Vriendin is vreemdgegaan, relatietherapie en hoe verder?

19-02-2021 21:10 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
........
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-03-2021 09:21
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
99.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
19-02-2021 22:15
Ik heb de afgelopen 2 jaar heel weinig gedaan, spijtig genoeg :(

Ik heb zoveel verziekt!
Ja, dat blijf je maar zeggen. Maar waarom dan? Wat is de reden dat je je terugtrok uit het gezinsleven?
En dit allemaal in 5 dagen?
ViezeHond schreef:
19-02-2021 21:40
M’kay
+1
Alle reacties Link kopieren
.......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:08
98.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
19-02-2021 22:00
Omdat als ik mijn best deed, dit waarschijnlijk nooit gebeurd was...
Hij is niet bepaald moeders mooiste, niet om mijzelf de hemel in te prijzen...
(Ze heeft wel eens gezegd; zijn kinderen zijn echt lelijk.) dus snap het gewoonweg niet...
Waarom hou je eigenlijk van haar.

Wat een respectloze kuttekop...
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-02-2021 11:01
Reden: Ongepast gedrag
95.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
19-02-2021 22:15
Ik heb de afgelopen 2 jaar heel weinig gedaan, spijtig genoeg :(

Ik heb zoveel verziekt!
Ik mag toch hopen dat mocht bij ons de balans een beetje zoek zijn mijn vrouw het gesprek aangaat met me i.p.v. met een andere het bed in te duiken.

Volgens mij als ik het zo lees ik de communicatie niet al te best bij jullie? Praten jullie wel?
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat is best erg om voor je kiezen te krijgen.
Hoop dat ze erg spijt heeft en zou zeker hard blijven staan op die eis dat ze niet langer samenwerken.

Los daarvan, vind ik een keertje een paar huishoudelijke klusjes doen niet hetzelfde als iemand in de watten leggen.

Dat geeft haar echter geen vrijbrief om maar met anderen naar bed te gaan.
Ze is ook nog eens zwanger geraakt. Als ze dus denkt dat er een mogelijkheid is dat het niet van jou is, dan zou ik zeker maar even een SOA test laten doen.
Alle reacties Link kopieren
........
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:08
97.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:08
97.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop echt dat de therapie jullie iets gaat brengen en ik wens jullie daar veel succes mee.
Nog een laatste tip: je bent hier niet erg concreet in je manier van communiceren. Blijft vaag, abstract en draait om de hete brij heen. Ook schommel je op en neer tussen zelf compleet de schuld op je nemen en haar verwijten maken. Niet dat de verwijten niet terecht zijn, dat zal best, maar de manier van communiceren is niet concreet, daar doel ik op. Daar valt volgens mij veel winst te behalen.
Sterkte.
JvD94 schreef:
19-02-2021 22:39
Ik word mentaal door mijn werk enorm moe... Vervolgens kan ze vrij snel klagen en dan ga ik mij terugtrekken.
Ik kom vanuit de ene herrie in de andere, ik heb mij enorm verkeken op het vaderschap. Deels geklaag terecht en dat word dan een sneeuwbal effect zonder einde...

Gewoon geen verantwoording genomen!
De woorden die een relatietherapeut graag hoort en ziet. Dat je zelf heel goed weet waarom alles zo de soep in is gelopen. hoop dat je vriendin dan ook oprecht is en jullie samen kunnen knokken ervoor.
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:09
95.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:09
98.39% gewijzigd
Gast. Iets minder door het stof mag wel hoor.

Het is goed dat je je eigen fouten erkent, maar dit is niet heel aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:10
98.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.....
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:10
97.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:10
97.48% gewijzigd
JvD94 schreef:
19-02-2021 22:55
Ik hoop het ook!
Op het feit dat ze meewerkt aan Relatietherapie is al een voordeel.
Jammer dat zo is gelopen, maar je moet ook bereid zijn om het elkaar te vergeven, anders gaat het niet werken. Dus geen oude koeien als proces is doorgelopen. Net als het wantrouwen hier in, dat zal echt moeten slijten, staat wantrouwen overeind is het op het einde. Succes en sterkte!
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
19-02-2021 22:58
Ik heb het er met haar niet zoveel over verder... Ik doe alleen mijn best nu, hopelijk valt er nog wat te redden.
En doet zij ook haar best?
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
19-02-2021 22:50
Ik ben ook bang dat ik iets heb opgelopen, als ik terug denkt... Ik heb geen idee hoevaak ze de mist in is gegaan... Ik zit gewoon met zo’n dubbel gevoel.
Dat is niet zo gek.

Dit is niet alleen vreemdgaan, maar ook "misschien was ik wel zwanger van hem" en ook nog een abortus.
Zou wel even kijken naar SOA test mogelijkheden.
Zonmuis schreef:
19-02-2021 23:00
Dat is niet zo gek.

Dit is niet alleen vreemdgaan, maar ook "misschien was ik wel zwanger van hem" en ook nog een abortus.
Zou wel even kijken naar SOA test mogelijkheden.
dus dit inderdaad ze heeft het niet veilig gedaan en die ander was ook getrouwd en slecht huwelijk, wat deden die twee dan al niet met een ander, helemaal niet bij stil gestaan. Ook dit moet naar therapie ook uit de lucht zijn geen onzekerheden en later verwijten.
Een vader die zijn dochter een hoer noemt?
Een man die bedonderd word maar zichzelf de schuld geeft?
Met condoom zwanger worden?
Partner gaat vreemd maar je bent niet bang voor een geslachtsziekte?
En een man die vind dat de vaatwasser uitpakken een verwennerij is voor zijn vrouw?

Ik vind jullie leven echt bizar. Ik vind het moeilijk te geloven dat dit echt is, dat er mensen zo zijn..
Ik denk dat relatietherapie een goede stap is maar ik denk dat een individuele therapeut ook nodig is. Voor beiden.

Ik ben normaal heel positief maat jeu wat komt dit over als een asociaal Jerry Springer zooitje.. :(
Alle reacties Link kopieren
Dus als ik vreemd ga..... gaat mn man meer doen in het huishouden....
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
19-02-2021 23:08
Dus als ik vreemd ga..... gaat mn man meer doen in het huishouden....
probeer het uit :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven