Vriend toont geen betrokkenheid

19-11-2019 00:09 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallooo,

Er is namelijk is dat mij al een poosje hindert en dat is dat mijn vriend totaal geen inlevingsvermogen heeft. En dat begint mij de laatste tijden zwaar te irriteren. Ik in tegenstelling toon wel altijd belangstelling in zijn leven en hij weet ook dat hij altijd op me kan rekenen. Maar omgekeerd heb ik dat gevoel bij hem gewoon niet.

Laatst bijvoorbeeld was hij aan t stappen met vrienden en toen belde ik hem op en zei dat ik em dringend moest spreken. Het was heel druk op de achtergrond waardoor hij me niet verstond en zei dat hij me wel terug zou bellen. Ik heb uiteindelijk niks meer gehoord en hij heeft mij ook niet eens even geapped om te vragen wat er aan de hand was.
Ook vertelde ik hem laatst dat mn oma (moeders moeder) is overleden. Hij condoleerde me en wenste me sterkte maar dat was t ook. Hij heeft me de dagen daarna ook niet meer gevraagd over hoe ik me voelde of wat de stand van zaken waren. ik moest er zelf over beginnen omdat ik mn ei ff kwijt wilde. Hij kent mn moeder ook en ze hebben elkaar gewoon op whatsapp maar hij heeft geen moeite gedaan haar ff te condoleren. Mn moeder zit daar totaal niet mee ( die heeft sws wel andere dingen aan haar hoofd) maar ik vind t wel heel teleurstellend omdat ‘t gewoon iets is wat hij hoort te doen als vriend zijnde. Ik wilde hem bijna ermee confronteren maar dan lijkt t alsof ik bedel naar condoleance. Afen zo zijn er nog tal van situaties waar t hem allemaal gewoon niet boeit.. en dat begint mij nu een beetje de keel uit te hangen.

Is dit herkenbaar? En zo ja, wat hebben jullie gedaan?
Ga je hiervan ook de openingspost verwijderen?
Alle reacties Link kopieren
Skawa schreef:
19-11-2019 08:02
Sirieus moeten jullie allemaal half dood zijn om je vriend te kunnen bellen als hij op stap is?

neu, maar ik doe het niet. En vind het ook fijn, als hij mij ongestoord een avondje weg laat hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven