Vriend en foto's van collega

16-10-2018 09:08 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok... ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken en of ik overdrijf... dus ik zou graag jullie mening horen.
Ik heb op de telefoon van mijn vriend gezien dat hij stiekem foto's heeft gemaakt van een vrouwelijke collega... vooral van haar billen en benen en buik (ze had een kort truitje aan waardoor je net een stukje buik zag). De foto's waren gemaakt in een supermarkt waar ze samen wat voor de lunch gingen kopen.
Dit is toch not done? Ik heb hem hiermee geconfronteerd... eerst zei hij dat hij niet wist wie dat was op de foto's (tuurlijk...) en daarna gaf hij toe dat hij ze stiekem gemaakt had.
Hoe zouden jullie hier op reageren?
Alle reacties Link kopieren
don't stick your dick in crazy
of voor vrouwen:
Don't let the loon in your poon

echt hoor: wegweeeeezen!!!
Alle reacties Link kopieren
sanne_w123 schreef:
16-10-2018 10:02
Nee, we wonen (nog) niet samen.
Gelukkig :|
Alle reacties Link kopieren
Wat een creep en ik vind dat zijn collega dit moet weten, wat een schending van haar privacy....gadver de gadver de gadver.
Er zijn mannen die er op kicken om bijna betrapt te worden en om deze foto’s uit te wisselen. https://www.rtlnieuws.nl/life/artikel/4 ... ne-netwerk

Sommigen doen het op hun werk, maar ook met wild vreemden.
sanne_w123 schreef:
16-10-2018 09:30
Hij zegt dat hij niet weet waarom hij het deed en dat hij zich ervoor schaamt.
Op mijn vraag wat hij met die foto’s wilde doen, zegt hij dat hij er niks mee wilde doen.
Maar hij had wel een app gedownload waarmee je stiekem foto’s kan maken met de volumeknop terwijl je telefoon verder uit lijkt.
Hij weet wel waarom. Alles wat iemand doet, doet hij of zij op dat moment met een reden. Daar kun je later spijt van hebben, maar je weet heus wel waarom je toen die drang voelde. Anders zou de maatschappij toch echt een bende worden, als iedereen random prikkels krijgt en daarnaar handelt.

Hij klinkt als zo'n figuur die alleen het hoognodige toegeeft en dat het liefst nog verzacht.

Hij kan maar beter met de billen bloot en hulp zoeken. Zijn relatie en baan raakt hij misschien wel kwijt maar hij kan er voor zichzelf beter iets mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Dit is natuurlijk bizar. Ik zou dit zeker niet pikken.
Het is heel gemakkelijk om te zeggen dat je het uit moet maken, maar dat was wel mijn eerste gedachtegang..
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik vind zo'n actie een duidelijk teken dat hij geen enkel respect voor vrouwen heeft. En er heel hard over denken om het uit te maken, helemaal omdat ik lang genoeg een relatie heb gehad met zo'n respectloze zak en daar zit je echt niet op te wachten.....
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
zimi schreef:
16-10-2018 10:09
Er zijn mannen die er op kicken om bijna betrapt te worden en om deze foto’s uit te wisselen. https://www.rtlnieuws.nl/life/artikel/4 ... ne-netwerk

Sommigen doen het op hun werk, maar ook met wild vreemden.
Dit heb ik laatst inderdaad gelezen. En toen ik de foto's vanmorgen zag, dacht ik daar meteen aan... en hoopte ik dat hij de foto's niet zelf gemaakt had maar van iemand anders gekregen had.
Alle reacties Link kopieren
sanne_w123 schreef:
16-10-2018 10:02
Nee, we wonen (nog) niet samen.
Nog ???
Dat moet je ook nooit doen ! Het enige waarover je moet nadenken is of hij nog eventuele bloto's van jou ergens heeft en die meteen verwijderen en hem daarna eruit schoppen. Wat een engerd om zomaar stiekeme foto's van lekkere wijven te maken zonder dat ze het zelf weten.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
16-10-2018 10:04
of voor vrouwen:
Don't let the loon in your poon
Wahaha! Deze zal ik onthouden :rofl:
Alle reacties Link kopieren
is hij 13?
Gemengde gevoelens hier. Iedereen maakt wel eens fouten. Als hij zich echt schaamt en inziet dat dit fout is, dan vind ik de relatie beëindigen wel een erg zware consequentie.
Alle reacties Link kopieren
Maar... ff los van dit alles. Waarom zat jij eigenlijk op zijn foon?

Bij mij is dat sowieso een enkeltje uitgang
anoniem_286697 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 10:26
24.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
16-10-2018 10:14
Nog ???
Dat moet je ook nooit doen ! Het enige waarover je moet nadenken is of hij nog eventuele bloto's van jou ergens heeft en die meteen verwijderen en hem daarna eruit schoppen. Wat een engerd om zomaar stiekeme foto's van lekkere wijven te maken zonder dat ze het zelf weten.
Dit zei ik ook al.

Geen idee wat Sanne vanavond nog wil bespreken? Ik zou er geen enkel vertrouwen meer in hebben. Hoop dat ze er niet intrapt als hij beterschap belooft. Dat hij dit soort regels overtreedt, maakt namelijk duidelijk dat zijn beloften niks waard zijn.
Alle reacties Link kopieren
Phineas schreef:
16-10-2018 10:23
Gemengde gevoelens hier. Iedereen maakt wel eens fouten. Als hij zich echt schaamt en inziet dat dit fout is, dan vind ik de relatie beëindigen wel een erg zware consequentie.
Dit, maar zijn reactie vind ik wel verontrustend.

Een goed gesprek is wel op zijn plaats en hij mag ook zeker weten wat het effect van zijn gedrag ook op jullie relatie heeft. Ik bedoel gaat hij straks ook stiekem foto's maken als jij onder de douche staat of naakt in bed ligt. Lijkt me geen fijne gedachte.
Alle reacties Link kopieren
Solanger schreef:
16-10-2018 10:24
Maar... ff los van dit alles. Waarom zat jij eigenlijk op zijn foon?
Misschien vertrouwde ze hem niet al ?
Ik vind stiekem lekkere wijven fotograferen vele malen erger dan in de telefoon van je eigen vriend kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou die collega ook even inseinen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Phineas schreef:
16-10-2018 10:23
Gemengde gevoelens hier. Iedereen maakt wel eens fouten. Als hij zich echt schaamt en inziet dat dit fout is, dan vind ik de relatie beëindigen wel een erg zware consequentie.
Sommige fouten zijn gewoon creepy. Dit is er een van. En niet iedereen maakt zulke 'fouten'. Zegt veel over je als mens.
Alle reacties Link kopieren
Solanger schreef:
16-10-2018 10:24
Maar... ff los van dit alles. Waarom zat jij eigenlijk op zijn foon?

Bij mij is dat sowieso een enkeltje uitgang
Ik had gezien dat hij de app waarin die foto's stonden open had gisteravond. Ik had niet goed gezien wat er op te zien was, maar had er een naar gevoel bij en heb hem gevraagd te laten zien wat het was.
Alle reacties Link kopieren
Solanger schreef:
16-10-2018 10:24
Maar... ff los van dit alles. Waarom zat jij eigenlijk op zijn foon?

Bij mij is dat sowieso een enkeltje uitgang
Ik vind het zo raar dat die vraag hier op het forum telkens gesteld wordt. Het gaat namelijk altijd om ernstige dingen die ontdekt worden. En dan wordt er vervolgens ook nog geroepen dat een vrouw die ontdekt dat ze bedonderd wordt, zèlf onbetrouwbaar is omdat ze in een telefoon kijkt. Kom op zeg. Als je partner niet in je telefoon mag kijken, zal dat wel zijn omdat je iets voor hem/haar te verbergen hebt.
Solanger schreef:
16-10-2018 10:24
Maar... ff los van dit alles. Waarom zat jij eigenlijk op zijn foon?

Bij mij is dat sowieso een enkeltje uitgang
Bij mij was die ontdekking al exit geweest. Dus dat zou dan mooi uitkomen.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
16-10-2018 10:44
Bij mij was die ontdekking al exit geweest. Dus dat zou dan mooi uitkomen.

Dit. Zeker als je nog niet samenwoont, kinderen, een hond en een hypotheek deelt.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
16-10-2018 10:43
Ik vind het zo raar dat die vraag hier op het forum telkens gesteld wordt. Het gaat namelijk altijd om ernstige dingen die ontdekt worden. En dan wordt er vervolgens ook nog geroepen dat een vrouw die ontdekt dat ze bedonderd wordt, zèlf onbetrouwbaar is omdat ze in een telefoon kijkt. Kom op zeg. Als je partner niet in je telefoon mag kijken, zal dat wel zijn omdat je iets voor hem/haar te verbergen hebt.
Nou, inderdaad. Mijn vriend heeft gewoon de code van mijn telefoon en ik die van hem. Heb niks te verbergen en mijn vriend (gelukkig!) ook niet. Vind dat spastische gedoe zo raar, daar zou ik achterdochtig van worden. We respecteren heus wel elkaars privacy en wat onze vrienden ons prive appen blijft ook prive. Maar er wordt echt niet geheimzinnig gedaan rondom telefoons, kunnen ten alle tijden in elkaars telefoon en gaan hier gezond mee om.

Stiekem foto's maken van dames vind ik wel triest. Of het direct een reden voor een breuk zou zijn voor mij: nee.
manisha-362 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 10:49
1.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die relatie zou ik serieus meteen verbreken. Wat een afknapper en smerig ook wel.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
16-10-2018 10:43
Als je partner niet in je telefoon mag kijken, zal dat wel zijn omdat je iets voor hem/haar te verbergen hebt.
nee hoor, wij waarderen elkaars privacy als de onze
als ik met een vriendin app, hoop ik ook dat ze wat ik app (als is het dat wij bloemkool eten) alleen voor zichzelf houdt en dat niet man&kinderen meelezen. En datzelfde mag zij van mij verwachten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven