Vraag aan de vrouwen

28-06-2020 12:10 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag vrouwen.
Ik weet niet of dit de juiste plek is maar ik heb als man een vraag.

Ik ben samen met de allerleukste en liefste vrouw die er bestaat maar we stuiten op een discussie die nu zo ver gaat dat we er niet meer uitkomen.

Mijn vrouw ziet er altijd perfect uit, superleuke kleding en altijd verzorgt. Op dit moment zijn we ook 6 maanden zwanger van ons eerste kindje samen. Daarnaast hebben we nog 5 kinderen uit onze vorige relatie. Ze houd van haar lichaam en draagt eigenlijk altijd rokjes. Dit is geen probleem voor mij maar soms heeft ze een jurk/rok aan waarbij ze nog niet voorover kan leunen zonder dat alles te zien is. Dit gebeurt ook thuis en daar heb ik geen probleem mee, wel als er visite is. Ik verbied haar dit absoluut niet maar wijs haar er wel op dat ze in sommige kleding rekening moet houden met wat ze laat zien. Zeker omdat ze het zelf vaak niet in de gaten heeft en dat kan ik haar niet kwalijk nemen maar ben van mening dat ik als man zijnde hier wel iets van mag zeggen. Ik ben een man en weet als geen ander dat mannen iedere kans zullen benutten om een glimp onder de rok van een vrouw op te vangen. Dit is iets waar ik misschien wel jaloers op ben maar ik vind het geen prettige gedachte. Dit probeer ik haar duidelijk te maken maar stuit dan op een hele heftige reactie vanuit haar. Er worden dan dingen geroepen als dat ik ziekelijk jaloers ben, haar in haar vrijheid belemmer en de controle wil hebben. Dit is niet mijn punt dat ik wil maken.

Hoe denken jullie vrouwen over zo een kwestie?
Mag ik als man hier begrip voor vragen of is dit een taboe en moet ik maar de andere kant opkijken als ik zie dat andere mannen alles kunnen zien?
Ik ben heel benieuwd.
Alvast dank!
Alle reacties Link kopieren
Darkwing-Duck schreef:
28-06-2020 19:41
Dit droeg ze toch ook al voordat je een kind met der maakte?
:rofl: Echt?

Gelukkig spelen er ook andere factoren mee in de beslissing om een kind te maken dan een te korte rok dragen waardoor iemands ondergoed soms zichtbaar is. Goed met mekaar kunnen samenleven, bijvoorbeeld.
leeg
Alle reacties Link kopieren
Geen ondergoed aandoen, ziet ook niemand haar slip
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogels55 schreef:
28-06-2020 12:41
:yes: Het is vakantie. Yessss.
Deze snap ik nooit zo goed. Het is nog nergens vakantie en alsof pubers zo'n verhaaltje gaan verzinnen.
Dat het een geile vent is die dit verzint lijkt me verder wel duidelijk.
...
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
28-06-2020 18:30
Jullie kunnen allemaal wel lacherig doen, maar ik vind dat een man - wiens vrouw geen rekening houdt met hoe ze gekleed is en dus bukt zodat haar hele hebben en houden te zien is - wordt vernederd.
Ze kan dan ook in de zetel zitten met benen wijdbeens open, en dan mag haar man daar ook niks van zeggen?
Een fatsoenlijke vrouw mag korte rokjes en kleedjes dragen, maar die gaat door haar knieën als ze iets doet waardoor het korte rokje niet veel meer bedekt.
En als ze dat niet doet, is het een schepsel dat beter in een striptease-tent kon gaan werken.
Een schepsel nog wel.

Effe checken hoor: mag ik met een lange broek aan wel gewoon wijdbeens op de bank hangen? Of is dat ook vernederend voor mijn man?

En zijn er nog meer kledingkeuzes die op een of andere manier de waardigheid van mijn man ondergraven?
Hardlopen zonder sport-bh?
Hakken zodat ik langer ben dan hij?
Jurk die niet bij zijn das kleurt?

Just checking.
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
28-06-2020 20:09
Deze snap ik nooit zo goed. Het is nog nergens vakantie en alsof pubers zo'n verhaaltje gaan verzinnen.
Dat het een geile vent is die dit verzint lijkt me verder wel duidelijk.
Jawel hoor, hier is het VO al tijdje klaar, vorige week laatste hertentamens, daarvoor een week om te leren, als je een her had. Deze week boeken inleveren
Alle reacties Link kopieren
Darkwing-Duck schreef:
28-06-2020 19:41
Dit droeg ze toch ook al voordat je een kind met der maakte?
Wie zegt dat zijn vrouw Der heet?
...
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
28-06-2020 20:11
Jawel hoor, hier is het VO al tijdje klaar, vorige week laatste hertentamens, daarvoor een week om te leren, als je een her had. Deze week boeken inleveren
Oja, in het noorden is het nu al zover natuurlijk. Maar dan nog is het altijd zo'n dooddoener. Alsof een puber naar een ouwewijvenforum gaat en zoiets plaatst.
...
Anárion schreef:
28-06-2020 20:14
Oja, in het noorden is het nu al zover natuurlijk. Maar dan nog is het altijd zo'n dooddoener. Alsof een puber naar een ouwewijvenforum gaat en zoiets plaatst.
Geen.
Laat die vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alles gelezen maar als ze gewoon een onderbroek draagt dan is er toch niets te zien?
Alle reacties Link kopieren
goudenmaantje schreef:
28-06-2020 12:45
Wat een stomme reactie.

Dus nu mogen er opeens geen nieuwe kinderen meer worden geboren? Ben je koekkoek ofzo?

Edit: gefeliciteerd met de zwangerschap. Zeg gewoon dat je haar onderbroek ziet. Dat doen we hier ook, man naar mij toe en ik naar man toe.
Bij een reproductiegetal van bijna 3 mag er best wel wat van gezegd worden...
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
28-06-2020 18:30
Jullie kunnen allemaal wel lacherig doen, maar ik vind dat een man - wiens vrouw geen rekening houdt met hoe ze gekleed is en dus bukt zodat haar hele hebben en houden te zien is - wordt vernederd.
Ze kan dan ook in de zetel zitten met benen wijdbeens open, en dan mag haar man daar ook niks van zeggen?
Een fatsoenlijke vrouw mag korte rokjes en kleedjes dragen, maar die gaat door haar knieën als ze iets doet waardoor het korte rokje niet veel meer bedekt.
En als ze dat niet doet, is het een schepsel dat beter in een striptease-tent kon gaan werken.

Nou, dat vind ik niet.
en nu?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
28-06-2020 14:09
Draag de volgende keer dat jullie visite krijgen een hele strakke zwemslip en een snorkel. Als ze dan commentaar geeft dan zeg je dat je toch zeker zelf wel mag bepalen wat je draagt.
:biggrin:
Je hebt dondersgoed door of je ondergoed te zien is onder je rok. Ik vind het ordinair. Maar goed. Ieder zijn voorkeur. Haar woede komt denk doordat ze dan niet meer kan doen of ze het niet weet... Je mag er best wat van zeggen, zij mag daar mee doen wat ze wil. In woede uitbarsten mag ook. Aan jou of je daar zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in de date fase eens gezegd dat als hij commentaar had op wat ik aan deed het snel over zou zijn :) Voor je houden dus, echt belachelijk dat mensen niet gewoon aan mogen doen wat zij mooi vinden
hallohoihey567 schreef:
29-06-2020 08:26
Ik heb in de date fase eens gezegd dat als hij commentaar had op wat ik aan deed het snel over zou zijn :) Voor je houden dus, echt belachelijk dat mensen niet gewoon aan mogen doen wat zij mooi vinden

Dus als jouw wederhelft in een kamer vol visite wijdbeens in zijn boxershort gaat zitten dan zou jij daar ook geen commentaar op hebben? Ik ben zo benieuwd hoe dit topic zou verlopen als de rollen waren omgedraaid.
@To: mijn vrouw draagt regelmatig rokjes waarbij ze zich niet moet bukken, of kleedjes met een diepe decolleté; maar behalve wat complimentjes geven maak ik me daar niet druk in.

Anderen kunnen enkel jaloers worden op de mooie vrouw waarmee ik getrouwd ben.

Misschien kan het je helpen om eens naar de sauna te gaan, waar naakt gewoon is en niet direct gekoppeld wordt aan seks.
Ik vind kleedjes dragen een vies idee
lemoos2 schreef:
28-06-2020 14:28
Maar dat bukken en spreiden in te korte rokken en jurkjes, doet ze dat ook als ze de auto staat te wassen?
:idee:
Alle reacties Link kopieren
Moirmel schreef:
29-06-2020 09:18
Misschien kan het je helpen om eens naar de sauna te gaan, waar naakt gewoon is en niet direct gekoppeld wordt aan seks.
Dat vind ik persoonlijk absoluut geen vergelijking. Alsof het een dag lang vreemde mensen naakt zien, je ineens imuun maakt voor de cameltoe (of erger) van een vrouw met een té korte rok. Vanzelfsprekend mag iedereen aantrekken wat hij of zij wil, maar net zo zeer mag iemand er dan een mening over hebben. Comes with the trade. En een korte rok waar het ondergoed onder zichtbaar is of waar het eenvoudig liplezen is, schaar ik onder té.
@Tia.Dalma:
Het is slechts vlees dat we willen bedekken, wat is het probleem dat er iets zichtbaar van zou zijn?
Weet je al hoe je je statement gaat maken, TO?


Afbeelding
https://www.hollywoodreporter.com/news/ ... nct-789539

Zoiets misschien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven