Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad (4)

19-04-2018 19:38 3043 berichten
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
Eslarealidad schreef:
14-08-2018 13:41
Ik dacht aan een andere pees.
Die ene weetjewel.
:biggrin:
Dat begreep ik wel.
Alle reacties Link kopieren
Yes! Dit is een topic voor mij :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Dolendedertiger schreef:
14-08-2018 19:58
Yes! Dit is een topic voor mij :biggrin:

:yes:
Welkom!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Eslarealidad schreef:
13-08-2018 13:39
Jaaaa, die, leuke man. Dat onhandige dansen straalt zelfverzekerdheid uit. En een leuke, sympathieke lach.
Die Mark is ook leuk met dat langere haar. Lijkt wel wat op Pinkman, wat ouder ook zo te lezen.
Dat soort mannen maar dan ouder. Voor mij dan, mijn leeftijdscategorie. Ik val óók op hele andere types.
Wat mij raakt om verliefd te worden blijft mysterieus en net als wat jij zegt, het aansluiten naar elkaar toe. Waar zit dat hem in.

Vervelend die pees voor jou zo.
Wel inderdaad kun je zo alles opzoeken daarover. Doe ik ook altijd. Ik wil alles dan weten.
Ook in mezelf geïnvesteerd, veel gelezen over de psyche. Blijft interessant, stukken daarover te lezen. Ook over het liefdesverdriet in die tijd. Weet jij ook wel veel van.
Over dat je gewoon niet tegen de realiteit in moet gaan. Anders krijg je meer verzet en dan weer pijn. Is ook menselijk. Toch wel een mooi geheugensteuntje. Blijft dat.

Het beste met je voet(je). :)
Euh, danst ie ergens? Is overigens die gast op het bed dezelfde als die zingt?

Mark is cool, zeker in Shooter, lekkere actiefilm.

Ik weet ook niet precies wat is, waardoor je verliefd wordt, maar voor mij is het toch primair gewoon uiterlijk. Als ik het knap genoeg vind in het gezicht dan kan dat zo gebeuren. Ik ben wat dat betreft net zo simpel als de meeste mannen.

Ik wil altijd alles weten, omdat ik voor mijn gevoel gewoon niet kan vertrouwen op de kennis van zogenaamde experts en mensen die ervoor gestudeerd hebben, ik heb dat al zo vaak meegemaakt. Dat is dus nu ook weer met mijn voet. Ik krijg een zooltje aangemeten, nadat ik er 3 dagen over gelezen heb, kom ik tot de conclusie dat dat symptoombestrijding is.

Natuurlijk is dat menselijk. Ik wil ook dat morgen mijn pees weer gezond is, maar zo werkt het gewoon niet. Het is moeilijk om geduld op te brengen, maar het moet gewoon anders maak je veel meer kapot. Dat is idd een goed geheugensteuntje.

En de realiteit is over het algemeen veel simpeler dan we willen accepteren, omdat daarmee de controle buiten onze macht ligt. Voor mij is het namelijk gewoon zo dat mannen vallen op het uiterlijk, niets meer niets minder en dat vrouwen vallen op het gevoel dat een man ze geeft en beide zijn nauwelijks beïnvloedbaar.

Een vrouw kan nog slank zijn, grote borsten hebben of wat dan ook en een man kan wat pick up artist trucjes leren over hoe je een vrouw kunt versieren, dat kán werken, maar dat is op de korte termijn, uiteindelijk valt het voor één van de twee toch weg.

Maar als je het anders benadert dan is het ook een complete bevrijding. Juist, omdat het toch buiten je macht ligt, hoef je je ook niet persoonlijk afgewezen te voelen. Het ligt niet aan jou als persoon, maar simpelweg hoe de ander jou ervaart en dat kun je toch niet beïnvloeden. Hoe je je er ook niet druk over te maken. Als de ander je afwijst is dat eigenlijk gewoon een teken dat je niet bij elkaar past, maar als je iemand leuk vindt dan zie je dat vaak niet. Eigenlijk zou je dus die ander moeten bedanken, want die ziet het wel. Scheelt veel tijd en moeite.

Die pees? Daar heb ik 6 maanden hersteltijd voor staan. Ik ga terugvallen krijgen en dat is meestal niet motiverend, omdat je dan de neiging hebt om op te geven; "want het werkt toch niet", of teveel te gaan doen, maar daar moet je je overheen zetten. Mijn nek heeft me geleerd dat deze therapie werkt, daar heb ik een rotsvast vertrouwen in, dus het zal nu wel makkelijker worden.

Maar bedankt voor je ondersteuning, (niet letterlijk natuurlijk)!
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
13-08-2018 18:16
De pinkman lijkt bij lange niet op mijn droomman, maar dat terzijde.

Ik vind de pinkman helemaal niet zo zelfverzekerd. Eerder juist wat onzeker en timide. Knullig. Maar ook energiek en opgeruimd.
Het ging mij vooral om het lichaamstype en gezicht. De pinkman heeft een heel mooi hoofd. In de clip.

Die pees is jouw achilleshiel?
Ik vond hem ook niet zo zelfverzekerd. Energiek en opgeruimd dat haal ik er dan weer niet uit.

Wat vind je van dat lichaamstype en gezicht dan? Ik weet het niet, de bouw van zijn gezicht straalt iets ruws uit, maar zijn gezicht zelf is dan weer te lief.

Ik zat al te wachten op zo'n woordgrapje! Was dat maar zo, ik heb wel meer pezen die mijn achilleshiel zijn (en ook die ene die Esla noemt. Toen ie nog gewoon voor het plassen was, waren dingen een stuk makkelijker in het leven. Gewoon lekker ongecompliceerd voetballen en tennissen en zo).
spell68 schreef:
15-08-2018 09:20
Ik vond hem ook niet zo zelfverzekerd. Energiek en opgeruimd dat haal ik er dan weer niet uit.

Wat vind je van dat lichaamstype en gezicht dan? Ik weet het niet, de bouw van zijn gezicht straalt iets ruws uit, maar zijn gezicht zelf is dan weer te lief.

Ik zat al te wachten op zo'n woordgrapje! Was dat maar zo, ik heb wel meer pezen die mijn achilleshiel zijn (en ook die ene die Esla noemt. Toen ie nog gewoon voor het plassen was, waren dingen een stuk makkelijker in het leven. Gewoon lekker ongecompliceerd voetballen en tennissen en zo).
Energiek en opgeruimd zit denk ik vooral in de manier van dansen en de tekst, maar vooral is het de associatie die ik heb met vergelijkbare mannen. In zijn lichaamsbouw schuilt een soort behendigheid, lenigheid, snelheid. Die associatie zegt natuurlijk niet veel over deze man en ik denk dat ik ook niet goed kan beschrijven waarom ik het bovenstaande aantrekkelijk vind. Het is wel iets seksueels.

Misschien is het de combinatie van ruw en lief? Ik hou op zich ook wel van zachtaardige mannen. Ik ben er in ieder geval wat liever tegen. :P Onbevangen is een beter woord. Geen achterdocht.
spell68 schreef:
15-08-2018 09:08

En de realiteit is over het algemeen veel simpeler dan we willen accepteren, omdat daarmee de controle buiten onze macht ligt. Voor mij is het namelijk gewoon zo dat mannen vallen op het uiterlijk, niets meer niets minder en dat vrouwen vallen op het gevoel dat een man ze geeft en beide zijn nauwelijks beïnvloedbaar.

Een vrouw kan nog slank zijn, grote borsten hebben of wat dan ook en een man kan wat pick up artist trucjes leren over hoe je een vrouw kunt versieren, dat kán werken, maar dat is op de korte termijn, uiteindelijk valt het voor één van de twee toch weg.
Verwar je lust nu niet met liefde?
Ik denk dat een man evengoed verliefd kan worden op het gevoel dat een vrouw hen geeft.
En ik denk ook dat je daar zelf een enorme invloed op hebt.
Alle reacties Link kopieren
Meestal ben ik tevreden als single. Maar som overvalt me echt een soort eenzaam gevoel. Dat ik al jaren zonder intimiteit leef. Dat ik soort van als enige overgebleven ben. Iedereens leven om me heen is veranderd: trouwen, kinderen, samenwonen etc. En mijn leven gaat maar hetzelfde door als altijd.
Herkennen jullie dat? Het idee hebben de boot te missen?

Wel aan het daten nu met iemand. :-)
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
17-08-2018 13:37
Verwar je lust nu niet met liefde?
Ik denk dat een man evengoed verliefd kan worden op het gevoel dat een vrouw hen geeft.
En ik denk ook dat je daar zelf een enorme invloed op hebt.
Nee, dat denk ik niet. Ik heb nog nooit een man horen zeggen: "ik vind haar echt niet aantrekkelijk en ik zou het er op kunnen, maar ik ben helemaal verliefd geworden op haar persoonlijkheid".

Ik ken geen enkele man, waarbij het fysiek niet heeft meegespeeld. Overigens heb ik het niet over mannen die met de eerste de beste die zich aanbiedt een relatie beginnen, want daar zitten meestal andere redenen achter dan verliefdheid.
spell68 schreef:
19-08-2018 10:59
Nee, dat denk ik niet. Ik heb nog nooit een man horen zeggen: "ik vind haar echt niet aantrekkelijk en ik zou het er op kunnen, maar ik ben helemaal verliefd geworden op haar persoonlijkheid".

Ik ken geen enkele man, waarbij het fysiek niet heeft meegespeeld. Overigens heb ik het niet over mannen die met de eerste de beste die zich aanbiedt een relatie beginnen, want daar zitten meestal andere redenen achter dan verliefdheid.
Je chargeert het nu. Het fysieke speelt altijd een rol. Voor vrouwen evengoed. Als je het om zou draaien zou een vrouw met elke willekeurige onaantrekkelijke man een relatie kunnen beginnen en verliefd zijn alleen omdat hij haar een goed gevoel geeft. Tegelijkertijd zeg je dat het gevoel niet beïnvloedbaar is en dat betekent dus dat die willekeurige onaantrekkelijke man geen rol speelt bij het verliefd worden van die vrouw. Hij hoeft dus niets te doen.

Daarnaast kan een man wel een vrouw aantrekkelijk vinden, maar toch niet verliefd zijn of worden. Een man kan afknappen op de persoonlijkheid van een heel aantrekkelijke vrouw. Ook dat is beïnvloeding.

Ik denk echt dat als een man verliefd wordt op een vrouw zonder te kijken naar haar persoonlijkheid het niet meer is dan lust.

Denk je dat bij vrouwen het fysieke geen rol speelt?

En wat is het verschil voor jou tussen lust en liefde?
Alle reacties Link kopieren
Man van 25 nooit en nog nooit relatie gehad. Ik wacht af.
Alle reacties Link kopieren
StarAppel schreef:
19-08-2018 16:34
Man van 25 nooit en nog nooit relatie gehad. Ik wacht af.
Afwachten is nou niet echt de manier om aan de vrouw te raken. :)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
19-08-2018 17:23
Afwachten is nou niet echt de manier om aan de vrouw te raken. :)
Ik weet niet hoe ik een vrouw moet benaderen. Ik ben ook niet een feestbeest. Misschien kom ik hier wel tegen. Iemand?
Alle reacties Link kopieren
StarAppel schreef:
19-08-2018 16:34
Man van 25 nooit en nog nooit relatie gehad. Ik wacht af.
Misschien belt straks wel een slanke, lang harige blondine met blauwe ogen, knap gezicht, vuurrode lippenstift, in een sexy jurkje, aan jouw voordeur. Je weet maar nooit :kwijl:
Don't follow me. I'm lost too..
Alle reacties Link kopieren
BruinHondje schreef:
19-08-2018 19:27
Misschien belt straks wel een slanke, lang harige blondine met blauwe ogen, knap gezicht, vuurrode lippenstift, in een sexy jurkje, aan jouw voordeur. Je weet maar nooit :kwijl:
holyyy sht :hello: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
StarAppel schreef:
19-08-2018 20:59
holyyy sht :hello: :cheer2:
Ze heeft alleen wel genitale herpes :clown:
Don't follow me. I'm lost too..
Alle reacties Link kopieren
BruinHondje schreef:
20-08-2018 00:45
Ze heeft alleen wel genitale herpes :clown:
Plastic eroverheen en handele die lala.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
19-08-2018 16:27
Je chargeert het nu. Het fysieke speelt altijd een rol. Voor vrouwen evengoed. Als je het om zou draaien zou een vrouw met elke willekeurige onaantrekkelijke man een relatie kunnen beginnen en verliefd zijn alleen omdat hij haar een goed gevoel geeft. Tegelijkertijd zeg je dat het gevoel niet beïnvloedbaar is en dat betekent dus dat die willekeurige onaantrekkelijke man geen rol speelt bij het verliefd worden van die vrouw. Hij hoeft dus niets te doen.

Daarnaast kan een man wel een vrouw aantrekkelijk vinden, maar toch niet verliefd zijn of worden. Een man kan afknappen op de persoonlijkheid van een heel aantrekkelijke vrouw. Ook dat is beïnvloeding.

Ik denk echt dat als een man verliefd wordt op een vrouw zonder te kijken naar haar persoonlijkheid het niet meer is dan lust.

Denk je dat bij vrouwen het fysieke geen rol speelt?

En wat is het verschil voor jou tussen lust en liefde?
Dat bedoel ik ook ja. Een uitzondering hier en daar gelaten. Als je niet compleet afstotelijk bent dan is uiterlijk verder echt niet zo belangrijk bij vrouwen. Bij mannen is dat echt wel zo. Als een man je niet aantrekkelijk vindt, dus niet een twijfelgeval, dan kun je doen wat je wilt, maar dat gaat geen ja worden.

Ik ken genoeg vrouwen die met iemand zijn die ze eerst niet aantrekkelijk (en vaak ook een eikel) vonden, maar na een paar keer praten, is dat compleet veranderd en is ie geweldig en vinden ze hem ook nog aantrekkelijk.

Ik ben zelf niet anders gewend aan het feit dat vrouwen denken dat ik een norse boer ben zonder humor, maar dat nadat we in contact zijn geweest zijn er best wel wat die me in een heel ander daglicht zien en me ook meteen anders behandelen. En sommigen die kunnen me dan helemaal niet meer luchten of zien. Dat gaat dan ook echt niet veranderen.

Dat omslaan van een vrouw komt ook niet doordat de man dat beïnvloed heeft, maar meer, doordat vrouwen op basis van wat ze zien en hun intuïtie al een oordeel over iemand hebben en daar naar handelen, maar als blijkt dat dat oordeel totaal niet klopt en ze de werkelijke persoon wel leuk vinden, ze er een goed gevoel over kunnen krijgen.

De enige manier om het gevoel van een vrouw te beïnvloeden, is om gedrag te vertonen, waar zij op reageert. Maar, als dat iets tegennatuurlijks is, dan werkt dat ook maar tijdelijk.

Wat overigens wel je bereik kan vergroten, is sociale status. Niet voor niets zijn beroemde mannen heel gewild bij vrouwen en vaak zijn het echt niet de knapste mannen. Of wat denk je van seriemoordenaars die zakken vol met huwelijksaanzoeken krijgen.

Ik denk dus dat als je een man bent en echt geen bijzonder uiterlijk hebt, je vijver waar je in kunt vissen op basis van je persoonlijkheid nog best groot is. Heb je een goede sociale status en je bereik wordt nog groter, maar nee als man kun je daar geen invloed op uitoefenen, behalve tijd investeren.

Maar aan de andere kant: hoe knapper een vrouw is, hoe groter haar bereik in de mannenvijver. Hoe minder knap, hoe kleiner en er is niets wat zij daar aan kan veranderen, behalve misschien een complete metamorfose.

En hoe knapper de vrouw, hoe meer ze met bitcherig gedrag wegkomt. Ik heb een vriend gehad die een best knappe vriendin had en die werd als voetveeg behandeld, maar dat boeide hem totaal niet. Hij accepteerde alles. Banaal gezien deed hij dat voornamelijk, omdat hij anders bang was geen seks te krijgen. Lullig was alleen dat door zijn gedrag, hij dat niet kreeg.

Als man kun je overigens met gedrag verliefdheid in no time afbreken. Needy zijn werkt bijvoorbeeld heel goed.

Ik ken trouwens ook vrouwen die heel knap zijn en als voetveeg behandeld worden, maar dat zijn de types die heel sterk reageren op mannen die ze emotioneel verslaafd maken, maar dat terzijde.

Ik denk dus ook dat het voor het merendeel van de mannen lust is. Al die keren dat ik iig verliefd ben geweest, was puur uiterlijk gericht. De keren dat ik een vriendin had en dat ik het niet was, was het gewoon, omdat het op mijn pad kwam. Dat was na een paar maanden ook over. Ik heb nog nooit stil gestaan of ik iemand nou ook een goede persoonlijkheid vind hebben.

Ik zou willen zeggen dat er lust, verliefdheid en liefde is.

Lust is niet meer dan een biologisch proces om jezelf voort te gaan planten. Dat kan spontaan komen, maar bij mannen komt het vaak in een split second als het brein denkt dat er wat te halen valt. Dat zijn ook de momenten dat voor een man uiterlijk ineens een stuk minder belangrijk is. Logisch natuurlijk, want als iedere man alleen voor de meest knappe vrouwen zou gaan, dan is het met de genetische diversiteit ook zo gedaan.

Verliefdheid is voor mij emotionele afhankelijkheid. Dat is de periode dat mensen idiote dingen doen (ik incluis) en liefde is voor mij dan emotionele verbondenheid (maar dat ken ik zelf eigenlijk niet).

Ik denk dat zowel mannen als vrouwen heel weinig invloed kunnen uitoefenen op een ander. Het is zoals het is. Da's makkelijk, hoef ik me daar ook niet druk over te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het moeilijk om te accepteren dat ik als man een vrouw in eerste instantie op haar uiterlijk afreken. Ik vind het 'goedkoop' van mezelf. Ik voel mij echter alleen aangetrokken tot knappe vrouwen, met een 'lelijke' vrouw kan ik geen relatie aangaan, dat werkt niet, want zo'n vrouw zie ik als een vriendschap / maatje en niet als een partner voor intimiteit.
Don't follow me. I'm lost too..
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring teach me
spell68 schreef:
20-08-2018 15:20
Dat bedoel ik ook ja. Een uitzondering hier en daar gelaten. Als je niet compleet afstotelijk bent dan is uiterlijk verder echt niet zo belangrijk bij vrouwen. Bij mannen is dat echt wel zo. Als een man je niet aantrekkelijk vindt, dus niet een twijfelgeval, dan kun je doen wat je wilt, maar dat gaat geen ja worden.

Ik ken genoeg vrouwen die met iemand zijn die ze eerst niet aantrekkelijk (en vaak ook een eikel) vonden, maar na een paar keer praten, is dat compleet veranderd en is ie geweldig en vinden ze hem ook nog aantrekkelijk.

Ik ben zelf niet anders gewend aan het feit dat vrouwen denken dat ik een norse boer ben zonder humor, maar dat nadat we in contact zijn geweest zijn er best wel wat die me in een heel ander daglicht zien en me ook meteen anders behandelen. En sommigen die kunnen me dan helemaal niet meer luchten of zien. Dat gaat dan ook echt niet veranderen.

Dat omslaan van een vrouw komt ook niet doordat de man dat beïnvloed heeft, maar meer, doordat vrouwen op basis van wat ze zien en hun intuïtie al een oordeel over iemand hebben en daar naar handelen, maar als blijkt dat dat oordeel totaal niet klopt en ze de werkelijke persoon wel leuk vinden, ze er een goed gevoel over kunnen krijgen.

De enige manier om het gevoel van een vrouw te beïnvloeden, is om gedrag te vertonen, waar zij op reageert. Maar, als dat iets tegennatuurlijks is, dan werkt dat ook maar tijdelijk.

Wat overigens wel je bereik kan vergroten, is sociale status. Niet voor niets zijn beroemde mannen heel gewild bij vrouwen en vaak zijn het echt niet de knapste mannen. Of wat denk je van seriemoordenaars die zakken vol met huwelijksaanzoeken krijgen.

Ik denk dus dat als je een man bent en echt geen bijzonder uiterlijk hebt, je vijver waar je in kunt vissen op basis van je persoonlijkheid nog best groot is. Heb je een goede sociale status en je bereik wordt nog groter, maar nee als man kun je daar geen invloed op uitoefenen, behalve tijd investeren.

Maar aan de andere kant: hoe knapper een vrouw is, hoe groter haar bereik in de mannenvijver. Hoe minder knap, hoe kleiner en er is niets wat zij daar aan kan veranderen, behalve misschien een complete metamorfose.

En hoe knapper de vrouw, hoe meer ze met bitcherig gedrag wegkomt. Ik heb een vriend gehad die een best knappe vriendin had en die werd als voetveeg behandeld, maar dat boeide hem totaal niet. Hij accepteerde alles. Banaal gezien deed hij dat voornamelijk, omdat hij anders bang was geen seks te krijgen. Lullig was alleen dat door zijn gedrag, hij dat niet kreeg.

Als man kun je overigens met gedrag verliefdheid in no time afbreken. Needy zijn werkt bijvoorbeeld heel goed.

Ik ken trouwens ook vrouwen die heel knap zijn en als voetveeg behandeld worden, maar dat zijn de types die heel sterk reageren op mannen die ze emotioneel verslaafd maken, maar dat terzijde.

Ik denk dus ook dat het voor het merendeel van de mannen lust is. Al die keren dat ik iig verliefd ben geweest, was puur uiterlijk gericht. De keren dat ik een vriendin had en dat ik het niet was, was het gewoon, omdat het op mijn pad kwam. Dat was na een paar maanden ook over. Ik heb nog nooit stil gestaan of ik iemand nou ook een goede persoonlijkheid vind hebben.

Ik zou willen zeggen dat er lust, verliefdheid en liefde is.

Lust is niet meer dan een biologisch proces om jezelf voort te gaan planten. Dat kan spontaan komen, maar bij mannen komt het vaak in een split second als het brein denkt dat er wat te halen valt. Dat zijn ook de momenten dat voor een man uiterlijk ineens een stuk minder belangrijk is. Logisch natuurlijk, want als iedere man alleen voor de meest knappe vrouwen zou gaan, dan is het met de genetische diversiteit ook zo gedaan.

Verliefdheid is voor mij emotionele afhankelijkheid. Dat is de periode dat mensen idiote dingen doen (ik incluis) en liefde is voor mij dan emotionele verbondenheid (maar dat ken ik zelf eigenlijk niet).

Ik denk dat zowel mannen als vrouwen heel weinig invloed kunnen uitoefenen op een ander. Het is zoals het is. Da's makkelijk, hoef ik me daar ook niet druk over te maken.
Ik vraag me echt af of dat bij vrouwen ook zo werkt. Als je als vrouw een man niet aantrekkelijk vindt dan blijft dat volgens mij zo. Waarom zou dat kunnen omslaan? We hebben het hier dan ook niet over twijfelgevallen. Niet aantrekkelijk kan dan volgens jou heel aantrekkelijk worden? Hoe kan iemands mening dan zo omslaan? Je vindt iemand een eikel, maar na een paar gesprekken niet meer? Als je iemand een eikel vindt dan ga je diegene toch uit de weg? Ik wil de mogelijkheid van het omslaan niet uitsluiten, maar zelf heb ik dat nog niet meegemaakt. Zijn die vrouwen dan eerlijk geweest over hun eerste indruk?

Lust is voor mij heel makkelijk te herkennen. Dat is gewoon een fysieke reactie. Bij verliefdheid komen er ook andere gevoelens bij kijken. Ook wel herkenbaar. Over erkennen hebben we het nu niet. Zou je verliefd kunnen zijn zonder de lust? Of is dat dan liefde? Andersoortig dan wat je zou hebben in een liefdesrelatie.

Ik denk nog steeds wel dat je er invloed op kan uitoefenen. Je kan invloed uitoefenen door iemand aandacht te geven of te negeren. Gedrag is toch van invloed? Het is eigenlijk toch niets anders dan een beroep doen op iemands lust in combinatie met zorgen dat hij of zij aan jou denkt? Daar is het hele versieren toch op gebaseerd?
Alle reacties Link kopieren
Saaf ik heb ook lust naar jou

Om je weer te zien: wanneer?
Westerpaviljoen schreef:
22-08-2018 19:35
Saaf ik heb ook lust naar jou

Om je weer te zien: wanneer?
Ook?
We kunnen goed plannen, maar de uitvoering hapert.
Dat is ondertussen wel een running gag.
Een man vroeg me twee keer uit. Een half jaar geleden en dit weekend nog eens. Na mijn nee zei hij: Je kan in ieder geval niet zeggen dat ik het niet heb geprobeerd. Wat ik vertaal als: ik heb heel erg mijn best gedaan. Is twee keer uitvragen je best doen? Ik zie dat niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Saaf ik wil graag mijn best voor je doen: mag ik je reet likken?

Maar vooral: zie contact => voorstel forum rotterdam borrel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven