Vreemde berichten

09-07-2020 23:35 511 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Gisteren avond was ik aan het werk en ontving een bericht op mijn werknummer. Dat komt wel vaker voor door een van mijn cliënten. Echter stonden in dit bericht details over mij die mijn cliënten echt niet van mij weten. Het bericht was gemeen en had een bedreigend karakter. “Als jij een kind krijgt, zorg ik er persoonlijk voor dat het geen fijne toekomst heeft.” Er stonden ook andere dingen in het bericht, maar die vermeld ik niet ivm herkenbaarheid. Later toen ik thuis kwam bleek mijn vriend een zelfde soort bericht te hebben ontvangen. We kunnen niet op het bericht reageren. Heel vreemd, we zien niet eens een nummer alleen een naam. Kerstman staat er bij mij en bij mijn vriend een X. Als je daarop drukt zie je niets.

Ik ben niet zwanger. Willen we wel heel graag, maar is nog niet gelukt. We hebben hier met niemand over gesproken. Dus we begrijpen niet, wie überhaupt weet dat we samen een kindje proberen te krijgen.

Later op de avond gingen de berichten naar mijn vriend toe verder. Hij kreeg berichten zoals: het was geil gisteren; geil; neuken; een beschrijving van zijn piemel; dat zijn vriendin dom en lelijk is; enzovoort. Vandaag kreeg ik een bericht met dat ik een kutwijf ben. Vriend denkt aan zijn ex. Ik zou dat heel vreemd vinden gezien het jaren gelden is.

Ik denk aan helemaal niemand in het bijzonder. Ben alleen bang dat iemand op ons let en of dat het een bekende is, iemand waar ik denk bevriend mee te zijn O.i.d.

Heb dit bij peiler relaties geschreven omdat ik even niet wist waar ik het moest plaatsen. Als het echt bekende zijn, wat ik wel vermoed, vind ik dat het met relaties te maken heeft.

Wat ik wil met dit topic? Even mijn hart luchten denk ik. Ik heb nog geen mensen bevraagd of met iemand over gehad omdat ik bang ben dat de gene die de berichten stuurt zijn/haar lol niet op kan als ik paniekerig zou overkomen. Ik wil liever dat hij/zij denkt dat het ons koud laat.

Welke stap zouden jullie ondernemen of zouden jullie gewoon helemaal niets doen?

Alvast een fijne nachtrust gewenst!
anoniem_397770 wijzigde dit bericht op 09-07-2020 23:39
0.17% gewijzigd
Luci_Morgenster schreef:
10-07-2020 00:24
Ow, jawel hoor. Zulke gekkies bestaan er echt.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
10-07-2020 00:23
Jawel maar je niet gek laten maken door een gekkie.
Dat inderdaad niet. Het kan zijn dat het hierna stopt. Het kan ook erger worden
Dan moet je er iets mee. Zou fijn zij als TO en haar vriend dan op 1 lijn zitten.
lila01 schreef:
10-07-2020 00:27
Zou fijn zij als TO en haar vriend dan op 1 lijn zitten.
Dan moet hij eerst eens stoppen met alles neuken wat los en vast zit
Als hier al gekkies zitten met meerder nicks beetje forummers te stalken dan bestaan er ook vrouwen daarbuiten die debiele acties hebben. Helemaal als die types dan verliefd zijn of aan de kant geschoven zijn.

Ken dan weer geen 15-17 jarigen die zulke rare dingen uithalen, helemaal niet bij bekenden. Want dat iemand is een van hen kent lijkt me wel duidelijk toch?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
10-07-2020 00:28
Dan moet hij eerst eens stoppen met alles neuken wat los en vast zit
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom die persoon een beschrijving van de piemol naar vriend stuurt. Zou logischer zijn als hij/ zij dat naar TO zou doen, maar die kreeg weer andere berichten.
Misschien is zijn beste vriend stiekem gay op hem en gaan ze soms samen in het Turkse stoombad na een potje golf
Alle reacties Link kopieren
De beschrijving van zijn piemel is algemeen. De piemel van mijn vriend Is doodnormaal. Hij heeft alleen ergens een kleine sproet (wat is dat een gek woord eigenlijk; sproet), maar dan denk ik nog niet meteen dat mijn vriend vreemdgaat. Hij zit al jaren op voetbal, nu is hij rond de 40 en voetbalt nog steeds. Dus genoeg mannen die zijn sproet misschien kennen. We zijn circa 8 jaar samen. Daarvoor heeft hij een ex gehad en voor haar redelijk wat bedpartners dus er zijn veel mensen die deze sproet kunnen beschrijven. Dit klinkt een beetje kinderachtig, maar zelfs vriendinnen van mij kunnen zeggen dat hij een sproet heeft omdat we daar in begin fase van onze relatie wel eens een grapje over maakte. Dat mijn vriend perfect is, op de sproet na. Als flauwekul natuurlijk. Feit blijft dat veel mensen dit kunnen zijn.

Mijn vriend hoefde niet te reageren Op mij gisteren avond want hij zei zelf meteen: ik heb zo vreemd bericht gehad, waarop ik zei: ik ook! Verder heeft hij vandaag steeds printscreens van wat hij binnen krijgt verstuurd. Op dit moment slaapt hij en bij mij blijft het malen wie dit kan zijn. Vandaar het topic. Ik ga nu wel een poging tot slapen doen. Als we meer weten zal ik jullie op de hoogte houden. Bedankt voor de reacties en een goede nacht gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
10-07-2020 00:33
Misschien is zijn beste vriend stiekem gay op hem en gaan ze soms samen in het Turkse stoombad na een potje golf
:biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker TO.
Vervelend dit.
Hopelijk 'waait het over'.
Alle reacties Link kopieren
Die zin over 'dat als ze een kind krijgt, hij/ zij ervoor zal zorgen dat het geen fijne toekomst krijgt' vind ik het ergste in dit verhaal.
Ik sta ervan te kijken dat er zoveel mensen zijn die weet hebben van zijn sproet. Bij het voetballen of in de kleedkamer ga je er toch niet met je gezicht zo dicht boven hangen dat je een sproet kan ontwaren? Laat staan dat je je de desbetreffende sproet ook nog herinnert later?
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft die sproet de vorm van het gezicht van Jezus, dat weet je niet.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
10-07-2020 00:47
Misschien heeft die sproet de vorm van het gezicht van Jezus, dat weet je niet.
Verhip, dat maakt hem wel heel herkenbaar inene. Of Caroline Tensen!
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
10-07-2020 00:49
Verhip, dat maakt hem wel heel herkenbaar inene. Of Caroline Tensen!
:-D
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
10-07-2020 00:47
Misschien heeft die sproet de vorm van het gezicht van Jezus, dat weet je niet.
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Murrmurr schreef:
10-07-2020 00:42
Ik sta ervan te kijken dat er zoveel mensen zijn die weet hebben van zijn sproet. Bij het voetballen of in de kleedkamer ga je er toch niet met je gezicht zo dicht boven hangen dat je een sproet kan ontwaren? Laat staan dat je je de desbetreffende sproet ook nog herinnert later?
Sport is gewoon een excuus om te gluren. Heb jij thuis geen piemel boek dan?
Alle reacties Link kopieren
Na 8 jaar lijkt het me onwaarschijnlijk dat het zijn ex is, tenzij ze een of andere persoonlijkheidsstoornis heeft.

Meest voor de hand liggend lijkt mij dat je vriend niet helemaal eerlijk is. Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij vreemd is gegaan, hij kan ook iemand hebben afgewezen en dat hebben willen verzwijgen. Als iedereen toch al weet hoe de piemel eruit ziet..
Ik zou hem vertellen dat je een melding gaat maken (zeker vanwege de opmerking mbt baby). Kijk eens hoe hij dan reageert.

Hoe dan ook is het heel vervelend, ik hoop dat je een beetje kunt slapen..
Alle reacties Link kopieren
ik zou eerder denken aan iemand tegen wie je over zijn piemel hebt verteld. Een van je vriendinnen dus.
Alle reacties Link kopieren
Bah wat naar dit. Ik hoop dat jullie erachter komen wie het is.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt er toch wel het meest op dat je man vreemdgaat of het is juist de bedoeling dat jij dat denkt, in dat geval heb je wel echt met een gekkie te maken.

Weet je zeker dat het nummer van jouw vriend niet te vinden is op internet? Staat zijn facebook met telefoonnummer openbaar mogelijk?

Zou jouw vriend met zijn ex kunnen praten? Kijken of zij daarachter zit?
Mannen die vreemd zijn gegaan kunnen heel verbaasd doen. Je hebt echt niet altijd door als hij een keer (of jaren) een ander heeft geneukt. Ik zou deze optie wel open houden. Vind het nogal naïef om te zeggen dat dat uitgesloten is.
Dat ze zijn prive en jouw werknummer gebruiken lijkt wel te wijzen op iets aan zijn kant. Ik zou even goed nadenken of er verder nog bijzondere dingen zijn gebeurd. Nare situatie!
sprankelend schreef:
09-07-2020 23:44
Ik heb je even geloept, je gebruikt deze nick al langer. Dat zou ik met deze vraag niet doen als ik jou was. Ooit vond ik (door de verhalen die ze hier schreef) de minnares van mijn (destijds) echtgenoot op dit forum (puur toeval, ik wist niet eens dat ze iets hadden) en op een ander forum jaren later de scheve schaats van mijn (destijds) verkering. De wereld is niet zo heel groot en als dat lot jou ook treft wil je niet dat diegene ook meteen je andere berichten hier kan lezen.

Sterkte verder, super ellendig dit soort dingen.
Dit vind ik wel een goed advies. Ik herken ook wel eens verhalen hier. In dit geval niet fijn als je stalker dit leest.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt er erg sterk op dat je vriend is vreemd gegaan en dat beëindigd heeft omdat jullie aan kinderen denken.
Maar ik begrijp dat je dat nog niet wil inzien.
Attraverso schreef:
10-07-2020 05:37
Het lijkt er erg sterk op dat je vriend is vreemd gegaan en dat beëindigd heeft omdat jullie aan kinderen denken.
Maar ik begrijp dat je dat nog niet wil inzien.
Kan ook een eenmalige (dronken?) actie zijn geweest. Vrouw boos, wraak...
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt zijn ex aan jouw werknummer of sta je met telefoonnummer op de website van je werk.

Indien er gebruik wordt gemaakt van nummers die wanneer je het bij elkaar optelt alleen bij jou en je vriend bekend zijn. Plus er zaken in staan die alleen jij en je vriend van elkaar weten dan kan het maar 1 persoon zijn die dit heeft gedaan. Het is wrang en ziek maar het komt vaker voor dat partners elkaar dit aan doen. Je denkt dat hij niet verdacht is omdat hij ook berichten krijgt maar dat is nou net de truc.
Je vriend kan stalking gebruiken om je bang te maken zodat je je nog sterker aan hem bindt. Jullie tegen de buitenwereld.
Ik zou daarmee oppassen want ik vermoed dat je verschrikkelijk wordt gemanipuleerd door je vriend.

Ik zou het ook op je werk met de leidinggevende bespreken want het valt ook onder agressie en intimidatie die werkgerelateerd is.

Doe ook melding bij de politie en houd vanaf nu een dagboek bij van alle incidenten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven