Vroeger door een meisje ooit benadert, terug contact zoeken

16-01-2021 21:17 82 berichten
Beste,

Vroeger ben ik door een meisje benadert op een heel correcte manier. Top-girl!
Op een zeer eenvoudige manier benadert zonder teveel tralala en zonder verplichtingen. Vind ik echt cool! Dat is een van de dingen die haar heel speciaal maakt.

Door studies en kot ben ik op die vraag niet te veel ingegaan.
Live goes on, ieders gaat zijn kant uit en bouwt verder aan zijn leven.
Zij vindt een andere vriend, trouwt, krijgt kinderen en lijkt bijzonder gelukkig.
Ik word in het leven wijzer, begin voor mezelf uit te maken wat ik echt leuk vind aan iemand en wat belangrijk is voor mij in het leven.

Mijn vraag: Zou je nog terug contact zoeken met die persoon? Niet om nog een relatie aan te gaan. Zou dat gezin en die relatie niet kapot willen trekken. Maar wel om vrienden te blijven.

Stil in mezelf denk ik "koester die mooie gebeurtenissen" en laat die mensen met rust.

Ik zou graag jullie meningen eens horen. Voor mezelf is het al belangrijk om het ergens kwijt te kunnen.

Alvast bedankt voor jullie input!
anoniem_63e0028eac34c wijzigde dit bericht op 16-01-2021 21:19
1.78% gewijzigd
Nee
Nee
Ze is nu getrouwd en heeft een gezin, dus dat moet je niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Nee
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Nee natuurlijk niet. Het idee alleen al.
Ok bedankt voor jullie reacties. Is heel duidelijk. Ik ben blij dat ik het ergens heb kunnen vragen. Ik ga ook de "nee-raad" van in dit forum volgen. Verder ga ik me omringen met andere leuke mensen. Lijkt me ook het beste :)
Alle reacties Link kopieren
Je had geen interesse in haar, waarom nu wel? En vrienden blijven, jullie zijn nu geen vrienden toch?
Wat is nu echt je motivatie om dit te willen?
Alle reacties Link kopieren
Nee
Als je bevriend was dan zou het nog wel kunnen, anders niet.
Alle reacties Link kopieren
Even denken. Nee.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Je hebt geen reden en het is beladen voor je.
Als ze nog steeds of opnieuw single was, dan zou ik het iets anders vinden. Dan zou je het zonder bezwaar kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Nee
Ik vind het ook een beetje vreemd waarom zou je nu opnieuw contact met haar willen hebben. Laat haar lekker met rust en zoek contact met vrouwen die nog niet een gezin hebben die een goede vriendin kunnen zijn voor jou omdat jij je eventueel erg eenzaam voelt.
Blijf in jezelf geloven !
Geniet van het feit dat je een mooie herinnering aan haar hebt en laat het daar bij.

Dan blijft de herinnering mooi en anders krijgt ze misschien een zwarte rand. En die zwarte rand kan komen door allerlei redenen: ze kan je héél koel afwijzen, ze kan gewoon niet reageren (= ook niet leuk) of jullie kunnen de vriendschap van vroeger meer intens maken en dat leidt tot allerlei problemen waar je ook niet gelukkig van wordt.

Dus: alles laten zoals het is, er zijn nog vele leuke meisjes om vriendschappen mee aan te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Laat het los zeg. Klinkt stalkerig.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Geniet van de herinnering en misschien zoekt ze over een stuk of 30 jaar wel weer contact met jou.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
16-01-2021 21:45
Nee. Laat het los zeg. Klinkt stalkerig.

Huh? Zich afvragen om contact te zoeken vind jij klinken als stalkerig? Volgens mij houdt dat wat anders in.
wij slapen nooit.
Nee. Je klinkt alsof je je verveeld of een tikkeltje wanhopig bent.
En zo zou ze het mogelijk ook opvatten. ;)

Maar sowieso: nee.
Alle reacties Link kopieren
Als antwoord op je OP: nee. Denk dat er nog meer eensgezinde antwoorden gaan komen.

Kun je daar wat mee of hoe zag je het zelf?
wij slapen nooit.
You snooze you lose
WitteHaai schreef:
16-01-2021 21:22
Ze is nu getrouwd en heeft een gezin, dus dat moet je niet doen.
Of ze is single en krijg om de haverklap dit soort 'blast from the past' mensen die zich vanuit het niets aandienen omdat ze sinds vijf minuten vrijgezel zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Op zich begrijp ik de vraag van TO wel. Ik vraag me voor mezelf ook wel eens af of het goed is als ik weer eens contact zoek met een meisje dat ik vroeger gekend heb.
WitteHaai schreef:
17-01-2021 00:19
Op zich begrijp ik de vraag van TO wel. Ik vraag me voor mezelf ook wel eens af of het goed is als ik weer eens contact zoek met een meisje dat ik vroeger gekend heb.
nee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven