Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad (4)

donderdag 19 april 2018 om 19:38
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
zondag 29 april 2018 om 14:42
zondag 29 april 2018 om 14:54
Goed dat je zegt dat het verschillende waren, klonk alsof je met twee tegelijk had afgesprokenEslarealidad schreef: ↑29-04-2018 14:36Ik heb 2 mannen gedate die aan het trillen waren met hun handen en lijf.
Merkte ik vooral toen 1 mijn hand pakte en de ander ging wat bij de bar bestellen. Waren verschillende dates.
Dan is dat wel wat jij zegt een verkeerd soort van spanning.
Ook was het gezellig. Dat viel me op.
Vond ik wel erg voor die 2 mannen.
Was niet nodig geweest.
Wat hersenen allemaal kunnen aanrichten hè?

Van trillen gelukkig geen last gehad, maar ik was niet echt zenuwachtig, zover krijg je mij ook niet, het is een ander soort spanning, alsof een eerste date een verplichting is waar je eigenlijk tegenop kijkt, vreemd.

zondag 29 april 2018 om 15:02
Of je een relatie hebt gehad met een man die je leuk genoeg vond om mee samen te wonen.
zondag 29 april 2018 om 15:04
Vergeten quoten, was reactie op Mick87 over het samenwonen.

zondag 29 april 2018 om 15:16
Ja zei ik, anders ging ik niet samenwonen.

En jij? (tegen date)
Ja, ook.
Later kwam ik erachter dat ze borderline had.
Met alle respect maar hoe váák ik dat niet heb gehoord.
Ik denk dan dat je niet bij elkaar past en van álles bij elkaar naar boven haalt.
Beter niet teveel over exen praten.
Gewoon normaal, natuurlijk wel als er kinderen zijn.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

zondag 29 april 2018 om 15:17
Zat die man die van zijn stoel viel daarbij, of was dat weer een andere man?Eslarealidad schreef: ↑29-04-2018 14:36Ik heb 2 mannen gedate die aan het trillen waren met hun handen en lijf.
zondag 29 april 2018 om 15:21
Josken schreef: ↑29-04-2018 14:54Goed dat je zegt dat het verschillende waren, klonk alsof je met twee tegelijk had afgesproken![]()
Van trillen gelukkig geen last gehad, maar ik was niet echt zenuwachtig, zover krijg je mij ook niet, het is een ander soort spanning, alsof een eerste date een verplichting is waar je eigenlijk tegenop kijkt, vreemd.
Stel je voor met 2 tegelijk.

Dat verplichte gevoel herken ik ook wel. Dat was met iemand die op alles zat af te geven. Niet op mij maar ik vloog naar huis later.
Heerlijk. Vrij!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

zondag 29 april 2018 om 15:55

zondag 29 april 2018 om 16:04
Ja, dat doet verliefdheid ook met iemand. 1 aardappel eten.
Kan me dat helemaal voorstellen.

zondag 29 april 2018 om 16:09
Veel over exen praten is nooit goed. Je leeft niet in het verleden.Eslarealidad schreef: ↑29-04-2018 15:16Ja zei ik, anders ging ik niet samenwonen.![]()
En jij? (tegen date)
Ja, ook.
Later kwam ik erachter dat ze borderline had.
Met alle respect maar hoe váák ik dat niet heb gehoord.
Ik denk dan dat je niet bij elkaar past en van álles bij elkaar naar boven haalt.
Beter niet teveel over exen praten.
Gewoon normaal, natuurlijk wel als er kinderen zijn.
Ik maak het niet vaak mee.
Ik denk dat al dat ex-gepraat ook bedoeld is om voorwaarden te stellen of grenzen aan te geven. Een klaagzang over dat de ex nooit wat in het huishouden doet zou ik vertalen als: van jou wordt dat wel verwacht.

zondag 29 april 2018 om 16:11
Wat een geweldige uitspraak.

zondag 29 april 2018 om 16:55
Ja precies!safrat schreef: ↑29-04-2018 16:09Veel over exen praten is nooit goed. Je leeft niet in het verleden.
Ik maak het niet vaak mee.
Ik denk dat al dat ex-gepraat ook bedoeld is om voorwaarden te stellen of grenzen aan te geven. Een klaagzang over dat de ex nooit wat in het huishouden doet zou ik vertalen als: van jou wordt dat wel verwacht.
Ik zou dan zeggen, deed jij ook wel wat? (Ik ga daar echt niet in mee).
Of deze; mijn ex ging zomaar uit haar plaat met praten en ik deed niet eens wat (jaja?

Met andere woorden, date is een heilig boontje.