Vriendin zwanger relatie uit.

07-11-2019 13:39 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

ik had een relatie met een dame en ze is best snel zwanger geworden na de eerste week,
Alles leek heel leuk te gaan en goed te zijn en nu was ze er klaar mee en heeft ze er een punt achter gezet.
nou 'ons' kind zou over 5 maanden geboren worden en ik was echt blij heb een fulltime baan alles geregeld,
terwijl ik werkte lag zij thuis op bed waaraan ik me ook irriteerde het gaat niet allemaal vanzelf en mijn grootste zorg is dat het kind NIKS tekort komt, dat is prioriteit nummer 1.
nu negeert ze mij volledig en krijg ik nergens antwoord op ik heb gezegd het gaat me niet meer om jou dat jij weg wilt dat is jouw keuze maar..
ik krijg geen antwoord op wanneer echo's zijn ik kan geen afspraken met haar maken over hoe en wat nu met het kind ik had dit nooit zien aankomen.

ik ben aan het piekeren en piekeren over hoe nu verder want ik wil gewoon m'n kind kunnen zien straks.
ik ben zo van het kind 'moet' beide ouders gewoon kunnen zien (M.u.v erge gebeurtenissen) dan snap ik het,

Hoe sta ik in m'n recht en wat kan ik doen?

Ik wil het kind niet bij haar weghouden dat is meer dan logisch,
ik wil alles op een normale manier doen.
Alle reacties Link kopieren
Tinkerbell1988 schreef:
07-11-2019 23:06
zwanger na een week??? hadden jullie dan al zo snel seks? hoelang kenden jullie elkaar! erg onverantwoordelijk dat mens ! en idd zeker dat het uw kleine is, zou beginnen met dna test op te vragen...
Het is onverantwoordelijk van beide lijkt mij dan zo.
Om zwanger te worden zijn er 2 voor nodig.

Een pret echo zit ze echt niet op te wachten zoals hierboven omschreven. En dan al helemaal niet om gezellig samen te gaan want dat wilt ze niet. Ik zou haar niet onder druk zetten. Schrijf haar een handgeschreven brief en leg daarin uit dat je er graag wilt zijn voor je kindje en je verantwoording graag wilt nemen.
En dat je graag in goed overleg een rol wilt zijn in het leven van de baby.

Wat ik mij af vraag hoe oud is zij? Je hoort het tegenwoordig (helaas) steeds vaker dat een vrouw op een bepaalde leeftijd denkt ik wil graag een kindje. Ze "papt" aan met een man om zwanger te raken.

Ben jij mee geweest in de eerste maanden naar de verloskundige?

En is er misschien iets gebeurd waardoor zij jou niet meer in haar leven wilt hebben laat staan voor haar ongeboren kindje.
Mocht je haar slecht behandeld hebben kan ik me enigzins voorstellen dat ze opdit moment geen contact wilt.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
05-2019 schreef:
07-11-2019 23:22

Een pret echo zit ze echt niet op te wachten zoals hierboven omschreven. En dan al helemaal niet om gezellig samen te gaan want dat wilt ze niet. Ik zou haar niet onder druk zetten. Schrijf haar een handgeschreven brief en leg daarin uit dat je er graag wilt zijn voor je kindje en je verantwoording graag wilt nemen.
En dat je graag in goed overleg een rol wilt zijn in het leven van de baby.
Hoe weet je dat ze niet op een pret echo zit te wachten?

Original post geeft aan dat hij graag mee wilt naar een echo dan kan hij dat dus ook zelf regelen, en ze hoeven echt niet happy family te spelen maar samen een echo van hun ongeboren kind bekijken lijkt mij toch met normaal respect mogelijk te zijn.

Persoonlijk hou ik dan weer niet van hand geschreven brieven omdat ik meer het type 'eerst zien dan geloven' ben.
05-2019 schreef:
07-11-2019 23:22
Het is onverantwoordelijk van beide lijkt mij dan zo.
Om zwanger te worden zijn er 2 voor nodig.

Een pret echo zit ze echt niet op te wachten zoals hierboven omschreven. En dan al helemaal niet om gezellig samen te gaan want dat wilt ze niet. Ik zou haar niet onder druk zetten. Schrijf haar een handgeschreven brief en leg daarin uit dat je er graag wilt zijn voor je kindje en je verantwoording graag wilt nemen.
En dat je graag in goed overleg een rol wilt zijn in het leven van de baby.

Wat ik mij af vraag hoe oud is zij? Je hoort het tegenwoordig (helaas) steeds vaker dat een vrouw op een bepaalde leeftijd denkt ik wil graag een kindje. Ze "papt" aan met een man om zwanger te raken.

Ben jij mee geweest in de eerste maanden naar de verloskundige?

En is er misschien iets gebeurd waardoor zij jou niet meer in haar leven wilt hebben laat staan voor haar ongeboren kindje.
Mocht je haar slecht behandeld hebben kan ik me enigzins voorstellen dat ze opdit moment geen contact wilt.
Volgens mij is TS niet zo oud, getuige het feit dat hij nog een fulltime baan ging regelen nadat zijn scharrel zwanger bleek.
Alle reacties Link kopieren
Sunny-in-Perth schreef:
08-11-2019 04:15
Hoe weet je dat ze niet op een pret echo zit te wachten?

Original post geeft aan dat hij graag mee wilt naar een echo dan kan hij dat dus ook zelf regelen, en ze hoeven echt niet happy family te spelen maar samen een echo van hun ongeboren kind bekijken lijkt mij toch met normaal respect mogelijk te zijn.

Persoonlijk hou ik dan weer niet van hand geschreven brieven omdat ik meer het type 'eerst zien dan geloven' ben.
Ze reageerde nergens op en houd hem op afstand. Ik geloof dan nooit dat ze dan wel ineens een pret echo zou willen. Er moet blijkbaar iets voorgevallen zijn want ik geloof nooit dat een vrouw die zwanger is om niets de relatie zal verbreken.
Blijf in jezelf geloven !
Ik denk dat we echt meer moeten weten over wanneer het is uitgegaan, waarom het is uitgegaan en hoe de vlag er nu bij hangt, willen we goed advies kunnen geven.

TO, heb je daar nog antwoord op? Ik denk dat iedereen het met je eens is dat het waarschijnlijk het beste is voor je kind op twee ouders te hebben, maar hoe je dat het beste kunt bereiken, dat hangt af van de situatie.
Dingen op de spits drijven = meestal niet goed.
Geduld, liefde, samenwerking opzoeken = meestal beter.
Het is een heel ander verhaal als zij het al 2 maanden geleden in een onredelijke bui om niets heeft uitgemaakt en sindsdien weigert om je ergens van op de hoogte te stellen, dan als het 2 weken is uitgegaan nadat er maandenlang allerlei verwijten en onbegrip zijn geweest en zij nu vooral even rust aan haar kop wil, om te bedenken wat zij nu eigenlijk wil de komende jaren.
Alle reacties Link kopieren
Je weet zeker dat zij niet alleen uit was op een zwangerschap? Klink als: even aankijken of de eerste 12 weken goed gaan en dan bye bye...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven