Vriendje en vader trekken veel samen op

05-06-2011 03:38 75 berichten
Hallo. Ik heb nu al ongeveer een half jaar een vriend. In het begin was het heel leuk en gezellig enzo en we deden heel veel samen. Toen we een maandje ofzo wat hadden kwam hij voor het eerst bij mij thuis eten. Mn ouders vonden hem heel leuk en aardig dus dat was goed en mn hij begon zelfs leuke dingen met mn vader te gaan doen. Als mannen onder mekaar, voetbalwedstrijden naar de film zwemmen enz. Dat vond ik heel erg leuk dat hij goed met mn vader overweg kon enzo en dat ze dingen samen deden. Ik ben enig kind en het was alsof mn vader toch een zoon had zeg maar.

Maar toen begonnen ze mekaar steeds vaker te zien en had mn vriendje dus steeds minder vaak tijd voor mij, hij doet vaker leuke dingen met me vader dan met mij. Vorige week zijn ze zelfs een weekend gaan kamperen met zn tweetjes. En als tie hier is dan is ie veel boven bij mn vader tv kijken enzo, mannendingen. Dat is op zich wel fijn dat ze ene band opbouwe maar ik ben er ook nog weetje. Ik krijg het gevoel dat ie mij vergeet en dat ie mij vader belangrijker vind dan ik. Ik probeer het wel steeds om meer samen te zijn maar ik bijvoorbeeld hun niet storen als hun boven zijn en dan doen ze de deur dicht want het is niet voor vouwen zeggen ze dus mn moeder en ik mogen niet naar binnen.

Ik snap niet waraom hij niet liever met mij wil zijn? Heeft iemand hier tips of ideeën hoe ik dit het beste kan oplossen, hoe ik hem meer bij me kan hebben? Want ik wil ze ook niet uit elkaar halen en kwetsen enzo, maar ik wil wel tijd met mn vriendje voor leuke dingen en aandacht. IK heb al geprobeerd met seks aan te bieden want we hebben het nog niet gedaan, maar hij zegt dat ik me niet moet forceren als ik niet klaar. Hij voelt dus dat ik er eigenlijk nog niet klaar voor ben. Aan de ene kant heel lief maar de andere kant weet ik ook niet hoe we dan dichter bij elkaar komen?

Wie kan mij helpen?

xxx milena
Alle reacties Link kopieren
Misschien ziet je vader hem als de zoon die hij nooit heeft gehad?
anoniem_41267 wijzigde dit bericht op 05-06-2011 11:11
Reden: Beter de openingspost lezen....
% gewijzigd
quote:dubiootje schreef op 05 juni 2011 @ 08:28:

Ben ik nou de enige die het raar vindt dat TO's vriend geen seks wil en liever tijd alleen met haar vader doorbrengt? Weekendje weg? Samen op een kamer met de deur dicht?Nee
Brokeback Mountain.
Ik vind het maar raar dat je vriendje meer aandacht schenkt aan je vader dan aan jou. Ja je zou er haast wat van gaan denken. Ik zou met je vriend gaan praten ik vind dit geen normale situatie
Ik zou eens voorzichtig op zoek gaan naar een eigen woning want dit is toch ook erg vreemd van je ouders (ja ook van moeder want die zegt er kennelijk niet zoveel van) afstand kan een boel goed doen sowieso...

Ben ik nou de enige die het raar vindt dat TO's vriend geen seks wil en liever tijd alleen met haar vader doorbrengt? Weekendje weg? Samen op een kamer met de deur dicht?Nee hoor je bent niet de enige. Waren ook de eerste dingen die in mijn hoofd opkwamen.
Wat ik pas raar vind is dat TO zich niet meer meld.. heel irritant.

En ik vind het ook een heel raar verhaal van die vader. Heeft ie idd zelf geen vrienden of valt ie op jongetjes ofzo? Samen in een tentje, op de kamer met de deur dicht
We hebben en T we hebben een R we hebben een O we hebben een L we hebben nog een L.

Dit klinkt echt te bizar om waar te zijn.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:BWitched schreef op 05 juni 2011 @ 12:24:

We hebben en T we hebben een R we hebben een O we hebben een L we hebben nog een L.

Dit klinkt echt te bizar om waar te zijn.Ook dit behoorde tot de eerste dingen die in mijn hoofd opkwamen.
Klint wel wat ongezond. Tijd om deze relatie uit te maken én op je zelf te gaan wonen...Want als je thuis blijft wonen komt je ex-vriend vast nog heel vaak langs.

Ben ik nou de enige die het raar vindt dat TO's vriend geen seks wil en liever tijd alleen met haar vader doorbrengt? Weekendje weg? Samen op een kamer met de deur dicht?

Nee, je bent niet de enige dubiootje.

Ik zou me eerder kunnen voorstellen dat vriendje bij TO op de kamer is met de deur dicht en dat pa niet naar binnen mag .
Hoe oud is je vriendje eigenlijk?
Bwitched, ik lees de laatste tijd steeds meer topics waarvan ik hoop dat ze niet waar zijn.
Ga in therapie!
quote:ikkelies schreef op 05 juni 2011 @ 09:42:

ja zoals ik het bekijk vind ik het niet heel raar,

maar dat zal maar net aan de situatie liggen denk ik.

mijn man heeft samen met mijn vader een hobby, en een hobby die veel tijd in beslag neemt, dus vaak zijn ze dus ook samen ( met nog 2 andere) een weekend weg. ook vaak dagen.

en vaak doordeweeks savonds zit mijn man ook bij mijn ouders voor hun hobby. ( ik ben dan gewoon thuis met de kids)

ik vind het niet vreemd, ik vind het super dat ze samen zo'n plezier in hun hobby hebben, en dat ze zo goed op kunnen schieten met elkaar. ( het had ook andersom kunnen zijn)

maar ik moet wel zeggen ik ben dan ook al 9 jaar bij mijn man!

dus dat kan natuurlijk ook wel verschil maken.Ik vind dit toch heel anders (wel super dat ze het zo leuk hebben!). Ten eerste is jouw man volwassen en jullie kennen elkaar al langer. Ik neem aan dat ie in het begin liever met jou alleen was dan met je vader?

Ben ik nou de enige die het raar vindt dat TO's vriend geen seks wil en liever tijd alleen met haar vader doorbrengt? Weekendje weg? Samen op een kamer met de deur dicht?nee hoor. Klinkt alsof vriendje en vader het samen heel gezellig hebben achter de gesloten deur en dat ie daarom geen behoefte heeft aan sex. Best kinky allemaal.
Brr, samen zwemmen... .
quote:BWitched schreef op 05 juni 2011 @ 12:24:

Die komen hier de laatste tijd wel vaak voorbij .
OP is trouwens van 03.38!

Ben ik nou de enige die het raar vindt dat TO's vriend geen seks wil en liever tijd alleen met haar vader doorbrengt? Weekendje weg? Samen op een kamer met de deur dicht?Dat vader en a.s schoonzoon goed met elkaar overweg kunnen is prima. Maar bovengestelde vragen zou ik ook stellen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
ik geloof nooit dat een man die stiekem op mannen valt bijna openlijk zo met de vriend van zijn dochter om gaat.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:lila01 schreef op 05 juni 2011 @ 13:06:

[...]

Ik vind dit toch heel anders (wel super dat ze het zo leuk hebben!). Ten eerste is jouw man volwassen en jullie kennen elkaar al langer. Ik neem aan dat ie in het begin liever met jou alleen was dan met je vader?

ja gelukkig wel!!

anders had ik er idd misschien ook wel mijn bedenkingen erbij gehad!
quote:BWitched schreef op 05 juni 2011 @ 13:24:

ik geloof nooit dat een man die stiekem op mannen valt bijna openlijk zo met de vriend van zijn dochter om gaat.

Je snapt toch wel dat dit allemaal een vooropgezet plan is? Haar vader en haar "vriend" kenden elkaar al langer uit de lokale homosauna. En ze wilden elkaar vaker zien, maar ja, lastig, lastig want getrouwd. Nou, dan creëer je toch een oplossing? Pap wat aan met dochter van vader en kom zo het huis binnen. Dan doe je alsof je elkaar niet kent, maar het spontaan heel goed kunt vinden met schoonpa en ga gezellige mannendingen samen doen met de deur dicht en de tent gesloten. Wie durft er argwaan te krijgen?

Spannend!

(Ik hoop echt dat dit een onzinverhaal is)
Ik ook..

En daar komt nog eens bij dat hij ook (nog) geen seks heeft met haar
Zo'n klein trekkerstentje?
Ik weet niet waarom sommige mensen grapjes maken over dat ze een relatie hebben met elkaar. Mn vriendje is geen homo en mn vader ook helemaal niet. Ze gaan niet shoppen met elkaar ofzo en sowieso zouden ze nooit mij willen kwetsen dus het slaat nergens op. En mn vriendje is 17 en mn vader is 45 dus dat kan ook al niet. En het is niet of ik mn vriendje helemaal niet zie ofzo, alleen als ie bij mij thuis is is ie minder met mij bezig.

Voor de mensen die serieus hebben geantwoord bedankt. Ik heb her er nog niet met me moeder over gehad dus ik weet niet wat ze dr nou van vind. Weet niet of zij last heeft ervan want zij ziet mn vader elke dag natuurlijk ik zie mn vriendje niet elke dag. Maar ik denk da tik dan maar inderdaad met mij moeder ga praten of zij mss weet wat ik moet doen. Ik durf niet echt mn vriend op aan te spreken want ik wil niet bazig zijn enzo.

En voor de vragen: ik ben 15 mn vriend is 17 en nee hij heeft geen vader die is oveleden toen ie 4 was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven