Verliefd... moet ik het hem zeggen?

27-09-2020 20:32 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me weer 16. Ben 30.
Na lange relatie sinds april single. Ondanks behoefte aan tijd met mezelf ben ik verliefd geraakt op een man.
Ken hem via werk: hij is bezorger bij ons bedrijf. Heb nu sinds januari dit jaar contact met hem over planning etc. Af en toe liet hij wel wat doorschemeren tussen de regels door maar ik had een relatie dus reageerde er niet op.
3/4 jaar verder: zelfde contact af en toe uit hij zich dat het hem leuk lijkt wat te drinken en zoekt hij zo nu en dan uit zichzelf toenadering door gewoon midden op de werkdag een bericht te sturen hoe het gaat.
2 weken terug afgesproken met hem. Alleen, ik heb uur daarvoor minder goed nieuws gehad (kwaadaardige moedervlek), ben desondanks wel naar afspraak gegaan maar kon niet helemaal mezelf zijn omdat ik behoorlijk van de kaart was door dat bericht ivm huidkanker in familie.

Voelde me heel comfortabel met hem. Verder niet gekust of iets.

2 dingen;
- ik heb niet gezegd over dat slechte bericht. Toch wil ik een ‘herkansing’ met hem om mezelf echt te kunnen laten zien
- hij is eind deze week jarig

Nu dacht ik er aan hem iets via post te sturen. Kleinigheid met een berichtje erbij. Weet dat er een concept is met fles wijn via brievenbus. Zoiets, de afspraak was bij een wijn bar. Wil hem laten weten dat ik hem echt leuk vind.

Twijfel alleen of het niet te is hem iets thuis te sturen voor verjaardag.

Wat denken jullie? Dank je wel voor het lezen!
Alle reacties Link kopieren
Lavendel2 schreef:
27-09-2020 21:32

Sorry To ik las verkeerd dacht dat je zei dat je 16 was maar je voelde je zo!

Wens je wel sterkte met je gezondheid.
Tuurlijk! lekker direct is altijd goed :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeker contact opnemen en voorstellen weer wat af te spreken. Ook zou ik hem op de hoogte brengen wat er speelt m.b.t. de moedervlek.
Veel succes, sterkte en plezier!!
Alle reacties Link kopieren
Doe gewoon wat jij wil. Het maakt niet zoveel uit op welke manier je contact legt.
Alleen geen fanfare door zijn straat.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal😃! Ga ik doen... fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Lavendel2 schreef:
27-09-2020 21:32
Wil niet flauw doen maar hopelijk is hij verstandig om niet met je in zee te gaan jij bent minderjarig en hij 30 leuk misschien om contact mee te hebben maar niet meer.

:HA:
Alle reacties Link kopieren
Annelynn schreef:
27-09-2020 21:30
Vinden jullie dat het nodig is hem te laten weten wat ik te horen kreeg voor onze afspraak omdat ik ws wel wat meer gesloten enz was?
Ja, zou ik wel doen. Je geeft aan dat je niet helemaal jezelf was en ik lees ook niet dat hij al gehint heeft naar een vervolgdate, dus het kan zijn dat de date hem een beetje is tegengevallen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik zou het een beetje benauwend vinden om in zo'n prille fase iets toegestuurd zou krijgen, zeker als diegene naar mijn adres heeft lopen speuren. Of nou ja, als diegene mijn adres niet van mijzelf heeft gekregen.

Veel sterkte met je gezondheid :there:
Je kan inderdaad vragen of de verhuis goed is verlopen.
En hem feliciteren met zijn verjaardag. En dat dat een goeie reden is om nog eens samen te borrelen. Daar zou ik dan op laten volgen: by the way, ik was tijdens onze vorige drink niet in mijn normale doen, want (en dan vertel je wat je wil vertellen).

Het gaat lukken meisje, ik voel het!

Laat ons weten of hij 'gehapt' (niet geappt hè) heeft en hoe het is verlopen.

Ik wens jou het allerbeste met je gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
Super leuk en vooral doen! En waarom zou je hem niks opsturen? Heel veel succes en het komt helemaal goed! Zo te horen hebben jullie zeker een klik samen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niks sturen naar z'n adres, dat gaat te ver. Nodig m uit voor een etentje omdat ie jarig is en trakteer.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou juist wel iets doen met zijn verjaardag! Jullie draaien duidelijk om elkaar heen en jij vindt hem leuk.

Stuur hem 1 bloem, geen roos. Een zonnebloem ofzo, met een leuk bericht.
En laat weten dat je hem graag weer een keer wilt zien!
Alle reacties Link kopieren
Jullie draaien al zo lang om elkaar heen, her is duidelijk dat hij je leuk vindt, dus ja, gewoon wat sturen en een tweede date voorstellen. Even doorpakken nu!
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
27-09-2020 23:56
Je kan inderdaad vragen of de verhuis goed is verlopen.
En hem feliciteren met zijn verjaardag. En dat dat een goeie reden is om nog eens samen te borrelen. Daar zou ik dan op laten volgen: by the way, ik was tijdens onze vorige drink niet in mijn normale doen, want (en dan vertel je wat je wil vertellen).

Het gaat lukken meisje, ik voel het!

Laat ons weten of hij 'gehapt' (niet geappt hè) heeft en hoe het is verlopen.

Ik wens jou het allerbeste met je gezondheid.
Dank allemaal!

Nav deze reactie: twijfel nog even of ik bovenstaande gelijk zeg tijdens feliciteren. Wil de aandacht niet op eisen en ook geen drama queen zijn.

Hoe denken jullie hierover?
Ik zou het voor nu nog even luchtig houden en het pas ter sprake brengen op de evt vervolgdate.
loisnvt schreef:
28-09-2020 14:12
Ik zou het voor nu nog even luchtig houden en het pas ter sprake brengen op de evt vervolgdate.
Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Annelynn schreef:
28-09-2020 13:27
Dank allemaal!

Nav deze reactie: twijfel nog even of ik bovenstaande gelijk zeg tijdens feliciteren. Wil de aandacht niet op eisen en ook geen drama queen zijn.

Hoe denken jullie hierover?
Wacht even af. Hij vond je sowieso al de moeite waard dus waarom zou je iets gaan roepen? Stel: geen probleem met moedervlek. Dan alsnog een heel punt er van maken? Waarom?
Chocolade, altijd goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven