Vriendin neemt nooit de telefoon op.

02-09-2020 22:36 486 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond,
Ik ben nogal nieuw in het prille relatie verhaal. Ik was jaren samen met mijn exvrouw, er was toen geen WhatsApp en ik had ook geen sociaal media. Ik weet dus niet wat vandaag de dag normaal is.
Het volgende :
Ik heb sinds 3 maanden een vriendin (exclusiviteit is uitgesproken, dat wilde zij en ik natuurlijk ook, anders ging ik niet akkoord).
Alles gaat goed wanneer we elkaar zien, we wonen zo'n 2 uur bij elkaar vandaan. We hebben elkaar echter nu een paar weken niet gezien ivm ziekte (ik moest in quarantaine). Maar daar gaat het niet om.
Vanaf het begin heb ik haar nooit kunnen bereiken als ik haar bel, ze neemt nooit op. Als we samen iets gaan doen laat ze meestal ook haar telefoon thuis liggen (als ze bij mij is bij mij dus). Soms neemt ze hem wel mee.
Ik vind het toch wel erg eigenaardig dat ze nooit de telefoon opneemt. Dit is dus niet opeens, maar al vanaf het begin.
Zij belt ook nooit terug. Vanavond wilde ik haar bellen, maar ze nam weer niet op. Toen ik op whatsapp keek, om haar dan maar een bericht te sturen kwam ze opeens online, dus ik dacht ik bel nog even.. Ze nam dit keer voor het eerst op, maar ze was aan het autorijden en zei dat ze zich moest concentreren op het autorijden, en ze zei dat ze straks wel terug zou bellen.. Dit is nu 3 uur geleden..
Nu ben ik eigenlijk wel een beetje klaar met dat bellen, en ik ga haar nu niet meer bellen. Ik vind het zeer eigenaardig. Het is niet zo dat we kinderen zijn. We zijn beiden 39 jaar. Ik krijg steeds meer het idee dat zij nog een telefoon heeft (weet niet waarom ik dat denk, maar dat gevoel heb ik).
Ze reageert ook heel traag op appjes, soms helemaal niet, soms een dag later. Terwijl zij wel altijd als eerste mij bericht. Ze leest vaak de appjes wel, maar reageert dan niet.
Bericht moest eerst goedgekeurd worden, inmiddels heeft ze gebeld.. Nog geen 5 minuten omdat ze zegt dat ze bij een vriendin voor het huis staat een daar even mee zou drinken.. En toen hing ze abrubt de telefoon op en klonk geërgerd 😵 ik heb haar gestuurd dat ik daar niet van gediend ben, dat zij zomaar de telefoon ophangt. Vind het nogal onbeschoft.

Door dat gedrag ga ik twijfelen aan haar verhaal, gaat ze wel naar een vriendin? Of misschien heeft ze nog meer mannen? Ik ben totaal niet jaloers, maar hier klopt gewoon iets niet.

De bedoeling was om haar te bellen om dit weekend af te spreken, maar dat heb ik dus niet kunnen doen. En ik heb er nu eerlijk gezegd ook geen zin meer in. Ik ga nu wel wat anders plannen, heb nu wel genoeg geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
03-09-2020 10:19
Echt uit nieuwsgierigheid: kun je dat uitleggen? Want als ik iets een irritant medium vind om een fatsoenlijk gesprek te voeren is het wel whatsapp. Hoe komt het dat jij daaraan de voorkeur geeft?
De vraag wordt niet aan mij gesteld, maar ik heb precies hetzelfde.
Ik neem ook zelden of liever nog nooit de telefoon op.
Heb zo'n hekel aan bellen; mijn geluid staat altijd uit.
70 procent van de tijd laat ik mijn telefoon thuisliggen, neem hem niet mee en dat leidt nog wel eens tot wat ergenissen merk ik.
"Jij neemt nooit je telefoon op!" hoor ik regelmatig.

Misschien geldt dat ook voor de vriendin van TO (?). Vraag het haar!

Waarom heb ik er zo'n hekel aan; simpelweg omdat je iemand niet aan kunt kijken.
Meer dan de helft van de tijd zijn de gesprekken niet te verstaan en krijg je van die ongemakkelijke gesprekken:
'ik hoor je niet, wat zeg je?' Ja, nu is het beter', 'nee wacht, je valt weer weg, 'wat zeg je nou?' 'ik versta je niet' etc. etc.
Dat komt omdat iedereen overal maar loopt/zit/ligt te bellen: in de trein, op een druk perron, in de auto...
Dat maakt de verbinding en verstaanbaarheid niet groter, is mijn mening.

Ik heb daar een hekel aan. Of sta je net met iemand een gesprek te voeren face to face, gaat dat rottige ding af, en komt er iemand met een vraag die je gemakkelijk had kunnen appen en dus beantwoorden op een moment dat het mij beter uitkomt.
Een telefoon is altijd dwingend, continu dat gepiep van die dingen overal, omdat we zo nodig overal op ieder moment bereikbaar moeten zijn.
Waarom?

Af en toe is bellen even beter, maar ik kies die momenten zorgvuldig uit. Of, app elkaar even 'zullen we straks even bellen?' , dan kies je even het moment.

Al bellend je boodschappen afrekenen, halverwege een goed gesprek ineens die telefoon voorrang moeten geven, slechte verbindingen, etc. etc., allemaal redenen voor mij om vooral dat ding uit te zetten en zoveel mogelijk thuis te laten!
App mij maar en dan beantwoord ik je op een voor mij geschikt moment, dan lees je het maar weer op een voor jóu geschikt moment.
Aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Judy_Hopps schreef:
03-09-2020 13:19
Elkaar nauwelijks 'spreken', elkaar weken niet gezien en haar achternaam en adres niet weten. Dat is geen relatie hoor. Ik zou haar lekker laten gaan.

Maar reageer eens op de vraag wat jij 80% initiatief noemt?
Zij stuurt mij altijd als eerste een bericht(vrijwel elke dag) , afspreken is tot nu toe altijd van haar kant gekomen, en komt dan naar mij toe. Ik ben zelf niet zo'n "apper" en begin geen gesprek via de app of zo.
Als zij mij appt maak ik tijd om met haar te appen, maar dat frustreert mij wat want daar zitten uren tussen en dan ben ik weer met iets anders bezig. Ik krijg vrienden over de vloer en ga dan niet uren lang op mijn telefoon kijken of zo misschien reageert. Krijg wel het verwijt dat ik traag reageer. Terwijl ik minstens de helft van de keren binnen 5 a 10 minuten reageer. Maar soms als ik dus bijvb. bezoek heb pas een uur of hooguit 2 uur later reageer. Dit vind ik nogal raar, aangezien zij, zoals ik al meermaals heb verteld, 6 a 12 uur later of totaal niet reageert.
Gisteren vlak voordat ze abrubt de telefoon verbinding verbrak zei ze "je kunt mij toch appen" waarop ik zei ja dat kan, maar het duurt uren voordat je reageert. En toen hing ze op 🤐😵😂🤣
Ik stuurde haar daarna dat ik het niet zo netjes vind dat ze zo de telefoon op hing en dat ik daar niet van gediend ben. Dit bericht heeft ze gelezen om een uur of 2 snachts(3 uur nadat we elkaar spraken) . Maar tot op heden totaal geen reactie ontvangen, alsmede op mijn vraag van 2 dagen geleden.

Ik merk dat ik mijn aantrekking naar haar aardig kwijt begin te raken, of al aardig kwijt ben. Dit vind ik wel jammer omdat wanneer we face to face zijn de aantrekkingskracht heel hoog is. Dat heb ik nog niet zo vaak bij iemand gehad als ik eerlijk ben.
Het zou jammer zijn dat het door miscommunicatie misloopt, maar eerlijk heb ik in dit gedoe en drama totaal geen zin. Ik word er onrustig en gefrustreerd van. En snak ik terug naar lekker single zijn. Single zijn vind ik echt super relaxed, daarom had ik geen haast om iemand te ontmoeten. Maar ja toevallig ontmoette ik haar op t strand en de vonken vlogen gelijk over..
anoniem_400569 wijzigde dit bericht op 03-09-2020 13:55
0.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
als je niet kan accepteren dat je verschillend bent dan is een relatie inderdaad geen goed idee
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Aanhettypen schreef:
03-09-2020 13:32
De vraag wordt niet aan mij gesteld, maar ik heb precies hetzelfde.
Ik neem ook zelden of liever nog nooit de telefoon op.
Heb zo'n hekel aan bellen; mijn geluid staat altijd uit.
70 procent van de tijd laat ik mijn telefoon thuisliggen, neem hem niet mee en dat leidt nog wel eens tot wat ergenissen merk ik.
"Jij neemt nooit je telefoon op!" hoor ik regelmatig.

Misschien geldt dat ook voor de vriendin van TO (?). Vraag het haar!

Waarom heb ik er zo'n hekel aan; simpelweg omdat je iemand niet aan kunt kijken.
Meer dan de helft van de tijd zijn de gesprekken niet te verstaan en krijg je van die ongemakkelijke gesprekken:
'ik hoor je niet, wat zeg je?' Ja, nu is het beter', 'nee wacht, je valt weer weg, 'wat zeg je nou?' 'ik versta je niet' etc. etc.
Dat komt omdat iedereen overal maar loopt/zit/ligt te bellen: in de trein, op een druk perron, in de auto...
Dat maakt de verbinding en verstaanbaarheid niet groter, is mijn mening.

Ik heb daar een hekel aan. Of sta je net met iemand een gesprek te voeren face to face, gaat dat rottige ding af, en komt er iemand met een vraag die je gemakkelijk had kunnen appen en dus beantwoorden op een moment dat het mij beter uitkomt.
Een telefoon is altijd dwingend, continu dat gepiep van die dingen overal, omdat we zo nodig overal op ieder moment bereikbaar moeten zijn.
Waarom?

Af en toe is bellen even beter, maar ik kies die momenten zorgvuldig uit. Of, app elkaar even 'zullen we straks even bellen?' , dan kies je even het moment.

Al bellend je boodschappen afrekenen, halverwege een goed gesprek ineens die telefoon voorrang moeten geven, slechte verbindingen, etc. etc., allemaal redenen voor mij om vooral dat ding uit te zetten en zoveel mogelijk thuis te laten!
App mij maar en dan beantwoord ik je op een voor mij geschikt moment, dan lees je het maar weer op een voor jóu geschikt moment.
Helemaal mee eens. In het echt met elkaar spreken heeft mijn voorkeur. Mijn vorige relaties waren dan ook zonder apjes (toen was er nog grens eens WhatsApp). Heel soms een smsje. Zo'n 5 berichten in 8 jaar.
Typen op de telefoon is ook niet 1 van mijn sterkste kanten (zie alle fouten in mijn reacties hier 🤦🏻‍♂️😂).
Het probleem is dus het face to face komen. Ik wil dit via spraak afspreken en niet over dagen verspreid via appjes. Gewoon concreet, direct een duidelijk.

En dubbelleven komt nu voortdurend in mij op. En zou ook niet de eerste keer zijn dat ik dat mee maak (de laatste 8 jaar alleen maar vrouwen ontmoet welke of getrouwd zijn of all en lange relatie hebben en hier over liegen). Zelfs mijn exvrouw bleek een relatie te hebben toen wij nog getrouwd waren. Ik was nooit achterdochtig, en zag nooit ergens iets achter. Ik geloofde haar voor de volle 100%. Waarom ook niet, je bent getrouwd en heeft dus zoals het woord al zegt vertrouwen in elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin nu echt kinderachtige gedachten te krijgen, wat mij niet goed lijkt. De gedachten zijn dat ik haar ook maar eens ga negeren. Maar rationeel vind ik dat absurd en dan wordt het een spelletje. :facepalm:
Voel mij hier ook veel te oud voor. Vind het allemaal erg onvolwassen (van beide kanten als ik eerlijk ben).

Mijn verstand zegt kappen met deze vrouw. Mijn hart zegt Neeeee!

Ik gebruik overigens WhatsApp verder nooit, "spreek"alleen haar via WhatsApp. En zou het ook wel kunnen verwijderen. En haar melden dat wanneer ze contact met mij wil dat ze mij maar moet bellen. En als ze dat niet doet, dan niet. Dan is dat ook gelijk duidelijk.
anoniem_400569 wijzigde dit bericht op 03-09-2020 14:08
34.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RickyL schreef:
03-09-2020 13:00

Ik ben nog nooit bij haar thuis geweest. Al heeft ze mij wel gevraagd om bij haar thuis te komen, heb ik nog nooit een adres van haar gekregen, ook haar achternaam heb ik nooit gekregen. Ik heb alleen een auto van mijn werk en maak hier geen privé ritten mee, aangezien dat mij jaren terug voor wat problemen heeft gezorgd.
Zo ver ik weet is er geen trein /bus verbinding naar haar (ja dan zou ik meer dan een uur moeten lopen). Echter klopt haar opgegeven woonplaats volgens mij niet. Een vriend van mij kwam haar namelijk tegen op een dating site (een maand geleden of zo) en daar stond een andere woonplaats.
Ik heb haar daar natuurlijk even over gevraagd maar haar antwoord is dat ze mij meermaals uitgenodigd heeft om bij haar langs te komen en dat ik niet langs kom (nee, hoe dan? Ik weet geen adres, niks.) adres geeft ze niet, ook haar achternaam niet. Als ik hier in vraag begint ze direct met verwijten, zoals boven genoemd (ik heb je uitgenodigd).
Kortom behoorlijk veel rode vlaggen.
Haar adres geeft ze niet,haar achternaam geeft ze niet.Haar woonplaats is mogelijk niet echt omdat ze op een datingsite staat met een ander adres o_o
Ik zou als ik jou was het komend weekend maar eens flink op stap gaan.En een wel leuke date,in de kroeg gaan scoren :cheers:
nighttripper wijzigde dit bericht op 03-09-2020 14:12
0.37% gewijzigd
Vraag blijft,why is the rum gone?
En als je nou eens gaat videobellen via WhatsApp
Alle reacties Link kopieren
Nighttripper schreef:
03-09-2020 14:08
Haar adres geeft ze niet,haar achternaam geeft ze niet.Haar woonplaats is mogelijk niet echt omdat ze op een datingsite staat met een ander adres o_o
Ik zou als ik jou was het komend weekend maar eens flink op stap gaan en een leuke date in de kroeg gaan scoren :cheers:
Ik zit helemaal niet om iemand verlegen. Daarbij zijn het allemaal veel te jonge dames hier in de kroeg. Ik heb geen relatie nodig, of iemand nodig. Dat scheelt. Ik was voor deze dame ook al jaren bewust alleen.

Dit leek leuk.. Leek... Het was even leuk om weer eens van zulke gevoelens te hebben. Al had ik die niet direct. Ik ben niet snel over de indruk en al helemaal niet snel verliefd (enkele keren in m'n leven geweest). Maar begon toch aardig verliefd te worden.
Alle reacties Link kopieren
Tampie72 schreef:
03-09-2020 14:10
En als je nou eens gaat videobellen via WhatsApp
Ze neemt nooit op. Dus dat gaat niet lukken. (ook al geprobeerd).
Als ik haar een berichtje stuur met de vraag of we kunnen bellen reageert ze niet of ze reageert een uur of 3 snachts met de boodschap dat ze slaapt.
anoniem_400569 wijzigde dit bericht op 03-09-2020 14:16
28.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is er überhaupt sprake van een relatie als je elkaar dus eigenlijk niet spreekt, moet hopen dat je elkaar ziet en je niet weet wat haar achternaam is en waar ze woont? :-?

Wees gewoon lekker single joh, zo te horen beviel het je prima. Het klinkt nou niet echt iets alsof je iets moet missen, want je ziet/spreekt haar toch nooit.
Tampie72 schreef:
03-09-2020 14:10
En als je nou eens gaat videobellen via WhatsApp
Helemaal irritant.
Alle reacties Link kopieren
rainonyourparade schreef:
03-09-2020 14:14
Is er überhaupt sprake van een relatie als je elkaar dus eigenlijk niet spreekt, moet hopen dat je elkaar ziet en je niet weet wat haar achternaam is en waar ze woont? :-?

Wees gewoon lekker single joh, zo te horen beviel het je prima. Het klinkt nou niet echt iets alsof je iets moet missen, want je ziet/spreekt haar toch nooit.
We hebben elkaar veel gezien. Maar nu de laatste weken niet ivm quarantaine.

Maar inderdaad het lijkt mij beter om dit achter mij te laten, want ik word er niet (meer) vrolijk van.
Alleen kan ik haar dit niet vertellen want krijg toch geen contact.. Anders verdwijn ik maar gewoon uit het zicht (spiegelen).
Karma? "je krijgt wat je uitzendt"
Ik vind nu dat ik echt alle moeite heb gedaan en ben er wel klaar mee. Zij is aan zet. En als dat niet komt, dan niet.
anoniem_400569 wijzigde dit bericht op 03-09-2020 14:20
7.23% gewijzigd
Ben je al eens bij haar thuis geweest?
Alle reacties Link kopieren
RickyL schreef:
03-09-2020 14:19
We hebben elkaar veel gezien. Maar nu de laatste weken niet ivm quarantaine.

Maar inderdaad het lijkt mij beter om dit achter mij te laten, want ik word er niet (meer) vrolijk van.
Alleen kan ik haar dit niet vertellen want krijg toch geen contact.. Anders verdwijn ik maar gewoon uit het zicht (spiegelen).
Karma? "je krijgt wat je uitzendt"
Ik vind nu dat ik echt alle moeite heb gedaan en ben er wel klaar mee. Zij is aan zet. En als dat niet komt, dan niet.
Dus je wilt nog wel wachten op haar "zet"? Dat zou ik niet eens doen. Stuur haar een berichtje dat je met haar wilt afspreken om iets te bespreken. En maak het vervolgens uit. Reageert ze daar niet op? Ga dan verder met je leven, maar ga er zeker niet op zitten wachten.
Alle reacties Link kopieren
RickyL schreef:
03-09-2020 13:59
Ik begin nu echt kinderachtige gedachten te krijgen, wat mij niet goed lijkt. De gedachten zijn dat ik haar ook maar eens ga negeren. Maar rationeel vind ik dat absurd en dan wordt het een spelletje. :facepalm:
Voel mij hier ook veel te oud voor. Vind het allemaal erg onvolwassen (van beide kanten als ik eerlijk ben).

Mijn verstand zegt kappen met deze vrouw. Mijn hart zegt Neeeee!

Ik gebruik overigens WhatsApp verder nooit, "spreek"alleen haar via WhatsApp. En zou het ook wel kunnen verwijderen. En haar melden dat wanneer ze contact met mij wil dat ze mij maar moet bellen. En als ze dat niet doet, dan niet. Dan is dat ook gelijk duidelijk.
Ik ben ook een type dat niet van bellen houd, ook niet met een relatie. Ik bel wel met mijn moeder omdat ze simpelweg niet goed kan typen op bijv whatsapp. Als mijn vriend steeds wil bellen zou ik daar erg kriegel van worden en als hij mij dan ook nog ging negeren op de app want ik wil niet bellen: exit. Wat een gezeur. Ik kan ook niet goed uitleggen waarom ik niet zo graag bel, ik maak meeste afspraken via de app. Als je dat niet kunt accepteren moet je er niet mee doorgaan?

Over dat adres geven: wellicht is ze in het verleden gestalkt door ex dates die zomaar voor de deur stonden? En ze heeft je wel uitgenodigd toch? Dan ga je daar gewoon op in en kijkt dan verder? Ik heb ook wel eens mannen ontmoet die meteen mijn adres wilden om mij op te halen voor een eerste date: never nooit. Ik kijk het eerst aan met een paar dates in het openbaar, voor je het weet staat zo’n vent luid voor de deur zijn liefdesverklaringen te verkondigen (En ja ik heb dates gehad die daar vast toe in staat waren) terwijl ik graag met rust gelaten word doordeweeks, als ik thuis ben met mijn kinderen.

Dus mijn conclusie is dat dit een vrouw is die bellen haat, een druk leven heeft en graag alles rustig aan doet qua bij elkaar thuis over de vloer komen. Ik kan er uiteraard naast zitten maar dat denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Verwijder Whatsapp van je telefoon als je het verder toch niet gebruikt. Of zet 'laatst gezien online' en de blauwe vinkjes uit. Dat geeft al meer rust.

Verder zou ik er gewoon vanuit gaan dat dit geen relatie is, maar meer af en toe een weekendje genieten. Dat is toch ook prima, als je verder eigenlijk helemaal niet op een relatie zit te wachten?
Alle reacties Link kopieren
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
03-09-2020 14:23
Ik ben ook een type dat niet van bellen houd, ook niet met een relatie. Ik bel wel met mijn moeder omdat ze simpelweg niet goed kan typen op bijv whatsapp. Als mijn vriend steeds wil bellen zou ik daar erg kriegel van worden en als hij mij dan ook nog ging negeren op de app want ik wil niet bellen: exit. Wat een gezeur. Ik kan ook niet goed uitleggen waarom ik niet zo graag bel, ik maak meeste afspraken via de app. Als je dat niet kunt accepteren moet je er niet mee doorgaan?

Over dat adres geven: wellicht is ze in het verleden gestalkt door ex dates die zomaar voor de deur stonden? En ze heeft je wel uitgenodigd toch? Dan ga je daar gewoon op in en kijkt dan verder? Ik heb ook wel eens mannen ontmoet die meteen mijn adres wilden om mij op te halen voor een eerste date: never nooit. Ik kijk het eerst aan met een paar dates in het openbaar, voor je het weet staat zo’n vent luid voor de deur zijn liefdesverklaringen te verkondigen (En ja ik heb dates gehad die daar vast toe in staat waren) terwijl ik graag met rust gelaten word doordeweeks, als ik thuis ben met mijn kinderen.

Dus mijn conclusie is dat dit een vrouw is die bellen haat, een druk leven heeft en graag alles rustig aan doet qua bij elkaar thuis over de vloer komen. Ik kan er uiteraard naast zitten maar dat denk ik.
Je zit er wat naast, zij ging gelijk keihard van stapel. Ze heeft meerdere malen vakantie dagen opgenomen om mij te zien.
Een paar weken terug vertelde ze dat ze nog voor de kerst een week tegoed heeft qua werk, en wilde graag EEEN WEEK! met mij afspreken.. Een hele week! Terwijl ik al jaren alleen ben, en haar heb uitgelegd dat ik het rustig aan wil doen omdat ik moet wennen, dat ik haar wil is een feit maar ik heb gevraagd om mij wat tijd te geven om mij geheel open te stellen. Bellen doet ze schijnbaar niet graag (heeft ze nooit gezegd), ze zegt dat ze het liefste appt maar geen zin heeft in een "app relatie". Appen heeft niet het goede resultaat, zoals je uit mijn herhaaldelijk aanhalen van dit feit hebt kunnen lezen.
Ik heb ook gezegd dat wanneer ze geen contact wil qua bellen dan moet ze dat gewoon zeggen. Ze zei toen letterlijk "natuurlijk wil ik dat wel, anders had ik het je wel gezegd". Maar vervolgens neemt ze dus nooit de telefoon op en reageert amper op appjes. En dan doodleuk de volgende dag kan appen met teksten als "ik wil je graag zien, ik hou van je". Vind het echt super verwarrend en tegenstrijdig allemaal.
Alle reacties Link kopieren
RickyL schreef:
03-09-2020 14:35
Je zit er wat naast, zij ging gelijk keihard van stapel. Ze heeft meerdere malen vakantie dagen opgenomen om mij te zien.
Een paar weken terug vertelde ze dat ze nog voor de kerst een week tegoed heeft qua werk, en wilde graag EEEN WEEK! met mij afspreken.. Een hele week! Terwijl ik al jaren alleen ben, en haar heb uitgelegd dat ik het rustig aan wil doen omdat ik moet wennen, dat ik haar wil is een feit maar ik heb gevraagd om mij wat tijd te geven om mij geheel open te stellen. Bellen doet ze schijnbaar niet graag (heeft ze nooit gezegd), ze zegt dat ze het liefste appt maar geen zin heeft in een "app relatie". Appen heeft niet het goede resultaat, zoals je uit mijn herhaaldelijk aanhalen van dit feit hebt kunnen lezen.
Ik heb ook gezegd dat wanneer ze geen contact wil qua bellen dan moet ze dat gewoon zeggen. Ze zei toen letterlijk "natuurlijk wil ik dat wel, anders had ik het je wel gezegd". Maar vervolgens neemt ze dus nooit de telefoon op en reageert amper op appjes. En dan doodleuk de volgende dag kan appen met teksten als "ik wil je graag zien, ik hou van je". Vind het echt super verwarrend en tegenstrijdig allemaal.
Ik gok, dat ze op je uitgekeken is

Jij bent niet langer haar verkering, maar een lastige 'stalker'
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg zojuist een bericht van haar.. Ze negeert wederom compleet mijn vraag en stuurt dat ik belangrijk voor haar ben en dat ze mij graag wil zien.
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
03-09-2020 14:44
Ik gok, dat ze op je uitgekeken is

Jij bent niet langer haar verkering, maar een lastige 'stalker'
Dan gok je behoorlijk fout. Lees even terug. Zij initieert meer dan 80% het contact. Ik reageer op haar berichten.

Tevens heeft de mij zojuist bericht en negeert ze mijn vraag maar zegt dat ik belangrijk voor haar ben en ze mij graag wil zien.
Alle reacties Link kopieren
In een post van jou zie ik nu heel veel rode vlaggen.
* weet achternaam niet ( waarom niet nooit naar gevraagd?) Geeft geen garantie hoor mijn ex heeft 4 jaar lang gelogen over zijn identiteit en weet ik nog steeds niet.
* weet adres niet.
* komt altijd naar jou toe
* belt altijd vanuit de auto
* het niet opnemen of terug bellen

Zoals ik al eerder had aangegeven vermoed ik echt een dubbelleven.

Maar kan natuurlijk ook zijn dat zij nog niet serieus genoeg in de relatie staat .
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Ik val maar met de deur in huis. Ik denk dat ze een verzamelaar is. Ze heeft meerdere ‘scharrels’ en houd ze allemaal aan het lijntje. Bellen is lastig want mss zit ze bij een ander. Appen ook.

Als ik iemand echt leuk zou vinden dan zou ik echt wel bereikbaar zijn en snel antwoorden op een apje of gemist telefoontje. Ze houd je aan het lijntje met lieve woordjes.
RickyL schreef:
03-09-2020 14:45
Ik kreeg zojuist een bericht van haar.. Ze negeert wederom compleet mijn vraag en stuurt dat ik belangrijk voor haar ben en dat ze mij graag wil zien.
:facepalm:

Nou, wat wil je nu.
Hier alleen maar wat van je afzeuren of iets constructiefs?

Maak een afspraak om het erover te hebben of kap er mee.
Zelf wil je namelijk ook van alles niet.
Ik ben druk aan het poetsen ( :facepalm: ), dus niet alles gelezen.

Ik krijg hier een déjà-vu. Onlangs was er ook een man die date met een (Poolse) vrouw. Ze kon ook maar altijd alleen 's nachts afspreken, in een hotel, dat zij betaalde en wilde (tot dan toe) geen enkele financiële tussenkomst van die forummijnheer. Kwam vanuit Polen op onverwachte momenten en dan moest hij zich maar kunnen vrijmaken.
Hoe dat verhaal is afgelopen, weet ik niet, maar volgens mij zijn jullie met dezelfde dame aan het afspreken, of u bent opnieuw die man, maar dan met een andere nick.

TO, vrouwen die nooit bereikbaar zijn, maar je de hemel op aarde beloven als ze in het wit van je ogen kijken, daarbij moet je enkele passen achteruit zetten. Dan staan die vrouwen veel te dicht bij je om in je portemonnée te zitten.
Zeg nu zelf, er is toch geen overeenkomst tussen hoe ze doet als ze bij je is en hoe ze doet als ze niet bij je is.

Iedereen kan zoiets voorhebben als wat jij meemaakt. Maar laat niet met je voeten spelen! Haak af en gun haar een (ander) willoos slachtoffer. Voor deze situatie bent u toch te goed, vindt u ook niet?

Mamme-zel uit België
Alle reacties Link kopieren
pavlova schreef:
03-09-2020 14:55
Ik val maar met de deur in huis. Ik denk dat ze een verzamelaar is. Ze heeft meerdere ‘scharrels’ en houd ze allemaal aan het lijntje. Bellen is lastig want mss zit ze bij een ander. Appen ook.

Als ik iemand echt leuk zou vinden dan zou ik echt wel bereikbaar zijn en snel antwoorden op een apje of gemist telefoontje. Ze houd je aan het lijntje met lieve woordjes.
Dit dus. Exact wat ik er inmiddels bij voel. Ik was eerst blij en euforisch als ze bij berichtte, maar inmiddels geeft het mij een naar gevoel.

Het kan best dat het allemaal zo zit zoals ze zegt, maar ze houdt naar mijn idee informatie achter, wat bij mij argwaan wekt.
Maar het is ook wel zo dat ze altijd traag is geweest met appen e.d.

Ik heb voorheen wel contact met vrouwen gehad waar ik geen interesse in had (ook eerlijk gezegd), maar deze reageerde altijd heel snel en altijd positief.

Anderzijds begrijp ik het appen verhaal wel. Ik ben niet zo van het appen. Maar als je elkaar niet kunt zien dan wil je toch graag contact, lukt mij. Zij zegt dat ze dat face to face wil. Dat sap ik allemaal nog, maar dan moet je toch op de 1 of andere manier een afspraak kunnen maken. Het is nu gewoon zo dat zij bepaald. Zij wil mij zien en komt langs wanneer het haar uitkomt en ja dan ga je denken zijn er misschien anderen in het spel. Zo ja wees hier dan gewoon eerlijk over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven