Vriend niet thuisgekomen

22-02-2020 05:28 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is donderdag vrij onverwacht vertrokken voor een nachtje weg. Ik was aan het werk toen hij me belde dat drie ex-collega's een uitje hadden gepland. Iemand kon niet mee en vriend was meegevraagd. Ze zouden donderdag rond half drie 's middags vertrekken en dan vrijdag aan het begin van de avond weer thuis zijn. Prima, leuk. We hebben elkaar voor vertrek nog even snel gesproken.

's Avonds verder niet echt meer iets gehoord, vrijdagochtend stuurde hij een appje over iets grappigs wat ze hadden meegemaakt. 's Middags heb ik hem nog geappt en dat bleef ongelezen en onbeantwoord. Voor mij in eerste instantie niks geks, maar toen het steeds later werd en hij niet thuiskwam, begon ik het vreemd te vinden. Rond 11 uur heb ik er nog een berichtje achteraan gestuurd of het wel goed ging, maar die bleef ook ongeopend. De telefoon neemt hij niet op. Van de mannen met wie hij is heb ik geen nummer.

Hij is nu de hele nacht niet thuisgekomen. Rond middernacht is hij nog online geweest op Whatsapp, wat ik raar vind want dan had hij mijn berichtjes ook kunnen openen/beantwoorden. In zijn laatste berichtje op vrijdagochtend zegt hij nog "tot vanavond". Ik weet ook dat hij zaterdag moet werken rond de middag.

Ik lig inmiddels al de hele nacht wakker. Ik heb net gegoogled op ongelukken en wil dus straks de politie gaan bellen. Van de andere mannen heb ik geen nummer, maar ik heb net eentje op Facebook gevonden en hem daar een bericht gestuurd of hij contact met me kan opnemen.

Iemand die dit ook heeft meegemaakt? Zijn er nog dingen waar ik niet aan denk? Of gewoon wat bemoedigende woorden? Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Oh pffff, daar zou ik ook van wakker liggen. Ik hoop dat je snel iets hoort!
Alle reacties Link kopieren
Raar. Maar je kan weinig anders dan afwachten
Sterkte!
Wel vreemd zeg, zou ik ook niet van kunnen slapen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Hé jakkes, daar zou ik ook zeker van wakker liggen. Desnoods kun je kijken of de andere mannen ook een partner hebben en die contacten (al dan niet via Facebook)? Sterkte, hoop dat hij snel opduikt :hug:
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje. Dat is echt niet tof. Weet je wat hij heen ging? Daar gekeken of er hulpdienstneldingen zijn?
Ken je iemand van zijn oude werk? Die kan je misschien aan wat nummers helpen. Heeft degene die je op FB hebt gevonden, een partner? Misschien dat die iets meer weet...

Hopelijk is er niks ernstigs aan de hand en kun je straks in zijn gezicht roepen dat het een eikel is dat hij je zo in rats heeft laten zitten.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar en vreemd!
Wat vragen: zit hij in het verkeerde circuit, foute vrienden oid? Of normale, nette jongen?
Waar verbleven ze, kun je daar naartoe bellen of ze zijn uitgechekt?
Wat gingen ze doen voor activiteiten?
Gebruikt hij wel eens drugs?
Hoe oud is hij? Als in jong of echt volwassen?

Het kan zijn dat hij ergens voor opgepakt is en wat uurtjes in de cel moet doorbrengen, dan hoor je de eerste uren ook niks en kunnen ze voor het onderzoek bv in zijn telefoon hebben gekeken waardoor hij toch even online is geweest.

Sterkte met wachten :hug:
Alle reacties Link kopieren
Heb je zijn ouders al gebeld?
Wanneer hij morgen niet op zijn werk verschijnt dan zou ik de politie inschakelen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat raar, ik hoop dat je hem snel kunt bereiken! Ik zou daar ook van wakker liggen.
Alle reacties Link kopieren
Pfff.....hier zou ik ook ongerust van worden.

De politie zal nu nog niet veel doen.
Misschien contact opnemen met een iemand wat hij veel contact mee heeft, in de hoop dat die meer weet.

Als hij vandaag niet op zijn werk verschijnt is er meer aan de hand en zou ik zeker de politie bellen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het over ex-collega’s.
Bij het bedrijf hebben ze misschien nog wel de telefoonnummers van hen.
Alle reacties Link kopieren
Degene die ik nu bericht heb, heeft een partner. Als hij me niet antwoordt, stuur ik haar ook een bericht. Goed idee, bedankt. De anderen zijn single.

Hij zit niet in het verkeerde circuit en de mensen met wie hij weg is, voor zover ik weet, ook niet. Allemaal 'normale' mensen. We zijn midden dertig, de anderen ook. We zijn lang samen. Een jong kind. Ze zaten in België, helaas geen idee welk hotel. Opgepakt heb ik nog geen seconde aan gedacht, heb nog wel gedacht dat inderdaad mogelijk iemand anders z'n Whatsapp geopend heeft en dat hij daardoor online leek te zijn..

Ik begon me rond 11/12 uur gisteravond pas echt zorgen te maken, dus daarom heb ik zijn ouders nog niet gebeld, nee. Zijn zus wel, maar die sliep denk ik ook. Heb haar nog een bericht gestuurd.

Bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je gauw iets hoort, en dat alles mee valt.
Ik dacht eigenlijk gelijk aan opgepakt. Een vriendin van mij heeft dit vroeger meegemaakt met een ex-vriend. Gaat hij vaker met hen weg? Ik vind donderdag voor een nachtje weg ook niet de meest logische keuze. Ik zou wel altijd willen weten welk hotel, maar daar heb je nu niks aan. Ik hoop dat je snel iets hoort. Anders toch de politie bellen, al is het maar om uit te sluiten dat hij is opgepakt of in het ziekenhuis is beland.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeker nu al even die vrouwelijke partner nu proberen te bereiken.. veel sterkte!!
Begrijpelijk dat je je zorgen maakt. Ik zou zo even kijken wie je nog meer kunt bereiken die "hoort bij" zijn ex collega's, vrienden, partners etc. etc. Kun je in de vriendenlijst van die ene man de anderen die mee zijn vinden? Misschien heeft een van hen nog iets gepost op facebook?
Sterkte, ik hoop dat hij snel weer thuis komt.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar, hopelijk hoor je gauw iets. Ik zou die partner nu al een berichtje sturen.
Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Misschien nog goed om te zeggen dat de telefoon van vriend uit lijkt te staan. Ik had hem voor het laatst aan het begin van de nacht gebeld en toen ging de telefoon nog over, nu hoor ik als ik bel alleen één piepje en dat is het. Ook geen voicemail meer, die was er eerder nog wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je vriend snel met een logische verklaring op de stoep staat.
Voor nu sterkte met wachten :hug:
He bah, wat een vervelende situatie. Sterkte TO!
Alle reacties Link kopieren
Heeft die zijn oplader wel bij zich?

Vind het een raar verhaal en hoop dat vriend vandaag weer thuis komt of op zijn werk verschijnt.
Alle reacties Link kopieren
Hè bah, ik zou me ook zorgen maken!
Waarom wachten met een berichtje sturen naar de partner van die ene ex-collega, ik zou nu meteen een bericht sturen. Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat je ongerust bent als je de situatie uitlegt.
Je weet verder niet waar ze zouden overnachten? Of kun je via find my iPhone kijken waar hij is?
Hopelijk laat hij snel iets weten en was het gewoon een misverstand :hug:
Zit ie niet bij zijn vriendin en dat je nu geghost wordt? Ik hoop echt dat er een andere verklaring is en dat je snel duidelijkheid hebt.
Alle reacties Link kopieren
Wat rot!

Zou je misschien nog in jullie bankrekeningen kunnen kijken wanneer of waar hij zijn laatste uitgave heeft gedaan om meer informatie te krijgen? Ik zou inderdaad ook de partner van een van zijn vrienden berichten, gewoon nu al? Hoe eerder je iets weet hoe beter!
Ik zou nu direct die partner een bericht sturen. Is er wat aan de hand, dan is ze vast ook al wakker nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven