Vriendin slaapt in hetzelfde bed met een vriend

26-01-2020 12:10 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Samenvatting: Mijn vriendin (24V) en ik (25V) zijn inmiddels een jaar samen. We hebben het altijd ontzettend leuk samen maar onze relatie heeft zeker ook al wat ups en downs gehad. Mijn vriendin heeft aardig wat vrienden waaronder ook 3 mannen waar ze best wel close mee is (zij kennen elkaar 5 jaar inmiddels). Ze wil nu bij een van hen blijven slapen in een eenpersoonsbed.
Ik vertrouw mijn vriendin en verwacht niet dat er iets zal gebeuren, toch zou ik uit respect voor mijn relatie niet met een ander in bed gaan liggen.
Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden?

Edit: Bedankt allemaal ik weet voldoende
anoniem_391544 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 16:30
56.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit raar. 1 van hun kan op de bank of op een luchtbed.
Ze is lesbisch. Je vertrouwt haar. Waar maak je je dan precies druk om?
Dat iemand anders ook maar in de buurt komt?
Ik vind dat je overdrijft.
Ze zegt dat ze alleen op vrouwen valt (maar heeft wel eens wat dates gehad met mannen).


Vorig jaar had ze nog een mannelijke ex en nu heeft alleen nog maar dates gehad en valt ze niet op mannen maar jullie zijn wel biseksueel.
Beetje raar verhaal.
Maud*de*Braose schreef:
26-01-2020 12:15
Ze is lesbisch. Je vertrouwt haar. Waar maak je je dan precies druk om?
Dat iemand anders ook maar in de buurt komt?
Ik vind dat je overdrijft.


Niet dus.
Alle reacties Link kopieren
Daar twijfel ik dus aan
Nee, dat zou ik ook geen goed plan vinden. Kennelijk is ze er toch niet 100% afkerig van, en dan is zo’n eenpersoonsbed wel erg drempelverlagend.
Ik slaap ook wel eens met mannelijke vrienden in een bed zonder dat er iets gebeurt, en ik val wel op mannen. Dus zal het haar toch helemaal moeten lukken.

Ze kan elke dag vreemdgaan, daar hoef je geen eenpersoonsbed voor te hebben. Dus ik zou haar vertrouwen, er is geen aanleiding om dat niet te doen.
Tja, ik zou er ook niet blij van worden. Ik zou in dit geval mijn onderbuik niet negeren.
Verbieden kan natuurlijk niet, dat is niet aan jou. Maar je mag best grenzen voor jou zelf aangeven. Je hoeft niet in alles mee te gaan.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 12:21
35.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het sowieso raar om samen in een éénpersoonsbed te kruipen. Waarom kan 1 van hen niet op de bank of de grond?
Anyco schreef:
26-01-2020 12:17
Niet dus.
Oh, ik had moeten loepen, want to vertelt tegenstrijdige dingen? Damn.
Als je niet weet of ze lesbisch is zou ik het gewooon vragen. Kan het alsnog veranderen natuurlijk, dus dat lijkt me ook niet zo heel interessant. Als je haar vetrouwt, vertrouw je er zelfs op dat ze zich met een bloedmooie vrouw nog wel inhoudt omdat ze met jou is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou helemaal niet met iemand in een eenpersoonsbed kunnen slapen ongeacht geslacht en/of voorkeur voor een geslacht.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nou ik weet niet hoor. Er zijn duizenden mannen waarmee ik gerust in een eenpersoonsbed kan liggen zonder dat er iets gebeurt, maar er zal maar net een leuke tussen zitten.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
26-01-2020 12:20
Oh, ik had moeten loepen, want to vertelt tegenstrijdige dingen? Damn.
Ik vertel geen tegenstrijdige dingen. Ja ze heeft met een man gedate. Ik weet niet of je het een relatie kon noemen. Ik heb in een vorige post dat haar ex genoemd. Nu graag weer on topic.
Enn schreef:
26-01-2020 12:22
Ik zou helemaal niet met iemand in een eenpersoonsbed kunnen slapen ongeacht geslacht en/of voorkeur voor een geslacht.
Ik ook niet. Brrrrr.
Enn schreef:
26-01-2020 12:22
Ik zou helemaal niet met iemand in een eenpersoonsbed kunnen slapen ongeacht geslacht en/of voorkeur voor een geslacht.
Ja ga die kerstkilo's nou eens wegwerken, het is al bijna februari
Alle reacties Link kopieren
Willemijn_123 schreef:
26-01-2020 12:18
Daar twijfel ik dus aan

Je vertrouwt haar dus niet.
Willemijn_123 schreef:
26-01-2020 12:18
Daar twijfel ik dus aan


Dus je vertrouwt haar niet. Wees daarover dan eerlijk tegen jezelf. En tegen haar.
Willemijn_123 schreef:
26-01-2020 12:24
Ik vertel geen tegenstrijdige dingen. Ja ze heeft met een man gedate. Ik weet niet of je het een relatie kon noemen. Ik heb in een vorige post dat haar ex genoemd. Nu graag weer on topic.
Je noemt het een relatie.
En verder :blabla:
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
26-01-2020 12:25
Ja ga die kerstkilo's nou eens wegwerken, het is al bijna februari
Nee. That's my prerogative.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
26-01-2020 12:20
Ik vind het sowieso raar om samen in een éénpersoonsbed te kruipen. Waarom kan 1 van hen niet op de bank of de grond?
Dit.
Enn schreef:
26-01-2020 12:29
Nee. That's my prerogative.
Met een Britney quote win je wat mij betreft elke discussie
Alle reacties Link kopieren
Willemijn_123 schreef:
26-01-2020 12:18
Daar twijfel ik dus aan
het is met vertrouwen, als met zwanger-zijn
Je bent zwanger of niet
je vertrouwt iemand of niet

Jij vertrouwt je vriendin niet

als dat terecht is: dumpen
als het onterecht is: zoek uit waardoor het komt
lilalinda schreef:
26-01-2020 12:35
als dat terecht is: dumpen
als het onterecht is: zoek uit waardoor het komt
Ja maar hoe weet je nou of het terecht is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven