Vriendin contacten of loslaten?

19-02-2020 15:00 64 berichten
.
anoniem_645733d68d25a wijzigde dit bericht op 07-05-2021 07:10
99.92% gewijzigd
Wat zij heeft gedaan is over alle grenzen heen. En waarom zou je alles wat je in de afgelopen jaren hebt opgebouwd gaan opgeven voor iemand die niet te vertrouwen is.
Geniet van wat je nu hebt en laat haar in haar sop gaarkoken. Zij is jouw vriendschap niet waard.
Alle reacties Link kopieren
Heb je ooit met haar gesproken daarna en gevraagd waarom zij het heeft gedaan?

Eerlijk gezegd zou ik je aanraden om het verleden 100% los te laten. Je zet namelijk je geluk in de toekomst op het spel wanneer je dat niet doet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou haar niet meer hoeven te zien, hoe leuk het ook in mijn droom was of vroeger. Het is een kutstreek die ze je heeft geleverd.
Wat vond ze er zelf van?
Alle reacties Link kopieren
Kun je geen contact met haar opnemen zonder je adres en telefoonnummer te geven?
En je zorgen over geheimhouding met haar bespreken?
Ehm. waarom zou je nog contact willen met zo'n iemand?

Heb je geen andere vrienden nu ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Waarom heeft ze dat destijds gedaan...?!?
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
19-02-2020 15:08
Waarom heeft ze dat destijds gedaan...?!?
Versproken?
Per ongeluk?
Precies: waarom??
Alle reacties Link kopieren
hannaa45 schreef:
19-02-2020 15:09
Versproken?
Per ongeluk?
Een heel adres, werkadres en telefoonnummer?
viva-amber wijzigde dit bericht op 19-02-2020 15:14
11.20% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Vriendschap zonder vertrouwen is geen vriendschap.
Alle reacties Link kopieren
hannaa45 schreef:
19-02-2020 15:09
Versproken?
Per ongeluk?
Een compleet adres én telefoonnummer? Lijkt me sterk.

OT, alleen al het feit dat je haar niet meer vertrouwd zegt al genoeg lijkt me. Ik zou het hierbij laten.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Als ik mij verspreek rolt er een heel telefoonboek uit....zoiets. Die vrouw is Rainman niet hé.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heeft ze ooit iets laten weten waarom ze dat deed, of haar excuses ervoor aangeboden? Was het een inschattingsfout, heeft ze zich versproken, of was het domweg eigenwijzigheid? Daar zou voor mij wel e.e.a. van af hangen.

En verder, als je iets af wil spreken, maak de afspraak per e-mail en spreek af bij haar thuis of in een lunchroom oid. En je kunt haar prima uitleggen waarom dat zo is.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
19-02-2020 15:08
Waarom heeft ze dat destijds gedaan...?!?
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Heeft ze dat nog uitgelegd TO?
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Doe het niet. Je hebt het teveel geromantiseerd in je droom. Ze heeft je een hele nare streek geleverd, ze wilde je opnieuw de hel in sturen waar je net uit was.

Geniet van je leven nu, je bent gelukkig. Haal dit niet overhoop! Je hebt vast andere leuke en fijne vriendinnen, hou het daarbij.
.
anoniem_645733d68d25a wijzigde dit bericht op 07-05-2021 07:11
99.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat je er verdriet van hebt, snap ik. Je mist het oude vertrouwde. Maar dat is weg. De situatie Is nu anders. Ze heeft je vertrouwen beschaamd.
Ik zou het laten voor wat het is en jezelf de tijd en ruimte geven om verdriet te hebben over de verbroken vriendschap

Ik denk ook wel eens met weemoed terug aan personen. Maar dit houd voor mij niet in dat ik terug wil naar dat. Gewoon omdat het nu anders is door gebeurtenissen en tijd.
Wat voor bewijs heb je dan dat zij het was. Had ze het hem via whatsapp verteld en stuurde hij een screenshot?
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
19-02-2020 15:18
Doe het niet. Je hebt het teveel geromantiseerd in je droom. Ze heeft je een hele nare streek geleverd, ze wilde je opnieuw de hel in sturen waar je net uit was.

Geniet van je leven nu, je bent gelukkig. Haal dit niet overhoop! Je hebt vast andere leuke en fijne vriendinnen, hou het daarbij.
Dit.
Blijknaar is die destructieve kant van jou nog niet verdwenen.
Waarom wil je alles wat je nu hebt opgebouwd weer om zeep helpen door die vijandin uit het verleden weer de kans te geven om je telefoonnummer en adres door te spelen aan je ex.

Mag jij niet gelukkig zijn van jezelf?
Als ze zich per ongeluk versproken had of zich had laten manipuleren door ex had je misschien nog wel eens voorzichtig koffie kunnen gaan drinken oid, om wat af te tasten.
In dit geval liegt ze echter gewoon tegen je en heeft blijkbaar geen spijt van haar handelen.
Laten gaan dus
Alle reacties Link kopieren
Je zou eens kunnen afspreken in een andere stad ofzo. Zelf zou ik haar ook niet vertrouwen (helemaal omdat ze ook nog gelogen heeft en geen berouw getoond) , dus zoals het was wordt het nooit meer.

Lijkt me heel heftig trouwens dat je zo'n idioot achter je aan hebt. Weet de politie ervan?
Alle reacties Link kopieren
libra90 schreef:
19-02-2020 15:27


Ik heb haar hier toen wel over gesproken. Ze ontkende het en heeft nooit haar excuses aangeboden. Ik heb dus geen idee waarom ze dit gedaan heeft. Ik weet overigens wel zeker dat zij dit is geweest, want ik heb bewijs gezien van het gesprek en zij was de enige in mijn omgeving die wist waar ik toen werkte en hem ook kende.



Dan doe je er inderdaad goed aan nooit meer contact met haar op te nemen.
Niq schreef:
19-02-2020 15:33
Wat voor bewijs heb je dan dat zij het was. Had ze het hem via whatsapp verteld en stuurde hij een screenshot?
Ze had het via Facebook verteld en hij stuurde ook weer via Facebook dat ik moet oppassen, “want m’n vriendinnen zijn verraders” met inderdaad screenshots van het gesprek erbij.
Alle reacties Link kopieren
libra90 schreef:
19-02-2020 15:27
Dank voor jullie reacties!

Diep van binnen weet ik eigenlijk ook dat ik het moet loslaten en inderdaad moet genieten van wat ik nu heb, alleen op sommige momenten mis ik haar nog steeds en twijfel ik of ik niet te hard ben voor haar. Vooral omdat veel gemeenschappelijke vrienden zeggen dat ik haar een kans moet geven

Ik heb haar hier toen wel over gesproken. Ze ontkende het en heeft nooit haar excuses aangeboden. Ik heb dus geen idee waarom ze dit gedaan heeft. Ik weet overigens wel zeker dat zij dit is geweest, want ik heb bewijs gezien van het gesprek en zij was de enige in mijn omgeving die wist waar ik toen werkte en hem ook kende.

Het is niet dat ik iets mis in mijn leven op dit moment of geen andere vrienden heb hoor, maar we waren heel close en als ik denk aan alle leuke herinneringen met haar, dan mis ik dat gewoon en vind ik het zonde dat dat er niet meer is.
Wat voor bewijs? Mosterd.
Life is a bitch (and I'm helping her).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven