Vragen of hij mij nog een keer wil zien?

14-07-2018 14:43 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb in april een man ontmoet. Wij hadden een tijdje gedate ( ongeveer 2 maanden). Het is uiteindelijk niks geworden omdat hij weinig tijd had door werk/ andere verantwoordelijkheden, en doordat ik hem wat nare dingen via de app had gemeld en daardoor had hij een punt achter het contact gezet.

Ik had hem eigenlijk al geblokkeerd op what’s app.

Gisteren kwam ik hem toevallig tegen in de stad. Hij bleef naar mij kijken ( we waren beide met mensen). Uiteindelijk hebben we geappt en samen een drankje gedronken. Ik had aardig wat gedronken en ik ben bij hem blijven slapen en we hebben sex gehad.

Ik heb geappt dat het gezellig was en hij gaf een reactie dat hij dat ook vond en wenste mij een fijn weekend.

Ik heb hem altijd leuk gevonden en nog steeds. Hij heeft niks gezegd over een vervolgdate of dat hij mij nog een keer wil zien. Ik ben een beetje bang/ weet niet goed hoe dit te vragen. Misschien ziet hij mij gewoon als handig voor de seks.

Wat raden jullie aan? Kan ik hem appen of hij nog behoefte heeft mij te zien, of hoe hij de situatie nu ziet?
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
15-07-2018 22:15
Een volwassen man is verantwoordelijk voor zijn eigen leven, zijn eigen toekomst en zijn eigen gezondheid (SOA's).

Het is dus nooit een goed idee om zoiets belangrijks bij een ander neer te leggen in de verwachting dat het "veilig" is
Dit dus.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
myrtaceae schreef:
15-07-2018 21:26
In mijn wereld, en ik zeg dit omdat ik niet voor heel Nederland kan spreken, wordt er vanuit gegaan dan vrouwen anticonceptie gebruiken. Gewoon een ongeschreven regel omdat dit vaak zo is. Dus een man kan er, in mijn kringen, dus vanuit gaan dat het "veilig" is.
Wanneer je een uitzondering bent op die ongeschreven regel bent meld je dat. Dan kan gezamenlijk voorzorgsmaatregelen treffen.

Wanneer je tijdens alcohol gebruik "wat makkelijker" word is het verstandig om sowieso aan de anticonceptie te gaan. Anders zo je van iedere boerenpummel waarvan je op dat moment opgewonden word je zwanger maken Dat moet je niet willen lijkt me. Daar wil je toch het beste genetisch materiaal voor.

Verder is een kind verwekken een gezamenlijke keus. Een man in een kroeg, na veel alcohol, verleiden is misschien een goedkope en makkelijk keuze. En dan achteraf zeggen " tja eigen schuld". Maar dat is erg laag bij de grond.
Daar is een sperma bank voor.
Misschien komt het doordat ik de jaren 80 heb 'meegemaakt', in die tijd ging je nog dood aan aids, dus is er altijd ingepeperd dat je een condoom moest gebruiken als je niet in een vaste relatie zat.

Blijkbaar is het nu een ongeschreven regel dat de vrouw anticonceptie gebruikt en de man nergens aan hoeft te denken. Daarvan was ik niet op de hoogte.
Heb het zelf (ooit) onveilig gedaan terwijl ik dacht dat er een condoom om zat, ik vroeg of hij die had en hij bevestigde dit, ik dacht nog 'goh, die is wel heel handig met omdoen'. Bleek later dat het dus niet zo was. Gelukkig had ik zelf een spiraal. Maar zo kan het dus gaan.
Toen ik vroeg waarom hij het oké vond om het zonder condoom te doen antwoordde hij: 'ik vertrouw jou gewoon' :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
15-07-2018 20:13
Mannen die rondneuken zonder comdoom ook niet als vader. Toch, Vanzai? Zeg eens, hoe vaak heb jij het onveilig gedaan, hm?
Als ik het goed heb zijn Vanzai zijn zaadleiders al defect gemaakt. Geen ongelukjes voor hem. ;)
Alle reacties Link kopieren
myrtaceae schreef:
15-07-2018 21:26
In mijn wereld, en ik zeg dit omdat ik niet voor heel Nederland kan spreken, wordt er vanuit gegaan dan vrouwen anticonceptie gebruiken. Gewoon een ongeschreven regel omdat dit vaak zo is. Dus een man kan er, in mijn kringen, dus vanuit gaan dat het "veilig" is.
Wanneer je een uitzondering bent op die ongeschreven regel bent meld je dat. Dan kan gezamenlijk voorzorgsmaatregelen treffen.
Wat een rare wereld leef jij in. :O
Alle reacties Link kopieren
Judy_Hopps schreef:
15-07-2018 23:54
Als ik het goed heb zijn Vanzai zijn zaadleiders al defect gemaakt. Geen ongelukjes voor hem. ;)
Heeft-ie toch nog een goede beslissing gemaakt in het leven.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
beetje desperate vind ik
je loopt in 7 sloten tegelijk. groet
Dat je verwacht na sex dat hij je ziet zitten dat begrijp ik wel.
Tegenwoordig worden vrouwen makkelijker gedumpt na sex en dat ben ik iig niet gewend.

Goed mbt een eventuele zwangerschap daarvan zou ik niks zeggen.
Doe zsm een test.
Nu is niks zeker.

Zou sowiese aan de pil gaan voor als er geen condooms voor handen liggen of gewoon geen sex voor je weet of hij jou serieus neemt of echt ziet zitten...

Begrijp je kinderwens alleen niet op deze manier.

Je spreekt van moord...als je daar zo stellig in bent waarom dan zo soepel tijdens de daad als dit om leven en dood gaat?
Alle reacties Link kopieren
Dat er nog vrouwen als jij bestaan. Bizar gedrag dit zeg. Je gaat hem echt niet bij je houden door “per ongeluk” zwanger te ramen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Siri2018 schreef:
15-07-2018 16:05
En niet manipulatief als ik stomdronken ben en hij daar maar misbruik van maakt door geen condoom te pakken, en weet dat ik amper nog weet wat ik doe?
Kan jij je sowieso dan wat herinneren van de sex?
Alle reacties Link kopieren
Siri2018 schreef:
15-07-2018 16:05
En niet manipulatief als ik stomdronken ben en hij daar maar misbruik van maakt door geen condoom te pakken, en weet dat ik amper nog weet wat ik doe?
En dat wil je als vader voor je kind?
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
15-07-2018 16:13
MAP is moord? :sarcastic:


Hoop van harte voor die man dat jij niet zwanger bent en hem snel weer blokkeert. Nogal lomp om een mogelijke vader van je kind eerst nare woorden te sturen en te blokkeren, en dan dronken in bed te lokken om zonder anticonceptie te neuken.
Denk ook dat het een goede wake up call is voor die gast dat hij niet meer onveilig moet vrijen...
Alle reacties Link kopieren
MarR_123 schreef:
15-07-2018 16:15
Je maakt een man ook ongevraagd vader. Wat denk je wat dat met íemand doet? Wat een misselijke gedachtes hen je. Sorry hoor. Ik ben doorgaans niet heel hard. Maar dit schiet me serieus het verkeerde keelgat in.
Gast was er zelf bij had tie een condoom om moeten doen wordt tie ook niet ongevraagd vader.
Siri2018 schreef:
15-07-2018 15:56
nee dat ga ik niet doen. Ik twijfel maar als het gebeurt dan gebeurt het. Ik ben begin 30 en heb zelf alles goed op orde, dus zou het alleen kunnen doen. Ik geloof niet in moord

:woa:

No way.....
Siri2018 schreef:
15-07-2018 16:05
En niet manipulatief als ik stomdronken ben en hij daar maar misbruik van maakt door geen condoom te pakken, en weet dat ik amper nog weet wat ik doe?
Wat romantisch om een kind te krijgen van de man die misbruik van je maakte :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven