Voor het eerst bij mijn vriendin blijven slapen, onwennig

16-10-2019 10:56 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben vannacht voor het eerst bij mijn vriendin blijven slapen en het was heel fijn maar heb niet veel geslapen. Misschien omdat het spannend.

Ze vind het heel fijn als ik haar vastpak en tegen haar aankom liggen. Ik vind dat ook echt geweldig alleen welke positie we ook probeerde ik kreeg steeds best last van mijn arm die ik niet echt goed kwijt kon en vaak zeer begon te doen.

Ik heb er niet zoveel ervaring mee dus hoop dat iemand misschien tips heeft want ik vind het zelf ook heel fijn, maar met een zere arm slaapt zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Serieus? Maak je daar een topic voor aan?
Omdat je slecht sliep en een beetje een zere arm had..
Alle reacties Link kopieren
Lol
Ik vind het schattig!

Max na een paar keer samen in bed liggen vinden jullie je draai, en op den duur ga je toch ieder op 1 helft liggen ;)
Gewoon lekker je omdraaien en gaan slapen.
Och jongen toch
Alle reacties Link kopieren
Ja weet ik veel hoor. Ik probeer het allemaal goed te doen voor dr en probeer tips te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Laat maar zitten dan. Sluit dit topic maar
Hug and roll!

Afbeelding
Oh jee, TO is 28.
En ik hoop voor je dat dit een nieuwe vriendin is en niet degene waar al die topics over gaan...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eerlijk zeggen dat je zo niet kan slapen. Lekker tegen elkaar aanliggen en als het tijd is om te gaan slapen op je eigen helft van het bed gaan slapen. Vond mijn man erg jammer, maar helaas. Ik ben ook erg blij met ons bed van 180 cm breed, 160 cm gaat, bij minder slaap ik niet.
gatinmijnsok wijzigde dit bericht op 16-10-2019 11:08
0.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In elkaars armen slapen klinkt heel romantisch, maar het is gewoon niet praktisch, en het ligt niet fijn, wel even om te knuffelen voor je gaat slapen, maar slapen doe je toch in je eigen houding. Het is geen must hoor, zeg het ook gewoon, ik zou zo uren met je willen liggen, maar zo slaap ik niet dus ik leg mijn arm even anders, kus, welterusten.
Alle reacties Link kopieren
Joh, je hoeft niks goed te doen. Beetje uitproberen welke positie en wat werkt. Anders eventjes tien minuten lepeltje lepeltje en dan zeggen: schat, ik ga even anders liggen want mijn arm begint te slapen. Een kus geven en gaan liggen zoals je zelf fijn vindt.

Even geloept; niet over je heen laten fietsen, als jij te lief bent nemen veel vrouwen een loopje met je.
anoniem_382302 wijzigde dit bericht op 16-10-2019 11:09
14.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een flauwe reacties gelijk... Niet raar om een topic over te openen, denk dat het bij sommigen een herkenbaar probleem is. Hier nl. wel. Liggen ook graag tegen elkaar aan, vallen 9 van de 10 keer zo in slaap, maar af en toe draait partner zich om omdat zijn arm pijn begint te doen. Worden ook nooit in elkaars armen wakker. Blijkbaar regelt het lichaam het draaien vanzelf ;-).
Goh, gek dat het even moest wennen ;-D

En de volgende keer mag je gerust zeggen dat jullie even zo samen liggen en dat je daarna op jezelf gaat liggen omdat je ook wilt slapen en geen zere arm wilt.
Alle reacties Link kopieren
Het is je taak als man zijnde om te accepteren dat je arm verlamt raakt. Niks geen andere posities proberen gewoon blijven liggen tot je geen gevoel meer hebt. Dan val je vanzelf in slaap.
Alle reacties Link kopieren
Ieder op je eigen helft hoor, als ik slaap wil ik niks van mn man voelen.
Even knuffelen, kus, en hup naar je eigen helft.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ben blij dat er ook nog normale reacties komen. Ik zal het meenemen voor de volgende keer. We zijn op een gegeve moment ook anders gaan liggen idd, maar vond het zelf ook wel beetje jammer.
Male1996 schreef:
16-10-2019 11:09
Het is je taak als man zijnde om te accepteren dat je arm verlamt raakt. Niks geen andere posities proberen gewoon blijven liggen tot je geen gevoel meer hebt. Dan val je vanzelf in slaap.
:hihi: Jullie mannen hebben het maar zwaar!
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
16-10-2019 11:12
Ieder op je eigen helft hoor, als ik slaap wil ik niks van mn man voelen.
Even knuffelen, kus, en hup naar je eigen helft.
Ik denk dat het daar ook naartoe moet. Maar dit was de eerste keer
Ik had dit ook aan het begin van mijn relatie.
En wij slapen altijd tegen elkaar/half op elkaar tegenwoordig.

- lepeltje lepeltje
Of
- met mijn hoofd op zijn buik, zijn arm om mij heen.
Alle reacties Link kopieren
Max180 schreef:
16-10-2019 11:12
Ik denk dat het daar ook naartoe moet. Maar dit was de eerste keer
Ach ja mijn man is de eerste keer uiteindelijk op de grond gaan liggen. Ook niet echt romantisch. :biggrin:
Male1996 schreef:
16-10-2019 11:09
Het is je taak als man zijnde om te accepteren dat je arm verlamt raakt. Niks geen andere posities proberen gewoon blijven liggen tot je geen gevoel meer hebt. Dan val je vanzelf in slaap.
Dit dus. Dat gemiep altijd.
MissMaran schreef:
16-10-2019 10:58
Serieus? Maak je daar een topic voor aan?
Omdat je slecht sliep en een beetje een zere arm had..
Hahahahaha Ik kom niet meer bij
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
16-10-2019 11:05
Oh jee, TO is 28.
En ik hoop voor je dat dit een nieuwe vriendin is en niet degene waar al die topics over gaan...
We hebben wat problemen gehad door een ex die begon de rotzooien. Die ex heeft daarna gelukkig zijn eigen ruiten in gegooid wat het proces voor haar veel makkelijker maakte (bedreigingen etc). Ze heeft heel veel spijt en alles is goedgekomen. Vind je het leuk om mensen te pesten ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven