Vraag aan mannelijke schorpioenen

01-12-2021 21:18 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaan jullie om met beginnend daten?
Zijn jullie weleens zomaar een dag weg zonder te reageren en komen jullie dan weer heel enthousiast terug?
Wil je veel weten of juist niet?
Jullie zijn heel seksueel ingesteld maak je dat ook gelijk duidelijk?
Wat moet ik vooral niet doen en wat wel?

Ik zit in een chat met een schorpioen en hij is al eerder even weg geweest en nu heb ik niks gehoord vandaag. Dus vandaar mijn vragen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin alsof de stand van hemellichamen bij je geboorte je karakter bepalen. Wat een waanzin!
Beerlover schreef:
02-12-2021 07:25
Wat een onzin alsof de stand van hemellichamen bij je geboorte je karakter bepalen. Wat een waanzin!
Ik vraag me dan af of deze mensen ook denken dat een prematuur een ander karakter heeft. Want gaat het nou om de stand van de sterren enz als je verwerkt wordt, of als je geboren wordt?

:@@:
Alle reacties Link kopieren
PogingTwee schreef:
02-12-2021 07:36
Ik vraag me dan af of deze mensen ook denken dat een prematuur een ander karakter heeft. Want gaat het nou om de stand van de sterren enz als je verwerkt wordt, of als je geboren wordt?

:@@:
Die geboorte stond ook al in de sterren, dus dat lijkt me duidelijk.
PogingTwee schreef:
02-12-2021 07:36
Ik vraag me dan af of deze mensen ook denken dat een prematuur een ander karakter heeft. Want gaat het nou om de stand van de sterren enz als je verwerkt wordt, of als je geboren wordt?

:@@:
Het gaat om wanneer je geboren wordt, dat bepaalt je karakter. Mijn moeder heeft zich daarom ook voortijdig in laten leiden en daar ben ik haar nog altijd op mijn blote knieën dankbaar voor.
Alle reacties Link kopieren
PogingTwee schreef:
02-12-2021 07:36
Ik vraag me dan af of deze mensen ook denken dat een prematuur een ander karakter heeft. Want gaat het nou om de stand van de sterren enz als je verwerkt wordt, of als je geboren wordt?

:@@:
Mijn kind kwam 6 weken te vroeg en is daardoor net een leeuw.
Volgens iemand die er verstand van had betekent dat dat mijn kind graag een leeuw wilde zijn en daarom 6 weken te vroeg kwam.
Dus: het gaat om de stand van de sterren op het moment dat je geboren wordt.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Knuddestudder schreef:
01-12-2021 22:26
Ik ben een mannelijke schorpioen en dit slaat helemaal nergens op. En dat geldt ook voor sommige reacties over dat schorpioenen rattenstreken zouden leveren. WTF...
😂 nee klopt, mijn vader en broer zijn schorpioen en dat zijn juist de meest betrouwbare en eerlijke personen op de wereld. Ze zijn alleen wel erg direct maar ik ben maagd en dat ook, dus dat zal een familie trekje zijn. 😅
Alle reacties Link kopieren
En als je dan vraagt waarom de stand van de sterren iemands karakter beïnvloedt, krijg je vaak een of ander verhaal over aantrekkingskracht van de sterren die je brein zouden vormen.

Alleen staan die sterren zó ver weg en is hun aantrekkingskracht daarmee zó gering dat het, als die theorie al zou kloppen, veel bepalender voor je karakter zou zijn of je een dikke dan wel een dunne vroedvrouw/arts had tijdens je geboorte ;-D
Alle reacties Link kopieren
Als Tweelingenvrouw kan ik bevestigen dat ik zo nu en dan actief online ben. Of soms enthousiast terugkom. Of lekker verbinding zoek of afstand neem. Soms app ik vaker per dag en soms maar 2 keer per week.

Maar dat was de vraag vast niet.
Alle reacties Link kopieren
Griebus67 schreef:
02-12-2021 08:31
En als je dan vraagt waarom de stand van de sterren iemands karakter beïnvloedt, krijg je vaak een of ander verhaal over aantrekkingskracht van de sterren die je brein zouden vormen.

Alleen staan die sterren zó ver weg en is hun aantrekkingskracht daarmee zó gering dat het, als die theorie al zou kloppen, veel bepalender voor je karakter zou zijn of je een dikke dan wel een dunne vroedvrouw/arts had tijdens je geboorte ;-D
Pfffffft, zo irritant hier op Viva, dat alles wat afwijkt meteen maar onderuitgehaald moet worden.
Laat ons nou lekker over astrologie praten.
Op de rest van het forum kun je zo wetenschappelijk zijn als je wilt.

:roll:

Beetje geloofwaardig dit?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Griebus67 schreef:
02-12-2021 08:31
En als je dan vraagt waarom de stand van de sterren iemands karakter beïnvloedt, krijg je vaak een of ander verhaal over aantrekkingskracht van de sterren die je brein zouden vormen.

Alleen staan die sterren zó ver weg en is hun aantrekkingskracht daarmee zó gering dat het, als die theorie al zou kloppen, veel bepalender voor je karakter zou zijn of je een dikke dan wel een dunne vroedvrouw/arts had tijdens je geboorte ;-D
Sterrenbeelden bestaan überhaupt niet. De sterren in een sterrenbeeld hebben niets met elkaar te maken. Ze liggen soms miljoenen lichtjaren uit elkaar. Dat ze vanaf de aarde samen een sterrenbeeld lijken te vormen is een prehistorische gedachte. De gedachten van een primitieve mens die geen weet heeft van het heelal.
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik ken niet een schorpioen maar al mijn exen waren tweelingen ( en een boogschutter ) en leken allemaal niks op elkaar hoor. De boogschutter en zijn beste vriend waren een dag na elkaar jarig en ook die waren totaal verschillend.
Ik ben een kreeft, mijn moeder is er een en mijn tante maar ook wij lijken allemaal niks op elkaar of op het sterrenbeeld.
Ik vind het allemaal onzin die sterrenbeelden.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder is een schorpioen. Ze doet niet aan astrologie.

Deze weegschaal zegt na loepen: kansloze man en not that into you.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Leaxx schreef:
02-12-2021 08:28
😂 nee klopt, mijn vader en broer zijn schorpioen en dat zijn juist de meest betrouwbare en eerlijke personen op de wereld. Ze zijn alleen wel erg direct maar ik ben maagd en dat ook, dus dat zal een familie trekje zijn. 😅
Deze las ik eerst verkeerd: "ik ben maagd en dat is een familie-trekje". Leek me stug.
Hier een hele lap tekst over sterrenbeeld Schorpioen (voor de liefhebbers)
https://www.astropsychologie.nl/astrolo ... schorpioen
Volgens deze website kan een Schorpioen goed overweg met Vissen, Stier, Ram en Leeuw.

Ceder schreef:
02-12-2021 08:54
Deze las ik eerst verkeerd: "ik ben maagd en dat is een familie-trekje". Leek me stug.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat deze schorpioen gewoon niet zo 'into you' is en dat je graag een andere verklaring wil voor dat feit.
I wanna live my life with the volume full!
Solomio schreef:
02-12-2021 08:41
Pfffffft, zo irritant hier op Viva, dat alles wat afwijkt meteen maar onderuitgehaald moet worden.
Laat ons nou lekker over astrologie praten.
Op de rest van het forum kun je zo wetenschappelijk zijn als je wilt.

:roll:

Beetje geloofwaardig dit?
Jazeker, heel erg geloofwaardig. Zoals gewoonlijk is het belachelijk maken van een TO weer eens een heel wetenschappelijk onderbouwde bezigheid. Een echte psycholoog zou er een fieldday aan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
02-12-2021 00:10
Weet TO dat je die aandacht bij de Viva-dames zoekt?
Niet meer niet meer
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
02-12-2021 09:42
Niet meer niet meer
Sorry to say, maar je bent nog steeds de grootste aandachtshoer van het forum.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Het is weer eens een ander onderwerp dan corona en altijd leuk om te zien hoe iedereen erover denkt.

En we zitten in napraat :cheer:
mazikeen schreef:
02-12-2021 09:52
Het is weer eens een ander onderwerp dan corona en altijd leuk om te zien hoe iedereen erover denkt.

En we zitten in napraat :cheer:
Over elkaar heen buitelen om de eigen nuchterheid te bewijzen en te benadrukken was ooit grappig, maar begint langzamerhand wel vreselijk ergerlijk te worden.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
02-12-2021 09:47
Sorry to say, maar je bent nog steeds de grootste aandachtshoer van het forum.
Dat mag je vinden hoor, no prob.
Westerpaviljoen schreef:
02-12-2021 10:12
Dat mag je vinden hoor, no prob.
Ik vind je lief hoor buurman. :)
Cateautje schreef:
02-12-2021 09:59
Over elkaar heen buitelen om de eigen nuchterheid te bewijzen en te benadrukken was ooit grappig, maar begint langzamerhand wel vreselijk ergerlijk te worden.
En anderen vinden weer andere zaken en forummers al jaren ergelijk. :-D :-D :-D

Gelukkig kan je ook elders gaan forummen hoor als je het echt zo vervelend vind.
Blijkbaar vind je het vooral heel fijn om steeds zo te miepen over het forum en de bezoekers. :heart:

Is dat iets wat met je sterrenbeeld te maken heeft?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-12-2021 09:59
Over elkaar heen buitelen om de eigen nuchterheid te bewijzen en te benadrukken was ooit grappig, maar begint langzamerhand wel vreselijk ergerlijk te worden.
Zo de vriendelijkheidjes waren ook weer op voor vandaag.
Kliko schreef:
02-12-2021 10:48
Zo de vriendelijkheidjes waren ook weer op voor vandaag.
Dan zeg je tegen die stem in je hoofd dat ie niet zo nors moet doen. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven