Voor het eerst bij mijn vriendin blijven slapen, onwennig

16-10-2019 10:56 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben vannacht voor het eerst bij mijn vriendin blijven slapen en het was heel fijn maar heb niet veel geslapen. Misschien omdat het spannend.

Ze vind het heel fijn als ik haar vastpak en tegen haar aankom liggen. Ik vind dat ook echt geweldig alleen welke positie we ook probeerde ik kreeg steeds best last van mijn arm die ik niet echt goed kwijt kon en vaak zeer begon te doen.

Ik heb er niet zoveel ervaring mee dus hoop dat iemand misschien tips heeft want ik vind het zelf ook heel fijn, maar met een zere arm slaapt zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Serieus? Maak je daar een topic voor aan?
Omdat je slecht sliep en een beetje een zere arm had..
Alle reacties Link kopieren
Lol
Ik vind het schattig!

Max na een paar keer samen in bed liggen vinden jullie je draai, en op den duur ga je toch ieder op 1 helft liggen ;)
Gewoon lekker je omdraaien en gaan slapen.
Och jongen toch
Alle reacties Link kopieren
Ja weet ik veel hoor. Ik probeer het allemaal goed te doen voor dr en probeer tips te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Laat maar zitten dan. Sluit dit topic maar
Hug and roll!

Afbeelding
Oh jee, TO is 28.
En ik hoop voor je dat dit een nieuwe vriendin is en niet degene waar al die topics over gaan...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eerlijk zeggen dat je zo niet kan slapen. Lekker tegen elkaar aanliggen en als het tijd is om te gaan slapen op je eigen helft van het bed gaan slapen. Vond mijn man erg jammer, maar helaas. Ik ben ook erg blij met ons bed van 180 cm breed, 160 cm gaat, bij minder slaap ik niet.
gatinmijnsok wijzigde dit bericht op 16-10-2019 11:08
0.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren