Verwacht ik te veel?

27-01-2020 09:14 40 berichten
Waarschijnlijk topic nummer zoveel maar wil het toch even kwijt.

Aan het daten met een man, nu afgelopen weekend de derde date en ook in de slaapkamer erg gezellig gehad.

Alleen nu dus na die date is hij stil. Ben bang dat ik hem niet meer hoor, dat het hem om de seks te doen was.

Ik heb hem gisteren geappt en heel kort reactie gehad en daarna niet meer.

Ben ik te ongeduldig? Te enthousiast?
Is het anders dan voor de date?
Want je voelt wel aan of het hetzelfde is of verandert
Alle reacties Link kopieren
Het is pas maandag, je bedoelt dit weekend toch?

Als hij normaal wel erg veel contact met je had is dit geen heel positief teken maar het hoeft ook niet slecht te zijn.

Ik zou zeggen focus je even op de dingen buiten hem om. Graag of niet zullen we maar zeggen ;)
Alle reacties Link kopieren
Het hoeft niet alleen om de seks te doen zijn geweest. Het kan zijn dat het intiem samenzijn tegenviel, dat het gevoel bleek te ontbreken. Als het alleen om de seks te dien was en het beviel dan wil hij zeker nog een keer.
Vaak blijkt het lichamelijk niet te matchen. Niet voor meer seks, maar ook niet voor een relatie. Hij mag dat wel laten weten als dat zo is.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Normaal wel wat meer contact maar hij zou gisteren ook weggaan.

Het is ook vast mijn eigen onzekerheid.

Vond me mooi lief etc…..

Ik zal wat geduld moeten uitoefenen ben ik bang.
Stond hij eerst te trappelen om je te zien en veel contact en is het nu stil dan zou je kunnen zeggen dat hij uitgekeken is maar het kan ook dat er niks aan de hand is.
Óf zijn zaakje is leeg en hij belt weer als de nood weer oplaait, hoe lullig ook.
Niets meer of minder dan afwachten dus.

Ik zal het maar los moeten laten.
Wat vond je zelf van de seks? Na daten is seks een van de belangrijkste, zo niet het belangrijkste voor veel mensen om te zien en te voelen of er echt chemie is.

Dat hij nu afstand neemt kan wellicht een teken zijn dat hij die chemie mist tussen de lakens.


Vraag het hem..
Ik ben een tevreden vrouw zal ik maar zeggen. Niks mis met de seks.

Hij vond het volgens mij ook wel leuk, bleef ook nog even en daarna ook nog geknuffeld etc.

Maar goed misschien ben ik dan ook wel heel slecht in inschatten hoe hij het vond.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt zaterdag seks gehad en zondag moest hij weg. Misschien was hij echt druk daarmee of niet alleen om in alle rust te reageren. Het is nu maandag... waarom gelijk van het ergste uitgaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het nog even afwachten. Volgens mij ben je erg ongeduldig.
vrijenblij20220 schreef:
27-01-2020 09:59
Ik zou het nog even afwachten. Volgens mij ben je erg ongeduldig.
Volgens mij ook :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Dewereld schreef:
27-01-2020 09:40
Ik ben een tevreden vrouw zal ik maar zeggen. Niks mis met de seks.

Hij vond het volgens mij ook wel leuk, bleef ook nog even en daarna ook nog geknuffeld etc.

Maar goed misschien ben ik dan ook wel heel slecht in inschatten hoe hij het vond.
Haha dit klinkt ook niet alsof de vonken er vanaf vlogen ;)

Je hebt al een berichtje gestuurd en beantwoord gekregen, zou nu gewoon even afwachten. En anders dinsdag of woensdag nog eens een apje eraan wagen.
Haha er waren genoeg vonken, we hebben ons uitermate vermaakt.
Nou ja ik in ieder geval dan :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Als hij over een paar dagen nog niet heeft gereageerd dan zou ik wel mijn twijfels beginnen te krijgen, maar het lijkt me nu nog iets te kort voor conclusies. Gisteren was hij weg, misschien had hij helemaal geen tijd om een berichtje te sturen of had hij sowieso het grootste deel van de tijd zijn telefoon niet onder handbereik. En nu is het nog ochtend. Wacht het even af, zou ik zeggen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Dewereld schreef:
27-01-2020 09:25
Normaal wel wat meer contact maar hij zou gisteren ook weggaan.

Het is ook vast mijn eigen onzekerheid.

Vond me mooi lief etc…..

Ik zal wat geduld moeten uitoefenen ben ik bang.
Weggaan?
Nog even afwachten inderdaad. Maar ik zou me ook een beetje ongerust maken als ik ineens niets meer hoor. Al die rationele verklaringen voor niet kunnen appen zijn allemaal prima. Maar we weten ook allemaal dat als we iemand echt graag willen appen, we (bij wijze van) ons leven wagen en met 130 km per uur op de snel weg nog met die telefoon in de hand zitten. Dus tja...
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
27-01-2020 10:30
Weggaan?
Ja, een dagje weggaan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Nou, die had even wat anders te doen dus. Relax.
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag de date en gisteren moest hij weg?

Geduld, TO! :biggrin:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Als hij eerst wel volop appte kan het verminderde interesse zijn.
Maar er kan ook niets anders aan de hand zijn. Je weet nooit precies wat iemand anders vindt, voelt, wil.

Linksom of rechtsom: jij hebt vrij weinig invloed op wat er in het hoofd van hem speelt, en weinig invloed op wat hij gaat doen of niet gaat doen.

Probeer het ook zo te zien, dus nadenken, piekeren, jezelf vragen stellen. In zijn hoofd proberen te kijken. Het is allemaal vrij zinloos.
Ik weet dat hij ook gewoon druk kan zijn of dat zijn telefoon kapot is.
Of inderdaad dat hij geen interesse meer heeft. Waag er vanavond nog wel een appje aan.
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
27-01-2020 09:25
Het hoeft niet alleen om de seks te doen zijn geweest. Het kan zijn dat het intiem samenzijn tegenviel, dat het gevoel bleek te ontbreken. Als het alleen om de seks te dien was en het beviel dan wil hij zeker nog een keer.
Vaak blijkt het lichamelijk niet te matchen. Niet voor meer seks, maar ook niet voor een relatie. Hij mag dat wel laten weten als dat zo is.
Helemaal wat ik ook dacht.
Inmiddels iets gehoord.
Afwachten hoe het zich verder gaat ontwikkelen.
Hoop wel dat als hij inderdaad iets mist ofzo dat ook laat weten.
Time will tell
Djeez.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven