Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad (4)

19-04-2018 19:38 3043 berichten
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
Alle reacties Link kopieren
Niet iedereen wil het over zijn ex-en hebben op een date natuurlijk, en de vraag gaat in die richting, misschien is het gewoon dat?
Josken schreef:
29-04-2018 14:37
Niet iedereen wil het over zijn ex-en hebben op een date natuurlijk, en de vraag gaat in die richting, misschien is het gewoon dat?
Wat vraag je dan?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Eslarealidad schreef:
29-04-2018 14:36
Ik heb 2 mannen gedate die aan het trillen waren met hun handen en lijf.
Merkte ik vooral toen 1 mijn hand pakte en de ander ging wat bij de bar bestellen. Waren verschillende dates.
Dan is dat wel wat jij zegt een verkeerd soort van spanning.
Ook was het gezellig. Dat viel me op.
Vond ik wel erg voor die 2 mannen.
Was niet nodig geweest.
Wat hersenen allemaal kunnen aanrichten hè?
Goed dat je zegt dat het verschillende waren, klonk alsof je met twee tegelijk had afgesproken :)
Van trillen gelukkig geen last gehad, maar ik was niet echt zenuwachtig, zover krijg je mij ook niet, het is een ander soort spanning, alsof een eerste date een verplichting is waar je eigenlijk tegenop kijkt, vreemd.
Eslarealidad schreef:
29-04-2018 14:42
Wat vraag je dan?
Of je een relatie hebt gehad met een man die je leuk genoeg vond om mee samen te wonen.
Eslarealidad schreef:
29-04-2018 14:42
Wat vraag je dan?
Vergeten quoten, was reactie op Mick87 over het samenwonen.
safrat schreef:
28-04-2018 20:17
Welke bezwaren had jouw vriendin?
Woonwensen en kinderwens.
mick87 schreef:
29-04-2018 11:38
Een vervolg zit er niet in. Maar weer leuke gesprekken kunnen hebben.
Jammer, maar toch weer een gezellige ervaring rijker.
safrat schreef:
29-04-2018 15:02
Of je een relatie hebt gehad met een man die je leuk genoeg vond om mee samen te wonen.
Ja zei ik, anders ging ik niet samenwonen. :-)
En jij? (tegen date)
Ja, ook.
Later kwam ik erachter dat ze borderline had.
Met alle respect maar hoe váák ik dat niet heb gehoord.
Ik denk dan dat je niet bij elkaar past en van álles bij elkaar naar boven haalt.
Beter niet teveel over exen praten.
Gewoon normaal, natuurlijk wel als er kinderen zijn.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Dina80 schreef:
29-04-2018 15:14
Jammer, maar toch weer een gezellige ervaring rijker.
:lol: zo is dat!
Eslarealidad schreef:
29-04-2018 14:36
Ik heb 2 mannen gedate die aan het trillen waren met hun handen en lijf.
Zat die man die van zijn stoel viel daarbij, of was dat weer een andere man?
Josken schreef:
29-04-2018 14:54
Goed dat je zegt dat het verschillende waren, klonk alsof je met twee tegelijk had afgesproken :)
Van trillen gelukkig geen last gehad, maar ik was niet echt zenuwachtig, zover krijg je mij ook niet, het is een ander soort spanning, alsof een eerste date een verplichting is waar je eigenlijk tegenop kijkt, vreemd.

Stel je voor met 2 tegelijk. :D
Dat verplichte gevoel herken ik ook wel. Dat was met iemand die op alles zat af te geven. Niet op mij maar ik vloog naar huis later.
Heerlijk. Vrij!
Dina80 schreef:
29-04-2018 15:17
Zat die man die van zijn stoel viel daarbij, of was dat weer een andere man?
Ja scherp! :cheer2: Die zat daar ook bij.
Dina80 schreef:
29-04-2018 15:12
Woonwensen en kinderwens.
Een kinderwens is toch geen praktisch bezwaar?
Bij woonwensen denk ik meer aan afstand dan samenlevingsvorm.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat onder praktisch bezwaar wordt verstaan. In ieder geval wel iets dat je kunt oplossen.
Ze at wel maar 1 aardappel toen ze met mij was en ze zei dat dat kwam omdat ze verliefd op me was (1 aardappel tijdens die dag/avond, dus niet 1 aardappel tijdens die maand).
Dina80 schreef:
29-04-2018 15:57
Ze at wel maar 1 aardappel toen ze met mij was en ze zei dat dat kwam omdat ze verliefd op me was (1 aardappel tijdens die dag/avond, dus niet 1 aardappel tijdens die maand).
Ja, dat doet verliefdheid ook met iemand. 1 aardappel eten.
Kan me dat helemaal voorstellen.
Eslarealidad schreef:
29-04-2018 15:16
Ja zei ik, anders ging ik niet samenwonen. :-)
En jij? (tegen date)
Ja, ook.
Later kwam ik erachter dat ze borderline had.
Met alle respect maar hoe váák ik dat niet heb gehoord.
Ik denk dan dat je niet bij elkaar past en van álles bij elkaar naar boven haalt.
Beter niet teveel over exen praten.
Gewoon normaal, natuurlijk wel als er kinderen zijn.
Veel over exen praten is nooit goed. Je leeft niet in het verleden.
Ik maak het niet vaak mee.

Ik denk dat al dat ex-gepraat ook bedoeld is om voorwaarden te stellen of grenzen aan te geven. Een klaagzang over dat de ex nooit wat in het huishouden doet zou ik vertalen als: van jou wordt dat wel verwacht.
Eslarealidad schreef:
29-04-2018 16:04
Ja, dat doet verliefdheid ook met iemand. 1 aardappel eten.
Wat een geweldige uitspraak. :applause:
Mooi voor een onderschrift: 'Verliefdheid is: 1 aardappel eten.'
nee, niks meer aan doen.
Bij nader inzien heb je gelijk.
safrat schreef:
29-04-2018 16:09
Veel over exen praten is nooit goed. Je leeft niet in het verleden.
Ik maak het niet vaak mee.

Ik denk dat al dat ex-gepraat ook bedoeld is om voorwaarden te stellen of grenzen aan te geven. Een klaagzang over dat de ex nooit wat in het huishouden doet zou ik vertalen als: van jou wordt dat wel verwacht.
Ja precies!
Ik zou dan zeggen, deed jij ook wel wat? (Ik ga daar echt niet in mee).
Of deze; mijn ex ging zomaar uit haar plaat met praten en ik deed niet eens wat (jaja? :lol: ).
Met andere woorden, date is een heilig boontje.
safrat schreef:
29-04-2018 16:11
Wat een geweldige uitspraak. :applause:
Hahaha zit je nou te dollen Safrat of meen je dit. :proud:
Neem jij 'm dan als onderschrift, die je nu hebt is zo donker.
Ik heb wel eens meegemaakt dat een man heel veel over zijn ex praatte. Hij was nog niet over haar heen. Terwijl hij praatte en praatte was ik bezig met een plan te bedenken om ze weer te herenigen. Het is toch wel een afknapper.
En is dat gelukt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven