Vriend heeft 'bijzonder' app contact met ex-vrouw

13-11-2019 16:34 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben sinds 3 jaar een (lat) relatie. Daarvoor hadden we allebei een huwelijk/relatie van ruim 30 jaar. Al 3 jaar waren we heel gelukkig met elkaar (dacht ik....) en maakten we toekomstplannen voor ons samen.

Nu blijkt dat mijn partner al jaren (sinds hun scheiding) een 'bijzondere' manier van communiceren heeft met zijn ex-vrouw. Zij appen elkaar niet dagelijks maar wel heel regelmatig. Ieder appje begint met 'schatje', 'liefje', 'lieverd' etc etc. En ieder appje wordt afgesloten met hartjes en kusjes etc. Verder schrijven ze heel liefdevol naar elkaar 'Zo fijn om je weer even gesproken te hebben', 'Ik denk nog bijna dagelijks aan je', 'Wat zag je er weer mooi uit' etc. Ze sturen elkaar foto's van dingen die hen aan elkaar doen denken en zijn erg geïnteresseerd in elkaars doen en laten,

Ik heb hier veel moeite mee. Zeker omdat hij aangaf dat ze alleen app contact hadden over de kinderen (uitwonend en studerend) en dat dit heel incidenteel is en redelijk 'zakelijk'. Nu blijkt dit helemaal niet te kloppen.

Ik ben benieuwd of ik overtrokken reageer of dat dit echt rare teksten zijn om naar elkaar te sturen als je al jaren gescheiden bent.

Overigens ben ik niet bang dat hij vreemgaat met haar, uit alle berichten bleek duidelijk dat ze elkaar niet vaak zien. Het gaat mij puur om de uitingen die ze over en weer doen én het feit dat hij hierover gelogen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Javier en Geronimo, helemaal met jullie eens.
Iedereen heeft zijn eigen mate van "normaal" als mijn partner een andere standaard zou hebben dan moeten we kijken of we kunnen matchen, lukt dat niet dan gaat het niet werken. De één hoeft zich niet compleet aan te passen aan de ander. Zeker niet als dat ten koste van je eigenwaarde gaat.
Alle reacties Link kopieren
Enerzijds denk ik, fijn dat hij nog zon goede relatie heeft met zijn ex. Ze hebben toch een lange tijd met elkaar gedeeld dan kan zon contact heel vertrouwd zijn. Ik zag er eerst niks achter maar als hij zelf zegt dat hij therapie nodig heeft. Dan is er toch wel veel meer aan de hand.

Sterkte TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven