Vriend en foto's van collega

16-10-2018 09:08 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok... ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken en of ik overdrijf... dus ik zou graag jullie mening horen.
Ik heb op de telefoon van mijn vriend gezien dat hij stiekem foto's heeft gemaakt van een vrouwelijke collega... vooral van haar billen en benen en buik (ze had een kort truitje aan waardoor je net een stukje buik zag). De foto's waren gemaakt in een supermarkt waar ze samen wat voor de lunch gingen kopen.
Dit is toch not done? Ik heb hem hiermee geconfronteerd... eerst zei hij dat hij niet wist wie dat was op de foto's (tuurlijk...) en daarna gaf hij toe dat hij ze stiekem gemaakt had.
Hoe zouden jullie hier op reageren?
Alle reacties Link kopieren
Wat een afknapper.
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet oké.
Ik zou boos zijn.
En het misschien uitmaken, want dit getuigt van weinig respect.
Those who don’t believe in magic will never find it
En wat vertelde hij verder? Gaf hij een reden waarom hij het doet en doet hij dat vaker?

Naast dat het strafbaar kan zijn vind ik het echt een afknapper.
Alle reacties Link kopieren
Wat gaf hij als reden om die foto's te maken?

Ik zou het echt een afknapper vinden en ontzettend respectloos. Wat een loser...
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt dat hij niet weet waarom hij het deed en dat hij zich ervoor schaamt.
Op mijn vraag wat hij met die foto’s wilde doen, zegt hij dat hij er niks mee wilde doen.
Maar hij had wel een app gedownload waarmee je stiekem foto’s kan maken met de volumeknop terwijl je telefoon verder uit lijkt.
Alle reacties Link kopieren
Uitmaken wat een enge creep is die vriend van jou.

Stiekem foto's maken van vrouwen dan ben je gewoon gestoord.

Dat is nog erger dan vreemdgaan. Dan ben je weliswaar respectloos bezig tegenover je vrouw maar dan ben je nog wel geestelijk gezond.

Stiekem foto's maken omdat er een stukje blote buik te zien is en van benen en bollen is gewoon ziek gedrag.
Alle reacties Link kopieren
De reden? Waarom zou je een reden willen?!

Stiekeme foto's zijn stiekeme foto's. Of hij ze nou maakt om zijn camera te testen of om zich op af te trekken.

Ik zou hem de deur uittrappen - nadat je de pikante foto's die hij ongetwijfeld ook van jou heeft, hebt gewist.
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk. Vind het echt niet normaal.

En dan eerst gaan lopen liegen.
Dat is zo mogelijk nog erger.
Nou.. wat zou je met zo'n fijne partner ( die stiekem van vrouwen foto's gaat maken) moeten he?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop voor jou dat hij niet stiekem foto's of filmpjes heeft gemaakt toen jullie samen seks hadden en dat je nu ergens op internet staat.
Alle reacties Link kopieren
sanne_w123 schreef:
16-10-2018 09:30
Hij zegt dat hij niet weet waarom hij het deed en dat hij zich ervoor schaamt.
Op mijn vraag wat hij met die foto’s wilde doen, zegt hij dat hij er niks mee wilde doen.
Maar hij had wel een app gedownload waarmee je stiekem foto’s kan maken met de volumeknop terwijl je telefoon verder uit lijkt.
Sure. Arme jongen. Het overkwam hem in een opwelling ... rotsmoes!
Ik zou de collega nog wel even laten weten dat viezerikje stiekem foto's van haar kont en tieten maakt.
Wauw, wat een creep. Ja daar zou ik nogal op afknappen ja. Denk niet dat ik met zo'n man nog verder zou willen.

Heeft ie wel eens vaker rare trekjes? Was er een reden dat je in zijn telefoon keek?
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
16-10-2018 09:34
Sure. Arme jongen. Het overkwam hem in een opwelling ... rotsmoes!
Precies.
Opwelling, maar wel een app downloaden.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
anoniem_377263 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 09:37
Reden: Dubbel
96.89% gewijzigd
En in 'een opwelling' ( wat natuurlijk lulkoek is) onwijs creepy gedrag vertonen is minder erg?
Alle reacties Link kopieren
Petrolblauw75 schreef:
16-10-2018 09:35
Precies.
Opwelling, maar wel een app downloaden.
Juist.

En als hij zich ervoor schaamt, waarom heeft hij ze dan bewaard?

Het enige probleem dat hij ermee heeft, is dat Sanne het nu weet.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar.

Zegt toch wel iets over zijn waarden (en normen) als hij zoiets in eerste instantie OK vindt (fotos maken van mensen zonder dat ze het doorhebben). Dát zou me echt tegenvallen van mijn man als hij dat zou doen.

Zit de kik voor hem in haar tieten/buik/kont, of het stiekeme er van?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Je schreef het al: 'dit is echt not done!'

Houd die gedachte vast!

En laat je niet inpakken met zijn achteraf praatjes (omdat hij betrapt is) dat hij niet weet waarom hij het deed en hij zich zo schaamt!

Als je iemand zijn ware gezicht ziet, geloof hem dan!
Alle reacties Link kopieren
sanne_w123 schreef:
16-10-2018 09:30
Hij zegt dat hij niet weet waarom hij het deed en dat hij zich ervoor schaamt.
Op mijn vraag wat hij met die foto’s wilde doen, zegt hij dat hij er niks mee wilde doen.
Maar hij had wel een app gedownload waarmee je stiekem foto’s kan maken met de volumeknop terwijl je telefoon verder uit lijkt.
En dat geloof jij?! Ik vind dat hier op het forum "uitmaken" vaak een te snelle en makkelijke reactie is maar in dit geval zou ik echt niet weten waarom je met zo'n creep samen wil zijn.

Wat ben je van plan hiermee te doen?
Alle reacties Link kopieren
Envelop schreef:
16-10-2018 09:46
En dat geloof jij?! Ik vind dat hier op het forum "uitmaken" vaak een te snelle en makkelijke reactie is maar in dit geval zou ik echt niet weten waarom je met zo'n creep samen wil zijn.

Wat ben je van plan hiermee te doen?
Nee, dat geloof ik niet. Ik weet echt nog niet wat ik hiermee moet... ik heb het pas net gezien en ben er een beetje van in de war.
Ik wil hem er over spreken vanavond en ik moet erover nadenken.
Ik was vanmorgen toen ik het ontdekte heel kwaad, maar nu voel ik me verward en verdrietig.. :(
Alle reacties Link kopieren
Wat een engerd. Gatverrrr.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
sanne_w123 schreef:
16-10-2018 09:51
Nee, dat geloof ik niet. Ik weet echt nog niet wat ik hiermee moet... ik heb het pas net gezien en ben er een beetje van in de war.
Ik wil hem er over spreken vanavond en ik moet erover nadenken.
Ik was vanmorgen toen ik het ontdekte heel kwaad, maar nu voel ik me verward en verdrietig.. :(
Dat snap ik. Het is niet niks. En niet alleen die foto's, ook dat hij denkt ermee weg te komen als hij er een rare draai aan geeft en in een soort slachtofferrol kruipt.

Wonen jullie samen?
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
16-10-2018 09:58
Dat snap ik. Het is niet niks. En niet alleen die foto's, ook dat hij denkt ermee weg te komen als hij er een rare draai aan geeft en in een soort slachtofferrol kruipt.

Wonen jullie samen?
Nee, we wonen (nog) niet samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven