Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad (4)
donderdag 19 april 2018 om 19:38
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
woensdag 30 mei 2018 om 10:10
Die wanhopige boze jankerts vragen nooit toestemming.Sheldon-Lee-Cooper schreef: ↑30-05-2018 09:48Dank je, ooitverlegen
Ik heb er zelfs al een eigen topic over gehad (nee, ik ben geen wanhopige/boze jankert zoals soms op Viva komt binnenvallen) maar gewoon lekker luchtig met anderen meekletsen lijkt me gezellig.
woensdag 30 mei 2018 om 10:16
Dat vermoeden heb ik ook.Sheldon-Lee-Cooper schreef: ↑30-05-2018 10:03Ik voel me zeker geen (her)maagd, maar ik vermoed dat veel mensen net als in dit topic voornamelijk een knuffel, samen op de bank zitten, iemand hebben om mee te kletsen (anders dan vrienden) missen?
Het was trouwens meer als een soort geintje bedoeld wat betreft van dat (her)maagd.
Bedoelde het niet zwartgallig oid.
Wil daar ook niet teveel meer mee bezig zijn.
woensdag 30 mei 2018 om 10:20
Dar kan ik weinig tegenin brengen, het is de ervaring die je hebt.
Ook begrijpelijk maar realiseer je dat de kans dat iemand op een willekeurig persoon valt, zijn type is, mogelijk in de procenten ligt. Uitvinden wie jouw type is, omgekeerd dus, is in mijn beleving echt een zoektocht. Ik heb het zo ervaren en ben daarin allesbehalve de enige.
woensdag 30 mei 2018 om 10:31
Bedankt voor deze post, ik heb hier echt veel moeite mee. natuurlijk is het logisch dat ik haar type niet was, maar dat ze het echt zo uitsprak deed toch wel pijn for some reason. Al voelde het wel weer iets beter toen ze zei dat ze bijna alleen op goed uitziende halfbloedjes viel en dat ze veel kieskeuriger is dan haar vriendinnen.ooitverlegen schreef: ↑30-05-2018 10:20Dar kan ik weinig tegenin brengen, het is de ervaring die je hebt.
Ook begrijpelijk maar realiseer je dat de kans dat iemand op een willekeurig persoon valt, zijn type is, mogelijk in de procenten ligt. Uitvinden wie jouw type is, omgekeerd dus, is in mijn beleving echt een zoektocht. Ik heb het zo ervaren en ben daarin allesbehalve de enige.
Ik weet eigenlijk niet eens of zij mijn type wel is (als ik vrouwen even niet op een voetstuk plaats). Ik zie mezelf eigenlijk niet verliefd worden op haar ondanks dat ze echt een heel fijn persoon is en zeker niet lelijk of zo.
Maar ik heb geen verliefde gevoelens ontwikkeld en zelfs geen seksuele nog niet iig.
woensdag 30 mei 2018 om 10:37
Ik ben eigenlijk wel een beetje jaloers op jouw ervaring. Waar vond je die dame? Misschien kunnen we bepaalde gegevens uitwisselen?justme_37 schreef: ↑30-05-2018 09:58Ja want ik heb de andere kant nooit ervaren daarom voelt het zo en is het misschien wel zo.
Kan het wel even kort samenvatting.
Prostituee laten komen die mijn vertelde dat ik haar type niet was maar dat het haar niks uitmaakte (gaat om de cash natuurlijk)
En ze hield nogal van het ruigere werk om het nog maar zacht uit te drukken.
En nu voel ik mij klote omdat het voelt als een afwijzing.
En kan het zijn dat jouw woede de poort is naar je opwinding?
Ik zie een patroon bij jou: afgewezen voelen - > woede -> opwinding
En dit soort ervaringen zijn heel belangrijk om je eigen seksualiteit te ontdekken.
woensdag 30 mei 2018 om 10:42
Heeft geen zin, ze is verhuisd naar het buitenland in een ander continent, helemaal alleen. Ze zei dat ze op zoek was naar avontuur, vanochtend is ze vertrokken. Heb het nog met haar besproken gisteren en wenste haar veel succes.inkijk74 schreef: ↑30-05-2018 10:37Ik ben eigenlijk wel een beetje jaloers op jouw ervaring. Waar vond je die dame? Misschien kunnen we bepaalde gegevens uitwisselen?
En kan het zijn dat jouw woede de poort is naar je opwinding?
Ik zie een patroon bij jou: afgewezen voelen - > woede -> opwinding
En dit soort ervaringen zijn heel belangrijk om je eigen seksualiteit te ontdekken.
Ik heb haar ontmoet via een chatsite.
En ja ik besef wel dat dit een pareltje was. Jammer dat ze is vertrokken.
woensdag 30 mei 2018 om 10:49
Ik vind het wel logisch dat het pijn doet, jij hebt daarin ook geen dikke huid maar ook geen ervaring dat iemand anders wel je type kan zijn, dat is echt heel moeilijk!justme_37 schreef: ↑30-05-2018 10:31Bedankt voor deze post, ik heb hier echt veel moeite mee. natuurlijk is het logisch dat ik haar type niet was, maar dat ze het echt zo uitsprak deed toch wel pijn for some reason. Al voelde het wel weer iets beter toen ze zei dat ze bijna alleen op goed uitziende halfbloedjes viel en dat ze veel kieskeuriger is dan haar vriendinnen.
Ik weet eigenlijk niet eens of zij mijn type wel is (als ik vrouwen even niet op een voetstuk plaats). Ik zie mezelf eigenlijk niet verliefd worden op haar ondanks dat ze echt een heel fijn persoon is en zeker niet lelijk of zo.
Maar ik heb geen verliefde gevoelens ontwikkeld en zelfs geen seksuele nog niet iig.
Ze lijkt me ook niet jouw type, dus is het wederzijds (dat is sowieso beter te doen).
woensdag 30 mei 2018 om 11:06
Het was meer de medelijden die ze kreeg, en dat ze me probeerde te troosten. Toen begon ik denken, ik ben toch een kerel? geen mietje? En toen heb ik mij laten gaan ja (maar ik wist waar ik mee bezig was, het werd niet zwart voor mijn ogen) en ik merkte aan haar reactie dat ze het fijn vond.
woensdag 30 mei 2018 om 11:31
Ja het is ook altijd wat ik mezelf vertel, " ik maak toch geen kans, ze vindt me toch niks" en krijg je weer je gedachtes zo bevestigd en dan is het zo van"zie je wel ik heb weer eens gelijk" en daardoor ga ik weer slecht over mezelf denken. Het is alsof ik de andere kant gewoon niet mag ervaren.ooitverlegen schreef: ↑30-05-2018 10:49Ik vind het wel logisch dat het pijn doet, jij hebt daarin ook geen dikke huid maar ook geen ervaring dat iemand anders wel je type kan zijn, dat is echt heel moeilijk!
Ze lijkt me ook niet jouw type, dus is het wederzijds (dat is sowieso beter te doen).
woensdag 30 mei 2018 om 11:46
Je beschrijft precies waarom het een vicieuze cirkel is die zichzelf in stand houdt.justme_37 schreef: ↑30-05-2018 11:31Ja het is ook altijd wat ik mezelf vertel, " ik maak toch geen kans, ze vindt me toch niks" en krijg je weer je gedachtes zo bevestigd en dan is het zo van"zie je wel ik heb weer eens gelijk" en daardoor ga ik weer slecht over mezelf denken. Het is alsof ik de andere kant gewoon niet mag ervaren.
Ik schreef al eerder dat daaruit komen ontzettend moeilijk is maar toch moet je daaruit zien te breken. Misschien dat deze ervaring uiteindelijk toch wel iets heeft gedaan in die richting, ik hoop het echt!
woensdag 30 mei 2018 om 11:49
Ter voorbereiding van wat?safrat schreef: ↑30-05-2018 10:03Je vat mijn vraag over het recalcitrant zijn anders op. Ik stelde die vraag niet met het achterliggende idee dat je gewoon niet toe wil geven. Het was meer bedoeld ter voorbereiding. Ik weet namelijk al dat jij recalcitrant bent.
Als jij het hebt over complimenten en of dat jou al dan niet raakt dan interpreteer jij dat volgens mij alsof ik vind dat je blij zou moeten worden van een compliment, maar dat is niet zo. Voor mij heeft alles een gevolg. Actie en reactie en zelfs niet reageren is een reactie. Een leven zonder beïnvloeding van anderen lijkt mij simpelweg niet mogelijk. Ook al denk je dat je hartstikke autonoom bent.
Als we het dan hebben over recalcitrant zijn: een recalcitrant persoon is makkelijk te manipuleren. Je hoeft alleen maar het tegenovergestelde te beweren/ willen of wat dan ook. Ook dat is beïnvloeding. Sommige mensen zeggen: ik trek me niets aan wat een ander vindt of zegt. Maar ook daar zit een beïnvloeding is, ook al doe je dan niet wat de ander verwacht.
Over die projectie: ik zie dat niet. Voor mij is het niet persoonlijk. Wij hebben geen conflict. Hoe kom je daarbij?
Dat wij heel anders zijn wist ik al bij de eerste post die ik las van jou. Ik heb daar geen kennis van MBTI voor nodig.![]()
Ik vatte het zinnetje of ik recalcitrant ben, inderdaad op alsof jij dacht dat ik gelijk wilde hebben.
En ik interpreteerde het ook alsof een compliment me een positief gevoel zou moeten geven. Dat heb ik dus eigenlijk nooit, maar ik reageer er altijd op, alleen al, omdat ik aan de zin die dan hoor de waarde "compliment" geef. Als je het zo zegt dan denk ik dat mijn eerste gevoel idd "recalcitrant zijn" is. Daar heb ik eigenlijk nooit zo bij stil gestaan.
Vroeger was ik ook echt heel makkelijk beïnvloedbaar en had ik heel veel discussies met veel negatieve emoties. Ik voelde me dan aangevallen op mijn kennis. Zoals gezegd, mijn gevoelig punt. Nu heb ik dat eigenlijk niet meer, maar dat valt me nog altijd op, dus ja, dat is ook een reactie. Dat beïnvloedt me ook, want daar heb ik wel een positief gevoel bij.
Overigens zei ik ook dat wij geen conflict hebben. Juist daardoor kom ik meer in het moment (dat zie jij alleen niet achter je computer) en dan vergeet ik nog wel eens dat mensen anders zijn dan ik door mijn enthousiasme, waardoor ik mezelf in de knoei breng. Dat is dus dat restaurant gedoe. Ik wist ook dat we verschillend waren, maar ik zoek graag die verschillen en wat de reden ervan is.
Overigens, we hadden het onlangs ook over contact leggen en wie dat doet en dat ik af en toe geen idee heb hoe ik mensen ken. Ik had dat dus net met een tijdelijk iemand op het werk. Die vertoonde voor mij gedrag wat ik niet kon plaatsen, vnl op allerlei manier oogcontact vermijden. We hebben eigenlijk nooit iets tegen elkaar gezegd. Maar gisteren deed ik de deur open en liep zij de trap op. Dus ik zeg 'tempo tempo". Zij zegt "alles doet pijn, ik heb gisteren gesquat". Ik zeg nou dat wordt afzien dan morgen, want dan is het meestal het ergste.
Net bij het koffieapparaat begon ze zelf met: nou, het is minder hoor. Even staan praten. Nu is het contact gelegd. Zo gaat dat dus meestal, maar meestal is dat onbewust en er gaat wat tijd overheen.
woensdag 30 mei 2018 om 12:06
ja en dan helpt zo'n uitspraak van haar niet mee, maar aan de andere kant is het misschien ook wel weer goed om het zo letterlijk te horen want zo kan ik er wel steeds beter mee omgaan als het de volgende keer opnieuw gebeurd dan stap ik er hopelijk makkelijker overheen.ooitverlegen schreef: ↑30-05-2018 11:46Je beschrijft precies waarom het een vicieuze cirkel is die zichzelf in stand houdt.
Ik schreef al eerder dat daaruit komen ontzettend moeilijk is maar toch moet je daaruit zien te breken. Misschien dat deze ervaring uiteindelijk toch wel iets heeft gedaan in die richting, ik hoop het echt!
woensdag 30 mei 2018 om 12:15
Ter voorbereiding van mijn extra uitleg.spell68 schreef: ↑30-05-2018 11:49Ter voorbereiding van wat?
Ik vatte het zinnetje of ik recalcitrant ben, inderdaad op alsof jij dacht dat ik gelijk wilde hebben.
En ik interpreteerde het ook alsof een compliment me een positief gevoel zou moeten geven. Dat heb ik dus eigenlijk nooit, maar ik reageer er altijd op, alleen al, omdat ik aan de zin die dan hoor de waarde "compliment" geef. Als je het zo zegt dan denk ik dat mijn eerste gevoel idd "recalcitrant zijn" is. Daar heb ik eigenlijk nooit zo bij stil gestaan.
Vroeger was ik ook echt heel makkelijk beïnvloedbaar en had ik heel veel discussies met veel negatieve emoties. Ik voelde me dan aangevallen op mijn kennis. Zoals gezegd, mijn gevoelig punt. Nu heb ik dat eigenlijk niet meer, maar dat valt me nog altijd op, dus ja, dat is ook een reactie. Dat beïnvloedt me ook, want daar heb ik wel een positief gevoel bij.
Overigens zei ik ook dat wij geen conflict hebben. Juist daardoor kom ik meer in het moment (dat zie jij alleen niet achter je computer) en dan vergeet ik nog wel eens dat mensen anders zijn dan ik door mijn enthousiasme, waardoor ik mezelf in de knoei breng. Dat is dus dat restaurant gedoe. Ik wist ook dat we verschillend waren, maar ik zoek graag die verschillen en wat de reden ervan is.
Overigens, we hadden het onlangs ook over contact leggen en wie dat doet en dat ik af en toe geen idee heb hoe ik mensen ken. Ik had dat dus net met een tijdelijk iemand op het werk. Die vertoonde voor mij gedrag wat ik niet kon plaatsen, vnl op allerlei manier oogcontact vermijden. We hebben eigenlijk nooit iets tegen elkaar gezegd. Maar gisteren deed ik de deur open en liep zij de trap op. Dus ik zeg 'tempo tempo". Zij zegt "alles doet pijn, ik heb gisteren gesquat". Ik zeg nou dat wordt afzien dan morgen, want dan is het meestal het ergste.
Net bij het koffieapparaat begon ze zelf met: nou, het is minder hoor. Even staan praten. Nu is het contact gelegd. Zo gaat dat dus meestal, maar meestal is dat onbewust en er gaat wat tijd overheen.
Jij schrijft dit:
Dat maakt jou vatbaar voor beïnvloeding. Ook al ben je je er niet van bewust en denk je dat je door het tegengestelde te doen je niet laat beïnvloeden. Maar ook al zou je niet het tegengestelde doen is het nog altijd van invloed op jouw denken en handelen. Met raken bedoel ik overigens niet dat je gaat huilen van emotie of iets in die trant.spell68 schreef: ↑22-01-2017 15:36
Ik wil ook altijd alles weten. Als de huisarts zegt dat ik iets heb, dan krijgt ie 300 vragen. Ik google ook echt de hele dag door. En ik ben een dwarsligger.
Als jij zegt dat de oven warm is en ik hem niet moet aanraken dan krijg ik meteen een dwang om hem toch aan te raken.
Over dat restaurant gedoe hè: toen wij het daarover hadden vond jij een date meenemen naar een driesterrenrestaurant een zwaktebod. Iets met te graag een goede indruk maken. Voor mij zou dat betekenen dat jij daar rekening mee houdt. Geen duur restaurant, want je wil niet overkomen als een sukkel die geld nodig heeft om indrukte maken. Voor mij is dat ook een vorm van beïnvloeding. Dit alles kan je mijns inziens doortrekken naar complimenten en kritiek. Zie het maar als een algemeen geldende regel. Of nouja, zo zie ik het.
Lang geleden zei een vriend tegen mij: er zijn twee opvallende dingen aan jou. Je draagt nooit sieraden en je hebt nooit een spijkerbroek aan. Gevolg daarvan was dat ik die dingen bewust ging dragen. Tijdelijk weliswaar, maar toch.
Contact is een heel breed begrip. Wat versta jij onder contact?
woensdag 30 mei 2018 om 13:01
Dit is geen afkorting van het hele verhaal.justme_37 schreef: ↑30-05-2018 09:58Ja want ik heb de andere kant nooit ervaren daarom voelt het zo en is het misschien wel zo.
Kan het wel even kort samenvatting.
Prostituee laten komen die mijn vertelde dat ik haar type niet was maar dat het haar niks uitmaakte (gaat om de cash natuurlijk)
En ze hield nogal van het ruigere werk om het nog maar zacht uit te drukken.
En nu voel ik mij klote omdat het voelt als een afwijzing.
Ik was ook bezig met een reactie aan het schrijven. Nu het weg is kan dat niet meer.
Dit kun je niet menen.
Dacht ik.
Je slaat door.
Wat eng.
Op dat meisje dat er niks aan kan doen dat jij je gefrustreerd voelt door andere vrouwen.
Of is het banensplit en word ik erin geluisd.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
woensdag 30 mei 2018 om 13:09
nee, je ziet het totaal verkeerd. Zij wilde dit zelf, dit is haar ding, Ze begon zelfs te lachen/genieten toen ik het deed , was gewoon puur genot voor haar....Eslarealidad schreef: ↑30-05-2018 13:01Dit is geen afkorting van het hele verhaal.
Ik was ook bezig met een reactie aan het schrijven. Nu het weg is kan dat niet meer.
Dit kun je niet menen.
Dacht ik.
Je slaat door.
Wat eng.
Op dat meisje dat er niks aan kan doen dat jij je gefrustreerd voelt door andere vrouwen.
Of is het banensplit en word ik erin geluisd.
Niks bananensplit ik ben bloedserieus.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 30-05-2018 13:13
8.05% gewijzigd
woensdag 30 mei 2018 om 13:12
Zo, 2017, dat je dat nog hebt weet te vinden... Ik snap inmiddels je gedachtegangen. Alles is eigenlijk beïnvloeding, ook als je je niet laat beïnvloeden. Daar zit wel iets in.safrat schreef: ↑30-05-2018 12:15Ter voorbereiding van mijn extra uitleg.![]()
Jij schrijft dit:
Dat maakt jou vatbaar voor beïnvloeding. Ook al ben je je er niet van bewust en denk je dat je door het tegengestelde te doen je niet laat beïnvloeden. Maar ook al zou je niet het tegengestelde doen is het nog altijd van invloed op jouw denken en handelen. Met raken bedoel ik overigens niet dat je gaat huilen van emotie of iets in die trant.
Over dat restaurant gedoe hè: toen wij het daarover hadden vond jij een date meenemen naar een driesterrenrestaurant een zwaktebod. Iets met te graag een goede indruk maken. Voor mij zou dat betekenen dat jij daar rekening mee houdt. Geen duur restaurant, want je wil niet overkomen als een sukkel die geld nodig heeft om indrukte maken. Voor mij is dat ook een vorm van beïnvloeding. Dit alles kan je mijns inziens doortrekken naar complimenten en kritiek. Zie het maar als een algemeen geldende regel. Of nouja, zo zie ik het.![]()
Lang geleden zei een vriend tegen mij: er zijn twee opvallende dingen aan jou. Je draagt nooit sieraden en je hebt nooit een spijkerbroek aan. Gevolg daarvan was dat ik die dingen bewust ging dragen. Tijdelijk weliswaar, maar toch.
Contact is een heel breed begrip. Wat versta jij onder contact?
Heb ik de term zwaktebod gebruikt? Ik kan me alleen herinneren dat ik twee keer een driesterrenrestaurant heb gebruikt om aan te geven dat wanneer dat heel snel gebeurt, veel vrouwen daar een ongemakkelijk gevoel van krijgen, omdat de hoeveelheid energie niet met het moment overeenstemt. Het geeft ze een gevoel alsof ze er iets terug voor moeten doen, wat ze gevoelsmatig (nog) niet willen.
Ik vind het verder geen zwaktebod. Ik vind het wel een blijk van onzekerheid als je het puur doet om indruk te maken en niet, omdat je de ander de ervaring van zoiets wilt laten meemaken. Blijkbaar vind je jezelf niet goed genoeg. Maar als er vrouwen zijn die dat niet erg vinden, dan past het alleen maar bij elkaar wat dat betreft, zou ik zeggen.
Als ik zou doen zoals jij het zegt dan is dat een vorm van recalcitrant gedrag, want dan zou ik bewust niet gaan, terwijl ik wel wil om een statement te maken. Dan laat ik me idd beïnvloeden, voor mij zou dat negatief zijn.
Oh, en ik zou willen dat ik die sukkel was, dan zou ik iig nog succesvol op de beurs zijn geweest!
Maar wat was de reden dat je die kleding ging dragen? Was dat onzekerheid of omdat je de kennis/ kunde van de ander hoger inschatte dan die van jezelf? Ik ben er ook gevoelig voor, maar dat is vnl, omdat ik er echt de ballen verstand van heb en het me eigenlijk ook niet zoveel interesseert.
Contact is voor mij wanneer je voorbij een eerste gesprek bent en er eigenlijk altijd de mogelijkheid is om, zelfs na maanden, iemand weer te benaderen, bijv met iets dat voortborduurt op wat je uit het eerste gesprek hebt opgevangen. Het ijs is dan gebroken.
woensdag 30 mei 2018 om 13:14
Zit hier niets van je gading bij?justme_37 schreef: ↑30-05-2018 10:31Bedankt voor deze post, ik heb hier echt veel moeite mee. natuurlijk is het logisch dat ik haar type niet was, maar dat ze het echt zo uitsprak deed toch wel pijn for some reason. Al voelde het wel weer iets beter toen ze zei dat ze bijna alleen op goed uitziende halfbloedjes viel en dat ze veel kieskeuriger is dan haar vriendinnen.
relaties/als-je-als-vrouw-niet-zo-mooi- ... ges/411277
woensdag 30 mei 2018 om 13:25
Dat stond niet in jouw verhaal.
Jij begon als eerste hard te slaan in haar gezicht. Jij dacht kan mij het schelen.
Al houdt iemand van harde sex, krijg je onverwachts zo een harde klap in je gezicht.
Ik ben ook bloedserieus.
Zij verdiend haar geld ermee en heeft het nodig.
Als een date gefrustreerd is door vrouwen en hij slaat mij hard in mijn gezicht voelt dat als vernedering.
Krijgt hij een mep terug.
Al ben ik de zwakste misschien.
Er stonden dingen in waarbij ik dacht huh zo erg.
Je hebt het niet voor niets weggehaald.
Ga je de volgende keer weer je frustratie voor vrouwen afreageren op een vrouw?
Hele verkeerde inslag.
eslarealidad wijzigde dit bericht op 30-05-2018 13:32
3.57% gewijzigd
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
woensdag 30 mei 2018 om 13:32
Nee, ik vroeg als eerste waar zij van hield en toen zei ze dat ze van het ruigere werk hield. Daarna pas sloeg ik haar, zij moedigde mij aan. Natuurlijk niet, ik ga niet zomaar iemand slaan als ze dat niet zou willen of geen toestemming geeft.Eslarealidad schreef: ↑30-05-2018 13:25Dat stond niet in jouw verhaal.
Jij begon als eerste hard te slaan in haar gezicht. Jij dacht kan mij het schelen.
Al houdt iemand van harde sex, krijg je onverwachts zo een harde klap in je gezicht.
Ik ben ook bloedserieus.
Zij verdiend haar geld ermee en heeft het nodig.
Als een date gefrustreerd is door vrouwen en hij slaat mij in mijn gezicht voelt dat als vernedering.
Er stonden dingen in waarbij ik dacht huh zo erg.
Je hebt het niet voor niets weggehaald.
Ga je de volgende keer weer je frustratie voor vrouwen afreageren op een vrouw?
Hele verkeerde inslag.
Waarschijnlijk kan jij niet accepteren dat er vrouwen zijn die dit blijkbaar lekker vinden.
Jij denkt volgens mij dat ze alles doet voor geld omdat ze het nodig heeft maar je moet dit los zien van elkaar. Dit is gewoon waar zij van geniet ook als ze seks heeft zonder betaling. Ze is gewoon heel onderdanig ingesteld in bed en kickt op pijn/geslagen worden. Dit is voor mij ook nieuw hoor. Maar ik heb geleerd dat er dus dames bestaan die hier van genieten.
woensdag 30 mei 2018 om 13:43
Ik had er nog wat bij gezet maar laat ik maar staan.justme_37 schreef: ↑30-05-2018 13:32Nee, ik vroeg als eerste waar zij van hield en toen zei ze dat ze van het ruigere werk hield. Daarna pas sloeg ik haar, zij moedigde mij aan. Natuurlijk niet, ik ga niet zomaar iemand slaan als ze dat niet zou willen of geen toestemming geeft.
Waarschijnlijk kan jij niet accepteren dat er vrouwen zijn die dit blijkbaar lekker vinden.
Jij denkt volgens mij dat ze alles doet voor geld omdat ze het nodig heeft maar je moet dit los zien van elkaar. Dit is gewoon waar zij van geniet ook als ze seks heeft zonder betaling.
Je was me voor.
Tuurlijk weet ik dat er vrouwen zijn die dit lekker vinden.
En mannen.
Ik ben ook op de hoogte.
Jij schreef dat je gefrustreerd bent door al die vrouwen die jou pijn hadden gedaan en ging los op haar. Toen kreeg je wel een stijve.
Ik gaf haar een harde klap in haar gezicht. Had je niet om gevraagd. Deed je uit jezelf. Wurgen en nog meer. "Seriemoordenaar" voelde jij je. De rest zet ik hier niet eens meer maar ik was echt in shock.
Meisje van begin 20.
Ik ben niet wereldvreemd hoor.
Je slaat door.
Mod mag dit weghalen.
Als het op de man af is.
En dat is het.
eslarealidad wijzigde dit bericht op 30-05-2018 13:47
0.08% gewijzigd
woensdag 30 mei 2018 om 13:45
Nee, dat zwaktebod is mijn interpretatie. jouw uitleg komt daarmee overeen al beschrijf je dat weer anders. Ik vind het tonen van macht een zwaktebod. Het tonen van geld idem dito. Ik koppel het bedrag dat je uitgeeft in een restaurant niet aan een persoonlijkheid. Of althans het zegt wel iets over andermans voorkeuren. Als ik iemand meeneem naar een restaurant dan gaat het mij voornamelijk om het eten. Het is in ieder geval niet zo dat ik denk dat de ander onzeker is of dat de ander iets van mij verwacht, tenzij dat in de koop van de avond blijkt, maar dat merk ik dan wel aan het gedrag. Het zou kunnen dat veel vrouwen daar anders over denken.spell68 schreef: ↑30-05-2018 13:12Zo, 2017, dat je dat nog hebt weet te vinden... Ik snap inmiddels je gedachtegangen. Alles is eigenlijk beïnvloeding, ook als je je niet laat beïnvloeden. Daar zit wel iets in.
Heb ik de term zwaktebod gebruikt? Ik kan me alleen herinneren dat ik twee keer een driesterrenrestaurant heb gebruikt om aan te geven dat wanneer dat heel snel gebeurt, veel vrouwen daar een ongemakkelijk gevoel van krijgen, omdat de hoeveelheid energie niet met het moment overeenstemt. Het geeft ze een gevoel alsof ze er iets terug voor moeten doen, wat ze gevoelsmatig (nog) niet willen.
Ik vind het verder geen zwaktebod. Ik vind het wel een blijk van onzekerheid als je het puur doet om indruk te maken en niet, omdat je de ander de ervaring van zoiets wilt laten meemaken. Blijkbaar vind je jezelf niet goed genoeg. Maar als er vrouwen zijn die dat niet erg vinden, dan past het alleen maar bij elkaar wat dat betreft, zou ik zeggen.
Als ik zou doen zoals jij het zegt dan is dat een vorm van recalcitrant gedrag, want dan zou ik bewust niet gaan, terwijl ik wel wil om een statement te maken. Dan laat ik me idd beïnvloeden, voor mij zou dat negatief zijn.
Oh, en ik zou willen dat ik die sukkel was, dan zou ik iig nog succesvol op de beurs zijn geweest!
Maar wat was de reden dat je die kleding ging dragen? Was dat onzekerheid of omdat je de kennis/ kunde van de ander hoger inschatte dan die van jezelf? Ik ben er ook gevoelig voor, maar dat is vnl, omdat ik er echt de ballen verstand van heb en het me eigenlijk ook niet zoveel interesseert.
Contact is voor mij wanneer je voorbij een eerste gesprek bent en er eigenlijk altijd de mogelijkheid is om, zelfs na maanden, iemand weer te benaderen, bijv met iets dat voortborduurt op wat je uit het eerste gesprek hebt opgevangen. Het ijs is dan gebroken.
Ik deed dat niet omdat ik daar nooit over na had gedacht. Omdat ik me niet met dat soort dingen bezig hield. Als er al een reden was dan zeker niet één van de twee die jij noemt. Dan denk ik eerder dat ik niet wilde dat hij mij bijzonder vond. Het was een vriend die meer wilde.
woensdag 30 mei 2018 om 13:52
Maar waarom koppel jij ruig en onderdanig aan slaan en pijn? Ik hou ook wel van ruig, maar met slaseks heb ik echt niks en met pijn ook niet trouwens. Heb je gevraagd wat zij met ruig bedoelde?justme_37 schreef: ↑30-05-2018 13:32Nee, ik vroeg als eerste waar zij van hield en toen zei ze dat ze van het ruigere werk hield. Daarna pas sloeg ik haar, zij moedigde mij aan. Natuurlijk niet, ik ga niet zomaar iemand slaan als ze dat niet zou willen of geen toestemming geeft.
Jij denkt volgens mij dat ze alles doet voor geld omdat ze het nodig heeft maar je moet dit los zien van elkaar. Dit is gewoon waar zij van geniet ook als ze seks heeft zonder betaling. Ze is gewoon heel onderdanig ingesteld in bed en kickt op pijn/geslagen worden. Dit is voor mij ook nieuw hoor. Maar ik heb geleerd dat er dus dames bestaan die hier van genieten.