Vriend wil nooit naar huis

22-10-2019 13:41 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik loop al een tijd met een dingetje.
Tussen mij en mijn vriend gaat het goed. We hebben lol sanen en doen veel leuke dingen. Er is alleen 1 ding wat ik lastig blijf vinden. Ik ben overigens 26 en hij 31.

Als we op een feestje zijn of bij vrienden. Wil mijn vriend vaak niet naar huis. Waar ik er bijv. om 2 uur snachts wel klaar mee ben tijdens een avond wat drinken bij vrienden. Blijf mijn vriend het liefst tot het licht wordt. Vaak met alleen drank en soms wordt daar wat coke bij gebruikt.

Ik vertrouw hem voor duizend procent met andere vrouwen (die er overigens vrijwel nooit zijn). Zijn vrienden vind ik aardig, maar zodra ze samen zijn sloven ze zich uit naar elkaar en doen stoer. Misschien is dat mannen onder elkaar. Toch blijf ik het mezelf enorm aantrekken als hij weet dat ik thuis in bed lig en hij maar wegblijft. Ik wil hem ook gewoon zijn dingen gunnen en hoef echt niet alles samen met hem te doen en het komt niet vaak voor.

Zijn er meiden die dit herkennen? En hoe relativeren jullie dit?
Alle reacties Link kopieren
En zuipen erbij ook....Je bent cool of je bent niet cool.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je nu precies van ons horen? Je bagatelliseert zijn drugsgebruik, durft coke zelfs met alcohol te vergelijken. Wij vinden je vriend niks waard, jij wel. Wij zien het probleem niet van apart naar huis gaan, jij wel. En nu?
-
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wat ouder, 40 om precies te zijn, maar ik heb genoeg gedronken en gesnoven en geslikt en ga zo maar door. Dus dat ik niet zou weten wat er speelt... Alleen ik heb er nu geen behoefte meer aan te blijven tot het licht wordt,of aan drank en coke. Moet er niet aan denken zeg.. Als je ouder bent dan 30 en nog aan de coke en pillen zit.. tja.. dat vind ik toch wat triestig.
Alle reacties Link kopieren
Jee wat onaantrekkelijk!!!. Wat moet je met zo'n koekwaus?.
Alle reacties Link kopieren
Wauw lekker ongenuanceerd weer allemaal. Als je een volwassene bent die eens in de 3 maanden eens los gaat op een feestje ben je meteen een treurig persoon die niets waard is. Terwijl jullie verder helemaal niks van hem weten? Zo ging het ook al in het topic met de man die wel eens xtc deed. Het kan zijn dat het niet helemaal jouw levensstijl is maar dat betekent toch niet dat je iemand meteen moet affakkelen :-?

Wel eens dat je probleem niet heel duidelijk naar voren komt TO...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind drugs verwerpelijk. Door je gebruik houdt je een hele criminele wereld in stand. Ik zou dus ontzettend afknappen op iemand die drugs gebruikt en die eindeloos ergens blijft hangen en geen mate kent.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou denken als het af en toe eens gebeurd, laat hem lekker. Hij zal zich ook wel eens minder fijn voelen bij dingen die jij doet. Maar jij bepaald wat je nog te doen vindt. Gebeurd het regelmatig en staan er niet genoeg leuke dingen tegenover kun je eens met hem gaan praten erover lijkt me.
lise1985 schreef:
22-10-2019 15:54
Cocaïne en alcohol combineren is NIET verstandig. Zo verstandig gaat hij er dus niet mee om.
Eens. Hoe gaat je vriend dan naar huis? Met de auto of de fiets? Lopend?
Noia schreef:
22-10-2019 14:59
Zo irritant, mensen die een bericht lezen en compleet verdraaien tot een ander verhaal.
Wat verdraai ik eraan dan? Ze wil toch doen of ze er ok mee is? Als ze er echt ok mee was, voelde zij zich niet naar alleen thuis en opende geen topic erover.
Coke en drank mixed prima en niet iedereen brengt zijn zaterdagavond door met cola en Linda de Mol, ieder zijn ding maar dat laatste vind ik nou weer ongezond als je 31 jaar bent.

TO, jij bent al uitgefeest en je partner niet, jij vindt het ongezellig en zou liever zien dat hij jouw ritme volgt. Mijn man is altijd als eerste weg en ik kan doorgaan tot de kleine uurtjes, mijn man is een ochtendmens en ik een avondmens, het is niets persoonlijks en heeft niets met ongezelligheid te maken, maar bij thuiskomst duikt hij in bed en ben ik nog wakker. Het is dan leuker voor mij om op een feestje te blijven en partner kan lekker naar bed.
Geronimo2 schreef:
23-10-2019 08:33
Coke en drank mixed prima en niet iedereen brengt zijn zaterdagavond door met cola en Linda de Mol, ieder zijn ding maar dat laatste vind ik nou weer ongezond als je 31 jaar bent.

TO, jij bent al uitgefeest en je partner niet, jij vindt het ongezellig en zou liever zien dat hij jouw ritme volgt. Mijn man is altijd als eerste weg en ik kan doorgaan tot de kleine uurtjes, mijn man is een ochtendmens en ik een avondmens, het is niets persoonlijks en heeft niets met ongezelligheid te maken, maar bij thuiskomst duikt hij in bed en ben ik nog wakker. Het is dan leuker voor mij om op een feestje te blijven en partner kan lekker naar bed.
Hah, daar hebben we de eerste druggee te pakken hoor. Coke en drank is echte no go voor je brein en hart. Ik ben trouwens een paar jaartjes jonger, en breng mijn zaterdagavond regelmatig door met een tijdschrift en een colaatje light. Soms in bad. Heerlijk, en niets ongezonds aan.

Even serieus TO: dit is geen normaal gedrag. Ook niet als het 1x in de paar maanden is. Super slecht voor je lijf die coke, dat blijkt uit meerdere onderzoeken. Heb er helaas teveel tegenover me in de behandelkamer zitten. Waarom zou je een relatie willen met een man van 31 die zo slecht met zijn eigen gezondheid en daarmee leven omgaat?
Alle reacties Link kopieren
Feesten kan ook prima zonder allerlei zooi te mixen. Ik ga ook nog steeds uit en zie regelmatig de dansvloer ondersteboven omdat ik met een aardige meneer dancing with the stars speel maar ik ga niet lam en met drugs en drank in mijn mik naar huis om 7 uur in de morgen.
Waarom zou het leven met iets minder zooi saai zijn?
viva-amber wijzigde dit bericht op 23-10-2019 09:21
9.76% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Geronimo2 schreef:
23-10-2019 08:33
Coke en drank mixed prima en niet iedereen brengt zijn zaterdagavond door met cola en Linda de Mol, ieder zijn ding maar dat laatste vind ik nou weer ongezond als je 31 jaar bent.

TO, jij bent al uitgefeest en je partner niet, jij vindt het ongezellig en zou liever zien dat hij jouw ritme volgt. Mijn man is altijd als eerste weg en ik kan doorgaan tot de kleine uurtjes, mijn man is een ochtendmens en ik een avondmens, het is niets persoonlijks en heeft niets met ongezelligheid te maken, maar bij thuiskomst duikt hij in bed en ben ik nog wakker. Het is dan leuker voor mij om op een feestje te blijven en partner kan lekker naar bed.
:rofl:
-
Alle reacties Link kopieren
Geronimo2 schreef:
23-10-2019 08:33
Coke en drank mixed prima en niet iedereen brengt zijn zaterdagavond door met cola en Linda de Mol, ieder zijn ding maar dat laatste vind ik nou weer ongezond als je 31 jaar bent.

TO, jij bent al uitgefeest en je partner niet, jij vindt het ongezellig en zou liever zien dat hij jouw ritme volgt. Mijn man is altijd als eerste weg en ik kan doorgaan tot de kleine uurtjes, mijn man is een ochtendmens en ik een avondmens, het is niets persoonlijks en heeft niets met ongezelligheid te maken, maar bij thuiskomst duikt hij in bed en ben ik nog wakker. Het is dan leuker voor mij om op een feestje te blijven en partner kan lekker naar bed.

Ik denk dat deze samenvatting wel weergeeft waar het probleem ligt inderdaad. Het is aan mij om dat te accepteren. Het komt namelijk niet veel voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven