Verliefd op een Gambiaan

16-04-2011 18:31 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na heel lang nadenken wil ik toch mijn verhaal vertellen. Ik zit al een poos op dit forum mee te lezen.Maar nu komt nijn verhaal . Mijn vrouw haal ik op van schiphol en het was heel normaal je weet wel de kus en de knuffels zondagmorgen kom ze nog heel dicht te me aan te liggen.Zondagmiddag om 15.30 komt ze bij ze bij me staan en zegt ik zal er niet langer om toedraaien.Ik ben verliefd geworden op een Gambiaan.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
quote:iris1969 schreef op 16 april 2011 @ 19:01:

[...]Het is dus eigenlijk ook gewoon prostitutie.Life's a bitch. In de Westerse wereld zullen er ook meer dan genoeg stelletjes in de rondte lopen die bij elkaar zijn uit economisch, egoïstisch of egocentrisch oogpunt. Nogmaals als het met volwassen wederzijdse instemming gebeurt, vind ik het prima.
Alle reacties Link kopieren
Then again, er staat sowieso nog niet heel veel info
Alle reacties Link kopieren
quote:paloma schreef op 16 april 2011 @ 18:57:

Rest mij alleen nog de vraag waarom Suzuki zijn vrouw alleen naar Gambia heeft laten gaan.

Omdat het een prachtig land is?

Ik had mijn vriend ook naar zijn verstand gevraagd hoor als ik niet alleen naar Gambia had gemogen.



Ik denk toch zeker met mijn hoofd en niet met mijn kruis?

Daar komt bij, zo aantrekkelijk zijn Gambianen/Gambieten nou ook weer niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Cateautje schreef op 16 april 2011 @ 19:04:

[...]



Nou zitten we al duizenden jaren met al dan niet gedwongen prostitutie van vrouwen in ons maag en nu , naar mijn weten, voor het eerst gaat het dan om vrouwelijke hoerenloopsters en dan is ineens de wereld te klein en moeten we allemaal met die gasten te doen hebben.

Lichtelijk hypocriet , vind je niet?



Jazeker, maar ik vind het dan ook voor vrouwen die gedwongen in de prostitutie zitten ook heel naar, het is me om het even of het mannen of vrouwen betreft.



In het geval van Gambianen zijn de blanke vrouwen alleen nog zo dom om te denken dat het echte liefde is en volgens mij zijn mannelijke hoerenlopers niet zo naief.
quote:paloma schreef op 16 april 2011 @ 19:06:

[...]





Life's a bitch. In de Westerse wereld zullen er ook meer dan genoeg stelletjes in de rondte lopen die bij elkaar zijn uit economisch, egoïstisch of egocentrisch oogpunt. Nogmaals als het met volwassen wederzijdse instemming gebeurt, vind ik het prima.



Daarmee geef je de indruk af dat het een vrijwillige keuze is en dat is het niet. Daarom vind ik het dus niet prima.



Het helpt dit land naar de knoppen, want het sextoerisme is daar heel hinderlijk, net als de gewone opdringerigheid.
quote:Summerdance schreef op 16 april 2011 @ 19:11:

[...]



Omdat het een prachtig land is?

Ik had mijn vriend ook naar zijn verstand gevraagd hoor als ik niet alleen naar Gambia had gemogen.



Ik denk toch zeker met mijn hoofd en niet met mijn kruis?

Daar komt bij, zo aantrekkelijk zijn Gambianen/Gambieten nou ook weer niet

En ze stinken (voor ons) ook nog 'ns...



Kan me voorstellen als TO samen met vrouw regelmatig 'n zonvakantie heeft gedaan naar Gambia, dat ie niet verwacht dat z'n vrouw met zo'n engerd in bed duikt als TO 'ns niet mee kan.
quote:iris1969 schreef op 16 april 2011 @ 19:13:

[...]





Jazeker, maar ik vind het dan ook voor vrouwen die gedwongen in de prostitutie zitten ook heel naar, het is me om het even of het mannen of vrouwen betreft.



In het geval van Gambianen zijn de blanke vrouwen alleen nog zo dom om te denken dat het echte liefde is en volgens mij zijn mannelijke hoerenlopers niet zo naief.Mwa, kijk eens naar een groot aantal mannen met een Oostblokimporthoer (copyright Fleur) of een Filipijpse vrouw.
quote:Star schreef op 16 april 2011 @ 19:15:

[...]





Mwa, kijk eens naar een groot aantal mannen met een Oostblokimporthoer (copyright Fleur) of een Filipijpse vrouw.Die weten in hun hart echt wel beter, op een naieve sukkel na dan.
quote:iris1969 schreef op 16 april 2011 @ 19:17:

[...]





Die weten in hun hart echt wel beter, op een naieve sukkel na dan.Zou dat voor die vrouwen niet net zo goed gelden?
quote:iris1969 schreef op 16 april 2011 @ 19:13:

[...]





Jazeker, maar ik vind het dan ook voor vrouwen die gedwongen in de prostitutie zitten ook heel naar, het is me om het even of het mannen of vrouwen betreft.



In het geval van Gambianen zijn de blanke vrouwen alleen nog zo dom om te denken dat het echte liefde is en volgens mij zijn mannelijke hoerenlopers niet zo naief.

Sorry joh, maar ik zat van de week naar een aantal foto's te kijken van ontvoerde Indiaase jonge meisjes die gehouden worden in een vervuilde kooi, waar westerse heren bovenop kruipen en dat vind ik toch wel een heel groot verschil met de heren die ik net in de weelde zag baden van hotelzwembaden en discotheken.

Ze doen het zelf, de meesten zijn volwassen, dus het zal me roesten.
Alle reacties Link kopieren
@sommige dames

hmm lastig ik ga er niet vanuit dat elke gambiaan een hoer is(excuse me) ik heb ongeveer exact hetzelfde verhaa leerder gehoord. De gambiaan en de vrouw hebben nu een gezin en zijn gelukkig samen.Kan er niet veel over kwijt ivb herkenbaarheid



Enfin, is ze ook vreemdgegaan of is ze alleen verliefd ?

Wat wil je zelf , wil je er voor vechten ?Hoe lang is ze weggeweest en met wie ?Hoe heeft ze hem leren kennen en hoeveel tijd hebben ze samen doorgebracht?
quote:Star schreef op 16 april 2011 @ 19:15:

[...]Mwa, kijk eens naar een groot aantal mannen met een Oostblokimporthoer (copyright Fleur) of een Filipijpse vrouw.Precies. Ik zie ze hier in onze Westerse walhalla ook lopen; grote kerels met een kop als een buldog en een gruwelijk uitpuilende bierbuik met naast hun een vrouwtje van net 1 meter 50 met sluik haar en een vermoeid gezicht. Ja, die zullen vast heel veel van elkaar houden omdat ze elkaar zo lief vinden. Van mij mogen ze hoor, maar ik zie het verschil niet zo met Westerse dames die in Gambia (of waar dan ook) een paar weken per jaar "tegen betaling" plezier hebben met een jongeman.
quote:ardni schreef op 16 april 2011 @ 19:21:

@sommige dames

hmm lastig ik ga er niet vanuit dat elke gambiaan een hoer is(excuse me) ik heb ongeveer exact hetzelfde verhaa leerder gehoord. De gambiaan en de vrouw hebben nu een gezin en zijn gelukkig samen.Kan er niet veel over kwijt ivb herkenbaarheid



Hoer of geen hoer, het zijn gewoon golddiggers die gebruik van 'n wandelende portemmonnee maken en de hoofdprijs is geimporteerd worden door de westerse domme doos zodat ze de rest van hun leven in luxe kunnen leven.

Idem wat betreft westerse mannen die 'n Thais hoertje/huissloof importeren en daar happy family mee gaan spelen.
quote:Cateautje schreef op 16 april 2011 @ 19:19:

[...]



Sorry joh, maar ik zat van de week naar een aantal foto's te kijken van ontvoerde Indiaase jonge meisjes die gehouden worden in een vervuilde kooi, waar westerse heren bovenop kruipen en dat vind ik toch wel een heel groot verschil met de heren die ik net in de weelde zag baden van hotelzwembaden en discotheken.

Ze doen het zelf, de meesten zijn volwassen, dus het zal me roesten.Uiteraard is dat andere veel en veel erger, maar ik plaatste gewoon een kanttekening bij die veronderstelde vrijwilligheid van volwassenen onderling.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 16 april 2011 @ 19:04:

[...]



Nou zitten we al duizenden jaren met al dan niet gedwongen prostitutie van vrouwen in ons maag en nu , naar mijn weten, voor het eerst gaat het dan om vrouwelijke hoerenloopsters en dan is ineens de wereld te klein en moeten we allemaal met die gasten te doen hebben.

Lichtelijk hypocriet , vind je niet?



met de vrouwen hebben we toch ook te doen ?Wat een argument omdat het vrouwen al eeuwen overkomt moeten we dit prima vinden?



Er zitten aardig wat minderjarige jongens tussen hoor, niks fraais aan!
quote:paloma schreef op 16 april 2011 @ 19:22:

[...]





Precies. Ik zie ze hier in onze Westerse walhalla ook lopen; grote kerels met een kop als een buldog en een gruwelijk uitpuilende bierbuik met naast hun een vrouwtje van net 1 meter 50 met sluik haar en een vermoeid gezicht. Ja, die zullen vast heel veel van elkaar houden omdat ze elkaar zo lief vinden. Van mij mogen ze hoor, maar ik zie het verschil niet zo met Westerse dames die in Gambia (of waar dan ook) een paar weken per jaar "tegen betaling" plezier hebben met een jongeman.Ik vind het dus beiden kwalijk.
quote:Star schreef op 16 april 2011 @ 19:19:

[...]





Zou dat voor die vrouwen niet net zo goed gelden?Gek genoeg trappen die er dus vaak genoeg echt in en denken ze liefde gevonden te hebben. Onbegrijpelijk vind ik.
quote:iris1969 schreef op 16 april 2011 @ 19:25:

[...]Uiteraard is dat andere veel en veel erger, maar ik plaatste gewoon een kanttekening bij die veronderstelde vrijwilligheid van volwassenen onderling.Niemand, waar dan ook op de wereld, hoeft seks tegen betaling met iemand te hebben als je dat echt echt niet wilt. Er zijn namelijk genoeg volwassen mannen en vrouwen die net onder zulke erbarmelijke omstandigheden leven, maar die dit toch niet doen. Daarom maakt het voor mij vrijwillig. Nogmaals tenzij je minderjarig bent of onder geweld gedwongen wordt.
quote:ardni schreef op 16 april 2011 @ 19:26:

[...]





met de vrouwen hebben we toch ook te doen ?Wat een argument omdat het vrouwen al eeuwen overkomt moeten we dit prima vinden?



Er zitten aardig wat minderjarige jongens tussen hoor, niks fraais aan!Dat valt vies tegen.
quote:iris1969 schreef op 16 april 2011 @ 19:29:

[...]





Gek genoeg trappen die er dus vaak genoeg echt in en denken ze liefde gevonden te hebben. Onbegrijpelijk vind ik.Nogal ja.
Was het maar zo simpel Paloma.
quote:iris1969 schreef op 16 april 2011 @ 19:28:

[...]Ik vind het dus beiden kwalijk.Het is vrijwillig maar het is zeker kwalijk. Dat ben ik met je eens. Armoede is een schrijnend fenomeen.
quote:paloma schreef op 16 april 2011 @ 19:31:

[...]





Het is vrijwillig maar het is zeker kwalijk. Dat ben ik met je eens. Armoede is een schrijnend fenomeen.En dat het door al dan niet rijke westerlingen op deze manier in stand wordt gehouden. Als je wil helpen ga je toch niet met je benen wijd :puke:
quote:ardni schreef op 16 april 2011 @ 19:26:

[...]





met de vrouwen hebben we toch ook te doen ?Wat een argument omdat het vrouwen al eeuwen overkomt moeten we dit prima vinden?



Er zitten aardig wat minderjarige jongens tussen hoor, niks fraais aan!

Klik maar op die link, ik zie alleen maar de luxe waar ze zich mee verwennen en als ze daar een peniscar mee kunnen kopen, dan doen ze dat maar gewoon.

Je kan de regeringen van dat soort landen ook aanspreken op het economisch opbouwen van hun land, dan hoeft prostitutie ook niet meer, dan kunnen ze een ander baantje gaan zoeken, maar het is in dat soort landen nou eenmaal zo, een kleine elite geniet van de weelde en de bevolking moet het maar uit zien te zoeken.

Voor die jongens is prostitutie een uitkomst en ze kiezen er zelf voor. Ik heb nooit enig probleem gehad met een hoer die zelf voor die bezigheid kiest, mannelijk of vrouwelijk.Het is het oudste beroep ter wereld en nu zien mannen er ook een aardig centje in, wie is wie om dat te veroordelen.
Alle reacties Link kopieren
Ja bah gambianen stinken en kunnen onmogelijk van blanken houden. Het gaat ze allemaal alleen om het geld. Blanken kunnen wel van neger houden want dat is altijd echte liefde. En de slavernij houden wie hier dan even buiten...



Want ja we scheren niemand over 1 kam, behalve de gambianen. Iemand nog een banaan voor ze?
worrying does not take away tomorrows troubles, it takes away todays peace.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven