Vrouw van 50+

14-06-2018 00:53 125 berichten
Ik wist niet of ik mijn verhaal hier moest plaatsen of onder "sex". Dus post ik het onder Relaties.

Ik ben 50+ en was een tijdje alleen. Op een bepaald moment heb ik een man ontmoet, ook 50+, waarmee het wel klikte en zijn we een relatie begonnen, nu al enkele maanden. Hij is heel attent en de relatie loopt heel goed, behalve wat sex betreft, maakt hij precies geen aanstalten om iets te ondernemen, hoeveel hints ik ook geef.

Is dit herkenbaar? Of juist niet?
Waarom ben je niet gewoon duidelijk? Mannen en vrouwen als ik hebben niks met hints wel met duidelijkheid .
Alle reacties Link kopieren
Je kunt zelf toch ook het initiatief nemen?
Alle reacties Link kopieren
Geen hints geven, maar sleur hem in bed
Het programma met de naam Hints is misschien ooit door een man bedacht maar voor de rest kunnen ze er niets mee. Wees duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
En wat gebeurde er toen je bovenstaande bij je vriend aangaf?
.
Je klinkt verongelijkt. Zij heeft lol en ik krijg geen seks, dat is niet eerlijk ( zeurtoontje) Zoiets.
Maar als het sinds de geboorte van de kinderen (pakweg 20 jaar geleden ?) al zo is en je hebt er de laatste tijd pas problemen mee dan heb jij toch ook steken laten vallen ? Waarom heb je (hebben jullie) dit al die tijd laten gebeuren ? Dit uit elkaar groeien ? Waarom heb je 15 jaar geleden niet aan de bel getrokken, relatietherapie voorgesteld enz. ? Zij heeft om wat voor reden dan ook allang geen zin meer in je en leidt haar eigen leuke leven en nu stoort je dat opeens en vindt je dat je tekort komt en lijkt het je een goed idee om vreemd te gaan ? Het lijkt meer op een wraakactie. Zo van : ik zal eens een bom op haar fijne leventje gooien.
Ik denk dat je te laat bent om dit nog te veranderen. Het klinkt alsof zij jou niet nodig heeft. En jij bent daar zelf mede debet aan. Als je kinderen volwassen zijn zou ik eerst netjes en in goed overleg scheiden voordat je ertoe overgaat om haar te belazeren. Zoiets keert zich altijd tegen je.
Alle reacties Link kopieren
Ouwedibbes schreef:
14-06-2018 07:12
Je klinkt verongelijkt. Zij heeft lol en ik krijg geen seks, dat is niet eerlijk ( zeurtoontje) Zoiets.
Maar als het sinds de geboorte van de kinderen (pakweg 20 jaar geleden ?) al zo is en je hebt er de laatste tijd pas problemen mee dan heb jij toch ook steken laten vallen ? Waarom heb je (hebben jullie) dit al die tijd laten gebeuren ? Dit uit elkaar groeien ? Waarom heb je 15 jaar geleden niet aan de bel getrokken, relatietherapie voorgesteld enz. ? Zij heeft om wat voor reden dan ook allang geen zin meer in je en leidt haar eigen leuke leven en nu stoort je dat opeens en vindt je dat je tekort komt en lijkt het je een goed idee om vreemd te gaan ? Het lijkt meer op een wraakactie. Zo van : ik zal eens een bom op haar fijne leventje gooien.
Ik denk dat je te laat bent om dit nog te veranderen. Het klinkt alsof zij jou niet nodig heeft. En jij bent daar zelf mede debet aan. Als je kinderen volwassen zijn zou ik eerst netjes en in goed overleg scheiden voordat je ertoe overgaat om haar te belazeren. Zoiets keert zich altijd tegen je.

Je reageert in het verkeerde topic. :P
Alle reacties Link kopieren
Hij zocht een maatje of zijn klokkenspel is stuk.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je hem iets duidelijker kenbaar maken dat je hem wel erggg leuk vindt....hoe ? Tsja, da's aan jou
Bimzarellio...what else
Nee, niet herkenbaar.
Praat er over.
Als je bij hem net zo vaag en onduidelijk bent als dat je hier bent, dan snap ik dat hij niet weet wat jij van hem wilt.

Ik snap werkelijk niets van je verhaal.
Werkt de seks niet? Wil hij geen seks? Hebben jullie überhaupt nog geen seks gehad?
Wees duidelijker, want hier kan niemand iets mee.
Trotter schreef:
14-06-2018 07:16
Je reageert in het verkeerde topic. :P
o_o

Oeps. Sorry ... :-D
Nee niet herkenbaar. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Wat gebeurt er als jij hem begint te zoenen of doet hij zelfs daar niet aan?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij je ziet als een maatje. Maar zich niet sexueel tot je aangetrokken voelt. Ik ben zelf een man en kan het met de eene vrouw echt superleuk en gezellig hebben maar moet er niet aan denken er mee naar bed te gaan, terwijl ik van een andere vrouw binnen een deel van een seconde in vuur en vlam kan staan en mijn testosteron naar ongekende hoogten vliegt. Ik moet zeggen dat de laatsten schaarser zijn... Dat ligt niet aan jou, maar aan zijn voorkeuren. Aantrekkingskracht is een complex ding... Het feit dat je man bent wil niet zeggen dat je het met iedere vrouw maar wil doen. In dat geval gaan teveel hints ook echt tegenstaan.
Ik ben nog ouderwets opgevoed en recht op de man vragen durf ik niet.

Een typisch gesprek zou kunnen zijn:

"-Ik ben in de menopauze en ik neem nu oestrogeenpillen zodat sex voor mij nog aangenaam blijft"
" En hebben die pillen geen bijwerkingen, ... "
en dan gaat het gesprek verder of pillen of iets anders.

"Ik heb sex altijd leuk gevonden en zit nu al een tijd zonder"
"Ok, en hoe dikwijls deden jullie dit per week ... "

Ik heb altijd gedacht dat mannen niet veel hints nodig hebben als het over sex gaat en dat ze maar op één ding uit zijn als ze een relatie in gaan.
Hebben jullie überhaupt nog geen seks gehad?
Neen
Je kunt zelf toch ook het initiatief nemen?

Hoe dan?
anoniem_641c46ce56f46 wijzigde dit bericht op 14-06-2018 08:52
34.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is 50+ en ik ook. Dit is totaal niet herkenbaar hoor. Ik hoef echt geen hints te geven. Maar uiteraard neem ik zelf ook vaak het initiatief.

Dit soort vragen zou ik niet stellen. Neem zelf het initiatief en kijk hoe hij reageert. Wie weet is er iets lichamelijks aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
Bespring hem gewoon eens een keertje. Haal zijn leuter(tje) uit zijn broek en doe je ding :yes:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Beste HeideBloem5, je hoeft niets te vragen, als een vrouw zin heeft in seks , dan zien we dat echt zelf wel.. Ook hij heeft dat allang gesignaleerd. Maar het laten merken dat je daar om wat voor reden dan ook geen zin in hebt, dat is bij mannen niet echt geaccepteerd... Die @metoo discussie geeft ook het beeld dat elke vent een soort van losgeslagen maniak is die het altijd, overal en met iedereen doet. Volledig flauwekul. Ik kan het ook op elk moment van de dag maar dan wel met een vrouw waar ik een echte klik mee heb. Mijn grootste trigger is als ze laat merken als zij ook graag seks wil. Het is anderzijds ook lastig om met respect aan een vrouw te laten merken dat je haar wat dat betreft niet ziet zitten.

je kan vragen of hij een keer blijft slapen. Kijk eens wat hij dan zegt.
Bespring hem gewoon eens een keertje
.

Ik wil hem niet kwijt, dus ik wil niet de verkeerde dingen doen en zo iets durf ik niet.
Hij zocht een maatje of zijn klokkenspel is stuk.
Hij heeft twee dochters en je kunt van die blauwe pillen kopen. Daarenboven is hij heel sportief. Misschien kan ik dat wel vragen.
Hij wil geen seks met je en wil niet eens over seks praten. Krijg je wel een zoen als je hem ziet? Knuffelt hij je, houden jullie elkaars hand vast? Zoekt hij fysieke genegenheid?

Je weet toch wel hoe je een move maakt of heb je nooit een relatie gehad?
Je wil hem niet kwijt, ook niet als hij slechts een vriendschappelijk maatje zoekt en geen seks met jou wil of kan hebben?
Je wil hem niet kwijt, ook niet als hij slechts een vriendschappelijk maatje zoekt en geen seks met jou wil of kan hebben?
Ja, want ik kan het wel goed met hem vinden. Het is niet zo dat ik de relatie in stand hou om niet alleen te zijn of zo iets. Ik heb echt wel vlinders.
Je weet toch wel hoe je een move maakt of heb je nooit een relatie gehad?
Dat was 30 jaar geleden en toen ging alles van zelf. De trucs ken ik niet, alsof ik na 30 jaar opnieuw zou moeten solliciteren.
Hij wil geen seks met je en wil niet eens over seks praten.
We praten wel over sex, maar verder gebeurt er niets.
Krijg je wel een zoen als je hem ziet? Knuffelt hij je, houden jullie elkaars hand vast? Zoekt hij fysieke genegenheid?
Dit allemaal wel, maar daarmee houd het op.
Helemaal niks joh, die man. Ga eens op vakantie naar Scandinavië. Daar zijn de mannen veel happiger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven