Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
Neuh Pip, nog geen zicht op wat dan ook, het schijnt een rommeltje te zijn in de thuiszorg organisaties, aan het fuseren, reorganiseren, weet ik veel wat voor een eren nog meer.

Maar ook op al mijn open sollicitaties heb ik gewoonweg nog helemaal niets gehoord, zelfs niet van we hebben u bladiebla ontvangen... pffffff en het is shitweer ja!

Heb dan weer wel 2 gezellige, vierkante groene bloempotten gehaald om de boel wat op te fleuren

Oudste is trouwens ook al snotverkouden, hangerig, hoesterig en mopperig over het feit dat ze nog steeds rookt, herkenbaar hé?!

Zo en nu maar eens de stofzuiger ter hand nemen, het is een bende......
Ik vind het zo aso als werkgevers maar gewoon niets van zich laten horen. Je stuurt een brief, met C.V. waar werkelijk alles instaat... daar een beetje discreet mee omgaan is het minste wat je kunt doen vind ik...

Ons huis gaat opeens als een speer. Eind deze week staat het beton. Volgende week begint de aannemer met het metselwerk en het plaatsen van kozijnen...
Als je C.V. met hoofdletters schrijft... bedoelen we dan Curriculum Vitae of centrale verwarming?? wat was het nou ook al weer...
Even let ik niet op... hooguit 1 minuut...

Meisje zit van onder tot boven onder de vingerverf.... boehoehoe...

Kan ik op dit tijdstip ff niet hebben...
Gaaf dat jullie huis nu zo snel gaat Druif! Wel minder van de vingerverf, kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten.

Ben moe, moe... Slecht geslapen. Er zit iets dwars, maar ik kan het nu niet goed verwoorden. Heeft op zich niets met mij persoonlijk of met relatie of wat ook te maken, maar wel met gevoeligheid. Kom er later nog wel op terug misschien.
Hmm zo te lezen zijn we allemaal niet zo in een superhappy stemming vandaag, ook wel logisch met dit weer. Ik heb ook zo'n 'gevoelige' dag.. gister zag ik er al enorm tegenop om presentatie voor te bereiden, vandaag de hele dag verder zenuwachtig en nou heb ik em vanmiddag gehad en op zich ging het best goed (ik praatte alleen veel te snel), maar ik zit gewoon zo negatief te denken vandaag, ga er toch al vanuit dat het niks wordt en zie mezelf dan nog langer 'op de bank' zitten bij ons bedrijf en daar heb ik gewoon geen zin meer in. Natuurlijk moet ik eerst gewoon morgen afwachten tot ik de uitslag heb, maar het houdt me erg bezig. Kan het moeilijk loslaten. Ga gelukkig vanavond nog sporten, zinnen ff verzetten.. Het lukt me gewoon ff niet om die positieve flow te pakken te krijgen, heb heimwee naar mn vakantie..

@Gayl, stom dat ze helemaal geen reactie geven op die sollicitaties!

@Druif.. tja, er zijn gewoon dagen dat je al die kleine dagen die je anders makkelijk aankan ff niet kan hebben. Ik heb vandaag ook zo'n dag.. bah.. Tijd voor chocola !
Heb ook nog steeds geen IKEA gids en nog niks van VTB gehoord..
Nu wel ff VTB op msn, hij reageerde helemaal niet leuk vanavond. Heb het met em gehad. Bah..

Vraag me af waarom ik nou nooit gewoon echt verliefd kan worden.. en waarom iemand op dagen dat ik er echt doorheen zit zo onverschillig reageert. Zegt ie dat ie niks aan een gestresste Uk heeft.. Ja hehe.. en dat is dan weer als grapje bedoelt.. Die grapjes zie ik (zeker niet op msn) als ik in zo'n bui ben, gewoon niet..
Mannun!!!!

Onze wasmachine is kapot. Hij geeft steeds aan dat hij het wasprogramma afgerond heeft, maar de was is dan nog kleddernat en er zit ook nog veel zeep in. Dit is al een tijdje zo en ik heb de vakantiewas (!) dan ook nog steeds niet weggewerkt. Gisteren heeft man er al even naar gekeken, maar zonder resultaat. Vandaag zei man hem ooit wel een keer open te schroeven...OOIT!!!! Dan vraag ik je!! Een dag zonder wasmachine is al een ramp met twee kleine kinderen. Dus zei ik vreselijk demonstratief dat hij er dan maar op moet rekenen geen schone onderbroeken in zijn kast aan te treffen.

Dat kan ik dan gewoon weer even niet hebben. Zeg dan niets!
@Druif: wat vervelend zeg. Het is jammer dat je er zelf ook de dupe van bent, anders had je het nog op hem kunnen laten aankomen.

@Uk: vervelend dat je de flow niet zo te pakken krijgt. Je valt dan ook niet echt met je neus in de boter met die presentatie en weer het afwachten. En beetje raar, die VTB. Al hebben sommige mensen een wat vreemde manier van grapjes maken.
Pfoe, tijd voor een collectieve knuffel met sjokolade erbij!!

Pip is toch nog wezen sporten, was echt heel tof maar oei wat een spierpijn ga ik morgen hebben zeg.. hehe! net nog even wat gedronken met de internationals (cola) en morgen maar gewoon weer naar school. Thuiszitten werkt ook niet meer, daar ben ik dan weer net te fit voor. Maarja, maar ff zien hoe het gaat morgen. Ik heb vanmiddag goed lang geslapen, vannacht ook. Dus aan slaaptekort zal het niet liggen.

Gayl; herkenbaar idd...

Druif; Mannen zijn soms gewoon stom!

Uk; Weet je in iedergeval waar je aan toe bent met VTB. Niet aan beginnen dus :-)

Nu maar naar bed, heb zulke zere benen/kont/rug... pff! En ik voel me toch nog niet zo lekker. Morgen weer een dag.. heb al van die plantibiotica van Nysileen gehaald. Werkt vaak wel goed. Als ik maar es wat meer kracht en lucht kreeg..
Uk; Al wat gehoord van je sollicitatie?

Druif; spul in de auto gooien, en naar een wasserette dan maar? Op zijn rekening uiteraard

Au au au, billen en benen doen zeeheer!! Maar da's dan wel weer goed, psies daar waar het wel wat strakker mag doet het zeer Heb vannacht als spierpijnpreventie nog zoveel mogelijk met mijn benen omhoog geslapen (als een omaatje, haha!) en hoop dat het iets geholpen heeft
Oké, oké, ik begrijp het.... oorzaak.. gevolg... ik knuffel te weinig, de sexuele activiteiten zijn het nul-punt genaderd en ik haal dan ook met een grote zwier, Tijn's voormalige lijflied uit de motteballen en hang er ... met verve... mijn naamkaartje aan

En nu maar hopen op betere tijden....
Hier weer een staaltje teun. Weer de hele morgen weg. Kwam hij net aanlopen naast een jongetje... hij was helemaal in de andere wijk.

Nu ben ik er klaar mee... ik de dierenarts gebeld... wat we er aan kunnen doen, behalve castreren, want dat kan natuurlijk nog niet. Tijdens het gesprek zei ze.. een luikje nemen met een magneetje. Toen ik zei dat we dat al hadden, maar dat dat alleen werkt van buiten naar binnen stelde ze voor om het luikje om te draaien Wereldplan.. vindt de kat van de buren ook heel leuk denk ik...
Da's dan wel weer lekker Pip, een beetje spierpijn, heb je in ieder geval het idee dat je wat doet

Had ik het gisteren over het feit dat je kunt solliciteren tot je een ons weegt en niemand laat wat van zich horen...... nou doe ik vanochtend een reactie de deur uit vanaf de site van TPG post, of hoe heten ze tegenwoordig, TNT geloof ik (doet me overigens zo denken aan iets explosiefs ) wordt ik net al gebeld, morgen een gesprek.... hahahah weer iets heel anders, dat dan weer wel!
Oeps Druif, heb je onderhand nog geen spijt dat je die kleine wereld-reiziger in huis hebt opgenomen?
quote:_Gayl_ schreef op 11 september 2007 @ 12:40:

Oeps Druif, heb je onderhand nog geen spijt dat je die kleine wereld-reiziger in huis hebt opgenomen?

Behalve dat het me een jaar van mijn leven kost, ben ik hartstikke blij met'm. Hij is lief, aanhankelijk, leuk, lief voor de kinderen...
Dat compenseerd dan weer!
Eigenlijk is Teun dus net Druifman Lastig dat je nu nooit weet waar ie uithangt.. enzo. Teun dan he Misschien iemand op het kattentopic bij 'overige' (als dat nog bestaat) die een oplossing weet?

Pff Gayl, ja, een beetje spierpijn is leuk, maarreh.. bukken is nu niet echt mijn favo activteit, net als fietsen naja, word je groot en sterk van zullen we maar zeggen :-)

Op wat voor iets ga je solliciteren?
Naja...hopelijk wen ik er aan dat ik mannen in huis heb die graag wat van de wereld zien...

Net nog even bij het huis wezen kijken. De kelder is vandaag voorzien van kanaalplaten en ook van de 'woonetage' staan de muren en de gevels. Hard gewerkt dus.
Mooie liedje dat ik vaak draai de laatste tijd, van (of all people ) Christina Aquilera. heb m hier en daar wat ingekort maar is nog redelijk lang..

i][I woke up this morning with a smile on my face

and nobody's gonna bring me down today

been feeling like nothing's been going my way lately

but I decided right here, right now, that my outlook's gonna change

That's why I'm gonna

Say goodbye to all the tears I've cried every time somebody hurt my pride

Feelin' like they won't let me live life, and take the time to look at what's mine

I believe they can take anything from me

but they can't succeed in taking my inner peace from me

they can say all the wanna say about me, but I'm

I'm gonna carry on, I'mma keep on singin' my song

I never wanna dwell on the pain again, there's no use in relivin' how I hurt back then

Rememberin' too well the hell I felt when I was runnin' out of faith

every step I'm 'bout to take well it's towards a better day

Cause I'm about to

say farewell to every single lie and all the fears I've held too long inside

Every time I felt I couldn't try, all the negativity and strife

cause too long, I've been strugglin', couldn't go on

But now I've found I'm feeling' strong and I'm moving on

Everytime I tried to be what they wanted from me

it never came naturally, so I ended up in misery

Was unable to see all the good around me, wasting so much energy on

what they thought of me than simply just rememberin' to breathe, I've learned

I'm humanly unable to please everyone at the same time

So now I find my peace of mind living one day at the time

/i]
Druif; Goed nieuws dus! Fijn dat het nu wat sneller gaat, dan heb je toch het idee dat je het ergens voor doet, al dat uitzoeken van keukens, kranen (welk modelletje is het geworden? )en dergelijke! Hoera!
Hahaha... iig niet zo'n gek model...
Gelukkig maar

Heb gewoon helemaal spierballen in mijn buik van dat hoesten! Welcome blokjes :-S hello vetlaagje die nooit weggaat :-D
F-je is ook aan het hoesten, zooo zielig. Gelukkig vindt ze de suikervrije homeopatische hoestdrank erg lekker

Verder weinig nieuws te melden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven