Vriendin wilt niks

19-02-2019 11:19 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben een jonge van 17 ik heb al bijna een jaar een relatie met mij bloedmooie vriendin van 16 jaar. Alles gaat het goed in onze relatie behalve als het aan komt op gebied van seks en zoenen. Ze wilt bijna niks op dat gebied. ik heb haar al 9 maanden niet gezoend en elke keer als ik het probeer weigert ze het. Ik heb er al 100 keer een gesprek met haar erover gehad dat ik haar wil zoenen en elke zegt ze dat haar gevoel het weigert. In de begin van de relatie wilde ze het wel en van de een op andere dag wilde ze het nooit meer. En op het gebied van seks wilt ze ook weinig. Ik bef en vinger haar al ongeveer ook 9 maanden maar dat is ook heel zelden misschien eens in de 2 weken tot maand. En sinds een maand of 4 trekt ze mij af en pijpt ze me ook maar dit doet ze meestal eens in de zoveel tijd. En op het gebied van seks is het al helemaal niks in het begin mocht ze het niet van haar ouders seks ik respecteerde dat en sinds 4 maanden mag ze aan de pil van haar ouders en zit ook gwn aan pil sinds dien. En elke keer als op het punt komen wilt ze het niet. Ze zegt altijd dat ze bang is voor de pijn. Ik wil haar niet pushen maar ik wil ook gwn met mijn vriendin kunnen zoenen en seks mee hebben. Ik weet niet wat ik moet doen om haar gevoel te veranderen ik heb alles al geprobeerd.
anoniem_382996 wijzigde dit bericht op 19-02-2019 12:30
3.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Respecteer haar keuze, en push idd niet. Ze is er waarschijnlijk nog niet aan toe.. Ze is nog jong. Aan jou de keuze of je dat accepteert of dat je de relatie verbreekt.

.
Alle reacties Link kopieren
Misschien knapt ze af op jouw spelling?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ze is nog heel erg jong en jij ook. Hou de relatie eerst nog wat rustiger. Een kusje op haar wang en leuke dingen doen. Dan komt er vanzelf meer of niks.

Als dit niet is wat je zoekt dan zou ik het uitmaken en een ander vriendinnetje zoeken. Je dwingt haar nu tot handelingen die ze niet wil en dat is echt niet oke.
trien30 wijzigde dit bericht op 19-02-2019 12:21
13.42% gewijzigd
Wow, jij vind het ok als jouw vriendin je met tegenzin pijpt? En daar dring je ook echt op aan? Wat een afknapper.
Laat dat arme kind met rust en ga op zoek naar een vriendin die net zoveel behoefte heeft aan seks als jijzelf.
Alle reacties Link kopieren
Misschien zoen je niet zo lekker?
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Niks. Je kan niks. Je zult moet afwachten of er een punt achter zetten. Meer kan niet.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Wat naar voor haar dat ze dingen doet met tegenzin. Ik snap niet dat jij daar plezier aan kunt beleven op het moment zelf en dat je niet kunt bedenken hoe shit dit voor haar is. Je bent misschien de eerste (of 1 van de eerste) met wie ze ervaring opdoet en als die vervelend is kan dat gevolgen hebben voor haar verdere seksuele ontwikkeling.
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
19-02-2019 12:09
Misschien knapt ze af op jouw spelling?
:applause:

Of ze wilt het gewoon niet :geek:
Maak het uit knullie en ga op zoek naar een grietje dat wel wil wippen.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
19-02-2019 12:22
Wat naar voor haar dat ze dingen doet met tegenzin. Ik snap niet dat jij daar plezier aan kunt beleven op het moment zelf en dat je niet kunt bedenken hoe shit dit voor haar is. Je bent misschien de eerste (of 1 van de eerste) met wie ze ervaring opdoet en als die vervelend is kan dat gevolgen hebben voor haar verdere seksuele ontwikkeling.
ze doet niks met tegenzin want het is toch nee. alleen een keer in de zoveel tijd wilt ze het opeens doen
Alle reacties Link kopieren
EvyBlissy schreef:
19-02-2019 12:21
Niks. Je kan niks. Je zult moet afwachten of er een punt achter zetten. Meer kan niet.

Dit, helaas maar waar.
Ze wil -zonder T
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
19-02-2019 12:09
Misschien knapt ze af op jouw spelling?
Inderdaad...wat een ellende
Alle reacties Link kopieren
Dat meisje loopt nog een trauma op als ze die dingen met tegenzin doet, alleen maar om van jouw gezeur af te zijn. En wil jij serieus gepijpt worden terwijl zij het eigenlijk niet wil?
Bovendien wekt het alleen nog maar meer tegenzin op. Zoek een vriendin die wel veel seks met je wil en maak het uit met dit meisje. Dit wordt niks.
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
19-02-2019 12:09
Misschien knapt ze af op jouw spelling?
ja sorry dyslexie
Je vriendin is nog jong en het klinkt alsof ze eigenlijk nog niet toe is aan het hele seksgebeuren. Dit doet ze nu enkel om jou te pleasen. Stop met vragen hierom en als samen genieten van leuke dingen niet genoeg voor je is, verbreek dan de relatie als er per se seks in moet zitten. Misschien voelt je bloedmooie vriendin zich eigenlijk pas klaar hiervoor als ze een jaar of achttien is.
Wat sneu voor je vriendin. Ze wilt iets niet (om welke reden dan ook), maar je blijft net zo lang doorzeuren tot ze het wel doet met tegenzin. En daar kan jij van genieten? Walgelijk gedrag om iemand zo op deze manier tot seksuele handelingen te dwingen.
Alle reacties Link kopieren
Dat ze niet wil zoenen vind ik gekker dan dat ze nog weinig interesse heeft in seks. Is zij ook wel echt gek op jou? Kijk, je kunt iemand anders' gevoel niet veranderen en aandringen heeft ook geen zin. Maar ik snap wel heel goed dat je dit mist, het zoenen en aanraken. Je kunt haar vragen waarom ze het niet fijn vindt om te zoenen. Maar je moet haar ook accepteren zoals ze is. En je mag het best uitmaken als dit voor jou te weinig intiem is.
pluk de nacht
Alle reacties Link kopieren
annemariem schreef:
19-02-2019 12:31
Dat ze niet wil zoenen vind ik gekker dan dat ze nog weinig interesse heeft in seks. Is zij ook wel echt gek op jou? Kijk, je kunt iemand anders' gevoel niet veranderen en aandringen heeft ook geen zin. Maar ik snap wel heel goed dat je dit mist, het zoenen en aanraken. Je kunt haar vragen waarom ze het niet fijn vindt om te zoenen. Maar je moet haar ook accepteren zoals ze is. En je mag het best uitmaken als dit voor jou te weinig intiem is.
ja ze is gek op mij elke keer als ik er na vraag zegt ze dat haar gevoel het weigert om te zoenen
bartvangraaf schreef:
19-02-2019 12:34
ja ze is gek op mij elke keer als ik er na vraag zegt ze dat haar gevoel het weigert om te zoenen
Dit is geen dyslexie, maar goed.
bartvangraaf schreef:
19-02-2019 12:25
ze doet niks met tegenzin want het is toch nee. alleen een keer in de zoveel tijd wilt ze het opeens doen
Ja je hebt het nu aangepast in je OP maar je schreef toch echt dat ze het met tegenzin deed.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
19-02-2019 12:37
Ja je hebt het nu aangepast in je OP maar je schreef toch echt dat ze het met tegenzin deed.
ja ik had het verkeerd verwoord
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
19-02-2019 12:36
Dit is geen dyslexie, maar goed.
Heb jij niets beters te doen dan een jongen van 17(!) te wijzen op zijn spelling?

TO, je kunt niet meer doen dan de situatie accepteren en minder van haar te verwachten. Of je maakt het uit.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
bartvangraaf schreef:
19-02-2019 12:34
ja ze is gek op mij elke keer als ik er na vraag zegt ze dat haar gevoel het weigert om te zoenen
Ze zegt dat ze gek op je is, maar kennelijk zegt haar gevoel wat anders.

Jammer maar helaas. Irritant dat ze bloedmooi is, wat zal jij een blauwe ballen hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven