Vriend komt niet op de verjaardag van mijn zoon

11-11-2019 12:50 861 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik moet even iets van mij afschrijven. Sinds vier jaar heb ik een leuke relatie. We wonen niet samen, maar hebben wel plannen om dat wel te gaan doen in de toekomst.

Ik heb een zoon uit een vorige relatie die van de week jarig is.
Sinds 3 maanden heeft mijn vriend een drukke nieuwe baan. Ik steun hem volledig en we zien elkaar door de drukte iets minder.

Mijn zoon is van de week jarig en hij zegt niet te kunnen komen, ook niet heel even na werk. Hij is overigens wel gek op hem en het klikt heel goed tussen mijn zoon en hem.
Hij heeft geen auto dus moet wel 45 min met het ov. Wel kan hij die dag ( dag van de verjaardag) na zijn werk naar een hele goede vriendin om daar te eten. Ik ben daar absoluut niet jaloers om, maar ik weet niet zo goed wat ik hier dan van moet denken. Hij moet dan 20’min fietsen om naar haar toe te gaan na zijn werk. Ik vind het vooral jammer voor mijn zoon.
Ik gun hem zijn ontspanning en hij kan gewoon daar naartoe gaan, blijkbaar kost hem dat minder energie.
Maar toch steekt het wat.

Wat zouden jullie doen?
anoniem_128906 wijzigde dit bericht op 12-11-2019 12:54
1.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
19-11-2019 16:05
Voor het jarige kind blijkbaar wel. Als het geen feest is, waarom moet de vriend van TO er dan perse bij zijn? Dan krijgt TO gewoon een paar mensen op visite op een doordeweekse avond.

Jezus wat een dooddoener. Ik ga er niet eens verder op in.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Oh, nu is de vriend ineens een autist? Wat irritant, die zelfbedachte diagnose.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
-
alma14 wijzigde dit bericht op 23-01-2020 10:10
0.00% gewijzigd
forumfossiel schreef:
19-11-2019 16:05
Voor het jarige kind blijkbaar wel. Als het geen feest is, waarom moet de vriend van TO er dan per se bij zijn? Dan krijgt TO gewoon een paar mensen op visite op een doordeweekse avond.
Nou, omdat dat belangrijk is voor haar zoon die hem al letterlijk zijn halve leven kent en zijn aanwezigheid heel fijn zou hebben gevonden. Denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Alma14 schreef:
19-11-2019 22:47
Als vrouwen boos zijn op een man, is hij meteen autistisch. Ex mannen zijn ook altijd autistisch.

Je vergat 'narcistisch!'.
En verder vind ik sommige hier wel heel volhardend in het inpraten op de TO dat ze toch vooral niet moet samenwonen met deze man.
Ik vind dat wel ver gaan.. wij kennen TO + vriend geenszins.
TO hoe is het afgelopen eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
up... ik ben ook erg benieuwd
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
19-11-2019 23:11
Je vergat 'narcistisch!'.
En verder vind ik sommige hier wel heel volhardend in het inpraten op de TO dat ze toch vooral niet moet samenwonen met deze man.
Ik vind dat wel ver gaan.. wij kennen TO + vriend geenszins.
Er zijn kinderen in het spel en die worden nogal vaak de dupe van overhaaste samenwoonplannen van volwassenen, dus bij twijfel niet doen vind ik geen vreemd advies, ondanks dat wij TO en vriend niet kennen.

Er lijdt niemand ondraaglijk onder nog even niet gaan samenwonen hoor. Maar ik sta daar kennelijk heel anders in, want ik heb zelf 8 jaar gelat voordat ik ging samenwonen. Als je relatie goed genoeg is gaat LATten ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Kind de dupe?
Overhaaste samenwoonplannen,
Hebben wij wel hetzelfde topic gelezen??
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
06-12-2019 14:21
Kind de dupe?
Overhaaste samenwoonplannen,
Hebben wij wel hetzelfde topic gelezen??
Ja. TO en haar vriend verkeren qua onderlinge communicatie nog op zo'n laag niveau dat samenwonen overhaast zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Alma14 schreef:
19-11-2019 22:47
Als vrouwen boos zijn op een man, is hij meteen autistisch. Ex mannen zijn ook altijd autistisch.

Narcist toch??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven