Vriendschap tussen vriend en vriendin? (Geen OP)

08-11-2019 09:16 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-11-2019 13:16
Reden: Op verwijderd
99.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ach, ik ben altijd al dwars geweest hahaha :biggrin:
Lillybit schreef:
08-11-2019 13:14
Vind ik inderdaad, dat schrijf ik.
Ik bedoel vriend of die vriendin hoeven ook niet hetzelfde te denken. Waarom zou je dan een fijne vriendschap opgeven? Als mijn partner dat zou eisen na een relatiebreuk kon hij de boom in.
LoveLucy schreef:
08-11-2019 13:31
Ik bedoel vriend of die vriendin hoeven ook niet hetzelfde te denken. Waarom zou je dan een fijne vriendschap opgeven? Als mijn partner dat zou eisen na een relatiebreuk kon hij de boom in.
En dat is jouw goed recht, alleen denkt TO er niet zo over. Ik denk als je er beiden zo anders instaat dat er altijd één iemand op zijn of haar tenen gaat lopen in een relatie. Dat moet je niet willen.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Lilybit.
Alle reacties Link kopieren
LoveLucy schreef:
08-11-2019 13:31
Ik bedoel vriend of die vriendin hoeven ook niet hetzelfde te denken. Waarom zou je dan een fijne vriendschap opgeven? Als mijn partner dat zou eisen na een relatiebreuk kon hij de boom in.

Hoeft inderdaad niet, maar in een evenwichtige relatie vind ik wel dat je elkaars grenzen en gevoelens respecteert. Ik neem aan dat het hier over een monogame relatie gaat, gezien TO's gevoelens hierover - dus is het in die context niet erg aardig om haar voor deze keuze te stellen. "De gewone vriendin met wie ik bijna in bed heb gelegen omdat ze zich op mij stortte na onze breuk, blijf ik zien, oké? En anders vind je de deur wel, want die vriendschap is mij meer waard dan onze relatie." Daar mag ze wel wat van vinden.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven