Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Vriendin is vreemdgegaan, relatietherapie en hoe verder?

19-02-2021 21:10 213 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze week meerdere bittere pillen te verwerken gekregen...

Maandag had ze abortus gepleegd omdat ze zwanger was. (Ze wist niet van wie dus uit voorzorg weg laten halen, ze deed het wel met condoom)
Dinsdag dit te horen gekregen, collega had haar gebracht... (Vond ik al vreemd, + dat ik nergens vanaf wist.)
Woensdag weer rust gepakt.
Donderdag avond toch wezen malen, aantal weken komt overeen met laat thuis komen van werk. + ik had als voorname als ik iets raars in haar tas vind is het goed mis... Condoom gevonden dus je raad al...
Vrijdag (Vandaag) haar geconfronteerd met het feit, ze gaf toe...
Vrij genomen en situatie uitgelegd bij vertrouwenspersoon werkgever dat ik even tijd moet hebben om alles te bezinken.

Vandaag ben ik naar mijn schoonouders gegaan i.v.m. zij op onze zoontje van 2 pas
Ik kon mij niet groothouden en ben in huilen uitgebarsten... (Alles verteld...)

Dit speelt nu onderhand een half jaar blijkt, +/- 10 keer is zij over de schreef gegaan.
Toen ze zwanger bleekt te zijn schrokken zij zich een hoedje en hebben hun beide ingezien hoe fout ze waren. (Hij zit al 10 jaar in een rot huwelijk blijkt.) Ze wilde uiteindelijk alles vertellen, ze is zelf gekomen met Abortus, dus in dat opzicht geloof ik haar.
Ze heeft hem vandaag gebeld en hij zij gelijk dat hij enorme spijt heeft... Hij wil zich bij mij verontschuldigen en het uitpraten, in dit zie ik geen noodzaak, zou hem alleen maar het ziekenhuis in slaan...

Het grote nadeel is dat ze op een filiaal werkt waar maar 2-3 mensen beneden en 1 kantoorpersoneel aanwezig is, vaak zijn ze met z'n tweetjes in de winkel...
Ze willen liever geen gezeur met hun werkgever, maar ik zit met het dilemma van vertrouwen...

Ik heb de optie gegeven:
Zij weg of hij weg.
Zij naar een ander filiaal of hij naar een ander filiaal...

Nu gaan wij eerst relatietherapie nemen, en hopelijk komen wij hieruit... De gedachten dat ik mijn zoontje niet elke dag ziet doet mij enorm verdriet, + het feit dat zij zo over de schreef is gegaan... Ik walg gewoon, nadeel ik ken die persoon persoonlijk! Kom wel eens op de vestiging voor zakelijke materiaal etc.

Het idee dat een ander je vriendin wel liefde kan geven, en dat jijzelf hierin tekort schiet. PIJNLIJK!
Laatste jaar ook nagenoeg geen sex, en dat ze met hem wel deze gevoelens kon uiten...
Ik had nog gevraagd of ze gevoelens voor hem had en of ze nog wel verder wilde ongeveer een half jaar geleden... (Glashard gelogen dus :( )

Ik ben vanaf de geboorte gewoon zo enorm afgedwaald... Het was enorm uitputtend, ze heeft ook geen normale zwangerschap gehad of kraamtijd etc. Ik was geen goede echtgenoot, trok mij te vaak terug, en nam geen verantwoordelijkheid voor de opvoeding van onze zoon.

Ik heb van alles enorme spijt en heb haar vandaag lekker in de watten gelegd.
Heb de was gedaan, de droger meerdere keren aangezet, de vaatwasser in en uitgeruimd, een uurtje buiten met mijn zoontje gewandeld en Quality time doorgebracht en onze zoon bezig gehouden en naar bed gebracht.

+ Ik ben enorm trots op hoe mijn vriendin dit al 2 jaar heeft kunnen volhouden... Ik ben gewoon een grote EIKEL!!!
Ze begon onder de douch wel te grappen over toekomst plannen, en dat ze echt nog wel verder wilt... Maar gewoon enorm kut vind dat ze het nu eindelijk naar haar zin heeft op haar werk... Dit was al ruim voordat er wat speelde, en ze nu weer iets kwijt raakt.

Ze heeft door mijn onverantwoordelijke gedrag haar paard verkocht, als het kon had ik hem per direct terug gekocht... Heb er vanaf het begin al spijt van!

Mijn gezinnetje is mijn alles! Ik heb het alleen nooit laten blijken, + teveel dingen verkeerd gedaan om op te noemen... Dwaal nu ook een beetje af :bonk:

Wil binnenkort even weekje vrij nemen samen met z'n drietjes... Lekker even in een huisje ontspannen en boswandelingen maken etc.
Ik ga vanaf nu lekker ondernemen.

Aan de andere kant koopt ze wel dingen voor mij, een lieve Valentijns brief met een fles whiskey + dat ze nog een tweede wilde...
Ik begrijp haar niet, maar tijdens relatietherapie gaat dit helemaal goed komen.

Ik ga er 200% voor!
En hoe heeft zij haar spijt naar jou toe betuigd ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
+/- 10 keer over de schreef? Of je nou een eikel bent geweest of niet, Dat is geen reden om zovaak over de schreef te gaan.
Na 1x had ik al gezegd daar is het gat van de deur. En ik snap je punt vanwege je zoontje maar toch
Alles gebeurd met een reden
Verhaal heeft altijd twee kanten en spijt hebben komt ook van twee kanten. ik lees alleen maar dat jij je zelf de schuld van alles geeft... Twee kijven is twee schuld.
Beoordeel je medemens zoals hij is, niet zoals jij hem ziet.
Probeer je hier jezelf te overtuigen of wil je alleen je ei kwijt?
M’kay
Very metal
op je titel dan maar.

Vriendin is vreemdgegaan, relatietherapie en hoe verder?
Relatietherapeut weet jullie te helpen, die hoort alle twee jullie verhalen.
Sterkte
Ja tuurlijk... Jij bent de eikel.
Echt waar? Ga je haar dit vergeven?
Ze is een smerige #%^*!
Lastig, ik kan wel begrijpen dat jouw vriendin zich niet gesteund, geliefd, enz voelde. Maar dat geeft geen recht om 10 keer over de schreef te gaan.

Wel goed dat je jou eigen tekortkomingen van de afgelopen 2 jaar inziet.
Be kind, be brave, know your worth and take no shit! ~Yolo
Yolo666 schreef:
19-02-2021 21:47
Lastig, ik kan wel begrijpen dat jouw vriendin zich niet gesteund, geliefd, enz voelde. Maar dat geeft geen recht om 10 keer over de schreef te gaan.

Als dit al als een verwijt tegen hem is gebruikt... Afschuifsysteem!
Goed zo! Ga ervoor!
ik geef mn bek ook maar een douw
30wortels schreef:
19-02-2021 21:50
Als dit al als een verwijt tegen hem is gebruikt... Afschuifsysteem!
Dan lees je blijkbaar niet goed..
Be kind, be brave, know your worth and take no shit! ~Yolo
"Ik heb van alles enorme spijt en heb haar vandaag lekker in de watten gelegd.
Heb de was gedaan, de droger meerdere keren aangezet, de vaatwasser in en uitgeruimd, een uurtje buiten met mijn zoontje gewandeld en Quality time doorgebracht en onze zoon bezig gehouden en naar bed gebracht."

Als dit is wat je onder "lekker in de watten gelegd" verstaat....volgens mij is dit gewoon standard operation. De droger meerdere keren aangezet...nou nou...pas op dat je niet te moe wordt hoor. Denk om je gezondheid. En aandacht voor je zoontje, doe je dat normaal niet ofzo....raarrrrr
blijfgewoonbianca schreef:
19-02-2021 21:24
En hoe heeft zij haar spijt naar jou toe betuigd ?
We hebben gepraat, en ze heeft gewoon ingezien toen ze ineens per ongelijk zwanger raakte dat ze enorm fout bezig was... Ze is heel slecht in haar gevoelens te uiten etc.
Knap dat jullie eruit willen komen, maar daarvoor moet je beide verantwoordelijkheid nemen voor eigen daden. Ongeacht jouw daden had zij haar heil niet bij een ander moeten zoeken. Is daar al over gepraat? Ik vind het een heel goed teken dat jij je eigen aandeel ziet en ik hoop dat de 2 qua werk uit elkaar gehaald kunnen worden. Dat lijkt mij geen vreemde eis van je.
Weak people revenge. Strong people forgive. Intelligent people ignore.
JvD94 schreef:
19-02-2021 21:55
We hebben gepraat, en ze heeft gewoon ingezien toen ze ineens per ongelijk zwanger raakte dat ze enorm fout bezig was... Ze is heel slecht in haar gevoelens te uiten etc.
Ik denk juist dat ze daar heel goed in is. Non-verbaal.
mntjee schreef:
19-02-2021 21:27
+/- 10 keer over de schreef? Of je nou een eikel bent geweest of niet, Dat is geen reden om zovaak over de schreef te gaan.
Na 1x had ik al gezegd daar is het gat van de deur. En ik snap je punt vanwege je zoontje maar toch
Ik heb het enorm moeilijk...
Ik hou teveel van haar en mijn zoon!
Ik kan niet stoppen met houden van, nooit gekund... Zelfs mijn exen wens ik het beste, en deze hebben mij ook bedrogen... Maar vaak relaties van 6 maanden tot 1 jaar Max...
30wortels schreef:
19-02-2021 21:28
Verhaal heeft altijd twee kanten en spijt hebben komt ook van twee kanten. ik lees alleen maar dat jij je zelf de schuld van alles geeft... Twee kijven is twee schuld.
Omdat als ik mijn best deed, dit waarschijnlijk nooit gebeurd was...
Hij is niet bepaald moeders mooiste, niet om mijzelf de hemel in te prijzen...
(Ze heeft wel eens gezegd; zijn kinderen zijn echt lelijk.) dus snap het gewoonweg niet...
Saivash schreef:
19-02-2021 21:43
Ja tuurlijk... Jij bent de eikel.
Echt waar? Ga je haar dit vergeven?
Ze is een smerige #%^*!
Haar vader zei ook van alle vrouwen zijn; “kun jezelf wel invullen”.
(Probeerde mij op te vrolijke, ben hartstikke blij dat hun mij mogen en het beste voor hebben.)

Haar ouders vinden haar echt een domme doos, en als ze niet voor jou gaat dat ze wel echt de consquenties mag voelen, dus baan riskeren en hij zijn huwelijk...

Ik heb wel gezegd dat ik geen wraak wil, maar ze mogen wel voelen! Haar ouders vinden dit ook, hadden ze maar als volwassenen moeten nadenken...
JvD94 schreef:
19-02-2021 21:58
Ik heb het enorm moeilijk...
Ik hou teveel van haar en mijn zoon!
Ik kan niet stoppen met houden van, nooit gekund... Zelfs mijn exen wens ik het beste, en deze hebben mij ook bedrogen... Maar vaak relaties van 6 maanden tot 1 jaar Max...
Stel je zelfs eens de vraag waarom mensen je bedriegen aangezien je exen dit ook deden
Alles gebeurd met een reden
Yolo666 schreef:
19-02-2021 21:47

Ze deed alles, en ik vluchtte en deed helemaal niks... Hij precies het zelfde deed ook alles en vrouw zo lui als vloeken. Ik snap het wel! Ik keur het niet goed, maar ik denk dat onze liefde voor onze zoon ons kan helpen....
Lekker verhaal dit....een vader die dit zo even over zijn eigen dochter zegt.
JvD94 schreef:
19-02-2021 22:09
Ze deed alles, en ik vluchtte en deed helemaal niks... Hij precies het zelfde deed ook alles en vrouw zo lui als vloeken. Ik snap het wel! Ik keur het niet goed, maar ik denk dat onze liefde voor onze zoon ons kan helpen....
De liefde voor je zoon gaat je hier echt niet bij helpen. Jullie 2 moeten dit oplossen en oppassen dat hij niet het slachtoffer word. Wat is haar kant van het verhaal eigenlijk?
staples399 schreef:
19-02-2021 21:54
"Ik heb van alles enorme spijt en heb haar vandaag lekker in de watten gelegd.
Heb de was gedaan, de droger meerdere keren aangezet, de vaatwasser in en uitgeruimd, een uurtje buiten met mijn zoontje gewandeld en Quality time doorgebracht en onze zoon bezig gehouden en naar bed gebracht."

Als dit is wat je onder "lekker in de watten gelegd" verstaat....volgens mij is dit gewoon standard operation. De droger meerdere keren aangezet...nou nou...pas op dat je niet te moe wordt hoor. Denk om je gezondheid. En aandacht voor je zoontje, doe je dat normaal niet ofzo....raarrrrr
Ik heb de afgelopen 2 jaar heel weinig gedaan, spijtig genoeg :(

Ik heb zoveel verziekt!
Er is blijkbaar bitter weinig gepraat de afgelopen jaren in huize vD. Jij trekt je terug terwijl je toch een gezin hebt. Zij gaat rampetampen met een ander. Jij vertelt dat aan haar ouders. Mooie boel. Relatie therapie lijkt me inderdaad een heel goede stap. Is er überhaupt wel communicatie tussen jullie?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven