Vervelende opmerkingen nieuwe vriend?

04-12-2019 08:26 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb nu sinds twee maanden kennis aan een man. Op zich is het leuk samen en laat hij zien dat hij gek op me is. Alleen zijn er een paar dingen die me een beetje pijn gedaan hebben. Gisteren hadden we een beetje woorden omdat hij rustig aan wilde doen en ik te snel. Hij zei toen na afloop van die onenigheid dat hij op dat moment dacht van "in plaats van mij een andere vrouw). Dit kwetste me wel.

Toen ik afgelopen weekend muziek aan het luisteren was zei hij van ik haat dat soort muziek. Ik dacht van oké. En als we iets hebben gedaan wat hij heeft betaalt moet ik minimaal twee keer aanhoren na afloop hoe duur het was. En na een paar dagen nog een keer.

Ook complimenteert hij andere vrouwen en zegt dat ze heel mooi zijn (niet tegen hen maar tegen mij). Ik word er best wel onzeker van. Ook omdat hij een vriendin heeft waarvan hij zegt dat zij hem wel ziet zitten. Hij gaat goed met haar om. Hiervoor was ik eigenlijk nooit onzeker in relaties maar bij hem word ik dat op de één of andere manier wel. Zelfs over mijn naam zei hij van ik zou niet voor zo'n naam kiezen. Omdat vroeger een meisje wat pestte zo heette.

Hij praat ook heel vaak door me heen, laat me mijn verhaal niet afmaken en begint dan weer over zichzelf. Verder is hij wel hartstikke lief voor me dus ik vind het lastig. Reageer ik overtrokken?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon per app. 2 maanden is niet zoveel dat het anders moet.

Appen en daarna wissen, blokkeren en verwijderen.
Denk erom dat je daarna allemaal vuil over je heen krijgt van hem. Niets van aantrekken, het is alleen maar een probeersel om je terug te krijgen. Hij kan ook gaan paaien. Daarvoor geldt: zelfde verhaal.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een appje sturen en duidelijk zijn. Zoiets: ik heb er nog eens over nagedacht. Ons contact wil ik graag hierbij laten. Ik zie onvoldoende basis om nog af te spreken. Ik wens je veel succes wanneer je je weer op het dating pad begeeft en hoop dat je de juiste persoon mag tegenkomen.
Ik zou zelf niet zo veel zin hebben om zijn berichten te lezen dus ik zou hem waarschijnlijk blokkeren. Ik weet dat er mensen zijn die dat kinderachtig vinden. Wanneer je echt niets van hem wil dan zou ik de ruimte beperken om nog in zijn smoezen te trappen en ook in een boze ex date zou ik geen zin hebben.
Ik houd niet zo van tijd verspillen.
Alle reacties Link kopieren
klinkt niet als een leuke man
Alle reacties Link kopieren
Bellen. Joh, dit werkt niet, niet accepteren dat hij je een rotgevoel geeft. Het is geen leuke man met dat gelul van hem over ál die andere vrouwen. Laat hem daar maar gaan uithuilen. Dan kan hij een ander onzeker maken.
pamelacourson schreef:
04-12-2019 11:06
Ik stam nog uit de tijd dat er nog geen whatsapp was, maar als hij ook nog niet dichtbij woont, zou ik denk ik bellen als hij verder geen complete lul is. Dan rond je het nog een beetje netjes af. Uitmaken is altijd moeilijk en ik vind via whatsapp omdat je anders niet durft een beetje laf.

Dit.
Alle reacties Link kopieren
Hij is een complete l&l. Daarnaast staat TO volgens mij niet stevig in haar schoenen. Een nogal vervelende combinatie. Nood breekt etiquette.
Alle reacties Link kopieren
Wegwezen bij die man. Hij geeft je een rotgevoel. Als je hiermee doorgaat zal hij steeds verder gaan in zijn gedrag. Hij zal je gaan kleineren en manipuleren. Wegwezen
OP gelezen, en wat is er nu precies WEL leuk aan dit exemplaar?
Alle reacties Link kopieren
Vivamuis schreef:
04-12-2019 11:22
OP gelezen, en wat is er nu precies WEL leuk aan dit exemplaar?
Hij rijdt hélemaal naar haar toe, drie keer per week.
..
Dat was het.
Alle reacties Link kopieren
En je date nog met hem omdat hij de laatste man op aarde is?
Alle reacties Link kopieren
Sandybaby123 schreef:
04-12-2019 11:15
Ik zou een appje sturen en duidelijk zijn. Zoiets: ik heb er nog eens over nagedacht. Ons contact wil ik graag hierbij laten. Ik zie onvoldoende basis om nog af te spreken. Ik wens je veel succes wanneer je je weer op het dating pad begeeft en hoop dat je de juiste persoon mag tegenkomen.
Ik zou zelf niet zo veel zin hebben om zijn berichten te lezen dus ik zou hem waarschijnlijk blokkeren. Ik weet dat er mensen zijn die dat kinderachtig vinden. Wanneer je echt niets van hem wil dan zou ik de ruimte beperken om nog in zijn smoezen te trappen en ook in een boze ex date zou ik geen zin hebben.
Ik houd niet zo van tijd verspillen.
Dit zou ik ook doen.
Veel sterkte TO, volgens mij ben je een lieverd en je verdient iemand die zorgvuldig en respectvol met je omgaat. Niet deze hork.
Wat eten we vanavond?
Sandybaby123 schreef:
04-12-2019 11:21
Hij is een complete l&l. Daarnaast staat TO volgens mij niet stevig in haar schoenen. Een nogal vervelende combinatie. Nood breekt etiquette.
Mooi gezegd.
Jij ben niet sneu, hoor, je nieuwe vriend is sneu.

Ik vind het een goede beslissing van je om de "relatie" te verbreken.
Hij zal waarschijnlijk doen alsof het aan jou ligt, maar dat kan je gewoon negeren. Je hoeft daar niet over in discussie te gaan. Ik vind hem een sukkel.
Alle reacties Link kopieren
Isabell29 schreef:
04-12-2019 10:29
Dankjewel voor jullie reacties. Ze bevestigen wel wat ik zelf ook al dacht. Maar ik denk soms dat het misschien aan mij ligt ook, dat ik te onzeker en wantrouwig ben. Ik ben alleen niet gewend dat iemand zo direct is. En ik ben ook geen man gewend die het zoveel over andere vrouwen heeft. Doen jullie mannen dit ook?
Wat maakt het uit wat 'onze' mannen doen! Wat een ontzettende lul is het. Echt, waarom, in godsnaam waarom denk jij nu niet 'flikker op, idioot!'. Waarom noem je dit 'vervelende opmerkingen'. Waarom gun je jezelf geen leuke man?

Jezus, waarom?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Isabell29 schreef:
04-12-2019 10:33
Ja ik lees jullie reacties alleen ik ben bang dat ik misschien een goede man laat gaan door mijn eigen onzekerheid en wantrouwen.
NEE, dit is geen goede man.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Iemand die constant op- en aanmerkingen heeft, tot en met je naam, die ondertussen andere vrouwen zit op te hemelen, die zit te benadrukken hoeveel vrouwen hem leuk vinden en zelf helemaal niets kan hebben, is géén leuke man. Als je dat gevoel nu al hebt, wordt dat alleen maar erger.

En ja, je mag best via app of telefoon vertellen dat het over is als hij zo ver weg woont en het nog zo pril is.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Isabell29 schreef:
04-12-2019 10:33
Ja ik lees jullie reacties alleen ik ben bang dat ik misschien een goede man laat gaan door mijn eigen onzekerheid en wantrouwen.
Nee joh, dit is een zak hooi / natte tosti. Hier mis je niks aan.

Als je bij hem blijft, wat denk je dan dat er gaat gebeuren? Dat hij ineens wel leuk wordt? (Nee, wat er dan gaat gebeuren is dat jij alleen maar onzekerder wordt).

Gun jezelf een leukere vent dan deze.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
TO ik hoop dat je de kracht kan vinden om het uit te maken en zo te houden. Jij dumpt hém. De arrogante kneus zal niet weten wat hem overkomt waarschijnlijk. En jij houdt de eer lekker aan jezelf...
Hou het bij jezelf en zeg dat dit voor jou niet werkt. Geef hem geen opening om met je in discussie te gaan, want hij gaat je proberen om te lullen.
Isabell29 schreef:
04-12-2019 10:29
Dankjewel voor jullie reacties. Ze bevestigen wel wat ik zelf ook al dacht. Maar ik denk soms dat het misschien aan mij ligt ook, dat ik te onzeker en wantrouwig ben. Ik ben alleen niet gewend dat iemand zo direct is. En ik ben ook geen man gewend die het zoveel over andere vrouwen heeft. Doen jullie mannen dit ook?

Nee.
Ik had zo'n type hem na de eerste rare opmerking al gedumpt. Tuurlijk zijn er ook andere mannen en vrouwen) die zulke nare trekjes hebben. Ik ben ze ook wel tegen gekomen. Wie niet?


Betekend niet dat je dan maar een relatie mee moet beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
04-12-2019 12:43
Nee.
Ik had zo'n type hem na de eerste rare opmerking al gedumpt. Tuurlijk zijn er ook andere mannen en vrouwen) die zulke nare trekjes hebben. Ik ben ze ook wel tegen gekomen. Wie niet?


Betekend niet dat je dan maar een relatie mee moet beginnen.
Hangt ook wel een heel klein beetje samen met hoe oud deze TO is.
Ik heb toen ik piepjong en onzeker was ook wel over mij heen laten lopen door gore rotzakken. Van geleerd gelukkig en wat heerlijk om niet zo piepjong meer te zijn en zo’n extreem laag zelfbeeld te hebben :)
Er is echt wel iets loos met je zelfvertrouwen als je dit pikt van een man.

Goed om te lezen dat je er een punt achter wilt zetten. En dat kan prima per app, jullie hebben niet eens een relatie.
Isabell29 schreef:
04-12-2019 10:33
Ja ik lees jullie reacties alleen ik ben bang dat ik misschien een goede man laat gaan door mijn eigen onzekerheid en wantrouwen.
Dan moet je maar zo denken een "goede" man wakkert jouw onzekerheid en wantrouwen niet aan, en dat doet hij wel! Dit is geen goede lieve man..
Saivash schreef:
04-12-2019 12:49
Hangt ook wel een heel klein beetje samen met hoe oud deze TO is.
Ik heb toen ik piepjong en onzeker was ook wel over mij heen laten lopen door gore rotzakken. Van geleerd gelukkig en wat heerlijk om niet zo piepjong meer te zijn en zo’n extreem laag zelfbeeld te hebben :)
En dit, herkenbaar ook. Het enige wat je van die rotzakken kunt leren is om je nooit meer zo te laten behandelen! :)
Alle reacties Link kopieren
Gewoon appen dat je het contact niet voort wilt zetten omdat je een relatie niet ziet zitten.

Misschien niet de meest chique manier, maar wel voor jou de beste.
Daarnaast loopt hij ook niet bepaald over van goede manieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven