Vriendin is vreemdgegaan, relatietherapie en hoe verder?

19-02-2021 21:10 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
........
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-03-2021 09:21
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
99.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.....
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:10
98.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:10
96.14% gewijzigd
JvD94 schreef:
19-02-2021 23:09
Ik vergeef haar ook, als ze maar eerlijk is vanaf nu! En anders zetten we er gewoon een streep door...

Dit laatste zal mij een enorme depressie bezorgen, ik word er al misselijk van.
Logisch! Maar ja je hebt ook niks aan zo voort slenteren. Je gaat een therapie aan om elkaar weer opnieuw te leren kennen en van elkaar te houden. Word dit het niet zal je snel wel merken tijden therapie0 Men denkt vaak heel luchtig over zo een therapie maar deze kan best heftig verlopen. voor alsnog hoop ik dat het goed verloopt. Zij heeft immers aangegeven dat ze dit ook wilt toch? Als het echt klaar was bij haar , zat je denk ik niet hier je verhaal te vertellen, maar had je nu vermeld dat ze vertrokken is. Lijkt mij, dat is hoe ik dan denk als ik mij zelf in zo een situatie neer zet.

Als ik vreemd was gegaan en zelfs meerdere keren. en mijn partner komt hier achter en pak ik niet mijn biezen maar ga met je in therapie, dan wil ik vechten, als ik klaar geweest was met mijn partner maar nooit ben opgestapt door het vast zitten in een relatie en wordt betrapt, was dit vrijheid en zou vertrekken....
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:10
98.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:11
94.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kijk, of jullie verder gaan in een relatie of de stekker eruit trekken, dat kunnen jullie alleen zelf bepalen.

Maar zeg alleen nooit meer dat je haar in de watten legt door het huishouden te doen. Dat is namelijk een taak voor volwassenen. Elke stoeptegel kan op het knopje van de droger drukken.

Anyways, sterkte
Alle reacties Link kopieren
Kaasschnitzel schreef:
19-02-2021 23:22
Elke stoeptegel kan op het knopje van de droger drukken.

Anyways, sterkte
Ook op het goede knopje? :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:11
98.87% gewijzigd
JvD94 schreef:
19-02-2021 23:26
Ik ga gewoon van het beste uit!

Meer kan ik er ook niet van maken...
Goede insteek, jullie komen er wel
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:11
97.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
19-02-2021 23:11
Ze ligt al te slapen, kwam even kijken hoe het ging... Knallende koppijn, heb het wel verdiend zei ze.
Ze loopt wel over van de liefde he voor jou.
Wat een ongelofelijke kutopmerking nadat je hebt gehoord dat zij met een ander neukt en er waarschijnlijk ook nog zwanger van is geraakt.

Heeft ze überhaupt enige mate van spijt of schaamte of iets dergelijks laten zien?
Alle reacties Link kopieren
.......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:11
97.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:11
98.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
19-02-2021 23:33
Ze kwam met een rode hoofd, ogen welke helemaal kapot zijn van het huilen... Ik denk wel dat ze haar lesje heeft geleerd.
Dat was niet mijn vraag...

Een hoop werk aan de winkel, dat is wel wat ik kan concluderen.
Iemand zei het hier al eerder, je praat er omheen, als jullie dat ook bij elkaar doen dan wordt er niet echt gepraat lijkt. Ja een hoop woorden, maar niet de kern.
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:11
98.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het voor je, sterkte!
hoeveel weken zwanger was ze eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Een klassieker , ze bekende pas nadat jij dat condoom had gevonden.
Die bekentenis was niet spontaan.

Kortom had jij die condoom niet gevonden had je niets geweten van vreemdgaan en die abortus.

Ga er maar niet vanuit dat ze echt alle contact heeft verbroken.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
To, ik ben groot voorstander van niet direct de relatie beëindigen bij vreemdgaan, maar zoals je het schrijft kom je echt over als een slappe vaatdoek en ik denk niet dat je daarmee de relatie gaat redden.

Prima als je inziet dat je onderdeel van het probleem bent, maar je slaat zo te lezen echt door.
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
19-02-2021 22:39
Ik word mentaal door mijn werk enorm moe... Vervolgens kan ze vrij snel klagen en dan ga ik mij terugtrekken.
Ik kom vanuit de ene herrie in de andere, ik heb mij enorm verkeken op het vaderschap. Deels geklaag terecht en dat word dan een sneeuwbal effect zonder einde...

Gewoon geen verantwoording genomen!
Waarom blijf je bij zo iemand?
Alles gebeurd met een reden
DS1971 schreef:
19-02-2021 23:57
To, ik ben groot voorstander van niet direct de relatie beëindigen bij vreemdgaan, maar zoals je het schrijft kom je echt over als een slappe vaatdoek en ik denk niet dat je daarmee de relatie gaat redden.

Prima als je inziet dat je onderdeel van het probleem bent, maar je slaat zo te lezen echt door.
Meer Labiel, en wat best logisch is.
30wortels schreef:
19-02-2021 23:58
Meer Labiel, en wat best logisch is.
Logisch of niet (ik vind het niet logisch): je red een relatie niet door je onderdanig op te stellen. Ik denk dat to er goed aan doet om eens te kijken waarom hij deze reactie heeft. Wellicht een gebrek aan eigenwaarde en het gevoel dat deze relatie wel moet slagen, anders blijft hij alleen achter?

Terwijl dit voor beiden een moment moet zijn om ook eens te kijken naar of deze relatie nog wel de moeite waard is.
DS1971 schreef:
20-02-2021 00:09
Logisch of niet (ik vind het niet logisch): je red een relatie niet door je onderdanig op te stellen. Ik denk dat to er goed aan doet om eens te kijken waarom hij deze reactie heeft. Wellicht een gebrek aan eigenwaarde en het gevoel dat deze relatie wel moet slagen, anders blijft hij alleen achter?

Terwijl dit voor beiden een moment moet zijn om ook eens te kijken naar of deze relatie nog wel de moeite waard is.
Dat doet een Relatietherapeut dito hoor... dus goed dat ze daar heen gaan,.
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
19-02-2021 23:18
Ik geloof dat condoom zooi ook niet!

Ik ben hartstikke bang voor SOA’s, maar ik denk nu even aan mijn relatie...

Ik bedoel meer dat ik elk dingetje uit handen neem, dat vind zij fijn.

Ik ben er niet trots op, schaam me kapot voor hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren.

Haar vader houd hartstikke veel van haar, hij is alleen enorm geschrokken en teleurgesteld in dat dit heeft kunnen gebeuren. Deze normen en waardes heeft hij haar niet bijgebracht.
Het hoeft er nier per se mee te maken te hebben of je iets hebt bijgebracht gekregen. Je bent nou eenmaal rot vanbinnen, of je bent het niet....
ViezeHond schreef:
19-02-2021 21:40
M’kay
+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven