Vriend heeft me zonder reden uit huis gezet

19-07-2019 17:53 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend waar ik al ongeveer een jaar mee samen ben & al een half jaar mee samenwoon is woensdagavond thuis gekomen van werk en zei: ‘Ik wil dat je naar je ouders gaat, ik hoef je niet te zien, het is te druk in mijn hoofd’. Nu heb ik hem gister en vandaag even gesproken, ook omdat ik gewoon vind dat ik een verklaring verdien. Hij zegt dat hij het allemaal niet meer weet en alleen wil zijn. Ook zegt hij dat hij niet meer zeker weet of hij een relatie wil & hij heeft mijn sleutel van ons huis nu ook afgenomen. We hebben nu afgesproken dat wij tot maandag niet meer spreken en ik even bij mijn ouders blijf. Maar ik weet echt niet wat ik moet doen. Hij voelde zich al een tijdje rot, maar impliceerde steeds dat het niet aan onze relatie lag. Nu is dit dus een aardige klap voor mij. Ik weet nu niet wat ik moet doen. Ik ben er kapot van. Ik houd echt heel veel van hem en zie mijn toekomst ook samen. Ik weet niet wat ik zou moeten zeggen of hoe dit gaat aflopen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet gewoon niet wat ik met deze onzekerheid aanmoet.
Sta je ook op het huurcontract en/of heb je ook een samenlevingscontract?
Ander en beter.

Nog 3.5 miljard andere mannen in de wereld.


En ik zou dit weekend mijn spullen al gaan ophalen.
Hoe eerder dat gebeurd is, hoe beter.
Dit komt toch niet meer goed.
Laat me raden... hij heeft iemand ontmoet?
Spullen ophalen en nooit meer iets van je laten horen. Wat een sneuleuter.
Alle reacties Link kopieren
YagaBaba schreef:
19-07-2019 19:00
Laat me raden... hij heeft iemand ontmoet?
Hij heeft mij gegarandeerd dat dit niet het geval is en hij gewoon extreem met zichzelf zit
Natuurlijk weet je hoe dit gaat aflopen. Daar ben je zelf namelijk ook nog bij. Je bent geen willoze speelbal van een mafkees.
Spullen dit weekend ophalen en die periode geen contact in laten gaan voor een jaar of 50. Of vind je dit nu echt een man waar je op kan bouwen? Waar je vertrouwen in kan hebben dat hij aan jullie belang denkt i.p.v. alleen aan zichzelf?

Oh en natuurlijk is er een ander.
Alle reacties Link kopieren
PotjePindakaas schreef:
19-07-2019 19:14
Spullen dit weekend ophalen en die periode geen contact in laten gaan voor een jaar of 50. Of vind je dit nu echt een man waar je op kan bouwen? Waar je vertrouwen in kan hebben dat hij aan jullie belang denkt i.p.v. alleen aan zichzelf?

Oh en natuurlijk is er een ander.
Dat is mijn ervaring ook.
Het gebeurt nooit zeer zelden dat een man zijn vriendin verlaat en er geen andere vrouw in het spel is.
Sterkte TO.
-
PotjePindakaas schreef:
19-07-2019 19:14
Spullen dit weekend ophalen en die periode geen contact in laten gaan voor een jaar of 50. Of vind je dit nu echt een man waar je op kan bouwen? Waar je vertrouwen in kan hebben dat hij aan jullie belang denkt i.p.v. alleen aan zichzelf?

Oh en natuurlijk is er een ander.
Ik gok dat ie straks afkomt met smoes 36 uit het grote smoesenboek "ik wou je niet kwetsen door te vertellen over die ander, daarom heb ik maar gezwegen".
Marnamai schreef:
19-07-2019 19:17
Ik gok dat ie straks afkomt met smoes 36 uit het grote smoesenboek "ik wou je niet kwetsen door te vertellen over die ander, daarom heb ik maar gezwegen".
dit..

Sterkte TO :hug:
Alle reacties Link kopieren
Phloxx schreef:
19-07-2019 19:16
Dat is mijn ervaring ook.
Het gebeurt nooit zeer zelden dat een man zijn vriendin verlaat en er geen andere vrouw in het spel is.
Sterkte TO.
Ik ben er deels heel bang voor dat hij met een mannelijke collega gaat. Hij zat hier namelijk al vaker.
en zei: ‘Ik wil dat je naar je ouders gaat, ik hoef je niet te zien, het is te druk in mijn hoofd’

Ok, duidelijk.
Haal direct je spullen op. Een leeg huis zorgt voor een leeg hoofd, toch?
Ik zou ook zeker een soa-test doen.
Justmelivingmylife schreef:
19-07-2019 19:20
Ik ben er deels heel bang voor dat hij met een mannelijke collega gaat. Hij zat hier namelijk al vaker.
Dat maakt toch niet uit? Hij wil je niet meer zien. Wegwezen dus en je leven zelf in handen nemen, zoals je nick al zegt.
Marnamai schreef:
19-07-2019 19:17
Ik gok dat ie straks afkomt met smoes 36 uit het grote smoesenboek "ik wou je niet kwetsen door te vertellen over die ander, daarom heb ik maar gezwegen".
Ja of dat die spullen van hem zijn omdat zij een half jaar lang gratis heeft gewoond. Zo’n type lijkt het me wel als hij zonder gene denkt uit te kunnen maken dat TO het ziet zitten tot maandag naar haar ouders te gaan en haar ouders tot maandag weer met dochter in huis zitten. Hij had een tasje met kleding en verzorging moeten inpakken en tegen TO zeggen dat ze zondagavond om tafel gaan. En dan zelf vertrekken.
Justmelivingmylife schreef:
19-07-2019 19:20
Ik ben er deels heel bang voor dat hij met een mannelijke collega gaat. Hij zat hier namelijk al vaker.
Dus de relatie zat al niet goed.
Hij wilde misschien niet graag bij jou zijn en vluchtte naar anderen.
Eigenlijk is er geen onzekerheid, want de relatie is voorbij, dat is wel duidelijk.
Ik zou meteen actie ondernemen door dit weekend je spullen te halen. En regel ook de financiën. Stop met het overmaken van geld als je dat deed.
TO, wat je ook doet, hou hem te vriend. Doe je dat niet en hij gooit zijn kont tegen de krib, dan zou je weleens met lege handen kunnen eindigen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dit zijn harde lessen die je dan leert.. En dat is ook de reden dat ik zelf nooit maar dan ook nooit meer samen zou wonen met iemand zonder niks geregeld te hebben. Ik heb ook meegemaakt dat ik een relatiebreuk had waarbij ik naar een 8 m2 kamer moest en mijn ex in ons grote appartement bleef. Het ging op zixh wel harmonieus, alleen blijf ik achter met praktisch niks en hij alles. Ik lees dat je nog naar je ouders kan. Wonen die in de buurt van waar je nu woont?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet gaan wachten op een verklaring, want die krijg je waarschijnlijk niet. Of het is iets nietszeggends als: ik voel het niet meer...

Auw, stom, uithuilen en opnieuw beginnen... Je verdient beter
Alles ophalen en zeggen dat je niet meer terugkomt. Het is een respectloze streek op deze manier. Dit wordt niks, dus verspil je tijd niet verder.
Justmelivingmylife schreef:
19-07-2019 19:20
Ik ben er deels heel bang voor dat hij met een mannelijke collega gaat. Hij zat hier namelijk al vaker.
Je bedoelt dat hij mogelijk bi-seksueel is?
Lastige situatie, ook voor de toekomst.

Misschien is het beter dat je definitief een punt achter deze relatie zet.
Maar ik snap dat je helemaal beduusd bent en hem het liefste gewoon terug wilt.

Er kan natuurlijk ook iets heel anders spelen en dat het toch goedkomt tussen jullie?

Sterkte.
er is dus wel een reden
hij is het zat
hij wil geen relatie meer
en heeft waarschijnlijk een ander m/v
Alle reacties Link kopieren
Justmelivingmylife schreef:
19-07-2019 19:20
Ik ben er deels heel bang voor dat hij met een mannelijke collega gaat. Hij zat hier namelijk al vaker.
Verdomme. Echt rot TO.
Ik zou dan wel heel snel ook een SOA test laten doen.
En verder regelen dat je zsm je eigen spullen terug krijgt, en in het vervolg jezelf wat beter beschermen zodat je niet zomaar op straat kan komen staan.
Sterkte.
-
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
19-07-2019 18:19
Je zegt "ons huis". Zijn probleem. Hij gaat maar naar zijn ouders.
exact!
Je laat je toch niet als een kleuter wegsturen uit je eigen prive domein!
Kom op zeg!

Er uit met die gast!
Alle reacties Link kopieren
Er is natuurlijk een reden dat hij haar sleutel heeft afgepakt. En dat ze maandag gaan praten. Die zit daar nu met iemand anders. Waarom anders t weekend n8et willen spreken en de sleutel afpakken? Ik zou t weekend onverwachts voor de deur staan en mijn spullen ophalen. Wedden dat er een ander is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven