Vriendin is vreemdgegaan, relatietherapie en hoe verder?

19-02-2021 21:10 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
........
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-03-2021 09:21
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
99.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat je niet zomaar een relatie opgeeft, maar kijk eens even naar de rode vlaggen die zijn afgegeven...ik mag hopen dat je jezelf waardevoller inziet of tenminste gaat inzien.

Knap dat je ervoor wil blijven gaan, maar dit gaat niet een éénmalig verhaal zijn.

En ze wilde door corona geen kids? Maareuh wel even een ander neuken die ook nog eens meer buiten de deur snoept?....
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:16
97.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:16
99.65% gewijzigd
JvD94 schreef:
21-02-2021 06:05

Ik ben ongelofelijk gemotiveerd! Misschien ben ik iets te gemotiveerd zoals sommige al aangeven, maar ik kan gewoonweg niet opgeven!
En wat gaat jouw vriendin verbeteren? Of ben jij de enige aan de schandpaal, terwijl zij vreemd gaat?
Alle reacties Link kopieren
1. Je maakt jezelf behoorlijk klein.
2. Ze manipuleert je. Kans is ook groot dat ze al eerder vreemdging. Hou op met “ze kwam altijd op tijd”, geloof mij, dat zegt niks.
3. Ze is karakterloos en dellerig eigenlijk.
4. Je bent zeer veranderlijk. Het ene moment wil je er vol voor gaan, het andere moment is stoppen misschien een beter idee (gaf je 1-2 keer aan).
Alle reacties Link kopieren
Studiebolletje2 schreef:
21-02-2021 10:27
1. Je maakt jezelf behoorlijk klein.
Nou ja, als ik de laatste post van to lees.... dat hij haar kleineerde, 'grappen' maakte dat haar vriendinnen er wél leuk uitzien... dat vind ik ook best iets om je klein over te maken.
jufjoke wijzigde dit bericht op 21-02-2021 11:01
0.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
21-02-2021 10:51
Nou ja, als ik de laatste post van to lees.... dat hij haar kleinere de, 'grappen' maakte dat haar vriendinnen er wél leuk uitzien... dat vind ik ook best iets om je klein over te maken.
Daarmee eens.

Verder, TO, ben je ook al boos geweest op je vriendin??
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
21-02-2021 10:51
Nou ja, als ik de laatste post van to lees.... dat hij haar kleineerde, 'grappen' maakte dat haar vriendinnen er wél leuk uitzien... dat vind ik ook best iets om je klein over te maken.
het bedonderd worden niet ;)
Alle reacties Link kopieren
Studiebolletje2 schreef:
21-02-2021 11:25
het bedonderd worden niet ;)
Zeker niet. Maar terecht dat to ziet dat zijn eigen aandeel in de relatie ook geen schoonheidsprijs verdient. Dat rechtvaardigt het vreemdgaan niet, maar als ze de relatie écht willen laten slagen, is het van wezenlijk belang dat to ook zijn eigen tekortkomingen verbetert. Dus klein maken hoeft niet, maar inzien dat hij zelf ook dingen moet veranderen is wel belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
21-02-2021 11:34
Zeker niet. Maar terecht dat to ziet dat zijn eigen aandeel in de relatie ook geen schoonheidsprijs verdient. Dat rechtvaardigt het vreemdgaan niet, maar als ze de relatie écht willen laten slagen, is het van wezenlijk belang dat to ook zijn eigen tekortkomingen verbetert. Dus klein maken hoeft niet, maar inzien dat hij zelf ook dingen moet veranderen is wel belangrijk.
Eens
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:16
97.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:16
98.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:17
98.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:17
97.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:17
97.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
......
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:17
99.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
21-02-2021 15:24
Ik weet niet waarom ik het deed, eerlijk gezegd vind ik haar een hele mooie meid... Ze vind zichzelf alleen niet knap en durft zich al heel lang niet meer te geven... Heel weinig sex...
Dat is wel iets waar in de therapie over gepraat zal moeten worden. Tegenover ons heb je geen verplichtingen, ons hoef je geen verantwoording af te leggen, maar bij je partner kunnen m je natuurlijk niet weg met een lullig 'ik weet niet waarom ik dat deed'. Dat is niet goed genoeg, in ieder geval niet naar haar.

Ik denk eerlijk gezegd dat hier veel meer aan de hand is dan we nu lezen. Wees in de therapie in ieder geval eerlijk en volledig, to, anders schiet je er niets mee op.
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
21-02-2021 15:24
Ik weet niet waarom ik het deed, eerlijk gezegd vind ik haar een hele mooie meid... Ze vind zichzelf alleen niet knap en durft zich al heel lang niet meer te geven... Heel weinig sex...
Durft zichzelf niet te geven? Weinig seks?
Ze liegt. Bij de andere man durfde ze dat wel, had ze wel veel seks.

Reken er maar op dat je relatie zal stranden. Eigenlijk is dat al gebeurd..

Sterkte 🌷
Alle reacties Link kopieren
To je komt over dat je alles kan begrijpen en vergeven en uiteindelijk komt het allemaal door jou!!
Het is nu dus duidelijk dat ze al 2 jaar niet meer van je houd/verliefd op je is!

Het enigste wat ik terug lees is een sorry en dat ze na veel pijn en moeite na een andere werkplek zou willen en verder ligt alle schuld bij jou......

Je zegt in het begin dat ze veel en snel zeurt ? Kinderen kunnen ook meer na moeder of vader trekken, vooral op bepaalde leeftijd.... ben je er helemaal niet voor je gezin geweest of had het meer kunnen/moeten zijn ?
Jufjoke schreef:
21-02-2021 11:34
Zeker niet. Maar terecht dat to ziet dat zijn eigen aandeel in de relatie ook geen schoonheidsprijs verdient. Dat rechtvaardigt het vreemdgaan niet, maar als ze de relatie écht willen laten slagen, is het van wezenlijk belang dat to ook zijn eigen tekortkomingen verbetert. Dus klein maken hoeft niet, maar inzien dat hij zelf ook dingen moet veranderen is wel belangrijk.


Dit dus!

Ik kan me niet voorstellen dat de vriendin van TO nooit heeft aangegeven dat hij wel wat meer zijn verantwoordelijkheden kon nemen dan dat hij deed. Niet sjiek en geen vrijbrief voor haar om vreemd te gaan, maar blijkbaar was dit nodig zijn ogen te doen openen. Kan me zomaar voorstellen dat zij zich nu afvraagt voor hoe lang het duurt dat TO weer in oud gedrag gaat vervallen, net zoals mensen hier aangeven dat zij weer ooit zal vreemdgaan, want “once a cheater, always a cheater”. Ik zou sowieso willen adviseren voorlopig niet voor een 2e kind te gaan.

TO, heb je onder een andere nick een ander topic geopend? Ook bij die TO is namelijk de ‘F’ kapot en daarvoor in de plaats een ‘V’.
Alle reacties Link kopieren
.....
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:17
99.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.....
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:17
98.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.....
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:18
98.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.....
jvd94 wijzigde dit bericht op 13-03-2021 21:18
99.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jullie relatie is voorbij. Ik heb het gevoel dat jullie beiden nog jong zijn. Ik zou in een volgende relatie meer respect tonen naar je vriendin.

You brought it on yourself.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven