Vragen of hij mij nog een keer wil zien?

14-07-2018 14:43 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb in april een man ontmoet. Wij hadden een tijdje gedate ( ongeveer 2 maanden). Het is uiteindelijk niks geworden omdat hij weinig tijd had door werk/ andere verantwoordelijkheden, en doordat ik hem wat nare dingen via de app had gemeld en daardoor had hij een punt achter het contact gezet.

Ik had hem eigenlijk al geblokkeerd op what’s app.

Gisteren kwam ik hem toevallig tegen in de stad. Hij bleef naar mij kijken ( we waren beide met mensen). Uiteindelijk hebben we geappt en samen een drankje gedronken. Ik had aardig wat gedronken en ik ben bij hem blijven slapen en we hebben sex gehad.

Ik heb geappt dat het gezellig was en hij gaf een reactie dat hij dat ook vond en wenste mij een fijn weekend.

Ik heb hem altijd leuk gevonden en nog steeds. Hij heeft niks gezegd over een vervolgdate of dat hij mij nog een keer wil zien. Ik ben een beetje bang/ weet niet goed hoe dit te vragen. Misschien ziet hij mij gewoon als handig voor de seks.

Wat raden jullie aan? Kan ik hem appen of hij nog behoefte heeft mij te zien, of hoe hij de situatie nu ziet?
Alle reacties Link kopieren
Even voor de beeldvorming, zoals al eerder is gevraag. Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
100 strafregels schrijven: ik moet een condoom gebruiken tijdens sex met een onbekende.
Alle reacties Link kopieren
Siri2018 schreef:
14-07-2018 18:14
Nog even een update:

Ik ben nu een beetje in paniek. De seks was onveilig en hij is in mij gekomen. Hij denkt wss dat ik aan de pil ben maar dat ben ik niet. Ik had niet verwacht dat hij dat zou doen. Hij wil toch ook geen kind neem ik aan?

Ik chrckte nog even op internet mijn ovulatie dagen en precies gisteren en vandaag zijn mijn vruchtbare dagen. Alhoewel kan ik er iets naast zitten met de datum van laatste dag ongesteldheid.

Ik besef me dit eigenlijk nu pas.
je bent een vrouw in de vruchtbare leeftijd en het enige dat je over de seks met die man kunt zeggen is De seks was onveilig en hij is in mij gekomen. Hij denkt wss dat ik aan de pil ben maar dat ben ik niet. Ik had niet verwacht dat hij dat zou doen. Hij wil toch ook geen kind neem ik aan?

Hoeveel krijg je nou precies van Sanoma voor het openen van zo’n topic?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
14-07-2018 18:36
100 strafregels schrijven: ik moet een condoom gebruiken tijdens sex met een onbekende.
100 strafregels schrijven: seks schrijf je met ks :)
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
14-07-2018 17:18
Nou, ik krijg ‘em niet omhoog wanneer ik haar niet lekker vind.
God, je bent een man en je gedraagt je als een wijf. En je vertoeft op een vrouwenforum. Héél aantrekkelijk, hoor.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 14-07-2018 18:56
7.59% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
14-07-2018 18:36
100 strafregels schrijven: ik moet een condoom gebruiken tijdens sex met een onbekende.
Ik moet een condoom gebruiken als ik geen soa en kinderen wil
Alle reacties Link kopieren
Aan de morningafterpil dan maar. En de volgende keer: better safe than sorry
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
14-07-2018 18:53
God, je bent een man en je gedraagt je als een wijf. En je vertoeft op een vrouwenforum. Héél aantrekkelijk, hoor.
Ik kan dan weer helemaal niks met vrouwen die denken dat ze seksueel aantrekkelijk zijn, uitsluitend omdat ze een kut hebben (dat zijn ze namelijk niet automatisch daardoor).
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Dadelijk denkt hij dat je hem erin wil luizen en dan kan je je vervolgdate wel vergeten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
14-07-2018 19:05
Ik kan dan weer helemaal niks met vrouwen die denken dat ze seksueel aantrekkelijk zijn, uitsluitend omdat ze een kut hebben (dat zijn ze namelijk niet automatisch daardoor).
Lol. Je bent dus vooral veel pijn gedaan door vrouwen in het verleden en nu kom je alle vrouwen afstraffen op een vrouwenforum? Is dat het? Want ik zie je werkelijk in elk topic zuur reageren. En als een wijf ook nog eens.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
14-07-2018 19:49
Lol. Je bent dus vooral veel pijn gedaan door vrouwen in het verleden en nu kom je alle vrouwen afstraffen op een vrouwenforum? Is dat het? Want ik zie je werkelijk in elk topic zuur reageren. En als een wijf ook nog eens.
Ben je de zus van YouWish?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
14-07-2018 19:59
Ben je de zus van YouWish?
Nee. Wel van YouSuck.
wij slapen nooit.
Oké Siri, das niet zo slim. Neuken met een vrijwel onbekende zonder condoom. Hoe oud ben jij? Ik schat zo in dat je begin 20 bent en hardstikke naief nog. Die man zal wel een stuk ouder zijn?
Vertel eens wat meer.
Alle reacties Link kopieren
MisaMi schreef:
14-07-2018 21:22
Oké Siri, das niet zo slim. Neuken met een vrijwel onbekende zonder condoom. Hoe oud ben jij? Ik schat zo in dat je begin 20 bent en hardstikke naief nog. Die man zal wel een stuk ouder zijn?
Vertel eens wat meer.
Wat een vooroordelen... Zo blijf je je eigen kijk op de wereld wel bevestigen, ja. Hardstikke bevestigen dan wel. :")
wij slapen nooit.
Siri2018 schreef:
14-07-2018 18:14
Nog even een update:

Ik ben nu een beetje in paniek. De seks was onveilig en hij is in mij gekomen. Hij denkt wss dat ik aan de pil ben maar dat ben ik niet. Ik had niet verwacht dat hij dat zou doen. Hij wil toch ook geen kind neem ik aan?

Ik chrckte nog even op internet mijn ovulatie dagen en precies gisteren en vandaag zijn mijn vruchtbare dagen. Alhoewel kan ik er iets naast zitten met de datum van laatste dag ongesteldheid.

Ik besef me dit eigenlijk nu pas.
daar ben je net achter gekomen?
alongwiththesunshine schreef:
14-07-2018 22:10
Wat een vooroordelen... Zo blijf je je eigen kijk op de wereld wel bevestigen, ja. Hardstikke bevestigen dan wel. :")
Ik herken haar verhaal als van iemand die ik min of meer ken. Ben benieuwd of het klopt wat ik zeg. Zij begin 20 en hij een stuk ouder. De rest van het verhaal klopt ook, de apps waarin zij hem iets vervelends meldde en dat ze elkaar een tijdje terug leerden kennen. De wereld is klein.
Alle reacties Link kopieren
Een liefdesbaby, wat leuk!
Hij wilde geen contact meer met je, maar na één blik tijdens het stappen was je goed genoeg mee om in bed te duiken en hij wenste je na je appje dat je het zo fijn vond een goed weekend.

Tenzij je in bent voor bootycall 2 hem maar niet meer appen en geblokkeerd laten staan. En asap een MAP innemen en naar de dokter voor een SOA test.
Alle reacties Link kopieren
Best schokkend dat anno 2018 nog steeds een vrouw verantwoordelijk wordt gesteld voor safe sex. Je bent samen verantwoordelijk, nietwaar?

Handig is het zeer zeker niet, en ze zal er hopelijk van leren. Maar haar er zo op afstraffen... Asjeblieft zeg. Alsof jullie nooit een misstap hebben begaan. :nooo:
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
15-07-2018 00:10
Best schokkend dat anno 2018 nog steeds een vrouw verantwoordelijk wordt gesteld voor safe sex. Je bent samen verantwoordelijk, nietwaar?

Handig is het zeer zeker niet, en ze zal er hopelijk van leren. Maar haar er zo op afstraffen... Asjeblieft zeg. Alsof jullie nooit een misstap hebben begaan. :nooo:
Wen er maar vast aan. Het forum heeft zo zijn eigen regeltjes :biggrin:

(en die kunnen ook nog per topic of per TO wisselen :winkie:)
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
15-07-2018 00:10
Best schokkend dat anno 2018 nog steeds een vrouw verantwoordelijk wordt gesteld voor safe sex. Je bent samen verantwoordelijk, nietwaar?

Handig is het zeer zeker niet, en ze zal er hopelijk van leren. Maar haar er zo op afstraffen... Asjeblieft zeg. Alsof jullie nooit een misstap hebben begaan. :nooo:
Je bent allebei verantwoordelijk inderdaad, maar zij ging er vanuit dat hij de verantwoording op zich zou nemen en hij dacht dat zij dat deed. Dat is niet hoe het werkt, je moet het zelf doen.

Als zij niet zwanger wil worden of geen soa's wil krijgen moet ze anticonceptie gebruiken en zich beschermen.
alongwiththesunshine schreef:
14-07-2018 19:49
Lol. Je bent dus vooral veel pijn gedaan door vrouwen in het verleden en nu kom je alle vrouwen afstraffen op een vrouwenforum? Is dat het? Want ik zie je werkelijk in elk topic zuur reageren. En als een wijf ook nog eens.

Huh? Ik ken jullie allebei niet, ook niet van andere topics, maar ik zie helemaal geen zure reactie van hem in dit topic. Wel de nuance dat niet iedere man met iedere willekeurige vrouw kan seksen.

En dat klopt ook, daar is niks verwijfts aan, lijkt me juist mentaal heel gezond.

Ik vind het ook wel gek, en eigenlijk ool wel triets, dat jouw referentiekader is dat mannen met alle vrouwen kunnen en ook willen neuken, en je ze anders verwijft vindt.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt trouwens nu nog steeds verantwoordelijkheid nemen. De morningafterpil werkt het best wanneer je deze snel neemt na de onveilige seks maar je kan deze ook binnen 72 uur nemen en er is een pil die je binnen 5 dagen neemt:
'De morning-afterpil met ulipristal kun je het beste binnen 24 uur innemen, maar in elk geval binnen 120 uur (5 dagen).'

Je wil geen soa maar je wil in deze situatie ook geen kind neem ik aan? Ik zou even de doktersdienst bellen en vragen of zij e.a. deze morgen nog voor je klaar leggen bij de apotheek. Eventueel vraag je van de week voor de zekerheid een SOA test.
Het is nog niet te laat.

Er zijn nog meer MA-methoden maar ik ken je situatie niet. MA- spiraaltje is nog meer betrouwbaar: 'Morning-afterspiraaltje
Een andere morning-aftermethode is het morning-afterspiraaltje.

Het morning-afterspiraaltje voorkomt dat een bevruchte eicel zich innestelt in de baarmoeder. Het duurt 6 dagen voordat een bevruchte eicel in de baarmoeder aankomt. Daarom kan het morning-afterspiraaltje worden geplaatst tot 5 dagen nadat je onbeschermde seks hebt gehad.

Het morning-afterspiraaltje is betrouwbaarder dan de morning-afterpil, namelijk vrijwel 100%. Het morning-afterspiraaltje moet door de huisarts in de baarmoeder worden geplaatst. Het kan 5 jaar blijven zitten en is dus een langdurige vorm van anticonceptie.'

De discussie hier vind ik dan wel weer vreemd daar men je ook op weg had kunnen helpen. Ik vraag mij wel iets af. Je eerste gedachte was een topic openen over daten en niet hoe je met je gezondheid om moet gaan. Deze knul zet jouw gezondheid en veiligheid ook niet op een hoge plek ( en die van zichzelf ook niet), de lust gaat blijkbaar voor. Wanneer iemand het blijkbaar niet zo goed met je voor heeft...
Waarom zou je dan met iemand willen blijven daten?

Wordt niet eens tijd om jezelf wat meer op de eerste plaats te zetten?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
15-07-2018 05:06
Huh? Ik ken jullie allebei niet, ook niet van andere topics, maar ik zie helemaal geen zure reactie van hem in dit topic. Wel de nuance dat niet iedere man met iedere willekeurige vrouw kan seksen.

En dat klopt ook, daar is niks verwijfts aan, lijkt me juist mentaal heel gezond.

Ik vind het ook wel gek, en eigenlijk ool wel triets, dat jouw referentiekader is dat mannen met alle vrouwen kunnen en ook willen neuken, en je ze anders verwijft vindt.
Huh? Dat is helemaal niet mijn referentiekader of conclusie. Ik quotte maar un bericht van hem. Ik zie die gast in werkelijk elk relatietopic respectloos reageren en steken onder water geven (als een wijf). Dát is mijn referentiekader.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
15-07-2018 09:24
Huh? Dat is helemaal niet mijn referentiekader of conclusie. Ik quotte maar un bericht van hem. Ik zie die gast in werkelijk elk relatietopic respectloos reageren en steken onder water geven (als een wijf). Dát is mijn referentiekader.
Je kunt hem ook een privé bericht sturen hierover.
Zo blijft het een beetje ontopic hier. :idea:
Levensgenieter ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven