voor jou als je de relatie openlijk zou hebben?
En hoe sta jij tegenover het standpunt van jouw gemeenschap?
Vind jij jezelf een racist?
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
14-01-2021 11:39
Dan zou ik een Nederlandse jongen zoeken. Eén die behoorlijk heeft gestudeerd, reeds een job met aanzien en - naar zijn leeftijd - behoorlijk salaris heeft. Die nog maar weinig relaties heeft gehad die altijd in vriendschap zijn afgesloten. Natuurlijk mag er tussen jou en hem een niet te groot leeftijdsverschil zijn. Géén gescheiden ouders, zeker geen verleden met criminaliteit of drugs, misschien iemand die zich al heeft ingezet als vrijwilliger.


tssssch ......
Dat is mijn schoonzoon, die is al bezet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Bloemetjeslove18 schreef:
14-01-2021 11:41
Bedankt voor je reactie! Hier heb ik wat aan.

Dus je wil vooral horen dat je de relatie moet verbreken en dat het goed is dat je je zoveel aantrekt van kritiek van anderen, kritiek die nota bene gestoeld is op racisme
Alle reacties Link kopieren
Jij bent het dus eigenlijk eens met het dorp, want anders had je wel gewoon eerlijk geweest over je relatie.

Het kleurtje is dus ook voor jou een probleem. Dat lijkt mij de reden om het uit te maken en deze jongen een relatie te gunnen met iemand die verder kijkt dan de huid.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Poeszie schreef:
14-01-2021 11:56
Dus je wil vooral horen dat je de relatie moet verbreken en dat het goed is dat je je zoveel aantrekt van kritiek van anderen, kritiek die nota bene gestoeld is op racisme
Oei, nu interpreteer je mijn reactie vrijelijk. Dit is niet wat ik schreef aan TO.
Alle reacties Link kopieren
Mijn Turkse vriendin valt op donkere mannen, haar familie is daar niet blij mee, daarom gaat zij nu voor haar eigen geluk en gaat zij haar eigen weg.
Alle reacties Link kopieren
JackyBee schreef:
14-01-2021 11:57
Oei, nu interpreteer je mijn reactie vrijelijk. Dit is niet wat ik schreef aan TO.

Ja weet ik dat jij dit niet zo bedoelde, maar ik ga er van uit dat TO het zo opvat
hamerhaai schreef:
14-01-2021 11:56
Jij bent het dus eigenlijk eens met het dorp, want anders had je wel gewoon eerlijk geweest over je relatie.

Het kleurtje is dus ook voor jou een probleem. Dat lijkt mij de reden om het uit te maken en deze jongen een relatie te gunnen met iemand die verder kijkt dan de huid.
Aangezien de OP is gewist, hoop ik maar dat ze dat doet. Die jongen is meer waard dan deze racistische TO.
Het besef dat je zelf discrimineert is ook niet leuk TO.

Hopelijk zie je dat nu in, dat je het zelf doet en dat je er wat aan kan veranderen als je echt wil.


Voor nu: gun die jongen een echt leuke vriendin die dat niet doet. En vol voor hem gaat.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje overdreven om TO te beschuldigen van racisme.
Alle reacties Link kopieren
Bloemetjeslove18 schreef:
14-01-2021 11:40
Vanwege herkenbaarheid even de leeftijden niet weergegeven.
Ik zou volwassen worden en achter je eigen keuzes gaan staan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
WitteHaai schreef:
14-01-2021 12:33
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje overdreven om TO te beschuldigen van racisme.
Natuurlijk vind jij dat.
Luci_Mster2 schreef:
14-01-2021 12:38
Natuurlijk vind jij dat.
Que?
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
14-01-2021 12:33
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje overdreven om TO te beschuldigen van racisme.
Daar ben ik het wel mee eens. Ze heeft alleen gezegd dat ze normaal gesproken niet op donker valt. Dat kan, ik val ook niet op blond. Iedereen heeft gewoon zijn eigen voorkeuren in wat iemand aantrekkelijk vindt. Ik snap alleen niet waarom dat specifiek in de OP genoemd werd. Het dilemma was dat haar vriend donker is en dat daar in haar dorp veel over geroddeld wordt en dat ze zich dat erg aantrekt en daarom aan de buitenwereld vertelt dat ze beste vrienden zij. De toevoeging ik val normaal gesproken niet op donker voegt dan niets toe.
Miek_ schreef:
14-01-2021 12:42
Daar ben ik het wel mee eens. Ze heeft alleen gezegd dat ze normaal gesproken niet op donker valt. Dat kan, ik val ook niet op blond. Iedereen heeft gewoon zijn eigen voorkeuren in wat iemand aantrekkelijk vindt. Ik snap alleen niet waarom dat specifiek in de OP genoemd werd. Het dilemma was dat haar vriend donker is en dat daar in haar dorp veel over geroddeld wordt en dat ze zich dat erg aantrekt en daarom aan de buitenwereld vertelt dat ze beste vrienden zij. De toevoeging ik val normaal gesproken niet op donker voegt dan niets toe.
Nee hoor, ze heeft daarnaast ook moeite met zijn huidskleur want wat gaat iedereen zeggen in het dorp/familie.
En iedereen heeft zijn voorkeuren maar mensen normaal al afschrijven op een kleur huid zegt op zich best wat hoor.

TO is net zo erg als het dorp en haar familie.
En dat mag ook prima gezegd worden, kan ze er eens eerlijk over zijn tegen zichzelf. Misschien veranderd ze die denkwijze wel.
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 14-01-2021 12:46
11.03% gewijzigd
En het ziet er naar uit dat sommigen TO hebben weggejaagd met hun beschuldigingen van racisme.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
14-01-2021 12:44
Nee hoor, ze heeft daarnaast ook moeite met zijn huidskleur want wat gaat iedereen zeggen in het dorp/familie.
En iedereen heeft zijn voorkeuren maar mensen normaal al afschrijven op een kleur huid zegt op zich best wat hoor.

TO is net zo erg als het dorp en haar familie.
En dat mag ook prima gezegd worden, kan ze er eens eerlijk over zijn tegen zichzelf. Misschien veranderd ze die denkwijze wel.
Ze zegt toch dat ze moeite heeft met dat geroddel en de kritiek omdat ze zich dat heel erg aantrekt. Op mij komt TO over als iemand die niet stevig in haar schoenen staat en om kritiek te voorkomen dan maar met de wind mee waait.

Ze schrijft haar vriend toch niet meteen af, ze hebben een relatie, ze vraagt zich alleen af of ze dat vol kan houden als ze er openlijk voor uitkomen vanwege de roddels en kritiek vanuit haar omgeving.

Ik vind het ook slap gedrag van TO en ik zie het probleem ook niet. Maar om haar direct voor racist uit te maken vind ik ook weer te ver gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven