Vriendin neemt nooit de telefoon op.

02-09-2020 22:36 486 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond,
Ik ben nogal nieuw in het prille relatie verhaal. Ik was jaren samen met mijn exvrouw, er was toen geen WhatsApp en ik had ook geen sociaal media. Ik weet dus niet wat vandaag de dag normaal is.
Het volgende :
Ik heb sinds 3 maanden een vriendin (exclusiviteit is uitgesproken, dat wilde zij en ik natuurlijk ook, anders ging ik niet akkoord).
Alles gaat goed wanneer we elkaar zien, we wonen zo'n 2 uur bij elkaar vandaan. We hebben elkaar echter nu een paar weken niet gezien ivm ziekte (ik moest in quarantaine). Maar daar gaat het niet om.
Vanaf het begin heb ik haar nooit kunnen bereiken als ik haar bel, ze neemt nooit op. Als we samen iets gaan doen laat ze meestal ook haar telefoon thuis liggen (als ze bij mij is bij mij dus). Soms neemt ze hem wel mee.
Ik vind het toch wel erg eigenaardig dat ze nooit de telefoon opneemt. Dit is dus niet opeens, maar al vanaf het begin.
Zij belt ook nooit terug. Vanavond wilde ik haar bellen, maar ze nam weer niet op. Toen ik op whatsapp keek, om haar dan maar een bericht te sturen kwam ze opeens online, dus ik dacht ik bel nog even.. Ze nam dit keer voor het eerst op, maar ze was aan het autorijden en zei dat ze zich moest concentreren op het autorijden, en ze zei dat ze straks wel terug zou bellen.. Dit is nu 3 uur geleden..
Nu ben ik eigenlijk wel een beetje klaar met dat bellen, en ik ga haar nu niet meer bellen. Ik vind het zeer eigenaardig. Het is niet zo dat we kinderen zijn. We zijn beiden 39 jaar. Ik krijg steeds meer het idee dat zij nog een telefoon heeft (weet niet waarom ik dat denk, maar dat gevoel heb ik).
Ze reageert ook heel traag op appjes, soms helemaal niet, soms een dag later. Terwijl zij wel altijd als eerste mij bericht. Ze leest vaak de appjes wel, maar reageert dan niet.
Bericht moest eerst goedgekeurd worden, inmiddels heeft ze gebeld.. Nog geen 5 minuten omdat ze zegt dat ze bij een vriendin voor het huis staat een daar even mee zou drinken.. En toen hing ze abrubt de telefoon op en klonk geërgerd 😵 ik heb haar gestuurd dat ik daar niet van gediend ben, dat zij zomaar de telefoon ophangt. Vind het nogal onbeschoft.

Door dat gedrag ga ik twijfelen aan haar verhaal, gaat ze wel naar een vriendin? Of misschien heeft ze nog meer mannen? Ik ben totaal niet jaloers, maar hier klopt gewoon iets niet.

De bedoeling was om haar te bellen om dit weekend af te spreken, maar dat heb ik dus niet kunnen doen. En ik heb er nu eerlijk gezegd ook geen zin meer in. Ik ga nu wel wat anders plannen, heb nu wel genoeg geprobeerd.
lilalinda schreef:
18-09-2020 10:29
pictures or it didn't happen
Oh it didnt happen, no need for pics.
Zo 'sapperig' vind ik het anders niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat men al niet doet voor een beetje aandacht.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
18-09-2020 09:41
Jullie geloven dat er zo geen vrouwen zijn? Ik moest inderdaad ook aan fatal attraction denken.

Stel je voor dat jouw baas/collega's jouw werkrooster aan haar geven!

Maar waarom moet je dan naar een vriend gaan?
Zo zijn er zat vrouwen. Maar meestal zijn ze veel jonger. Met deze leeftijd heb ik het geloof ik nog niet mee gemaakt, al weet ik niet elke leeftijd van de vrouwen die zo gedaan hebben. Lol
Alle reacties Link kopieren
RickyL schreef:
18-09-2020 02:46
Ja hoor, ze stond vanavond opeens voor m'n deur :facepalm:
Ik heb niet opengedaan en ben weg gegaan naar een vriend van mij.
Ze zei mij later dat ze morgen op m'n werk komt :facepalm: Gelukkig heb ik morgen buitendienst :biggrin: :rofl:
:puh:
Hoe kun jij weggaan als ze voor de deur staat? Beetje onlogisch niet?
Alle reacties Link kopieren
Sabbieehhhh schreef:
18-09-2020 17:00
Hoe kun jij weggaan als ze voor de deur staat? Beetje onlogisch niet?
Achterdeur?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
En is ze nog op je werk geweest?
Alle reacties Link kopieren
Sabbieehhhh schreef:
18-09-2020 17:00
Hoe kun jij weggaan als ze voor de deur staat? Beetje onlogisch niet?
Ik heb meerdere deuren waarmee ik het huis kan verlaten. Maar ze heeft geen uren voor m'n deur gestaan. Ik ben via een andere deur weggegaan toen ze er niet meer was. Mijn fiets stond namelijk achter de poort dus moest wel via de andere deur.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
18-09-2020 17:06
En is ze nog op je werk geweest?
Nee, kreeg nog wel berichten over dat ik een egoïst ben omdat ze speciaal voor mij langs is gekomen :facepalm:
Zeer merkwaardig (gedrag).
Alle reacties Link kopieren
RickyL schreef:
18-09-2020 20:18
Nee, kreeg nog wel berichten over dat ik een egoïst ben omdat ze speciaal voor mij langs is gekomen :facepalm:
Zeer merkwaardig (gedrag).
Ongeloofwaardig bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
RickyL schreef:
18-09-2020 02:46
Ja hoor, ze stond vanavond opeens voor m'n deur :facepalm:
Ik heb niet opengedaan en ben weg gegaan naar een vriend van mij.
Ze zei mij later dat ze morgen op m'n werk komt :facepalm: Gelukkig heb ik morgen buitendienst :biggrin: :rofl:
:puh:
En is ze nog verschenen op je werk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven