Vraag aan de vrouwen

28-06-2020 12:10 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag vrouwen.
Ik weet niet of dit de juiste plek is maar ik heb als man een vraag.

Ik ben samen met de allerleukste en liefste vrouw die er bestaat maar we stuiten op een discussie die nu zo ver gaat dat we er niet meer uitkomen.

Mijn vrouw ziet er altijd perfect uit, superleuke kleding en altijd verzorgt. Op dit moment zijn we ook 6 maanden zwanger van ons eerste kindje samen. Daarnaast hebben we nog 5 kinderen uit onze vorige relatie. Ze houd van haar lichaam en draagt eigenlijk altijd rokjes. Dit is geen probleem voor mij maar soms heeft ze een jurk/rok aan waarbij ze nog niet voorover kan leunen zonder dat alles te zien is. Dit gebeurt ook thuis en daar heb ik geen probleem mee, wel als er visite is. Ik verbied haar dit absoluut niet maar wijs haar er wel op dat ze in sommige kleding rekening moet houden met wat ze laat zien. Zeker omdat ze het zelf vaak niet in de gaten heeft en dat kan ik haar niet kwalijk nemen maar ben van mening dat ik als man zijnde hier wel iets van mag zeggen. Ik ben een man en weet als geen ander dat mannen iedere kans zullen benutten om een glimp onder de rok van een vrouw op te vangen. Dit is iets waar ik misschien wel jaloers op ben maar ik vind het geen prettige gedachte. Dit probeer ik haar duidelijk te maken maar stuit dan op een hele heftige reactie vanuit haar. Er worden dan dingen geroepen als dat ik ziekelijk jaloers ben, haar in haar vrijheid belemmer en de controle wil hebben. Dit is niet mijn punt dat ik wil maken.

Hoe denken jullie vrouwen over zo een kwestie?
Mag ik als man hier begrip voor vragen of is dit een taboe en moet ik maar de andere kant opkijken als ik zie dat andere mannen alles kunnen zien?
Ik ben heel benieuwd.
Alvast dank!
DontYouHatePants schreef:
28-06-2020 15:26
voor mijn nieuwsgierigheid wel.
Ah
Wat voor ondergoed draagt je vrouw dan TO?
Zijn het van die grote witte oma onderbroeken, of amper wat stof, knalrood met een reetveter waar je schaamlippen half naast hangen?
Mayk2020 schreef:
28-06-2020 15:20
In 2 jaar tijd misschien 4-5x voorgekomen
En dat is het enige zinnetje van jou waaruit zij op zou kunnen maken dat jij ziekelijk jaloers en beheerserig bent?

of was het 4 à 5 keer: 'zeg, doe eens wat langere kleren aan, anders zien ze je onderbroek'
en 5 à 6 keer: 'zeg, ietsje minder decolleté graag, anders zien ze je borsten'
en 5 à 6 keer: 'zeg, wil je minder gezellig praten met ons mannelijk bezoek, het lijkt wel flirten'
en nog veel meer van dat soort 'feedback'?

Ik kan me zo niet voorstellen dat de manier waarop je het nu brengt, de reactie oplevert die je nu communiceert.
Alle reacties Link kopieren
DontYouHatePants schreef:
28-06-2020 15:10
Ik loop me te verbazen hoeveel mensen hier het blijkbaar compleet normaal vinden dat je iets aantrekt waar visite bij is waar je doos elke keer bij het bukken te zien is.
Bij hun krijg je niet alleen koffie maar ook een gratis peepshow.
Ordinaire toestand. Geef mijn bakkie koffie maar aan de buurman.
Mayk, het interesseert haar niet.
Niet het feit dat haar doos voor iedereen te zien is
en niet wat jij ervan vindt.
Succes ermee.
Ik vraag me dan weer af waarom jij zo diep moet bukken bij het aangeven van een kop koffie. Heel laag tafeltje? Diepe stoelen? Stelthakken?
Alle reacties Link kopieren
Fleecedekentje10 schreef:
28-06-2020 14:52
Persoonlijk snap ik TO wel. Ik zie het ook als een vorm van respect naar je partner, dat je geen aandacht gaat zitten vragen door zulke korte rokjes/jurkjes aan te trekken. Nog los van de mannen, het staat gewoon ordinair. En daar mag best wat van gezegd worden.
:rofl:

TO vindt die korte rokjes hartstikke mooi en netjes, en TO's vrouw vindt ze leuk. Ze trekt geen aandacht door haar onderbroek te laten zien. Ze ziet er volgens TO gewoon leuk en mooi uit. Ze moet alleen niet bukken.

Dat geneuzel altijd over 'aandacht trekken', niet alles wat vrouwen/mensen doen, is om aandacht te trekken. Soms is het gewoon iets wat ze doen en andere mensen schenken er (te veel) aandacht áán.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Heb je opgelet wanneer je het zegt? Als je het zegt terwijl zij bukt om onder de bank te stofzuigen, dan kan ik me voorstellen dat je de wind van voren krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Sexy hotter than my daughter :cheer2:
xynix schreef:
28-06-2020 15:29
Ik vraag me dan weer af waarom jij zo diep moet bukken bij het aangeven van een kop koffie. Heel laag tafeltje? Diepe stoelen? Stelthakken?
Het is maar net hoe kort het rokje is, bij sommige rokjes hoef je echt niet zo diep te bukken om alles te zien..
Alle reacties Link kopieren
DontYouHatePants schreef:
28-06-2020 15:24
En, vind je het ordinair dan of niet?
Je nick is best wel grappig hier.
yette schreef:
28-06-2020 15:33
Je nick is best wel grappig hier.
Ik zat er zelf ook al om te gniffelen.
Wel apart, je zou denken dat ik het eens zou zijn met vrouw van TO ;-)
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
28-06-2020 15:31
:rofl:

TO vindt die korte rokjes hartstikke mooi en netjes, en TO's vrouw vindt ze leuk. Ze trekt geen aandacht door haar onderbroek te laten zien. Ze ziet er volgens TO gewoon leuk en mooi uit. Ze moet alleen niet bukken.

Dat geneuzel altijd over 'aandacht trekken', niet alles wat vrouwen/mensen doen, is om aandacht te trekken. Soms is het gewoon iets wat ze doen en andere mensen schenken er (te veel) aandacht áán.

Ik weet dat ze het niet doet om de aandacht te trekken. Zo zit ze zeker niet in elkaar. Ze heeft het simpelweg niet in de gaten en nee dan zijn de jurkjes niet zo dat ze met haar hoofd op de grond moet hangen om iets te zien. Dan hoeft ze maar voorover te leunen.

Misschien is het mijn probleem maar Ik heb er inderdaad moeite mee als anderen zien wat voor ondergoed mijn vrouw aanheeft. En dit vind ik niet te vergelijken met een strand. Buiten het strand is ondergoed toch iets dat niet voor iedereen bestemd is om te zien?

Ik ben trots als ik naast haar loop. Het is een bnkoemooie vrouw waar alle mannen al naar kijken waar we ook zijn. Daar heb ik dan ook geen enkele moeite mee. Maar dit vind ik iets dat voor ons 2 is en niet de buitenwereld. Nogmaals, Ik verbied niks en laat haar altijd in haar waarde. Zeg het alleen op het moment dat ik het daadwerkelijk zie. En dan is dat buiten of als we visite hebben.
Alle reacties Link kopieren
Mayk2020 schreef:
28-06-2020 15:44
Ik weet dat ze het niet doet om de aandacht te trekken. Zo zit ze zeker niet in elkaar. Ze heeft het simpelweg niet in de gaten en nee dan zijn de jurkjes niet zo dat ze met haar hoofd op de grond moet hangen om iets te zien. Dan hoeft ze maar voorover te leunen.

Misschien is het mijn probleem maar Ik heb er inderdaad moeite mee als anderen zien wat voor ondergoed mijn vrouw aanheeft. En dit vind ik niet te vergelijken met een strand. Buiten het strand is ondergoed toch iets dat niet voor iedereen bestemd is om te zien?

Ik ben trots als ik naast haar loop. Het is een bloedmooie vrouw waar alle mannen al naar kijken waar we ook zijn. Daar heb ik dan ook geen enkele moeite mee. Maar dit vind ik iets dat voor ons 2 is en niet de buitenwereld. Nogmaals, Ik verbied niks en laat haar altijd in haar waarde. Zeg het alleen op het moment dat ik het daadwerkelijk zie. En dan is dat buiten of als we visite hebben.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
28-06-2020 14:56
‘Vragen’ of ze er rekening mee wil houden is natuurlijk gewoon een verkapt commando.
Daarbij kan ik me niet voorstellen dat ze dat allemaal tegen je zegt nav een keertje zeggen dat haar onderbroek zichtbaar is als ze bukt.
Wacht even Nemain, TO heeft het nergens over ondergoed.
Dus het kan net zo goed zijn dat zij full commando gaat.
babbeleo schreef:
28-06-2020 15:48
Wacht even Nemain, TO heeft het nergens over ondergoed.
Dus het kan net zo goed zijn dat zij full commando gaat.
Wel hoor. Hij vindt haar ondergoed alleen voor hem bestemd.
Alle reacties Link kopieren
:HA:
lilalinda schreef:
28-06-2020 14:00
Ligt er ook wel aan, wat jij zei
Schat, weet je dat je wat inkijk hebt is toch anders dan

Schat wil je je kut niet aan de hele buurt tonen??
Moest hardop lachen :-D en ik ben best wel sjachie dus dat was fijn!
Alle reacties Link kopieren
Nouja, dan heb je dus een probleem, want zij vindt het geen probleem.

En jij vindt dat ze er hartstikke mooi bijloopt, maar ze mag niet bukken. Dan moet jij dat dus voor haar doen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wel grappig trouwens. Als ik perongeluk ee keer m'n ondergoed show (heeel zelden en steeds minder vaak, want ik draag leggings onder m'n jurk) zegt m'n man 'nou en, op een strand ziet men doorgaans meer'.

JIJ kunt wel problemen hebben met onderbroek versus bikini, maar het is beide een lapje stof, dat de 'schaamstreek' bedekt. Objectief gezien raar, vind ik, dat je met het ene geen probleem hebt en met het andere wel.
Later is nu
Heeft ze dan zo vaak veterschoenen aan?
Alle reacties Link kopieren
Mayk2020 schreef:
28-06-2020 15:44
Ik weet dat ze het niet doet om de aandacht te trekken. Zo zit ze zeker niet in elkaar. Ze heeft het simpelweg niet in de gaten en nee dan zijn de jurkjes niet zo dat ze met haar hoofd op de grond moet hangen om iets te zien. Dan hoeft ze maar voorover te leunen.

Misschien is het mijn probleem maar Ik heb er inderdaad moeite mee als anderen zien wat voor ondergoed mijn vrouw aanheeft. En dit vind ik niet te vergelijken met een strand. Buiten het strand is ondergoed toch iets dat niet voor iedereen bestemd is om te zien?

Ik ben trots als ik naast haar loop. Het is een bnkoemooie vrouw waar alle mannen al naar kijken waar we ook zijn. Daar heb ik dan ook geen enkele moeite mee. Maar dit vind ik iets dat voor ons 2 is en niet de buitenwereld. Nogmaals, Ik verbied niks en laat haar altijd in haar waarde. Zeg het alleen op het moment dat ik het daadwerkelijk zie. En dan is dat buiten of als we visite hebben.
Je beschrijft haar als een mooie accessoire, nou ja, behalve als ze bukt.
Alle reacties Link kopieren
Mayk2020 schreef:
28-06-2020 15:18
Wederom, ze hoeft niet te luisteren. Ze moet doen wat ze wilt met mijn opmerking. Maar waar die woede vandaan komt snap ik niet. Dat is mijn punt. Wel lezen als je reageert. Vraag hier alleen of het normaal is dat je dit aangeeft aan je partner en of de tegenreactie dan normaal is.
Als dat je punt is had je in je opening niet over zichtbare lichaamsdelen hoeven te reppen.
Dan had je de vraag kunnen stellen: is het normaal dat mijn vrouw woedend wordt en mij voor vanballes uitmaakt als ik iets op een normale en vriendelijke toon zeg.
En dan hadden wij massaal kunnen zeggen: Nee dat is niet normaal, waarom maak je een kind met haar?
..
Maar je zegt het dus wel uit bezitterigheid en niet om haar te waarschuwen dat dr reet zichtbaar is. Daar zal ze op aanslaan misschien.
Alle reacties Link kopieren
In de openingspost heeft TO het over dat 'alles te zien is', dan zwakt het al af tot 'de complete achterkant te zien is'.
En is het nog verder afgezwakt tot 'ondergoed'.

En nu? Alleen als je op de grond ligt zou je wat kunnen zien?
Jullie kunnen allemaal wel lacherig doen, maar ik vind dat een man - wiens vrouw geen rekening houdt met hoe ze gekleed is en dus bukt zodat haar hele hebben en houden te zien is - wordt vernederd.
Ze kan dan ook in de zetel zitten met benen wijdbeens open, en dan mag haar man daar ook niks van zeggen?
Een fatsoenlijke vrouw mag korte rokjes en kleedjes dragen, maar die gaat door haar knieën als ze iets doet waardoor het korte rokje niet veel meer bedekt.
En als ze dat niet doet, is het een schepsel dat beter in een striptease-tent kon gaan werken.
Alle reacties Link kopieren
xynix schreef:
28-06-2020 15:31
Heb je opgelet wanneer je het zegt? Als je het zegt terwijl zij bukt om onder de bank te stofzuigen, dan kan ik me voorstellen dat je de wind van voren krijgt.
...zéker als ze de avond ervoor bruine bonen gegeten heeft!
:HA:
Dit droeg ze toch ook al voordat je een kind met der maakte?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven