Vriend en drugs

20-04-2019 01:16 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dit zal misschien het zoveelste topic zijn hierover maar ik zit er best wel mee.

Ik ken hem nu ongeveer 1 jaar we hebben niet echt een relatie maar toch zien we elkaar bijna elke week en dat voor 1 jaar lang. We doen niets met andere dus toch soort van exclusief en vinden elkaar leuk althans dat zegt die wel soms. Er is veel gebeurd we zijn er ook vier keer mee gestopt maar toch kwamen we weer bij elkaar.

Maar goed nu over het onderwerp. Zondag heeft hij een feestje en ik maakte een opmerking over zijn werk (hij moet de volgende dag werken) en toen zei die ja heb dan vast een kater van de drank en drugs (xtc pil). Ik schrok daar best van als het om drugs gaat kan ik echt boos en gefrustreerd raken , ik snap niet waarom mensen dit gebruiken ik kan daar echt niet bij.

Ik heb het hem ook gezegd en hij weet dit al sinds het begin. Het is niet dat hij dit altijd doet maar ik vind hem ook niet het type ervoor om te gebruiken (hij is wel verslaafd aan wiet tho maar dat vind ik dan weer niet erg). Ik denk soms dat hij het doet om erbij te horen ook al is die al 34 tho maar oke.

Hoe kan ik hier mee omgaan? Weet nu al dat ik Zondag de hele dag gefrustreerd ga zijn en niet ervan kan slapen. Ik zie hem die Maandag wel maar wil ook geen drama maken aangezien we in juni samen op vakantie gaan en wil geen ruzies beginnen. Maar ik kan het hem ook niet verbieden maar het vreet mij echt op van binnen.

Help!
Wat is wiet tho en 34 tho?

Werkelijk, waar bemoei je je mee? Je bent zijn neukie en hij is jou neukie en meer niet. Bovendien ben je zo inconsequent als de pest, want een wietverslavig vind je prima, maar een pilletje af en toe niet. Hypocriet we.
Alle reacties Link kopieren
Je vindt het niet erg dat hij verslaafd is aan wiet maar 1 pilletje is problematisch? Dat is nogal krom. Of zit hij elk weekend aan de pillen?

Pil met drank combineren is dan wel weer dom.

Hebben jullie nu wel of niet een relatie? Zo niet, dan heb je er helemaal niks over te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Nee we hebben geen relatie maar gaan wel al een jaar samen ik weet niet wat we nu echt zijn. 1 jaar aan het daten ofzo geen idee en ik snap dat ik er niks over te zeggen heb. Maar dan mag ik er nog wel tegen zijn en mij uitspreken naar hem lijkt mij? Dat ik er niet ok mee ben

En ik snap dat jullie het krom vinden maar ik weet hoe hij is als die wiet gerookt heeft etc ik weet niet hoe hij is of wat hij doet als hij een pilletje genomen heeft. En nee hij gebruikt het bijna nooit althans dat zegt hij maar al zijn vrienden zitten aan de coke enzo dus het is een makkelijke stap om daar mee in te gaan net zoals xtc
Nee, je hebt het recht niet er wat over te zeggen. Als je er niet meer mee kan leven zeg je dat je hem niet meer wil zien en neuken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind oprecht dat je heftig reageert. Het is zijn keuze, niet de jouwe. Hij is 34 jaar... En als hij denkt dat dit verstandig is, laat hem dat dan ook vooral lekker doen.

En daarbij; is dit echt een type man wat jij zoekt... Iemand die verslaafd is aan wiet?

Denk na.
Alle reacties Link kopieren
Nouja we zijn wel meer dan just fuckbuddys alleen zit de label relatie er nog niet En hoezo mag ik er niks van zeggen als ik mij zorgen maak om iets? In dit geval dat hij een pil wilt nemen.

En ja ik heb wel vaker dat ik heftig kan reageren op dingen dat is 1 van de redenen dat we al vier keer als vrienden verder zijn gegaan maar toch blijven we bij elkaar terug komen en dan gaat het weer een hele tijd “goed”.
Moire schreef:
20-04-2019 01:26
Wat is wiet tho en 34 tho?

Werkelijk, waar bemoei je je mee? Je bent zijn neukie en hij is jou neukie en meer niet. Bovendien ben je zo inconsequent als de pest, want een wietverslavig vind je prima, maar een pilletje af en toe niet. Hypocriet we.

Dit idd.

En als je zijn drugsgebruik niet kunt accepteren, dan is het misschien beter om een andere neukie te zoeken?
JOL— schreef:
20-04-2019 01:48
Nouja we zijn wel meer dan just fuckbuddys alleen zit de label relatie er nog niet En hoezo mag ik er niks van zeggen als ik mij zorgen maak om iets? In dit geval dat hij een pil wilt nemen.

En ja ik heb wel vaker dat ik heftig kan reageren op dingen dat is 1 van de redenen dat we al vier keer als vrienden verder zijn gegaan maar toch blijven we bij elkaar terug komen en dan gaat het weer een hele tijd “goed”.
Als hij jouw de titel “vriendin” had willen geven, had hij dat allang gedaan.
JOL— schreef:
20-04-2019 01:48
Nouja we zijn wel meer dan just fuckbuddys alleen zit de label relatie er nog niet En hoezo mag ik er niks van zeggen als ik mij zorgen maak om iets? In dit geval dat hij een pil wilt nemen.

En ja ik heb wel vaker dat ik heftig kan reageren op dingen dat is 1 van de redenen dat we al vier keer als vrienden verder zijn gegaan maar toch blijven we bij elkaar terug komen en dan gaat het weer een hele tijd “goed”.
Je hebt er al wat van gezegd toch? Dus dan is het klaar.

Verder is het natuurlijk gewoon niets als jullie elkaar 1x per week zien om te wippen.

Maarre, je klinkt als zijn moeder.
Hoe oud ben jij eigenlijk TO?
Alle reacties Link kopieren
Het is more complicated dan dat. We hebben nooit echt seks seks vanwege de pijn die ik heb tijdens penetratie door complicaties die ik heb. Overigens is die wel bij me gebleven ondanks dit dus dat zegt wel iets lijkt mij. Maar dit is eigenlijk de main reason dat we nog niets vast hebben

En ik ben 27 jaar.
JOL— schreef:
20-04-2019 02:01
Het is more complicated dan dat. We hebben nooit echt seks seks vanwege de pijn die ik heb tijdens penetratie door complicaties die ik heb. Overigens is die wel bij me gebleven ondanks dit dus dat zegt wel iets lijkt mij. Maar dit is eigenlijk de main reason dat we nog niets vast hebben

En ik ben 27 jaar.
Ten eerste, schrijf gewoon Nederlands. Dat Engels tussendoor is irritant en kinderachtig. Daarbij is er aan je Nederlands nog zat te sleutelen.

Wat doen jullie dan die ene keer in de week dat jullie elkaar zien?
Alle reacties Link kopieren
JOL— schreef:
20-04-2019 01:48
Nouja we zijn wel meer dan just fuckbuddys alleen zit de label relatie er nog niet En hoezo mag ik er niks van zeggen als ik mij zorgen maak om iets? In dit geval dat hij een pil wilt nemen.

En ja ik heb wel vaker dat ik heftig kan reageren op dingen dat is 1 van de redenen dat we al vier keer als vrienden verder zijn gegaan maar toch blijven we bij elkaar terug komen en dan gaat het weer een hele tijd “goed”.
Een hele tijd goed? Het is al vier keer voorbij geweest.

Dat Engels erdoorheen is trouwens ook zeer bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
je maakt je zorgen en zegt daar wat van. En wat wil je nu precies?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
20-04-2019 02:58
je maakt je zorgen en zegt daar wat van. En wat wil je nu precies?
Dat hij doet wat zij zegt. In een relatie mag je elkaar dingen verbieden en dan is het dus een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Een jaar lang samen, maar geen relatie.. Wel al 4x “uitelkaar”...
Verslaafd aan wiet geen probleem, maar een keer een pilletje drama...
34 en 27 jaar...
Om jouw schrijfstijl maar even aan te houden.. waar the fuck zijn jullie mee bezig?

Jullie komen over als een stel 18 jarigen. Je moet er maar zin in hebben om op jullie leeftijd zo bezig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt van alles vinden. Hij is volwassen en maakt zijn eigen keuzes. Eerlijk gezegd lees ik het topic van iemand van 19: we hebben geen relatie, we zijn een soort van exclusief, hij blowt en gebruikt XTC...wanneer je dat niet wil dan laat je hem los.

Het klinkt mij allemaal nogal tokkie in de oren...misschien een geluk bij een ongeluk dat hij niets over 'de relatie' wil vastleggen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij maak jij er veel meer van dan het is
Jullie hebben geen relatie, maar je gedraagt je wel alsof je ook maar iets te zeggen hebt over wat hij wel of niet doet.

En verder vind ik je behoorlijk hypocriet, met je 'Ik schrok daar best van als het om drugs gaat kan ik echt boos en gefrustreerd raken', als je al een jaar wel/niet beukt met iemand die verslaafd is aan drugs.
Alle reacties Link kopieren
O, en probeer eerst eens foutloos Nederlands te schrijven, voor je jezelf nog meer belachelijk maakt met dat halve Engels er tussendoor.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie vier keer uit elkaar geweest zijn, dan is de kans dat dit De Man Van Je Leven is heel erg klein.

Bovendien: elke dag wiet roken is veel schadelijker dan 1 xtc pil in het jaar.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Voordat je flipt, verdiep je eens in het gene waarover je flipt.

Af en toe xtc, mits verstandig gebruikt, is vele malen minder schadelijk dan wekelijks zuipen.
Ik zou me overigens meer druk maken over die wiet, want ook met wiet is niks mis, zolang je niet afhankelijk wordt en dat is hij. Een verslaving is nooit goed, hoe leuk hij er ook van wordt.

En over jullie al dan niet relatie ofzoiets, misschien wordt het na een jaar eens tijd om te bespreken wat jullie zijn. Zodat jij kunt beslissen of je dat wilt. Of had je dat nog niet bedacht THO?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik vind het allemaal erg ongeloofwaardig. Zowel de manier van schrijven als het verdere verhaaltje dat zichzelf aan alle kanten tegenspreekt.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
20-04-2019 07:16
Ik vind het allemaal erg ongeloofwaardig. Zowel de manier van schrijven als het verdere verhaaltje dat zichzelf aan alle kanten tegenspreekt.
In alle eerlijkheid, dat zegt iets over de breedte van je ervaring met mensen. Het kinderlijk slechte Nederlands, de kinderlijke omgang met relaties, de kinderlijke manier van denken over drugs, en toch 30-ers? Eerder regel dan uitzondering. Het uitzonderlijke is dat zo iemand op dit forum terecht komt
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Je vrienden kies je zelf, dit is de vriend waar jij voor kiest, die je drama en ongerustheid brengt.
Heb je hulp voor je seksuele probleem? Misschien is dat de reden dat je jezelf aan hem vastklampt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven